cele zle, chcelo by to jeden zjednoteny standard. nakoniec na to doplati stale len zakaznik
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
cele zle, chcelo by to jeden
skaven https://diit.cz/profil/skaven321
7. 8. 2025 - 08:50https://diit.cz/clanek/xess-2-se-otevira-grafickym-kartam-amd-nvidie/diskusecele zle, chcelo by to jeden zjednoteny standard. nakoniec na to doplati stale len zakaznik
https://diit.cz/clanek/xess-2-se-otevira-grafickym-kartam-amd-nvidie/diskuse#comment-1511835
+
A jak by jsi chtěl firmy donutit udělat ten standart a pracovat s ním?
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
A jak by jsi chtěl firmy
Boldis https://diit.cz/profil/xf672suasu
7. 8. 2025 - 09:12https://diit.cz/clanek/xess-2-se-otevira-grafickym-kartam-amd-nvidie/diskuseA jak by jsi chtěl firmy donutit udělat ten standart a pracovat s ním?https://diit.cz/clanek/xess-2-se-otevira-grafickym-kartam-amd-nvidie/diskuse#comment-1511839
+
Třeba až MS přídá nějakou možnost upscalingu/framegen v rámci DirectX. Ostatně tak to bývalo i v minulosti, že nějakou novinku nejprve implementovali výrobci proprietární řešení a nakonec po nějaké době se to objevilo pod DirectX. Nedávným příkladem budiž RT.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Třeba až MS přídá nějakou
Martes https://diit.cz/profil/jakubl
7. 8. 2025 - 09:56https://diit.cz/clanek/xess-2-se-otevira-grafickym-kartam-amd-nvidie/diskuseTřeba až MS přídá nějakou možnost upscalingu/framegen v rámci DirectX. Ostatně tak to bývalo i v minulosti, že nějakou novinku nejprve implementovali výrobci proprietární řešení a nakonec po nějaké době se to objevilo pod DirectX. Nedávným příkladem budiž RT.https://diit.cz/clanek/xess-2-se-otevira-grafickym-kartam-amd-nvidie/diskuse#comment-1511842
+
7. 8. 2025 - 10:16https://diit.cz/clanek/xess-2-se-otevira-grafickym-kartam-amd-nvidie/diskuseŠak existuje, jmenuje se to DirectSR: https://microsoft.github.io/DirectX-Specs/DirectSR/DirectSR.html https://diit.cz/clanek/xess-2-se-otevira-grafickym-kartam-amd-nvidie/diskuse#comment-1511846
+
Minulý měsíc proběhla po těch internetech další "Kausa" o tom jak RX 9070XT drhne ve hrách používajících UE 4.x
Výsledkem bylo, že to drhne i na kartách od Intelu a kupodivu i na kartách od nVidia. A to přesto, že místo toho "sjednocujícího" DXR byla pro dané hry využita větech knihovny s proprietárním nvrtx.
Takže Ano. Snahy o sjednocení přístupu k těmto věcem jsou.
Jen je pořád jednodušší to ignorovat, než měnit staré zvyky.
Zejména pokud existuje (podezření) motivace zůstat u nich.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Minulý měsíc proběhla po těch
melkor https://diit.cz/profil/valter-mayer
7. 8. 2025 - 10:48https://diit.cz/clanek/xess-2-se-otevira-grafickym-kartam-amd-nvidie/diskuseMinulý měsíc proběhla po těch internetech další "Kausa" o tom jak RX 9070XT drhne ve hrách používajících UE 4.x
Výsledkem bylo, že to drhne i na kartách od Intelu a kupodivu i na kartách od nVidia. A to přesto, že místo toho "sjednocujícího" DXR byla pro dané hry využita větech knihovny s proprietárním nvrtx.
Takže Ano. Snahy o sjednocení přístupu k těmto věcem jsou.
Jen je pořád jednodušší to ignorovat, než měnit staré zvyky.
Zejména pokud existuje (podezření) motivace zůstat u nich.https://diit.cz/clanek/xess-2-se-otevira-grafickym-kartam-amd-nvidie/diskuse#comment-1511851
+
dnes som ktomu preklikal video od Ancientgaming na youtube, a ze novym driverom uz tie UE4 hry drhnu viditelne menej, takze riesi sa to https://www.youtube.com/watch?v=OS2mOjyrIlI
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
dnes som ktomu preklikal
skaven https://diit.cz/profil/skaven321
7. 8. 2025 - 11:10https://diit.cz/clanek/xess-2-se-otevira-grafickym-kartam-amd-nvidie/diskusednes som ktomu preklikal video od Ancientgaming na youtube, a ze novym driverom uz tie UE4 hry drhnu viditelne menej, takze riesi sa to
https://www.youtube.com/watch?v=OS2mOjyrIlIhttps://diit.cz/clanek/xess-2-se-otevira-grafickym-kartam-amd-nvidie/diskuse#comment-1511852
+
cele zle, chcelo by to jeden zjednoteny standard. nakoniec na to doplati stale len zakaznik
A jak by jsi chtěl firmy donutit udělat ten standart a pracovat s ním?
Třeba až MS přídá nějakou možnost upscalingu/framegen v rámci DirectX. Ostatně tak to bývalo i v minulosti, že nějakou novinku nejprve implementovali výrobci proprietární řešení a nakonec po nějaké době se to objevilo pod DirectX. Nedávným příkladem budiž RT.
Šak existuje, jmenuje se to DirectSR: https://microsoft.github.io/DirectX-Specs/DirectSR/DirectSR.html
Minulý měsíc proběhla po těch internetech další "Kausa" o tom jak RX 9070XT drhne ve hrách používajících UE 4.x
Výsledkem bylo, že to drhne i na kartách od Intelu a kupodivu i na kartách od nVidia. A to přesto, že místo toho "sjednocujícího" DXR byla pro dané hry využita větech knihovny s proprietárním nvrtx.
Takže Ano. Snahy o sjednocení přístupu k těmto věcem jsou.
Jen je pořád jednodušší to ignorovat, než měnit staré zvyky.
Zejména pokud existuje (podezření) motivace zůstat u nich.
dnes som ktomu preklikal video od Ancientgaming na youtube, a ze novym driverom uz tie UE4 hry drhnu viditelne menej, takze riesi sa to
https://www.youtube.com/watch?v=OS2mOjyrIlI
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.