Aneb na 3D nemame. Jo a ty ovladace bych teda snad radsi nechtel videt (viz kvalitka v podani Volari Duo). :-P
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
XxX (neověřeno) https://diit.cz
15. 10. 2004 - 11:12https://diit.cz/clanek/xgi-uvadi-2d-graficky-chip-volari-z7/diskuseAneb na 3D nemame. Jo a ty ovladace bych teda snad radsi nechtel videt (viz kvalitka v podani Volari Duo). :-Phttps://diit.cz/clanek/xgi-uvadi-2d-graficky-chip-volari-z7/diskuse#comment-106165
+
Já bych to tak černě neviděl. XGI je SiS a Tirdent, an to se nsmí zapomínat. A Volari V5/8 je dílem SiSu, kdežto Volari V3 dílem Tridentu (v podstatě projekty, na kterých každá z firem pracovala ještě samostatně). Takže dokud se neobjeví nějaké společné dílo, bych XGI neodepisoval :-). A tahle "novinka" je podle mě ještě nějaký oprášený pozůstatek z doby samostatnosti, konkr. z dílen Tridentu ;-).
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
no-X (neověřeno) https://diit.cz
15. 10. 2004 - 11:19https://diit.cz/clanek/xgi-uvadi-2d-graficky-chip-volari-z7/diskuseJá bych to tak černě neviděl. XGI je SiS a Tirdent, an to se nsmí zapomínat. A Volari V5/8 je dílem SiSu, kdežto Volari V3 dílem Tridentu (v podstatě projekty, na kterých každá z firem pracovala ještě samostatně). Takže dokud se neobjeví nějaké společné dílo, bych XGI neodepisoval :-). A tahle "novinka" je podle mě ještě nějaký oprášený pozůstatek z doby samostatnosti, konkr. z dílen Tridentu ;-).https://diit.cz/clanek/xgi-uvadi-2d-graficky-chip-volari-z7/diskuse#comment-106167
+
Jóó Trident... Já myslel že sou to žvejkačky :-P
Co sem se s tím setkal v notebooku, tak to stačilo. Absence 3D mě sice poněkud zaráží, ale do serverů a nějakých informačních panelů...
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Alan Gavel https://diit.cz/profil/alan
15. 10. 2004 - 11:26https://diit.cz/clanek/xgi-uvadi-2d-graficky-chip-volari-z7/diskuseJóó Trident... Já myslel že sou to žvejkačky :-P
Co sem se s tím setkal v notebooku, tak to stačilo. Absence 3D mě sice poněkud zaráží, ale do serverů a nějakých informačních panelů...https://diit.cz/clanek/xgi-uvadi-2d-graficky-chip-volari-z7/diskuse#comment-106174
+
To no-X: Myslím, že XGI by nejraději udělalo, kdyby si všichni od nich sedli k jednomu stolu a koukali udělat jednu pořádnou věc, místo aby oprašovali to co je dnes pasé. Do serveru nepotřebuju žádný "zázrak" od XGI, ale stačí mi stará 4MB S3.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Martin27 https://diit.cz/profil/martin27
15. 10. 2004 - 15:30https://diit.cz/clanek/xgi-uvadi-2d-graficky-chip-volari-z7/diskuseTo no-X: Myslím, že XGI by nejraději udělalo, kdyby si všichni od nich sedli k jednomu stolu a koukali udělat jednu pořádnou věc, místo aby oprašovali to co je dnes pasé. Do serveru nepotřebuju žádný "zázrak" od XGI, ale stačí mi stará 4MB S3.https://diit.cz/clanek/xgi-uvadi-2d-graficky-chip-volari-z7/diskuse#comment-106269
+
Martin27: No, řekl bych, že oni se budou hlavně snažit, aby Z7 firmy přímo integrovaly na ty serverové základní desky...
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Petr Murmak https://diit.cz/autor/petr
15. 10. 2004 - 16:10https://diit.cz/clanek/xgi-uvadi-2d-graficky-chip-volari-z7/diskuseMartin27: No, řekl bych, že oni se budou hlavně snažit, aby Z7 firmy přímo integrovaly na ty serverové základní desky...https://diit.cz/clanek/xgi-uvadi-2d-graficky-chip-volari-z7/diskuse#comment-106275
+
Muze mi nekdo vysvetlit, proc potrebuje 2D grafika s rozlisenim 1600x1200 vice jak 8MB pameti? I kdyz pocitam 10bitu na kanal, stale mi to vychazi na cca 7.5 MB
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Nalim https://diit.cz/profil/nalim
15. 10. 2004 - 19:18https://diit.cz/clanek/xgi-uvadi-2d-graficky-chip-volari-z7/diskuseMuze mi nekdo vysvetlit, proc potrebuje 2D grafika s rozlisenim 1600x1200 vice jak 8MB pameti? I kdyz pocitam 10bitu na kanal, stale mi to vychazi na cca 7.5 MB https://diit.cz/clanek/xgi-uvadi-2d-graficky-chip-volari-z7/diskuse#comment-106376
+
Kdo ví, kolik zobrazovacích adaptérů o jakém rozlišení na to půjde připojit? Navíc tu máš akceleraci, video atp. a to taky něco potřebuje. Mě spíš udivuje ta uzoučká sběrnice. Protože to se i na 2D musí projevit.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
no-X (neověřeno) https://diit.cz
18. 10. 2004 - 11:06https://diit.cz/clanek/xgi-uvadi-2d-graficky-chip-volari-z7/diskuseKdo ví, kolik zobrazovacích adaptérů o jakém rozlišení na to půjde připojit? Navíc tu máš akceleraci, video atp. a to taky něco potřebuje. Mě spíš udivuje ta uzoučká sběrnice. Protože to se i na 2D musí projevit.https://diit.cz/clanek/xgi-uvadi-2d-graficky-chip-volari-z7/diskuse#comment-107101
+
Diskuse k XGI uvádí 2D grafický chip Volari Z7https://diit.cz/clanek/xgi-uvadi-2d-graficky-chip-volari-z7/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
Aneb na 3D nemame. Jo a ty ovladace bych teda snad radsi nechtel videt (viz kvalitka v podani Volari Duo). :-P
Já bych to tak černě neviděl. XGI je SiS a Tirdent, an to se nsmí zapomínat. A Volari V5/8 je dílem SiSu, kdežto Volari V3 dílem Tridentu (v podstatě projekty, na kterých každá z firem pracovala ještě samostatně). Takže dokud se neobjeví nějaké společné dílo, bych XGI neodepisoval :-). A tahle "novinka" je podle mě ještě nějaký oprášený pozůstatek z doby samostatnosti, konkr. z dílen Tridentu ;-).
Jóó Trident... Já myslel že sou to žvejkačky :-P
Co sem se s tím setkal v notebooku, tak to stačilo. Absence 3D mě sice poněkud zaráží, ale do serverů a nějakých informačních panelů...
To no-X: Myslím, že XGI by nejraději udělalo, kdyby si všichni od nich sedli k jednomu stolu a koukali udělat jednu pořádnou věc, místo aby oprašovali to co je dnes pasé. Do serveru nepotřebuju žádný "zázrak" od XGI, ale stačí mi stará 4MB S3.
Martin27: No, řekl bych, že oni se budou hlavně snažit, aby Z7 firmy přímo integrovaly na ty serverové základní desky...
Muze mi nekdo vysvetlit, proc potrebuje 2D grafika s rozlisenim 1600x1200 vice jak 8MB pameti? I kdyz pocitam 10bitu na kanal, stale mi to vychazi na cca 7.5 MB
Kdo ví, kolik zobrazovacích adaptérů o jakém rozlišení na to půjde připojit? Navíc tu máš akceleraci, video atp. a to taky něco potřebuje. Mě spíš udivuje ta uzoučká sběrnice. Protože to se i na 2D musí projevit.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.