ked toto zisti EA,tak bude skriekat hlasnejsie ako cyborg midwife,ktora dostala smrtiaci uder montaznym klucom-na taketo veci je ich pravne oddelenie extremne alergicke,pripomenme si ze pokus o remake system shocka2 v engine doomu3 usmazili pouhych 10 dni od ohlasenia: http://www.mpelletier.net/temp/dead_letter/
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
ps47 3dfx https://diit.cz/profil/ps47
10. 12. 2010 - 16:17https://diit.cz/clanek/zdrojove-kody-dark-engine-thief-system-shock-2-jsou-venku/diskuseked toto zisti EA,tak bude skriekat hlasnejsie ako cyborg midwife,ktora dostala smrtiaci uder montaznym klucom-na taketo veci je ich pravne oddelenie extremne alergicke,pripomenme si ze pokus o remake system shocka2 v engine doomu3 usmazili pouhych 10 dni od ohlasenia: http://www.mpelletier.net/temp/dead_letter/https://diit.cz/clanek/zdrojove-kody-dark-engine-thief-system-shock-2-jsou-venku/diskuse#comment-565939
+
System Shock 2 v doom3 enginu? Sakra, sice mě trohu štvaly neustále stejné a uvřískané opice, nereálné opotřebovávání zbraní a pár dalších detailů, ale takovou hru bych si koupil i v drahý sběratelský edici. Ono se říká, že hratelnost je na prvním místě, ale dobrá grafika by u remaků starých a hnusných her (např. SS1 i graficky mnohem lepší SS2 a Half Life 1) dokázala divy. Tak aspoň ten hlas SHODAN nikdy nezestárne.
PS: Jako mírný arachnofóbik bych se přimlouval za nahrazení ohavných pavouků, třeba zmutovanými žábami. Když jsem poprvé potkal pavouka, tak jsem málem vytrhl myš a část následujícího pobytu byla zkažena už při zaslechnutí jejich zvuku.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Mirda Červíček https://diit.cz/profil/mirek11
10. 12. 2010 - 17:48https://diit.cz/clanek/zdrojove-kody-dark-engine-thief-system-shock-2-jsou-venku/diskuseSystem Shock 2 v doom3 enginu? Sakra, sice mě trohu štvaly neustále stejné a uvřískané opice, nereálné opotřebovávání zbraní a pár dalších detailů, ale takovou hru bych si koupil i v drahý sběratelský edici. Ono se říká, že hratelnost je na prvním místě, ale dobrá grafika by u remaků starých a hnusných her (např. SS1 i graficky mnohem lepší SS2 a Half Life 1) dokázala divy. Tak aspoň ten hlas SHODAN nikdy nezestárne.
PS: Jako mírný arachnofóbik bych se přimlouval za nahrazení ohavných pavouků, třeba zmutovanými žábami. Když jsem poprvé potkal pavouka, tak jsem málem vytrhl myš a část následujícího pobytu byla zkažena už při zaslechnutí jejich zvuku.https://diit.cz/clanek/zdrojove-kody-dark-engine-thief-system-shock-2-jsou-venku/diskuse#comment-565946
+
Hrál jsem nedávno HL1:Source a není to ono. Když remake, tak pořádný - třeba Tomb Raider Anniversary se hrát dá, ale s původní hrou má společného pramálo.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
xvasek https://diit.cz/profil/xvasek
10. 12. 2010 - 20:47https://diit.cz/clanek/zdrojove-kody-dark-engine-thief-system-shock-2-jsou-venku/diskuseHrál jsem nedávno HL1:Source a není to ono. Když remake, tak pořádný - třeba Tomb Raider Anniversary se hrát dá, ale s původní hrou má společného pramálo.https://diit.cz/clanek/zdrojove-kody-dark-engine-thief-system-shock-2-jsou-venku/diskuse#comment-565960
+
10. 12. 2010 - 20:55https://diit.cz/clanek/zdrojove-kody-dark-engine-thief-system-shock-2-jsou-venku/diskuseNa remake HL1 se už spoustu let pracuje: Black Mesa Source http://www.blackmesasource.com/
Konec bohužel v nedohlednu :-(https://diit.cz/clanek/zdrojove-kody-dark-engine-thief-system-shock-2-jsou-venku/diskuse#comment-565963
+
HL1:Source vychází z původní hry, ale již od HL: Blue Shift existoval High Definition pack který upravil modely postav a zbraní pro všechny díly, v HL1:Source to zahrnuté není ale do originálu (i toho na Steamu) to jde nacpat.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
dxh https://diit.cz/profil/dxh
13. 12. 2010 - 12:06https://diit.cz/clanek/zdrojove-kody-dark-engine-thief-system-shock-2-jsou-venku/diskuseHL1:Source vychází z původní hry, ale již od HL: Blue Shift existoval High Definition pack který upravil modely postav a zbraní pro všechny díly, v HL1:Source to zahrnuté není ale do originálu (i toho na Steamu) to jde nacpat.https://diit.cz/clanek/zdrojove-kody-dark-engine-thief-system-shock-2-jsou-venku/diskuse#comment-566048
+
ad nerealne opotrebovavanie zbrani,v hre mal povodne byt audiolog obsahujuci informaciu,ze many/mnoho v ramci boja proti prezivstim clenom posadky vypustilo do vzduchu latku,ktora sposobuje zvysene opotrebenie vsetkych zbrani s pohyblivymi castami.log sa ale nakoniec niekde stratil-mozno sa ho casom dockame,ked uz su k dispozici tie zdrojaky.
ad pavuky a opice,ich zmysel je desit/zneklidnovat/otravovat,a tuto ulohu plnia na jednotku.v kazdom pripade,ak naozaj musis,stiahni si patch ktory pavuky odstranuje (google).
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
ps47 3dfx https://diit.cz/profil/ps47
12. 12. 2010 - 14:28https://diit.cz/clanek/zdrojove-kody-dark-engine-thief-system-shock-2-jsou-venku/diskusead nerealne opotrebovavanie zbrani,v hre mal povodne byt audiolog obsahujuci informaciu,ze many/mnoho v ramci boja proti prezivstim clenom posadky vypustilo do vzduchu latku,ktora sposobuje zvysene opotrebenie vsetkych zbrani s pohyblivymi castami.log sa ale nakoniec niekde stratil-mozno sa ho casom dockame,ked uz su k dispozici tie zdrojaky.
ad pavuky a opice,ich zmysel je desit/zneklidnovat/otravovat,a tuto ulohu plnia na jednotku.v kazdom pripade,ak naozaj musis,stiahni si patch ktory pavuky odstranuje (google).https://diit.cz/clanek/zdrojove-kody-dark-engine-thief-system-shock-2-jsou-venku/diskuse#comment-566017
+
Když se podívám na ten screenshot, tak si hned vzpomenu na bloumání po lodi, sbírání cybermodulů a nanitů, laserový pistolky a jejich dobíječky, škoda že takvýhle hry nevznikají dneska, Bioshock se mi už tolik nelíbil.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Ondřej Petržilka https://diit.cz/profil/pixel-0
10. 12. 2010 - 17:13https://diit.cz/clanek/zdrojove-kody-dark-engine-thief-system-shock-2-jsou-venku/diskuseKdyž se podívám na ten screenshot, tak si hned vzpomenu na bloumání po lodi, sbírání cybermodulů a nanitů, laserový pistolky a jejich dobíječky, škoda že takvýhle hry nevznikají dneska, Bioshock se mi už tolik nelíbil.https://diit.cz/clanek/zdrojove-kody-dark-engine-thief-system-shock-2-jsou-venku/diskuse#comment-565942
+
Tak SS2 se dá s posledním patchem hrát po troše nastavování i ve Windows XP a s těma lepšíma texturama a modelama to vypadá i docela dobře.
Raději bych uvítal kdyby se konečně někdo ujal prvního DOSového dílu a udělal novej engine. Co já nad tou hrou strávil svého mládí... děj, zvuky (hlavně ty namluvené zprávy), hudba a ta atmosféra ... to nikdo dosud nepřekonal.
Už jsem se před lety začal radovat když začal TSSHP (The System Shock Hack Project)a kde je mu dneska konec... nějaké nehratelné alfa verze kde se dá jen procházet skrz mapu :(
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
tomcek32 https://diit.cz/profil/tomcek32
10. 12. 2010 - 19:32https://diit.cz/clanek/zdrojove-kody-dark-engine-thief-system-shock-2-jsou-venku/diskuseTak SS2 se dá s posledním patchem hrát po troše nastavování i ve Windows XP a s těma lepšíma texturama a modelama to vypadá i docela dobře.
Raději bych uvítal kdyby se konečně někdo ujal prvního DOSového dílu a udělal novej engine. Co já nad tou hrou strávil svého mládí... děj, zvuky (hlavně ty namluvené zprávy), hudba a ta atmosféra ... to nikdo dosud nepřekonal.
Už jsem se před lety začal radovat když začal TSSHP (The System Shock Hack Project)a kde je mu dneska konec... nějaké nehratelné alfa verze kde se dá jen procházet skrz mapu :(https://diit.cz/clanek/zdrojove-kody-dark-engine-thief-system-shock-2-jsou-venku/diskuse#comment-565954
+
Což o to, SS2 se dá hrát i na sedmičkách x64, problém který doufám někdo díky zdrojákům brzo opraví je nestabilita dark enginu při výchozím vícevláknovém spuštění...
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Jaromír Šebela https://diit.cz/profil/jsebela
10. 12. 2010 - 22:38https://diit.cz/clanek/zdrojove-kody-dark-engine-thief-system-shock-2-jsou-venku/diskuseCož o to, SS2 se dá hrát i na sedmičkách x64, problém který doufám někdo díky zdrojákům brzo opraví je nestabilita dark enginu při výchozím vícevláknovém spuštění...https://diit.cz/clanek/zdrojove-kody-dark-engine-thief-system-shock-2-jsou-venku/diskuse#comment-565970
+
ano,bezproblemovy beh na viacjadrovych procesoroch je jedna z veci ktora vdaka zdrojakom bude mozna..jedine co sa zatial da spravit je spustit hru iba na jednom jadre-najjednoducsi sposob je pouzit ss2tool,ktory obsahuje opravy na vsetky zname problemy,ktorymi ss2 trpi pod novymi operacnymi systemami (a umoznuje aj hires widescreen rozlisenia,mimochodom): http://www.systemshock.org/index.php/topic,392.0.html
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
ps47 3dfx https://diit.cz/profil/ps47
11. 12. 2010 - 01:33https://diit.cz/clanek/zdrojove-kody-dark-engine-thief-system-shock-2-jsou-venku/diskuseano,bezproblemovy beh na viacjadrovych procesoroch je jedna z veci ktora vdaka zdrojakom bude mozna..jedine co sa zatial da spravit je spustit hru iba na jednom jadre-najjednoducsi sposob je pouzit ss2tool,ktory obsahuje opravy na vsetky zname problemy,ktorymi ss2 trpi pod novymi operacnymi systemami (a umoznuje aj hires widescreen rozlisenia,mimochodom): http://www.systemshock.org/index.php/topic,392.0.htmlhttps://diit.cz/clanek/zdrojove-kody-dark-engine-thief-system-shock-2-jsou-venku/diskuse#comment-565975
+
prveho dielu sa uz niekto ujal,vysledkom je nativne fungovanie pod windows a mouselook v style ss2,ale na 3d modely,vysoke rozlisenia a opengl sa bude musiet este chvilu pockat..v kazdom pripade: http://www.systemshock.org/index.php?topic=2123.0
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
ps47 3dfx https://diit.cz/profil/ps47
11. 12. 2010 - 01:24https://diit.cz/clanek/zdrojove-kody-dark-engine-thief-system-shock-2-jsou-venku/diskuseprveho dielu sa uz niekto ujal,vysledkom je nativne fungovanie pod windows a mouselook v style ss2,ale na 3d modely,vysoke rozlisenia a opengl sa bude musiet este chvilu pockat..v kazdom pripade: http://www.systemshock.org/index.php?topic=2123.0https://diit.cz/clanek/zdrojove-kody-dark-engine-thief-system-shock-2-jsou-venku/diskuse#comment-565974
+
11. 12. 2010 - 18:03https://diit.cz/clanek/zdrojove-kody-dark-engine-thief-system-shock-2-jsou-venku/diskusevím že to sem nepatří, ale když se tu řeší starý engine tak 1.ledna bude vypuštěn tento mod do stařičkého wolfensteina, a vypada po čertech dobře :) http://www.youtube.com/watch?v=fCUcw44l9F8&feature=player_embedded článek tady http://games.tiscali.cz/video/vzpoura-v-osvetimi-sonderkommando-revolt-54435
NoDihttps://diit.cz/clanek/zdrojove-kody-dark-engine-thief-system-shock-2-jsou-venku/diskuse#comment-565992
+
Jo system shock byl pecka. Dodnes vzpomínám, jak to člověka nutilo koukat se na monitor zboku, aby "viděl za skříň". Nebo jak nadskočil, když na něj vyskočil zpoza rohu "zombík" s francouzákem v ruce a jak sem do něj zcela nelogicky vystřílel celý zásobník pistole.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
DRK https://diit.cz/profil/drk22
13. 12. 2010 - 08:46https://diit.cz/clanek/zdrojove-kody-dark-engine-thief-system-shock-2-jsou-venku/diskuseJo system shock byl pecka. Dodnes vzpomínám, jak to člověka nutilo koukat se na monitor zboku, aby "viděl za skříň". Nebo jak nadskočil, když na něj vyskočil zpoza rohu "zombík" s francouzákem v ruce a jak sem do něj zcela nelogicky vystřílel celý zásobník pistole.https://diit.cz/clanek/zdrojove-kody-dark-engine-thief-system-shock-2-jsou-venku/diskuse#comment-566031
+
ked toto zisti EA,tak bude skriekat hlasnejsie ako cyborg midwife,ktora dostala smrtiaci uder montaznym klucom-na taketo veci je ich pravne oddelenie extremne alergicke,pripomenme si ze pokus o remake system shocka2 v engine doomu3 usmazili pouhych 10 dni od ohlasenia: http://www.mpelletier.net/temp/dead_letter/
System Shock 2 v doom3 enginu? Sakra, sice mě trohu štvaly neustále stejné a uvřískané opice, nereálné opotřebovávání zbraní a pár dalších detailů, ale takovou hru bych si koupil i v drahý sběratelský edici. Ono se říká, že hratelnost je na prvním místě, ale dobrá grafika by u remaků starých a hnusných her (např. SS1 i graficky mnohem lepší SS2 a Half Life 1) dokázala divy. Tak aspoň ten hlas SHODAN nikdy nezestárne.
PS: Jako mírný arachnofóbik bych se přimlouval za nahrazení ohavných pavouků, třeba zmutovanými žábami. Když jsem poprvé potkal pavouka, tak jsem málem vytrhl myš a část následujícího pobytu byla zkažena už při zaslechnutí jejich zvuku.
Hrál jsem nedávno HL1:Source a není to ono. Když remake, tak pořádný - třeba Tomb Raider Anniversary se hrát dá, ale s původní hrou má společného pramálo.
Na remake HL1 se už spoustu let pracuje: Black Mesa Source http://www.blackmesasource.com/
Konec bohužel v nedohlednu :-(
HL1:Source vychází z původní hry, ale již od HL: Blue Shift existoval High Definition pack který upravil modely postav a zbraní pro všechny díly, v HL1:Source to zahrnuté není ale do originálu (i toho na Steamu) to jde nacpat.
ad nerealne opotrebovavanie zbrani,v hre mal povodne byt audiolog obsahujuci informaciu,ze many/mnoho v ramci boja proti prezivstim clenom posadky vypustilo do vzduchu latku,ktora sposobuje zvysene opotrebenie vsetkych zbrani s pohyblivymi castami.log sa ale nakoniec niekde stratil-mozno sa ho casom dockame,ked uz su k dispozici tie zdrojaky.
ad pavuky a opice,ich zmysel je desit/zneklidnovat/otravovat,a tuto ulohu plnia na jednotku.v kazdom pripade,ak naozaj musis,stiahni si patch ktory pavuky odstranuje (google).
Když se podívám na ten screenshot, tak si hned vzpomenu na bloumání po lodi, sbírání cybermodulů a nanitů, laserový pistolky a jejich dobíječky, škoda že takvýhle hry nevznikají dneska, Bioshock se mi už tolik nelíbil.
Tak SS2 se dá s posledním patchem hrát po troše nastavování i ve Windows XP a s těma lepšíma texturama a modelama to vypadá i docela dobře.
Raději bych uvítal kdyby se konečně někdo ujal prvního DOSového dílu a udělal novej engine. Co já nad tou hrou strávil svého mládí... děj, zvuky (hlavně ty namluvené zprávy), hudba a ta atmosféra ... to nikdo dosud nepřekonal.
Už jsem se před lety začal radovat když začal TSSHP (The System Shock Hack Project)a kde je mu dneska konec... nějaké nehratelné alfa verze kde se dá jen procházet skrz mapu :(
Což o to, SS2 se dá hrát i na sedmičkách x64, problém který doufám někdo díky zdrojákům brzo opraví je nestabilita dark enginu při výchozím vícevláknovém spuštění...
ano,bezproblemovy beh na viacjadrovych procesoroch je jedna z veci ktora vdaka zdrojakom bude mozna..jedine co sa zatial da spravit je spustit hru iba na jednom jadre-najjednoducsi sposob je pouzit ss2tool,ktory obsahuje opravy na vsetky zname problemy,ktorymi ss2 trpi pod novymi operacnymi systemami (a umoznuje aj hires widescreen rozlisenia,mimochodom): http://www.systemshock.org/index.php/topic,392.0.html
prveho dielu sa uz niekto ujal,vysledkom je nativne fungovanie pod windows a mouselook v style ss2,ale na 3d modely,vysoke rozlisenia a opengl sa bude musiet este chvilu pockat..v kazdom pripade: http://www.systemshock.org/index.php?topic=2123.0
vím že to sem nepatří, ale když se tu řeší starý engine tak 1.ledna bude vypuštěn tento mod do stařičkého wolfensteina, a vypada po čertech dobře :) http://www.youtube.com/watch?v=fCUcw44l9F8&feature=player_embedded článek tady http://games.tiscali.cz/video/vzpoura-v-osvetimi-sonderkommando-revolt-5...
NoDi
Jo system shock byl pecka. Dodnes vzpomínám, jak to člověka nutilo koukat se na monitor zboku, aby "viděl za skříň". Nebo jak nadskočil, když na něj vyskočil zpoza rohu "zombík" s francouzákem v ruce a jak sem do něj zcela nelogicky vystřílel celý zásobník pistole.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.