Uniklá dokumentace Playstation 4 Neo obsahuje kompletní parametry
Část informací, kterou prezentace obsahuje, je již známá, některé informace jsou zcela nové. Úvodem Sony vysvětluje, že chápe Neo jako součást stávající generace, respektive její high-endový doplněk, nikoli jako generaci novou.
Majitelům 4k zobrazovadel Neo umožní výstup ve 4k rozlišení (rozlišení, ve kterém budou renderovány 3D scény, bude ale u většiny her nižší než plných 3840×2160) a majitelům FullHD displejů nabídne vyšší a stabilnější snímkovou frekvenci, detaily navíc a podobně.
Základní specifikace procesoru a grafického jádra se potvrzují. Základem zůstává osm x86 jader architektury Jaguar, která ale poběží na taktu 1,3× vyšším. Výpočetních bloků grafického jádra bude dvojnásobek a poběží na taktu o 14 % vyšším. Diskuse na téma architektury (tedy zda Sony bude preferovat jednodušší kompatibilitu a zůstane u druhé generace GCN, nebo zvolí novější architekturu) jsou rovněž u konce. Kdo očekával použití novější verze GCN, měl správný odhad.
Playstation 4 Neo by mělo být schopné při renderingu v rozlišení 3520×1980 dosahovat podobných FPS jako původní Playstation 4 v rozlišení 1920×1080. Plošný rozdíl je poměrně výrazný, mluvíme o přechodu z 2 na 7 megapixelů (přesněji jde o 3,36× vyšší rozlišení). Playstation 4 Neo už se automaticky postará o upscaling 3520×1980 (nebo jiného vývojářem zvoleného rozlišení) na plných 3840×2160 (což je plošně 1,19× více).
Cílem Sony je, aby byl framerate dosažený s Playstation 4 Neo přinejhorším stejný jako s Playstation 4 - bez ohledu na to, kolikrát je rozlišení vykreslované novým modelem vyšší. Zároveň pak aby rozlišení, ve kterém je v případě 4k výstupu vykreslováno, nebylo nižší než 1800p, tedy 3200×1800.