Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k 999 dnů se Skyrimem

ale jo, chyby tam jsou, ovšem až na výjimky nejsou kritické. já osobně skyrim hraju, abych se bavil, což hra splňuje a chyby nevnímám

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Pro dost lidí špatný návrh herního světa, neexistující všeobecná logika a celková nedodělanost ve všech směrech kritické jsou. Naštěstí. A pokud by lidé byli náročnější další Skyrim by mohl být na úplně jiné úrovni. Jinak ze Skyrimu mám nejraději toto legendární video :) https://www.youtube.com/watch?v=w_LH-L7HfMs

+1
-12
-1
Je komentář přínosný?

ja som dal sancu Skyrimu 3x, tj 3x3h (2. a 3. pokus uz islo o omodovanu "hru")
prvy pokus som zrusil kvoli tomu, ze som v 3.leveli zabil 1. draka
dalsie 2 pokusy boli o tom, ako sa uspesne vyhybat hlavnej questovej linii(tulanie sa po horach)
ked som v jednom dungeone vyleveloval +4 levely, tak prislo take znechutenie ze Skyrim letel z disku

ta hra je nechutne jednoducha, lukom a tichym pohybom sa da dat dole vsetko uz v 2. leveli, AI je z rodu stupidos

+1
-14
-1
Je komentář přínosný?

ano, stát se štítem, nechat do sebe řezat nějakého tvrdšího blbouna a namakat tím 60+ levelů blokování během 1 hodiny, to je klasická ukázka jednoduché hry pro dnešní dobu. to mě taky mrzí (a nevzpomněl jsem si na to při psaní).

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Pokud to tu hodinu člověk vydrží, budiž. Pak je to ale nejspíš takovej magor, že by tu hru ojebal beztak jinak.
Co se týče obtížnosti...mno, proto je tam jakési šoupátko. Sice nezabrání tomu že bude hra na LVL 40+ lehká/lehčí, ale nepřátelé jsou rozhodně tužší a to o dost.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

to potom je zabava ako svina(tak isto ako v Oblivione) prvych 5 levelov goblini s zeleznymi zbranami a poslednych 10 levelov goblini s daedrickymi zbranami :)
a jedneho pizlas 10 min

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

taky mam pocit, ze pokud se hraje stylem nechat do sebe hodinu rezat, abych dostal 60 urovni blokovani, tak to neni hrani, ale ojebavani hry.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

napr taky Betrayal at Krondor bol na tom postaveny..tj vytuningovat si na zamkach lockpicking, inac si nemal sancu.
ked hra umoznuje take ocividne boostovanie, tak je blbo naprogramovana
(btw to sa dalo robit uz aj v Morrowinde,tam sa ale oplatilo si takto zvysovat len sekundarne staty, ktore ti nezvysovali level)

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Jenže to fakt není prohřešek proti realističnosti. V normálním světě můžete trénovat. Jak lépe by člověk měl trénovat, než aktivním procvičováním svých dovedností v boji? Na druhou stranu návody stylu "najděte takovouto potvoru, zafixujte gumičkou na myši pozvednutý štít a na čtyři hodiny odejděte od kompu" mi jako vyložený podvod připadají také...

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

Mě vadila nevyváženost obtížnosti hlavních a vedlejších questů. Když jsem to hrál poprvé, vybíral si questy tak nějak náhodně (včetně těch úplně vedlejších) a najednou jsem se dostal do míst, kde to bylo mnohokrát těžší než "obvykle". Ne nepřekonatelné, ale prostě nezvykle těžší. A tak se to ve hře neustále střídalo - od moc lehké až po těžké lokace.

Když jsem potom hru dohrál na hlavní linii (aniž bych si toho všiml), tak jsem na wiki hledal zda už je to opravdu konec (ano byl) a pochopil jsem, že všechny ty "těžší" lokace byly součástí hlavní linie. V té době už jsem měl též hotové všechny DLC, tak jsem hru více méně zklamaně vypnul a na pár měsíců opustil.

Chápu, že je to otevřená hra která nekončí, ale i tak ten konec byl takový ... nijaký.

Každopádně, když už tohle člověk ví, tak na druhé hraní už je možné k tomu přistupovat úplně jinak a mnohem víc si to užít. :-)

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Podobně jsem to měl kdysi s Oblivionem. Měl jsem až GOTY edici. Během hraní jsem se na jednou dostal do fáze, kdy už nebylo co plnit, byla závěrečná animace a já pochopil, že jsem to jako asi dohrál. Tak jsem si říkal pohoda, jdu plnit datadiskové mise. A ejhle, po menším pátrání jsem zjistil, že je mám vlastně všechny splněný. Rozčarování to bylo dost velké, bez datadisků musela bejt ta hra šíleně krátká. Taky je faktem, že jsem to pak už nikdy nehrál. Ale zas těch 199kč (nebo kolik to bylo) člověk tolik nelituje.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

oblivion som hral asi 3x prvy krat okolo 120 hodin, potom tak 90 a naposledy neviem uz. Skyrim som hral 2x10 minut, prvy krat s tym superhnusnym konzolovym menu a druhy krat s nejakym fixnutym na oblivion styl ale nebolo to ono. Nevedel som sa cez to preniest...
edit: Uz si spominam, ovladanie bolo cudne, lavou mysou sa ovladala prava ruka a opacne. Ked si si to vymenil tak zas nieco ine zle fungovalo. Skonzolovatena sracka.

+1
-12
-1
Je komentář přínosný?

Mě nejvíc odradil inventář a absence pořádnýho questlogu/deníku. V MW to nebylo ideální, ale pořád hodně použitelné. A taky mi přišlo, že někdy to bez kompasu nešlo...

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

No - za mne - Skyrim by byl i zkousnutelnej, prominul bych mu vse zminovane neb jak je napsano, porad je to celkem fajn. Co me ale irituje - je jen otazka casu kdy ta hra zacne padat. Vzdy po radove nejakych 100 - 200 odehranych hodinach zacne blbnout a jednou za cas padne. Staci - treba - pri lootu potvory sahnout na nejakou vec (na kterou jste sahli predtim uz 100x) - buch... Nikdy jsem tohle spolehlive nevyresil, pres veskere neoificialni patche a naradi pro vycisteni save od neaktivniho bordelu, zkousel odebirat - pridavat mody, zkousel uplne cistou hru - od nejakeho odehraneho casu/spis od nejakeho statusu herniho sveta to neni stabilni. Stve o to vic ze klidne tech 100 - 200 hodin odehraju bez jedineho padu.

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

Jako na PC? Nikdy jsem si nevšiml.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Jako na PC - proste ta hra casem uhnije - zalezi na stylu hrani po jak dlouhem case (a je to fakt v rovine stovek hodin). Projdu hlavni dejovou linku, dokoncim pridavky s upiry i s dunmery - vse v pohode, zadny pad. Pak uz se jen tak poflakuju po krajine a hledam co by jeste slo delat - a pri nejake interakci s cimkoliv (nahodne, nema to logiku) ta hra padne. Loadnu, udelam to same - nepadne. Ale padne treba za ctvrt hodiny - pul hodiny nekde uplne jinde. Prikladam to chybe enginu - kdyz udelam v hernim svete prilis zmen, tak uz "nedrzi pohromade".

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Presne to se mi deje. Pokazde se podarilo padani nejak vyresit, vzdycky za tim stal nejakej mod a jeho nekompatibilita s ostatnimi. Ale ted uz nevim jak na to. Hraju Solstheim Isle (Dragonborn) a pokazde kdyz se priblizim k tomu obelisku, padne to. Casto to padne i pri obycejnym chozeni po tom ostrove, z niceho nic. Kdyz se vam to stane 5x pokazde po minute-dvou hrani, tak to proste vypnete a anzdar. Skoda.
Edit: Earth Stone se jmenuje ten obelisk.

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

Problem solved:
(In order to lower your uGrids, first you need to change them to value that you used in the save (for example 7 or w/e you had), then load the save, go to an interior, edit Skyrim.ini and change uGridsToLoad=5, and then type "refreshini" in the console.)
As for uGridsToLoad, it should never be set higher than 7... anything over is unstable. So actually it's either 5 or 7 (read that 6 is crap as well). you have to change your uExteriorCellBuffer as well... you can actually set that value higher than suggested (I have doubled it) and it will be a bit more stable... I run on uGrids=7, ExteriorBuffer=128

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Mně ta hra padává (ne, není to nic extra častého, ale stane se) převážně u odchodu z lokace. Místo toho autosavu to udělá takový auto exit game.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Skusal som raz Skyrim a zdalo sa mi to velmi povedome.. akoby som to uz niekedy hral. Potom prisiel prvy lockpicking a bolo to jasne. Preskinovany Fallout 3 :D dakujem neprosim

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

s tímhle názorem jsem nikdy nesouhlasil.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Včera vyšel Requiem 1.8 , chcete li zkusit skyrim který je výzvou není lepší volby ...

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/19281

Tiktak .. posledni SKSE obsahuje memory patch ktery prakticky zamezi temto udalostem ...

+1
-10
-1
Je komentář přínosný?

Díky, to vypadá zajímavě.

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Nebyl jsem si vědom, že bych používal něco, co by SKSE vyžadovalo. Ale dal jsem na radu a nainstaloval.. ..a nahrávání hry se neskutečně protáhlo a navíc už teď při stejném nastavení ta hra není plynulá - ty mody, to je zkrátka magie, kterou vyloženě nechápu

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Nedohral jsem uz Oblivion, protože to byla TAKOVA NUDA, ze uz jsem z toho silel. 100x ten samy dungeon, 100x ten samy quest, 100x to same porad dokola.
Nestutecne me vytaci inventar - v mem osobním zebřičku nejhorších zalezitosti ve hrach vyhrava Oblivion (ci Skyrim) první místo v kategorii nejdebilneji udelany inventar všech dob.
Dost se na te hre projevuje, ze je to proste prasopes PC/konzole. Respektive to asi udelali na konzole, a pak to preklopili na PC a nejak neresili, ze konzole se ovlada jaksi uplne jinak, nez PC
(Ooo, veliky Blizzarde, od tebe by se mohloi ucit. Aneb diablo 3 na PC je v mnohem uplne jina hra, nez Diablo 3 na konzole.)

Pokud bych o Oblivionu / Skyrimu mohl něco rict, potom to je slovo NUDA. A dále pro me osobne proste HNUSNA grafika, respektive pouzite zcela HNUSNE barvy. Ostatne, to same Fallout 3 a vyse, ten samy problém.

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

zrovna vcera sem premyslel jestli si to za tech 130kc koupit

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Za tu cenu neni o cem premyslet, halda zabavy za par kacek. Jo nekdo se bude k smrti nudit - to ja si treba postavim vlastni haciendu u vody, vybavim vsim potrebnym. Pak sedim u reky, lovim lososy a kocham se kycovitym zapadem slunce... Nebo mlatim pobudy, co po nich zbude pretavim na ingoty a kovu zbrane a zbroj.:)) Na skyrim nexusu si muzete vybirat mody do blba a udelat si z toho "jinou hru".

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

přesně tak, co skyrim zachraňuje, je možnost víceméně zcela ignorovat herní dějovou linii.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Kdo hraje jeste dnes Skyrim nemodifikovany je bud masochista nebo nesvepravny. Modifikovany skyrimje totiz uplne jina hra. Vsechny vytky Vavry a Jezka pozbivaji smysl. Ano, hlavni dejova linie je naskriptovana, ale sahnete si do svedomi, gerojove, bez UESP nebo wikia by jste zakysli u pulky questu, proste proto ze jste hloupi nebo nejste na mentalni vlne autoru. Kdyby tam byla nejaka dynamika, nedalo by se to encyklopedicky podchytit.

A vzlyky na obtiznost? Mne prave tesi, ze skyrim nema obtiznost na diablovskem principu. I namachrovany level 167 muze umrit a i s levelem 15 lze dokoncit hru na 100%. misto fantasy feelingu hrani na Boha je to castecne stredoveka simulace jako bude asi Deliverance.

Ano, jsou veci, ktere vylozene zklamou, zejmena finalni boj s Alduinem. Jsem nepritel interaktivnich filmu, ale boj s Bohem mohl byt ttochu ve stylu God Of War. Na druhou stranu skyrim prinasi obrovskou volnost v reseni questu.
Navic obtiznost se da dost zvysit. Nikoliv tim tupym posuvnikem v menu, coz je Diablovina, ale napriklad modifikacemi jako je RND ci Frostfall. Jakmile muzete umrznou, chcipnout hlady a zizni ci chradnout pod nemocemi, obtiznost hry se brutalne zvysi. Najednou neni takoba sranda zkusit na levelu 2 napadnout obra a kdyz pujde do tuhyho, tak se schovat a par minut pockat, az odejde. Tech par minut je totiz smrt zmrznutim.
A nebo uz neni mozny litat ve skyrimu jako sidlo. Najednou, kdyz jdete na nejakou bojovku, je trebu dulezita a rozvazna priprava. Vyspat se, vylecit, nazrat, vyzbrojit a vybavit lektvary.
Ekonomiku lze par jednoduchymi modifikacemi udelat pouzitelnou. Penize pak pouzijete na nakup surovin, misto honeni se za nimi po mape.

Levelovani je asymetricke, ale to je prave to kouzlo. Umozni zaatecnikovi rychle postupovat a tak jej navnadit. Ale vite jak dlouho trval level 100? A to jsem pouzil postavu capnutou na 83 level. Dnes je moje Lunari na 167, ale to neznamena, ze nahata vbehne mezi radiant loupezniky a umlati je kozama. To chcipne na dve tri rany. Tak, jak by to bylo i v realu. Ve vetsine ostatnich RPG, vsak v na konci hry nahati bojove byt muzete.

Jinak modifikace na rodinu, budovy, zvirata, zver, lepsi distribuci obtiznosti, opravy(!sic), uzasne modifikace vzhledu ale i nove ucjvatne questy a lokace. Bugseda by se nikdy nedopracovala ke stavu, v jakem nyni hru mam. Nepocitame-li zabugovanost.

Mimochodem, modifikovana civilni valka (i kdyz hodne zabugovana) a nebo styl boju draku - to je v hrach hodne nevidany mechanizmus.

Proste skyrim byl jen dalsi konzoloidni mrdka na penize od Bugsedy. Ale creation kit vse zmenil. Ze szezi hratelneho prumeru udelal nejlepsi RPG vseh dob. Proc nejlepsi? Protoze si ho muzete sami prakticky udelat takove, jake hcete, k obrazu vasemu.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Naprosto souhlasim ve vsem co jsi napsal! Po dloouhe dobe jsem se odhodlal vyresit bug proc mi hra padala skoro kazdou minutu po instalaci Dragonborn DLC - viz muj prispevek vyse. Mam za sebou moc prijemnej vikend+PO+UT :-) ...ani nevim kolik hodin cistyho casu mam ve hre...radsi se nedivat.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.