Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Ach ten zatracený zabugovaný zastaralý Fallout 4

True story. Fallout 4 vůbec není klasickým RPG (je to primárně 3D střílečka s jakýmisi RPG prvky)

naštěstí nejsem tak moc zklamaný, protože jsem si svoji porci RPG dopřál sérií Shadowrun - prostě nádhera

Právě jsem v půlce 3. dílu (Shadowrun: Hong Kong) a na nějaký nedodělaný Fallout 4 kašlu =)

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

http://killap.net/

a objavte skutocny fallout ne teto konzolacke hovadiny

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Co to znamena "skutecny Fallout"?

Postavy, interakce s nimiz ovlivnuje dej? Skutky hrace, ktere maji vliv na chovani ostatnich postav? Skutky hrace, ktere vyrazne ovlivnuji pribeh? Skutky hrace, ktere ovlivnuji osudy ostatnich postav? Dialogy, kde kazda moznost znamena jiny vyvoj deje?

Pokud ano, tak Fallout 3 - New Vegas je vic Fallout nez jednicka a dvojka dohromady. A ano, New Vegas neni od Bethesdy a ano, New Vegas je od lidi co delali na jednicce a dvojce.

Co se tyce hardcore RPG - temer vsechny hardcore RPG maji stejny problem - ty hry jsou tak specificke, ze jejich autori zbankrotovali, protoze hra byla zcela neprodejna. Vysokych hodnoceni se autori nenaji, dulezity je pocet prodanych kopii. Kolik se prodalo Falloutu 1 a 2? Par set tisic kusu. Fallout 3 ? 10 milionu (z toho 9 milionu na konzole). Tak uvadeji oficialni statistiky.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Sice souhlas, ale porovnavat prodeje starejch her se neda.
V ty doby byly PC mene rozsirene, internetove nakupy neexistovaly, a pak tu mame Steam Slevy, asi pred rokem jsem si zrovna koupil Fallout 1+2+'jeste neco' kolekci za par $...

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Fallout dela Falloutem predevsim ... SPECIAL ... a ten zkurvili v 3ce a ted ho dorazili uplne. Protoze prave vlastnosti postavy a perky zcela zasadne ovlivovaly prubeh hry. V F3 nemely vliv prakticky zadnej a ted uz je to jedno uplne. To bylo to, co delalo hru znovuhratelnou.

Jedina drobnost za vse. Chtel si otevrit zamek? Moh si to zkusit. Kdyz byla tvoje postava bridil, tak si zamek znicil. Ale porad si mel jeste moznost, zkusti dvere vypacit silou, nebo je vyhodit do vzduchu. V F4 ... nemas moznosti vubec zadny. Zamek bud zcela trivialne otevres, nebo ti to vynada, ze nemas prislusnej perk a smula. Ani to (o tech 15 let po F1 pozdejs) neumi do mapy dat aspon poznamku, ze tuhle je trezor, kterej sem neotevrel. Natoz moznost to vypacit/odstrelit ...

A dal, autor tohodle blogu asi zije na Marsu ... protoze to ani zdaleka neni jen o zmrveni puvodnich principu, vzdyt se to neda ovladat, a to tak ze vubec. Z neceho se vyskakuje tabem, z neceho jinyho esc, nekde je treba mackat E, jinde enter ... tohle musel dizajnovat chovanec jedlickova ustavu.

Invetar ve forme seznamu s tisicema polozek? lol ... Cokl, kterej unese klidne 10 tun bordelu? lol lol ... Zbran, ktera se vypari kdyz ji postava schova? Megalol. Lidi, zijici na smetisti, maji po kapsach laserovy a plasmovy zbrane ... ale vyrobit strelnej prach a nejakou tu munici neumej? Natoz postavit barak?

A opet, srovnavas totalni hovadiny, v dobe kdy vysel F1/2 to byly prodeje, ktery by dneska odpovidaly 50M. Je to stejny, jako kdybys psal, ze rohlik stal 20 haliru ... a nenapsal k tomu, ze plat byl 500Kc.

+1
+18
-1
Je komentář přínosný?

Fascinuje mě starost lidí o čísla prodejů her, jako hráče mě to nikdy nezajímalo, zajímá mě samotný produkt. Kde kdo "argumentuje" tím, že kdyby hra byla taková a taková tak by se jí tolik neprodalo a že dnešní trh si žádá rychlokvašky a tituly kde herní žánr je už jen marketingovou nálepkou. Jednak to je čisté fantazírování, jelikož dokud se něco nezačne prodávat, lidé ani nevědí jestli to chtějí a spíše to jsou slova někoho kdo si o tom nedokáže udělat vlastní názor. Speciálně v dnešní době tu je řada menších herních vývojářů, kterým se povedli výborné hry a to jen proto, že si na tom dali záležet a projekt mají propracovaný, má nápad, drží se herního žánru atd. a nežijí si vůbec špatně.. :)

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Jak psal někdo pod recenzí na iDnesu. Pokud by se to jmenovalo Wasteland Warrior tak 80% protože se to jmenuje Fallout tak 20% (btw přesně stejná byla moje reakce na novej film Conana :-D pokuD by se to jmenovalo Barbar Honan neměl bych problém na film zapomenout po odchodu z kina). Předchůdci zkrátka byli něco tak výjímečného, že dokud se to bude jmenovat Fallout tak to s nimi budu porovnávat. Jako se stále každý nový díl HOMAM porovná s trojkou proč by jsme to nemohli dělat u Falloutu. Naprosto chápu Bethesdu proč značku koupila jen mě neskutečně se*e co s ní potom provedla. Jen tak mimochodem tvorba F2 trvala rok. Pomineme engine a grafiku, ale ty stohy dialogů, jejich větvení a závislost na inteligenci museli být napsány za méně než rok. To ve srovnání s tím co leze z Bethesdy ukápne slza...

+1
+20
-1
Je komentář přínosný?

Ale jo, je to dobrá hra, jedna z nejlepších za poslední řekněme rok. Jen je prostě třeba přijmout, že je to primárně střílečka a ostatní herní žánry, které ta hra obsahuje, jsou spíš potlačené.
Mě osobně taky poněkud vadí, že postavy v té hře mluví jakoby právě prodělaly intenzivní kurz etikety a přečetly celou knihovnu romantických románů.... přitom se děj hry odehrává v radioaktivitou zamořené postapokalyptické džungli, kde na každém kroku číhá nějaké to nebezpečí.
Ale i tohle je pochopitelně daň masovosti prodeje a tedy tomu, že se nejspíš předpokládá, že ke hře bude mít přístup celá rodina, i přesto, že má onačení "od osmnácti".

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Coze? Dobra hra? lol ... radove lepsi je trebas prison architect, radove lepsi je kerbal space program ... to sou dobry hry. Strilecka, ve ktery das headshot raketometem a mob to prezije jako by se nechumelilo ? lol.

Tohle je jedina vec, smejd, kterej ma zalepit diry v rozpoctu po pruseru TESO. Coz je mimochodem snad nejhorsi MMO ktery sem kdy testoval. Predevsim proto, ze se tam hrat s nekym vylozene neda.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ale ty dvě hry, které jsi zmínil, jsou přece naprosto a totálně odlišný žánr. Nepochybně je možné srovnávat úplně cokoliv s úplně čímkoliv, ale problém je na základě jakých parametrů - mě napadá snad jedině parametr "subjektivní zaujetí hrou". To je ovšem dokonale individuální záležitost.
Co se týče Falloutu 4, mě se ta hra prostě vcelku líbí. Osobně bych byl radši aby byla víc RPG, v ideálním případě aby šla dohrát třeba bez jediného výstřelu, aby k cíli vedla řada různých cest, atd...ale tak tomu prostě není, to je holt fakt, a tak se na to koukám jako na dobrou střílečku s nějakými prvky nejen RPG, ale i strategie.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

A on zanr rozhoduje o tom, jestli je hra dobra nebo spatna? Takze kdyz ti letos pod stromek nadelim lejno, budes se radovat ze to je fajn darek, protoze si jinej nedostal?

Schvalne, lehky souhrn ...
RPG ... nefunkcni, volby nemaji zadnej vliv, krome toho, ze kdyz si nenaklipes, tak nemuzes cosi delat vubec.
FPS ... nefunkcni, bez ohledu na to co kam trefis nebo netrefis, bez ohledu na pouzitou zbran/munici, naprosto nahodnej vysledek. Do nejakyho kraba sem naladoval asi 20 ran z brokovnice na 2 kroky ... nez konecne zdechnul. Uplne stejne to dopadlo, kdyz sem do nej mlatil klackem (tago).
Pribeh ... imbecilni, uz jen to, ze nekdo vybuduje podzemni ukryt ... za miliardy ... pro 20 lidi ...
Svet ... nelogickej, neuveritelnej, naprosto nezazivnej. Asfaltovy silnice se odparily, ale pneumatiky vpohode prezily 200 let ...lol
Variabilita ... nula, nemas zadnou moznost vyberu.
AI ... naprosto tupa, hromada 20let starych veci ma lepsi.
Minecraft (staveni) ... tupy, neda se vybudovat zadna aspon trochu logicky vypadajici infrastruktura, ani plot se neda postavit aby navazoval... natoz aby se dala postavit logicky opevnena osada. Ve finale se enemaci stejne teleportujou kam se hre zrovna chce ...
Trash ... hezky, takze ja si muzu rozpustit vrak auta, ale o metr dal mimo vymezenou zonu uz ne ...nakladak mi pak da stejny mnoztvi matrose jako moped ... lol. Pripadne prijdu k radioaktivnimu sudu, kterej me za 5s zabije, ale kdyz si ho strcim do kapsy, je to OK.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

No tak to vezmeme postupne :)

RPG - funkcni, vyvoj postavy tam je. Pomahat pustine muzes a nemusis, je to na tobe. Muzes byt motorem pokroku, nebo si jen tak vystrilet nejaky ruiny a jit dal. Dialogy nejsou super, ale fungujou, muzes si odemknout zkratku, muzes si zamknout obchodnika.

FPS - funkcni. upravenou puskou z legendarniho mutanta tedka davam 1shot-1kill. Mozna si pomatenej z nejakeho Serious Sama, ale krab ma krunyr pevny jako hovado :) Staci si pockat a praknout mu brokovnici mezi ocka kdyz se zveda k utoku a muzes delat veceri.

Pribeh - Dost dobry. Vault-Tech nedelal ukryty :) On delal testovaci zarizeni. Cilem bylo zjistovat vsechny mozne aspekty lidi a jejich vyvoje v uzavrenych prostorech pro pripadnou kolonizaci vesmiru. Treba jako nahodne omezeni zdroju, ruzne psychotesty, kryospanek, atp. Naopak ma Fallout vybudovanej "universe" v poradku vcetne dobre uchopitelne hystorie.

Svet - krasnej a rozumnej. Asfaltove silnice se nevyparili. Nazdemni silnice jsou roztrhane explozema, pozemni jsou kolikrate zasypane.

Variabilita - pohoda. Mas moznost vyberu jak se budes chovat a vzasade komu pomahat. Hlavni linka je povinna, ale to je krom sandboxovych her vsude :) Jinac mas vyber zbrani, spolecniku, stylu hrani, sve vesnicky...

AI - nevsiml jsem si problemu. I kdyz ostrelujes z dalky, jsou schopni te vypatrat pokud se nepresouvas. Kdyz spustis palbu a oni jeste nevi, zkusi oblast kde tusi ze jsi pokropit raketama, granatama, atp. Schovavaji se, prepinaji mezi zbranemi kdyz je maji. Proste fajn.

Staveni - ma to sve mouchy. To je fakt. Jako uzasne vysperkovanou vesnicku neudelas (ono taky to neni kostickovany Minecraft, ale postapokalipticky Fallout). Ale s opevnenim jsem problem nemel. Nebylo to nepruhledne, ale staci aby bylo nepruchodne :) Teleportovani jsem si nevsiml.

Trash - na to co to ma delat je to navrzene dost dobre. Neni to jako v realnem zivote, ale tak... fakt ti zkazi pohlceni hrou to, ze kdyz rozeberes radioaktivni sud, tak tim procesem jses schopen naplnil dobre izolovanou lahvicku nuklearnim materialem? Me to prijde v poho.

Nektere veci jsou otazkou preference, ale mnohdy ukazujes svou omezenost (ze ma krab tuhy krunyr).

Nejlepsi jsou komentare lidi: "No hraju to 63 hodin a fakt to nesnasim, je to hrozne!" ??? WTF? To jsou ti lide takovy tragedi, ze radeji budou hrat nekolik dni hru kterou nesnasi nez aby si naplanovali zabavnejsi aktivitu? :D

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Posli mi hint na to na cem jedes, to musi bej poradnej matros ...

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

keby ku pravidlu, že Bethesda vydá primitívny Fallout pribudlo pravidlo, že rok po akožeFalloute vyjde Obsidian truFallout, pár ľudí by bolo spokojnejších :)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

"kašlete na hodnocení a hru si zkuste sami"
Jinak receno nezalezi na tom ze se vsichni shodnou ze je to sracka, stejne narvete penize do chrtanu bethesde. S takovou se nikdy nenauci delat poradne hry, fungujici v den vydani. Kdyby to nebyl fallout tak skonci jak posledni batman.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Jasně, "všichni se shodnou, že je to sračka". Zřejmě čtete jen negativní příspěvky a ostatní ignorujete. Připomínáte mi důchodce hudrajícího že za komunistů bylo lépe. Já jsem hrál všechny fallouty, hraju i F4 a líbí se mi to, baví mě to. Mám nahráno ke 40ti hodinám a stále zažívám ve hře nová dobrodružství, tj. RPG faktor se posunul od číslíček ve statech víc do skutečného role playing. Škoda ale dialogů, ty fakt zprasili. Ale co, dokonalou hru jsem od toho nečekal. Trochu jsem se obával, jak si F4 povede ve srovnání se Zaklínačem 3, který se hodně povedl. Není to přímá konkurence, protože každá z těch her má svá specifika, za hru roku bych dal spíš Z3, nicméně F4 by asi v TOP5 byl.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Fallout 4 vás baví??
Tady měl někdo velké štěstí a nepropadl se několikrát podlahou pod textury a musel znovu odehrát značno část hry, protože poslední save byl tak 30minut zpět... jak se to stalo potřetí, tak jsem naštvaně Fallout 4 odinstaloval

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Tak tohle se mě taky ještě nikdy nestalo. Občas, né nějak často, zmizí pip-boy, příp zbraň, kterou právě držím v ruce, ale na to stačí provést save-load a je to zase OK.
Ale špatná textura? Tak na to jsem fakt teda ještě nenarazil a to už mám pár desítek hodin za sebou. :p
Jinak, co se týče ryze subjektivního dojmu ze hry - parametru "zábavnosti". Fallout 4 mě baví např. víc než Far Cry 4, ze kterého jsem odehrál jen asi 2-3 hodiny, protože to na mě působilo dojmem jakéhosi nezáživného datadisku trojky a vůbec mě to nezaujalo. :p
Srovnávám to s Far Cry, protože to považuji za podobný žánr.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Tak ano pokud od toho nekdo ocekava stejny typ zanru jako je FC4 tak ho F4 muze bavit. Pokud od toho nekdo ocekava fallout tak ho to prestane bavit behem 2 hodin. Proto je zabavnost vzdy subjektivni.
Bugy jsou ale objektivni, a to ze to spravi save/load nijak neomlouva.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

40 hodin, zadny takovy problem.

Jeden crash po vlezu do instance, autosave vyresil, od te doby nic.
Zadne propady podlahou atp. jsem nezazil. Obcas po par tabech na plochu se mi prenastavi FoV blbe. Musim restartovat. Je to tak jednou za 5-6 hodin. Zadnej stres :)

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Hele už jsem to tu někde pod Falloutem psal, ale mě F4 taky baví a to jsem dohrál F1 a F2, F3 mě nechytla, FNV jsem nehrál. Stejně jako bambilión lidí hnojilo na Skyrim, protože nějakej pípčus někde zahlásil, že tam nejsou hajzly a všichni ten jeho výblitek 100+1 věcí co je na Skyrimu špatně papouškovalo dál, přitom jsem si několika záchodů na popud článku všiml (samo že to nebyl porcelán se splachováním a prkýnkem, ale prostě kýbl a vedle knížka). Mě obě hry prostě baví, nejsou to hry na jedno odpoledne a to mi vůbec nevadí. K technické stránce F4. Hraju od zeroday a s FPS problémy nemám, hra nespadla snad ani jednou, na problémy se zvukem jsem nenarazil a to jsem střídavě hrál na "zvukovce" přes HDMI grafiky, integrovanou Realtek a cosi USB AXAGO-X5. Grafika se mi líbí, všude se něco válí, předměty reagují na to co se děje kolem nich, různé počasí, snad jen voda a šplouchání je dost odfláklý a když do nich něco spadne, stává se že šplouchá pořád. Ano, předměty nereagují nijak suprově, ale reagují, nejsou tam napevno jako kus grafiky, můžeš je přesunout a oni tam zůstanou až do konce hry. Mapa relativně velká bez loadingu, kde jsem nijak nepociťoval dočítaní mapy. Ano, textury místy slabší, ale kua tohle tení jeden level BlackOps. Hromada lidí si neuvědomuje technickou stránku věci, protože je to nikdy nezajímalo a grafika je ošklivá, protože prostě kdejaká mr*ka s jednou detailní místností a pár chodbama vypadala líp, tak proč to takhle nemohli udělat i v Bethesdě (v otevřenym světu s rozlohou, otevřenými baráky bez loadingu, s různýma scriptama a eventama v něm, s hromadou haraburdí v každém tom otevřeném baráku atd... atd...).
O recenzích si myslím svoje. Například ten recenzent na games.tiscali si stěžoval na to, kterej debil vymyslel třídění inventáře. On si totiž nevšiml, že jde filtrovat ještě zvlášť zbraně, oblečení, jídlo atd... používal jen "sort". Tak pak to jejich známkování ber vážně. V komentářích pak většinou jenom blb*eč*i papouškujou to, co si přečetli v recenzích i jinde.
Jediný co mě tak v podstatě vadí jsou ty dialogové výběry, ale to, jak jsem se dneska dočetl, už upravuje nějaká modifikace.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Tak teď jsem si vzpomněl, že Fallout Resurrection mám rozehranej, nebýt té poznámky tady, tak jsenm na to zapomněl :-)
No, to že jsem si dal v hraní dlouhou pauzu má jeden důvod. Rozhodl jsem se, že to zkusím hrát s úplným dementem, protože předtím jsem naopak na inteligenci dával největší důraz. No a zjistil jsem, že je to ukrutně obtížný, v příběhu se nedalo moc daleko dostat, takže jsem pro zlepšování musel dokola jezdit s karavanama, abych se v těžkých soubojích mohl schovat za ostatní v týmu, jinak bych nic nepřežil a ani nezískal zkušenosti. Což mě po několika týdnech přestalo bavit.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

fuu no hravam GOG verzie Fallout 1 a 2. preco?
Lebo 3 a Vegas okrem sveta nemaju nic.
Pre mna Fallout je kopec pokecov, perky, skryte vtipky (Monty Python :-D) a podobne.
dnes sa vsetko zlahcuje a zjednodusuje, dakujem ze aspon teraz mam Wastedland 2 a Shadowrun (Returns, Dragonfall a HongKong) sice by to chcelo viac runov ale i tak lepsie ako to co je vonku.

a nie 3D mi nevadi, vadi mi tupost tej hry u Fallout 3 aj 4 a je mi dost luto tych 40€ ale pojde do bazaru.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

jj, spousta lidí si stěžuje, že se už nedělají kvalitní RPG, ale to je tím, že nehráli Shadowrun.
Nechápu proč se tomu tolik lidi vyhýbaj: nejspíš je to vinou pokrytectví: není to super AAA titul s ultra 3D grafikou, tak to nekupujou. Na steamu jsem koupil všechny 3 díly Shadowrun dohromady za 600kč v akci a jsem spokojen 10/10 :-)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Nepochopil jsem význam tohoto článku. V mém světě se kvalitně odvedená práce dá jednoduše rozpoznat, stejně tak jako věci, na kterých si dal někdo záležet, navíc v něm existují pravidla, že důvod proč je např. hra dobrá nebo špatná (koncept) jsou daná jednou pro vždy a časový rozptyl 10 nebo 1000 let v tom nehraje žádnou roli :)

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Presne, proto taky kazdej kdyz se mluvi o spickovym RPG zmini F1/2 nebo Bardurs gate. Fajnsmekri pak jeste trebas Planetscape.

RPG totiz dela variabilni vyvoj postav(y) a zasadni vliv schopnosti na pruchod variabilnim svetem.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Teď jsem to chvilku opět hrál a bohužel se tam projevují neduhy, které na hrách typu RPG děsně nesnáším - ignorování reality.
Např. nastoupím na vzducholoď BOS a kapitán mě slibuje Power Armor i přesto, že mám ten nejsilnější už na sobě (tuším, že tomu říkají X-1).
Nebo, vlezu do Institutu, absolvuji dlouhý nudný rozhovor se svým zestárlým synem-dědečkem, který má zvláštní ujetou zálibu vyrábět dětské roboty sebe sama.... odprásknu jej, odprásknu tam všechny ostatní, celé to tam vyčistím, proklestím se snad pětseti robotama - to číslo opravdu není příliš nadnesené, chce to strašně moc stimpaků, nejsilnější PA a několik desítek fuzních jader (pohon pro PA). Ta jádra se z branění dají odhazovat a následně působí výbuchy jako miniatomovky. Musel jsem jich odhodit několik salv cca po pěti kouscích. Sranda je, že po výbuchu program tak na sekundu zcela vytuhnul a následně jsem postoupil o dva levely, takže tam těch robotů muselo být opravdu setsakra mnoho. :DD
No, vysublimuju z Institutu na povrch a následně vedu různé dialogy jakoby Institut byl naprosto OK a bylo třeba jej ještě nějak řešit. Tohle mi připadá opravdu divné. Podobné neduhy, kdy tvůrci hry zřejmě nepočítali s nějakým druhem vývoje, se občas objevovaly třeba u Stalkera a děsně mě to štvalo, protožet to chtě nechtě nutilo sledovat předem určenou linii plnění úkolů. :p

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Presne ... skoro prvni ukol, nejaky dva otrapove asi tak 100m od zakladni vesnice, chteji abych vycistil fabriku .... asi sem tam vlez ze spatny strany, takze sem picnul sefa, napsalo mi to ze vycisteno, a bezelo ke me asi 20 dalsich otrapu, ktery sem musel sejmout.

V F1/2 kdyz si neco vystrilel, tak se to vedelo, a tvurci s tim kupodivu pocitali, takze ti misto ukolu neco vybit postava trebas rovnou podekovala. A nebo ... na tebe rovnou zautocila, kdyz to byli kamosi, a zadnej rozhovor nebyl.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Nevim, co to bylo za ukol s tim sefikem fabriky, ale prijde mi naprosto normalni, ze mate "vycistit" nejakou frakci. S sefikem mimo obraz muze byt organizace v ruinach, ale to neznamena, ze vas ti jeho pohunci v tu chvili jeste nechcou zabit. Mimo jine bych to bral jako tak, ze ten kdo sefika pomsti ma vetsi sanci stat se novym velitelem.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

neobhajujte ignorování reality a nelogičnost hry a autorů.
V kůži těch "pohůnků" bych rozhodně nenapadal nějakého nabušeného týpka v Power Armoru a prostě bych se otočil a se zbytkem party se raději domluvil, kdo bude nový šéf.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Hehehe, mluvis o realite a nelogicnosti, ale tve meritko je gauc :) Ty jsi asi srab, co by hnedka utikal. Ale treba v jedne fabrice jsem se na terminalu docet, ze takovi neprosli "zasvecenim" a byli zaziva upaleny. Proto nemam nejmensi problem verit, ze zdegenerovany raideri v postapokaliptickem svete, navic prislusnici silene vrahounske sekty me chteji zabit.

Navic, hraju na Survival a ten PowerArmor neni nijak nabuseny. Krapet napalmu, nebo par stastnych kulek a vysvetlujes svou naivitu Sv. Petru :D

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

jj, zdegenerovany raideri, co si bouchaj na kolene plasmovy zbrane .. a pouzivaj stejnej armor ... sou tak tupy, ze pak v teplakach utocej proti rotaku ... tovizejo ... i v tom prastenym wowku (a spol) mobove neutocej na 10+ lv ...

Ty ses prozmenu vypatlanec, co nema ani paru o tom, jak se dela dobra hra.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

F4 je asi plný nechtěné srandy :) http://gfycat.com/SlimLeafyGorilla

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.