1) Ta hra se nejspíš jmenuje Dead Space 3
2) Proč vymýšlet nějaké řešení od dvou různých výrobců (ať už VIA+nVidia nebo Intel+nVidia) zrovna ve chvíli, kdy se v nových konzolích místo různých exotik, experimentů a 2čipových záležitostí objeví 1 x86 APU od AMD?
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
1) Ta hra se nejspíš jmenuje
Radek Liška https://diit.cz/profil/blackfox
19. 3. 2013 - 11:30https://diit.cz/blog/herne-a-multimedialne-konzoly-od-via/diskuse1) Ta hra se nejspíš jmenuje Dead Space 3
2) Proč vymýšlet nějaké řešení od dvou různých výrobců (ať už VIA+nVidia nebo Intel+nVidia) zrovna ve chvíli, kdy se v nových konzolích místo různých exotik, experimentů a 2čipových záležitostí objeví 1 x86 APU od AMD?https://diit.cz/blog/herne-a-multimedialne-konzoly-od-via/diskuse#comment-682761
+
a ono APU s 8 slabouckymi jadry vyuzivajici pouze GDDR pameti neni exotika? vis o nejakem PC ktere neco takoveho nabyzi?
je zarazejici jak media z pouzoti x86 procesoru udelaly v konzolich senzaci kterou ctenari chapou tak, ze je snad v konzolich pouzite Windows a nebo DirectX :))
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
a ono APU s 8 slabouckymi
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
19. 3. 2013 - 21:25https://diit.cz/blog/herne-a-multimedialne-konzoly-od-via/diskusea ono APU s 8 slabouckymi jadry vyuzivajici pouze GDDR pameti neni exotika? vis o nejakem PC ktere neco takoveho nabyzi?
je zarazejici jak media z pouzoti x86 procesoru udelaly v konzolich senzaci kterou ctenari chapou tak, ze je snad v konzolich pouzite Windows a nebo DirectX :))https://diit.cz/blog/herne-a-multimedialne-konzoly-od-via/diskuse#comment-682763
+
Nevidím teda důvod, proč by si Xbox8 nemohl dál používat DirectX (a PS4 nějaké svoje vlastní nové exotické rozhraní) :-)
O operačních systémech jednotlivých konzolích nevím vůbec nic, takže se k tomu nemůžu vyjádřit. Předpokládám, že na Xboxu je něco skoro jako Windows a na Sony něco úplně jiného.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Aha, GDDR-only paměti jsou v
Radek Liška https://diit.cz/profil/blackfox
20. 3. 2013 - 17:01https://diit.cz/blog/herne-a-multimedialne-konzoly-od-via/diskuseAha, GDDR-only paměti jsou v každém případě exotika, to uznávám. 8jádrové x86 CPU mi ovšem jako jinde neviděná exotika ani omylem nepřijde.
Xbox (co se rendering API týče) vždycky běžel na DirectX a koneckonců jeho codename byl DirectXbox (zdroj: http://en.wikipedia.org/wiki/DirectX#History), PS3 běží na PSGL/LibGCM/bare metal, podle toho, jak se to komu chce programovat (http://scalibq.wordpress.com/2010/05/15/sony%E2%80%99s-playstation-3%E2%80%99s-main-graphics-api-is-not-opengl/).
Nevidím teda důvod, proč by si Xbox8 nemohl dál používat DirectX (a PS4 nějaké svoje vlastní nové exotické rozhraní) :-)
O operačních systémech jednotlivých konzolích nevím vůbec nic, takže se k tomu nemůžu vyjádřit. Předpokládám, že na Xboxu je něco skoro jako Windows a na Sony něco úplně jiného.https://diit.cz/blog/herne-a-multimedialne-konzoly-od-via/diskuse#comment-682766
+
ad 1) Ďakujem za upozornenie - ak to bude v mojich silách zjednám nápravu.
ad 2) Tu sa prikláňam k názoru SamanCZ a naviac sa domnievam, že ak sa prechod na v skutku exotickejší x86 hardware javí ako výhoda môže to byť aj Achillova päta v prípade, že sa objaví otvorená PC konzola založená na x86 platforme (rozum. PC a konzola 2.1).
+1
-9
-1
Je komentář přínosný?
ad 1) Ďakujem za upozornenie
Tralalák https://diit.cz/profil/tralalak
20. 3. 2013 - 00:34https://diit.cz/blog/herne-a-multimedialne-konzoly-od-via/diskusead 1) Ďakujem za upozornenie - ak to bude v mojich silách zjednám nápravu.
ad 2) Tu sa prikláňam k názoru SamanCZ a naviac sa domnievam, že ak sa prechod na v skutku exotickejší x86 hardware javí ako výhoda môže to byť aj Achillova päta v prípade, že sa objaví otvorená PC konzola založená na x86 platforme (rozum. PC a konzola 2.1). https://diit.cz/blog/herne-a-multimedialne-konzoly-od-via/diskuse#comment-682765
+
Něco jsem napsal jako odpověď na SamanCZ. Uvidíme, jak to nakonec dopadne a co bude lepší. Třeba je to spiknutí za účelem zdiskreditování konzolí a podpory PC trhu :-))
+1
-8
-1
Je komentář přínosný?
Něco jsem napsal jako odpověď
Radek Liška https://diit.cz/profil/blackfox
20. 3. 2013 - 17:02https://diit.cz/blog/herne-a-multimedialne-konzoly-od-via/diskuseNěco jsem napsal jako odpověď na SamanCZ. Uvidíme, jak to nakonec dopadne a co bude lepší. Třeba je to spiknutí za účelem zdiskreditování konzolí a podpory PC trhu :-))https://diit.cz/blog/herne-a-multimedialne-konzoly-od-via/diskuse#comment-682767
+
Ovládať takto gramatiku, tak ani nevyleziem od hanby z domu... Už pri prvej vete ma z tých tvrdiek/hrúbiek vystrelo. Zlatý socializmus, keď sme za ypsilony v množnom čísle prídavných mien museli v somárskej lavici sedieť (učivo štvrtého ročníka základnej školy).
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Ovládať takto gramatiku, tak
disposable https://diit.cz/profil/disposable
21. 3. 2013 - 23:33https://diit.cz/blog/herne-a-multimedialne-konzoly-od-via/diskuseOvládať takto gramatiku, tak ani nevyleziem od hanby z domu... Už pri prvej vete ma z tých tvrdiek/hrúbiek vystrelo. Zlatý socializmus, keď sme za ypsilony v množnom čísle prídavných mien museli v somárskej lavici sedieť (učivo štvrtého ročníka základnej školy).https://diit.cz/blog/herne-a-multimedialne-konzoly-od-via/diskuse#comment-682768
+
Umm - až na ten naprosto nerealistický 256 GB SSD by ta specifikace nové VIA konsole nevypadala zle.
+1
-11
-1
Je komentář přínosný?
Umm - až na ten naprosto
HEC https://diit.cz/profil/hec
19. 3. 2013 - 12:28https://diit.cz/blog/herne-a-multimedialne-konzoly-od-via/diskuseUmm - až na ten naprosto nerealistický 256 GB SSD by ta specifikace nové VIA konsole nevypadala zle. https://diit.cz/blog/herne-a-multimedialne-konzoly-od-via/diskuse#comment-682762
+
256GB / 128MB a pod. to je predsa "variabilná" zložka, s ktorou sa dá v prípade konceptu nacenenia narábať. Ale berem 256GB SSD je stále ešte dosť drahý.
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
256GB / 128MB a pod. to je
Tralalák https://diit.cz/profil/tralalak
20. 3. 2013 - 00:22https://diit.cz/blog/herne-a-multimedialne-konzoly-od-via/diskuse256GB / 128MB a pod. to je predsa "variabilná" zložka, s ktorou sa dá v prípade konceptu nacenenia narábať. Ale berem 256GB SSD je stále ešte dosť drahý. https://diit.cz/blog/herne-a-multimedialne-konzoly-od-via/diskuse#comment-682764
+
Diskuse k Herné a multimediálne konzoly od VIA?https://diit.cz/blog/herne-a-multimedialne-konzoly-od-via/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
1) Ta hra se nejspíš jmenuje Dead Space 3
2) Proč vymýšlet nějaké řešení od dvou různých výrobců (ať už VIA+nVidia nebo Intel+nVidia) zrovna ve chvíli, kdy se v nových konzolích místo různých exotik, experimentů a 2čipových záležitostí objeví 1 x86 APU od AMD?
a ono APU s 8 slabouckymi jadry vyuzivajici pouze GDDR pameti neni exotika? vis o nejakem PC ktere neco takoveho nabyzi?
je zarazejici jak media z pouzoti x86 procesoru udelaly v konzolich senzaci kterou ctenari chapou tak, ze je snad v konzolich pouzite Windows a nebo DirectX :))
Aha, GDDR-only paměti jsou v každém případě exotika, to uznávám. 8jádrové x86 CPU mi ovšem jako jinde neviděná exotika ani omylem nepřijde.
Xbox (co se rendering API týče) vždycky běžel na DirectX a koneckonců jeho codename byl DirectXbox (zdroj: http://en.wikipedia.org/wiki/DirectX#History), PS3 běží na PSGL/LibGCM/bare metal, podle toho, jak se to komu chce programovat (http://scalibq.wordpress.com/2010/05/15/sony%E2%80%99s-playstation-3%E2%...).
Nevidím teda důvod, proč by si Xbox8 nemohl dál používat DirectX (a PS4 nějaké svoje vlastní nové exotické rozhraní) :-)
O operačních systémech jednotlivých konzolích nevím vůbec nic, takže se k tomu nemůžu vyjádřit. Předpokládám, že na Xboxu je něco skoro jako Windows a na Sony něco úplně jiného.
ad 1) Ďakujem za upozornenie - ak to bude v mojich silách zjednám nápravu.
ad 2) Tu sa prikláňam k názoru SamanCZ a naviac sa domnievam, že ak sa prechod na v skutku exotickejší x86 hardware javí ako výhoda môže to byť aj Achillova päta v prípade, že sa objaví otvorená PC konzola založená na x86 platforme (rozum. PC a konzola 2.1).
Něco jsem napsal jako odpověď na SamanCZ. Uvidíme, jak to nakonec dopadne a co bude lepší. Třeba je to spiknutí za účelem zdiskreditování konzolí a podpory PC trhu :-))
Ovládať takto gramatiku, tak ani nevyleziem od hanby z domu... Už pri prvej vete ma z tých tvrdiek/hrúbiek vystrelo. Zlatý socializmus, keď sme za ypsilony v množnom čísle prídavných mien museli v somárskej lavici sedieť (učivo štvrtého ročníka základnej školy).
Umm - až na ten naprosto nerealistický 256 GB SSD by ta specifikace nové VIA konsole nevypadala zle.
256GB / 128MB a pod. to je predsa "variabilná" zložka, s ktorou sa dá v prípade konceptu nacenenia narábať. Ale berem 256GB SSD je stále ešte dosť drahý.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.