3DMark 2001 SE Build 330
V únoru vydal MadOnion.com test 3DMark 2001 SE. Ihned poté se objevily zprávy o problémech na některých Radeonech, takže se dalo čekat, že se objeví nová verze. Tvůrci příliš s novou verzí nespěchali a tak až dnes spatřil světlo světa nový build této verze, který obsahuje tři hlavní vylepšení:
- Podpora budoucích DirectX (zřejmě tu mluví o 9)
- Podpora AGP 3.0 (aneb AGP 8×)
- Podpora posledního hardware
Součástí buildu 330 jsou i menší opravy:
- Podpora grafických karet, které mají pixel shader, ale nemají vertex shader
- Podpora japonských a korejských Windows
- Oprava všech chyb, které byly známy
Důležité je upozornění, že výsledky 3DMarku 2001 (build 200), 3DMarku 2001 SE (build 300) a nově vydaného 3DMarku 2001 SE (build 330) jsou navzájem porovnatelné. Registrační klíče platné pro předchozí build jsou funkční i u tohoto. Máte-li již nainstalován 3DMark 2001 SE, stačí si pořídit jen výrazně menší opravný patch.
Abyste ho nemuseli lovit po všech čertech, nabízíme vám lokální download jak patche, tak celého nového 3DMarku 2001 SE.
PS: Netuším, zda-li byl vyřešen nedávno nalezený "problém" s různou výkonností grafických karet nVidia.
PPS: MadOnion.com vydal v březnu i PCMark.
Diskuse ke článku 3DMark 2001 SE Build 330