Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k 3DMark Time Spy, DX12 s asynchronními shadery, otestován [+video]

Ta cena 3DMArku možná stála za to uvést v EUR.

Samotný TimeSpy ne teď na Steamu za 5€

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

To si někdo kromě redakcí koupí benchmark? :) Navíc dle videa to vypadá dost divně.

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

Ja ho treba mam, protoze byl kdysi ve sleve :D Ne ted vazne, obcas se hodi, kdyz si clovek hraje s taktovanim.

+1
+13
-1
Je komentář přínosný?

jasne, kto by nechcel, ved su tam super achievmenty na steame.
aj ja ho mam

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

Bublina splaskla, nvidia má lepší výkon i s AS, AMD je pořád pozadu :)

+1
-43
-1
Je komentář přínosný?

Proc dvakrat drazsi karta nema dvakrat vetsi vykon? Kde se stala chyba?

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Není konkurence, tak si mohou dovolit natáhnout cenu, lidi jim stejně za ty karty utrhají ruce, jsou prostě ve všech ohledech lepší než konkurence :)

+1
-30
-1
Je komentář přínosný?

Ony někdy 2x dražší karty měly 2x vyšší výkon?

+1
+17
-1
Je komentář přínosný?

Tuším že nějak v době GeForce GTX 285/Radeonu HD 4870 byl poměr cena/výkon u highendu naprosto zlatý v porovnání s tím, co je teď.

http://www.cnews.cz/recenze/gainward-geforce-gtx-275-radeonu-hd-4890-po-...

+1
+16
-1
Je komentář přínosný?

chápu správně, že highendová karta v roce 2009 stála cca 6000 kč?

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

Chapes to zcela spravne, sam jsem 4890 mel a jeste ji doma asi nekde mam. Tehda byl jeste svet v poradku, nvidie zrala a topila vic :-D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jenže tehdy měl jeden dolar hodnotu kolem 15 korun, dnes má skoro 25, navíc tehdy AMD vedla cenovou válku s Nvidii. AMD politikou bylo získat co největší podíl trhu, ať to stojí co to stojí.
Hezká doba, ale AMD si již nemůže dovolit k něčemu takovému se vrátit.

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

Doom nám včera ukázal, že třeba Nano má výkon jako 980Ti nebo že FuryX stejný jako GTX 1080, ale jak říkám, nikdy jsi nezklamal, takže máš ode mne pokaždé +1

+1
+18
-1
Je komentář přínosný?

Mě se náhodou velmi líbí Vulkan a jaké to má následky pro GPU, skoro mi přijde, že je to takový novodobý Glide. Snad to adoptují další větší tituly.

Mohla by pak být vtipná situace u různých recenzí :)

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Výkon vo Vulkáne je super. Mňa skôr zarazil malý výkon AMD GPU v OpenGL. NVIDIA z tohto API teda vedela vyraziť podstatne viac. Aspoň podľa tých testov. Pretože aj keď je nárast výkonu neddiskutovateľný, taký vysoký je hlavne preto, lebo má malý základ. Na rozdiel od NV. Čím ale netvrdím, že to nie je pekné.

+1
-15
-1
Je komentář přínosný?

Nvidia zřejmě (už podle log při prezentaci) optimalizovala svůj driver a je otázka, jak to s touto hrou bude třeba za 2-3 roky, až hra nebude v popředí zájmu a na trhu budou nové modely grafik nvidia..

Mně přijde přirozenější, že kód pro optimalizaci hry je ve hře a ne v driveru, už proto, že si jej stahují a instalují jen ti, kdo jej opravdu potřebují.

Další podstatná věc je to, že nvidia jde zřejmě cestou 3dfx, ti se taky "uemulovali"

+1
+10
-1
Je komentář přínosný?

NVIDIA niečo očividne podcenila. Uvidíme čo ju to bude stáť. Som zvedavý na súboj Vegy s 1080 a jej nasledovníkom.

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

hadam ze prijde maximalne jen o par procent trhu .... fanousci jsou zaslepeni a AMD nema zatim nic cim jim otevrelo oci a nez se trochu proberou tak NV prijde s novou generaci GPU kde to bude mit dle meho uspokojive vyresene ale ne na 100% tak rychle to nezvladnou protoze s tim zrejme nepocitali pro budouci generaci .....

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Je fakt ze rx480 je fajn karta, ale nema zadny moc wow efekt. NV staci prijit s jeji 1060 ktera na tom bude plus minus stejne a bude to jak rikas..par procent trhu ve prospech amd.
Na druhou stranu..I tech par procent se pocita ;)

Situace se ale muze zacit menit s prichodem APU Zenu, kde pokud se ujme, tak zacne Amd pokryvat cast trhu diky integrovane grafice se slusnym Cpu v jednom. Pak si myslim, ze to zacne byt pro NV horsi, jelikoz hodne lidem to bude stacit I na bezne hrani (pokud jim nestaci co je ted..) a prostor pro dedikovane karty se zase o neco zmensi. Tady ma amd dlouhodobe zadelano na dobre vysledky a nv s tim nic nezmuze.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

tombomino - ano zas souhlasím :-) Jinak na wow té 480tce ubraly i ceny za jaké se to prodává... Kdyby byly za ty ceny jak to mělo být čili kolem 6000 a ne kolem 8000 tak by to bylo jiný kafe...

Je tu ale i intel a jeho integrované karty se rok co rok zlepšují. Nicméně je fakt, že za to chou i jiné prašule...

Nvidia se nyní snaží prosadit s Tegrou v automobilovém průmyslu... Myslím si, že by to mohlo AMd taky zkusit. PC svět upadá na prodejích. Je třeba se porozhlédnout i kolem.

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

ja si zase rád počkám aj na APU zen. Potrebujem takú hračku do druhého PC v domácnosti(65/95W). Tie by mohli podávať tiež zaujímavé výkony. A neskôr k televízoru (35w) do domácej minisiete.

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

A proč by FuryX nemělo mít stejný výkon, když taky stojí stejně, jak 1080?! :D

Opravdu mi někteří přijdou... zvláštní.

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

Stejně?
Já vidím rozdíl 2500Kč při vyhledání nejlevnější fuckfinger edition. A to je cenový rozdíl okolo 13%, což není zrovna málo.

To tebe bych tipoval na zvláštní případ.:-)

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

13% je veľa? Ja by som povedal, že je to nadohlad. :-)

+1
+10
-1
Je komentář přínosný?

Much Doge: "Bublina splaskla, nvidia má lepší výkon i s AS, AMD je pořád pozadu :) "

Sam si bublina. Pokial viem, mal si vyletiet "to the moon" a jak si dopadol?

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Prostredie DX12 ma momentálne netrápi iba ak by ho MS aplikoval aj do W7, W8.1. Naviac titulov hier s jeho podporou je minimum.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

W10 jsou stale zadarmo, staci upgradovat.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Děkuji nechci

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Neděkuj, stejně si je jednou koupíš ;-)

+1
+11
-1
Je komentář přínosný?

Torrent? :))

+1
-15
-1
Je komentář přínosný?

Takže tolik k tomu bludu, že Pascal neumí AS.

+1
-22
-1
Je komentář přínosný?

umi je tak kvalitne ze se to projevi sesti procentama v sysntetice a ve hrach vubec nebo propadem vykonu.. to je terno (:

+1
+32
-1
Je komentář přínosný?

Prepad výkonu u Maxwella je chyba. Ale nízky nárast výkonu u Pascala je náležitý väčšiemu základu pri výpočte percenta nárastu. 10% z 1000 je reálne viac ako 20% zo 100 aj keď je 20 vyššie číslo ako 10. Na to si treba dať pozor. :-) Je pekné, že FuryX doťahuje 1080tku vo Vulkáne, ake keď sa pozrieš, aký výkon podáva v OpenGL, tak ti musí byť jasné, prečo má taký percentuálny nárast. Ako tiež si myslím, že by na tom mohol byť Pascal lepšie, ale treba sa pozerať aj na to, z akého základu sa tie percentá počítajú.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

To je zbytečné a marné, to nikdo neřeší (a nikdo ani neřeší, že to není jen asynchronními shadery), všichni vidí jen to, o kolik to zrychlilo. A z toho vznikne zkratka, že přidaná podpora AS = nárůst výkonu GCN Radeonů ve hrách o 20-70 %, u GeForce -10–10 %.

+1
+10
-1
Je komentář přínosný?

Ja viem, že to niektorí ľudia nechcú počuť, ale lepšie je to napísať ako nechať tak. Určite sú aj ľudia, ktorí sa zaujímajú aj o také detaily ako základ percentuálnych hodnôt, ktoré sa medzi sebou porovnávajú. :-) A s tými asycnhrónnymi shadermi to je fakt ako píšeš. Bohužiaľ úsudky na základe povrchného pohľadu sú dnes v móde.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tady ale nejde o procenta, ale reálný výkon ve FPS. Jak je možné, že předchozí vysmívaná 28nm generace (Fury) je na dohled hiendu 16nm generace? Když předtím neměla ani na GTX980Ti?

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

To sú otázky pre AMD. Podľa mňa ak Fury mala taký potenciál výkonu, je chybou AMD, že ho nevyužili. Každpopádne je jasné prečo sa tak hnali za novými API. Pomohlo to jednak ich grafikám a aj procesorom (že teraz stíhajú nakŕmiť aj silnejšie GPU).

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

to je fakt jeste pred rokem byli Vishery tak trochu tragicke v porovnani i s obyc Pentiem / i3 a s prichodem lepsi podpory Multithreadu chytnuli druhy dech ....trochu mi to pripomina i mou AMD grafiku kterou jsem planoval vymenit protoze FPS padali pod unosnou uroven najednou prisel DX12 a zvedlo se to na prijatelnou uroven ...pak prisel DOOM a rikam si asi budu muset koupit nejakou bazarovou GTX 970/980 a bum prisel Vulkan patch a minimalni FPS se mi zvedli o 11 (maximalni litaji nahoru dolu jak na houpacce OpenCL se choval vyvazeneji ale mel horsi minimalni FPS) :) ....akorat kdyz se behem hrani prepnu na jinou aplikaci a nerestartuji klienta tak mi spadnou na 22-33 fps coz uz je z meho pohledu nepouzitelne ...

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Ale oni ho využili - efekt se dostavuje právě nyní. Důvody jsem popsal výše. Ono navrhnout, provést a hlavně standardizovat takový velký projekt je docela náročné.

Navíc Fury osobně beru jako proof of concept, který se taky náhodou docela dobře prodával.

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Podľa mňa trochu neskoro. Dnes už by som nikomu 28nm grafiku kupovať neodporúčal.

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

Dnes jistě nemá smysl kupovat 28nm Fury. Ale stávající uživatelé těží z dlouhodobé podpory a výhod architektury GCN, která je pouze systematicky vylepšována, ale zásadní výhody jsou dostupné i pro první jeho verzi.

A protože je možné pro Fury očekávat ještě několik let bezproblémového výkonového provozu, tak jako "pozdě" bych to z čistě technického hlediska neviděl.Z hlediska marketingového samozřejmě ano, to je nesporné.

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

Pokud by zlevnila Fury Nano, tak je to velmi zajímavá koupě, bohužel za to co za ni chtějí je to dost drahé :(

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Máte prodejní čísla Fury? Kolik se jich prodalo v ČR? Jedna? Dvě?

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

jenom u mě v práci ji máme 4
a to beru vzorek asi ¨50 lidí... další lidi/kolegy neznám tak dobře

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

Já ji mám taky. V Time Spy mám Graphics score 4879.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Taky jednu Fury X mám. Takže +1

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

sorry ale ty tu michas asynchronni shadery ve 3dmarku s narustama vykonu ve vulkanu ktery z vetsiny vubec s ac nesouvisej.. ze fury-x dotahuje gtx1080 v doomu NIJAK nesouvisi s tim jestli ma pod opengl dobry nebo spatny drivery.. jesli dava proti opengl deset nebo sto procent navic je uplne jedno.. fakt je ten ze dava vykon o generaci novejsi gtx1080.. (:

+1
+15
-1
Je komentář přínosný?

To si špatně vykládáš. Když má Nvidia ve 3DMarku nižší nárůsty výkonu v DX12 asynchronních shaderech než AMD, je to způsobeno tím, že AMD má špatné OpenGL drivery pro Doom. Nevím, co je na tom k nepochopení ;-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

což je problém který AMD/ATI nese sebou již od počátku věků.. Dříve, kdy bylo vcelku dost her pod OpenGL byl hlavním argumentem ke koupi Nvidie právě výkon a stabilita pod OpenGL.

+1
-14
-1
Je komentář přínosný?

Kde se prosím Async projevuje na Pascalech propadem výkonu. Prosím o testy kde na stejné kartě a systému bude otestováno s AS on a AS off.

RotTR u mě 2.56% navíc se zapnutými async. Fury měla 3.06%... to je opravdu nepředstavitelný rozdíl třídy :D

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

No a proč se při zapnutí AS v AoS Nvidie propadají a tady mají až na výjimky stejný výkon?

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

které NV? Myslíte Pascal nebo starší karty?

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Maxwell.

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

ano, Maxwell a starší jsou na tom hůře. Pascaly jsou na tom ve srovnání s Maxwell naprosto jiná liga.

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

hovor to tym milionom, co kupili gtx 970, ze ta karta je jednohubka :)

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Toto uz pozitivne zeleni jedinci (bez urazky) neresi..tech rozumnych (vsechna cest jim) je malo, tomu zbytku staci "lepsi provozni vlastnosti" a napis NV. A ze jsou nektera fora jich plna :))

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

vzhledem k tomu že třeba na Alze se 970 prodávají lépe a dražeji než RX480 o něčem svědčí ;)

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Ano to svedci presne o tom co jsem napsal, ze je to ovlivnitelna masa a ze mu staci napis NV na krabicce a doporuceni "expertu"...
To je asi tak vsechno, protoze nikdo kdo se trosku orientuje, nemuze uz dneska za stejne penize doporucovat 970 byt i proti RX 480 v referencni verzi.

PS: staci se podivat na test co treba udelalo czc samotne.. 4 hry, k tomu jim vsechny vysledky vysly jeste i lip pro normalni referenci GeForce :))) Vic takovych "expertu" a testy uz nejsou ani potreba, uz bude stacit jen cist marketingova prohlaseni firem...

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

myslíš málokoho zajímající ATi benchmark céčkové hry? Kromě záležitosti s AS si té hry prakticky nikdo nevšímá. Ta aférka je pro ně jako reklama a stejně moc nezabírá....

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

Pro představu OC GTX 980Ti (1450/8000) dá Graphics score 5 925.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Tady ještě odkaz kdyby někdo nevěřil http://www.3dmark.com/spy/45156

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

7970Ghz - zhruba 2300 bodíku (graphics 2100), pokud 480 dává 4k tak me udělala radost, s trochou taktovani to ten dvojnásobek da :) a to jsem po prvotním zklamání byl rozhodnut čekat na vegu. Ted zas nevím, ale asi zkusim vydržet, skok pak bude masakr.

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

benchmark nic moc, má mít jen podporu feature level 11_0. Hlavně že jsou tam ovšem mediálně propírané AS. Hodně specialit z DX 12 ale podporuje NV takže s nimi by byl výsledek hodně zajímavý. Těch 10 éček je adekvátní, třicet už je dost přepal. Snad to dodělají o komplexnější podporu DX12.

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

aktuálně je TimeSpy za 5€ příplatek pro ty co koupili 3DMark před 14. 7. a krátce před tím byl 3DMark za 5€.Asi ten Time Spy dokoupím.

30€ je standardní cena za 3DMark včetně TimeSpy.

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

Já koupil 3DMark Advanced v akci na steamu za 2,49 EUR a Time Spy jsem měl teď zadara.

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Nevysvetlil to ten vývojár jasne? Opäť nejaké vymyslené teórie fanúšikov AMD o tom ako sa favorizuje NVIDIA. Kľudne môžem vyhlásiť, že AMD platí ľudí, ktorých práca je len vymýšľanie konšpiračných teórií proti NVIDii. Asi na takej úrovni je táto nová "kauza".

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

"Kauzu" už stačil nafuknut aj hlavný veliteľ červenej armády pán belka. Odporúčam navštíviť jeho fb stránku, zábava je zaručená. Najneskôr zajtra možno očakávať hejt na NV aj v známej jirkovskej garazi.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

samozřejmě, vysvětlil to tam naprosto jasně :

"The reason Maxwell doesn't take a hit is because NVIDIA has explictly disabled async compute in Maxwell drivers. So no matter how much we pile things to the queues, they cannot be set to run asynchronously because the driver says "no, I can't do that".

ještě by mohl podrobně vysvětlit jak to je u Pascalu.

+1
+15
-1
Je komentář přínosný?

To by mohol. Osobne by som predpokladal, že keďže má Pascal lepšie zvládnuté prepínanie medzi renderingom a compute, nie je potrebné AS u nich vypínať pretože vedie k miernemu zlepšeniu. Vzhľadom na to, že Maxwell má opačný problém, je prístup NV k tejto architektúre v ovládačoch pochopiteľný. Z ničoho sa zasa vyrába akože "kauza". A to nie je prvý krát. Ak už má niekto potrebu neustále NV kritizovať, mal by aspoň vyhľadávať relevantné prípady. Inak bude oprávnená kritika prekrytá kopou balastu.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

To je docela dobry :)) Tak taky je to reseni..vypnu to a po ptakach ;)
Ale vazne, to ale znamena precio, ze vlastne Maxwell neimplementuje korektne DX12, protoze AS je jejich socasti. To znamena, ze na tech krabickach, kdyz je napsano DX12, tak to ve skutecnosti vlastne neni pravda.

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

To ale nie je pravda. Oni podporujú DX12. To, že ich implementácia vzájomného riešenia rendering a computing úloh u Maxwella je neefektívna, je už druhá vec. Ide iba o iný prístup. Zatiaľčo AMD má ACE jednotky, NVIDIA išla cestou preemption and dynamic load balancing. Je to ako zvolenie si cesty výroby. Môžeš tranzistory nahustiť alebo ich nechať viac od seba. V prvom prípade získaš viac výpočtových jednotiek, ale s nižším taktom (cesta AMD). V druhom prípade je jednotiek menej, ale zasa si môžeš dovoliť takt vysší (cesta NV). Aj tu si niektorí jedinci myslia, že je AMD technologicky popredu pretože dokáže viac nahustiť tranzistory. Ako keby to inžinieri v NV nevedeli. To je proste to o čom som písal viackrát. Keď naprostí amatéri súdia profesionálov. Pekná ukážka toho je Stachov nový trápny článok k tejto téme. Samozrejme v rámci objektivity tam zhrnul iba svoje zmyšlenky, ale vyjadrenie jedného z vývojárov sa neunúval spomenúť.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Ale to vis ze podporuji ;) akorat ze neni podpora jak podpora. Teoreticky mas samozrejme pravdu, a muzeme se prit o to, co je vlastne podpora a co neni.
Prakticky jednu funkcionalitu de-facto nepodporuji a nejde to okecat.

Dam ti priklad ze svoji branze. System, ve kterem delam ma ofiko SQL. Pohoda ne? Muzes mu psat SQL dotazy a ono to funguje..akorat, ze nektere funkcionality SQL jsou podporovany tak mizerne, ze v praxi nejdou vyuzit, jelikoz to dela presne to stejne..ze to zpomaluje. Takze navenek, ano je tam SQL podpora, ale v praxi ji nikdo nepouziva a resi se to jinymi zpusoby.

Takova obdoba AS u Maxwellu... ;)
Ja myslim, ze podporovana funkcionalita, ktera nejde vyuzivat, proste podpora neni.

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

Ja by som to skôr ako podporu bral tak, že majú proste iný prístup ako konkurencia, ktorý je ale menej efektívny. U Maxwella dokonca kontraproduktívny. Neviem o tom, že by nejaká norma predpisovala ako sa majú rôzne typy výpočtov na GPU asynchrónne riešiť. Ale je jasné, že AMD na to s HW schedulerom išlo lepšie. A povedal by som, že to robili kvôli konzolám, kde to bolo potrebné.
Každopádne je tu aj druhý aspekt. Doteraz sme nevedeli aký prínos vôbec AS majú. Samozrejme že pozitívny, ale otázny bol jeho podieľ na celkovom výkone. Niektorí ľudia dnes prínos API ako celku prisudzujú výhradne AS, čo ale vôbec nemusí byť pravda. Žiadna hra predsa nemá nič také ako Async off a on kde by sme to mohli overiť. A teraz vyšiel benchmark, ktorého výsledky nesedia skreslenému pohľadu týchto ľudí a hneď sa ide rozporovať, že je na nič. To tiež nie je bohvieaký prístup.
Podľa mňa (a môžem sa mýliť) nemá AS až taký dopad na výkon. Skôr to vyzerá tak, že NVIDIA na rozdieľ od AMD dokázala využiť výkon svojích GPU aj so staršími API, zatiaľčo AMD nie. Čo je pre nich škoda. Určite si toho boli vedomí a museli s tým niečo urobiť. A zrejme aj preto vyvinuli taký tlak na príchod nových API (teda ešte okrem toho aby nakopli aj svoje procesory).

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

otázka je jestli to něčemu nebo někomu vadí ? :) v hrách je to asi jedno, jedna firma má zkrátka v něčem výhodu a druhá zase v něčem jiném, nic neobvyklého. Nvidia má Teselaci, AMD má asynchronní shadery :)

Ten skutečný problém je v FutureMarku coby benchmarkovacímu nástroji DX12 a Asynchronních shaderů. Jak se dá nějakým nástrojem měřít přínos určité technologie, pokud ji ten nástroj nevyužívá nebo využívá pochybným způsobem ? Dají se potom ty výsledky které ten program na konci vyhodí brát vážně ? Jaký smysl potom to benchmarkování různých karet má ?

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

"Jaký smysl potom to benchmarkování různých karet má"

Tak to sme sa mohli pýtať aj doteraz keďže bez ohľadu na to, akým spôsobom si FutureMark naimplementuje danú funkcionalitu, AMD aj NVIDIA to ovládačoch môžu prekrútiť podľa seba. Stále si myslím, že to vývojár na diskusii na steame vysvetlil logicky.

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

vysvětlil i nevysvětlil. Vyhnul se odpovědi týkající se Pascalu a mlžil i ohledně využití DX12, pokud se potvrdí, že zamýšlený DX12 benchmark využívá pouze Feature level 11....

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

http://semiaccurate.com/forums/showthread.php?t=8757&page=207

jesti se tohle potvrdí tak bude mít FutureMark co vysvětlovat a jeho reputace coby "DX12" benchmarkovacího programu bude silně pochroumaná...

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

No pekne. Sice spravili "vseobecny" test hardwaru, ktory ale o vykone nevravi uplnu pravdu. Okrem toho sa vyvojar vyhovara na to, ze by sa to zvrtlo na optimalizacny boj a nie test hardwaru.

Pravdu ma v pripade, ak potrebuju vediet aky je rozdiel hrubeho vykonu medzi velmi roznorodymi grafickymi kartami (diskretnymi a integrovanymi).

No tym ten test straca na urovni, pretoze hlavnym dovodom pre benchmarky su skor ti uzivatelia, co maju vykonne graficke karty a chcu vediet, ake maju graficke karty potencial a schopnosti.

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.