Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k AI akcelerátory Nvidie jdou do Číny přes Singapur. Otočí se $7,7 mld. za kvartál

Příjmy nVidia za kvartál:
14.8 mld USD (42%) - US of A
7.7 mld USD (22%) - Singapur (čti jako China)
5.4 mld USD (15%) - China
5.2 mld USD (15%) - Taiwan
2.0 mld USD (6%) - zbytek světa

A pak se někdo diví, že do celé EU dorazí množství 5090 počítané na kusy.

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Je to smutne, v 2014 EU bola najsilnejšia ekonomika sveta, zo 100 najbohačšich firiem sveta boli 80 s EU a naše HDP bolo o 2000 miliard dolarov vyšie ako USA a skoro 2x vačšie ako mala Čina za jedno euro sme dostali 2 dolare a stačilo 11 rokov sankcii, odstavenie lacnych nerasnych surovyn s Ruska a cela EU sa zosypala ako domček s karat... tak to dopadlo ked EU začala vladnať banda vlastizradcov a teplych pedofilov. Stale svetlo na konci tunela nevidieť najnovšie ty hlupaci chcu dať sankcie na Aziu...

+1
-19
-1
Je komentář přínosný?

zdochýnajúci euro-progresívno-buzerantský kôň najviac kope

+1
-15
-1
Je komentář přínosný?

vychod s najvacsim poctom znasilneni ukrajinskych zajatych vojakov ti je plne otvoreny

+1
+12
-1
Je komentář přínosný?

Máš zajímavé fantazie, zkus to jako scénárista v péčku.

+1
-11
-1
Je komentář přínosný?

to nie su fantazie, to je statom nastavovane znasilnovanie

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

Psali na iděsu nebo deníkuN? Tak to bude další nesporná pravda - alespoň na pár týdnů/měsíců, kdy se ukáže, že to bylo "trochu" jinak. Jako když ta ukrajinka co řečnila v Itálii přiznala, že o nějakých těch sexuálních zločinech lhala, aby italové poslali zbraně a prachy. Přece lež s dobrým motivem nemůže nikomu vadit...

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

Vojna je zvláštní druh onanie, kde Čurák honí člověka.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Svádět tohle na sankce a nazývat zrádci ty, co nepodporují vraha Putina, může jen proruský troll.

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

Ano, Jasanku.

+1
-13
-1
Je komentář přínosný?

Něco k věci, soudruhu?

+1
+10
-1
Je komentář přínosný?

Že to píšeš zrovna ty. Nevysiluj se diskuzí, tvoje bander ukrajina tě teď nejvíc potřebuje na frontě! Ochráníme naši skvělou EU demokracii skrze banderovi poskoky! Zelí mění názory a stanoviska ze dne na den, už je toho na něj moc.

+1
-13
-1
Je komentář přínosný?

touto logikou si ty husita a ked prejdes na slovensko, tak ta mame zlyncovat, lebo pred 600+ rokmi ste nas plienili

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

Já klidně husita budu, protože banderovci zabíjeli horšíma způsobama už v civilizovanější době a mnohem širší skupinu (věk, pohlaví, stav) lidí. Já husita, J.D.Vance dezolát!

+1
-11
-1
Je komentář přínosný?

civilizovanejsia doba? myslis po holodomore?

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

Z období krátce před druhou světovou neuděláš méně civilizovanou dobu než byl středověk jenom kvůli hladomorům. Víš kolik hladomorů si užila Indie kvůli Britům? A stejně se Indové pak k nikomu nechovali jako banderovci. Hladomory existují dodnes.

+1
-10
-1
Je komentář přínosný?

ahaa, ty porovnavas hladomor s beznou neurodou kvoli mensej dobe ladovej v stredoveku so systematickym vyhladovenim ukrajiny zo strany ruska.
tymto koncim tuto debatu, fakt uz nie je o com.

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Příště zkus aspoň wiki, protože ti chybí úplné základy. Zo strany ruska... - LOL.

A ty hladomory si taky lépe nastuduj.

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

Ano, ze strany Ruska. Sovětské vedení bylo v Moskvě.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Nevysiluj se, tohle je naše pátá kolona na diitu...
miro, Mirda apod. www.chcidoruska.cz

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Kdyby aspoň chtěli do Ruska, tak jim nikdo bránit nebude. Ale oni chtějí Rusko tady...

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Můžeš mi, prosím, poslat odkaz na kurz EUR:USD 1:2 v roce 2014?

+1
+12
-1
Je komentář přínosný?

Nemuze, zmrd uplne normalne lze.

+1
+14
-1
Je komentář přínosný?

Tak všichni vědí, že naposledy bylo EUR silnější než USD někdy v roce 2002. Tenkrát se dal nový Mustang dovézt do ČR kolem 400kKč ... To byl následek hypoteční bubliny. I tak, dělat srovnání v roce, kdy je jedna z ekonomik v podstatě v recesi je jako dělat graf výkonu CPU od 100.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Euro je i nyní silnější než dolar.

+1
+12
-1
Je komentář přínosný?

Hm, že bych špatně pochopil forex https://www.kurzy.cz/forex/eur-usd/history/ ? EUR/USD - 1,043 by to mělo znamenat, že když chci 1USD, tak platím 1,043EUR ... Jenže oni to zjevně mají obráceně, když koukám na EUR/CZK nebo USD/CZK. Mně to nikdy nenapadlo takhle zkoumat. Moje chyba.
Takže ten peak byl až 2008.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nejsilnější kurz eura vůči americkému dolaru (EUR/USD) byl zaznamenán v červenci 2008, kdy se euro obchodovalo na úrovni přibližně 1,60 USD. Tento vrchol byl dosažen během globální finanční krize, kdy americký dolar oslaboval kvůli obavám z ekonomických problémů v USA, zatímco euro bylo vnímáno jako relativně stabilnější měna.

Deepseek

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Jak jste přišel na to, že měl v příspěvku na mysli americký dolar (psal "za jedno euro sme dostali 2 dolare"). Článek je o Singapuru ten má také dolar a ten například v roce 2014 měl poměr k Euru 1,74:1 což zaohrouhlenou na horu jsou ty dva dolary. ;-)
https://www.cnb.cz/cs/financni-trhy/devizovy-trh/kurzy-devizoveho-trhu/k...

Nambijských dolarů byly v 2014 za 1Euro skoro desítky.
https://www.exchangerates.org.uk/USD-NAD-spot-exchange-rates-history-201...

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

v roce 2014 bylo GDP EU o 2000 miliardy nižší než USA
https://www.macrotrends.net/global-metrics/countries/EUU/european-union/...
https://countryeconomy.com/gdp?year=2014

"v 2014 EU bola najsilnejšia ekonomika sveta, zo 100 najbohačšich firiem sveta boli 80 s EU"
Můžete úvést zdroj z nějž jste čerpal? Podle žebříčku Fortune 500 bylo v roce 2014 v první stovce 32 amerických, 15 činských, 10 německých, 8 francouzských, 7 japonských, 5 britských, 4 italské, 2 holandské, 2 jihokorejské, 2 švýcarské, 1 tajwanská, 1 tajská, 1 norská, 1 španělská 1 indická, 1 malajská, 1 mexická, 1 brazilska, 1 venezuelská společnost, .. .
https://fortune.com/ranking/global500/2014/?hqcountry=U.S.

Takže pokud se omezíme pouze na EU je to 30 ze 100.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

jo, takze je to uplne stejne uciny jako sankce na ruskej plyn a ropu.. nesmime to vzit primo od rusu, tak se sem dostanou oklikou pres indii a turecko za priplatek.. rus si stejne prijde na svy a my to zaplatime..
https://www.idnes.cz/ekonomika/zahranicni/rusko-ropa-nafta-indie-zakaz-e...

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

>> oklikou pres indii a turecko za priplatek

Proč to vozit oklikou, když to lze dovážet přímo.
Ovšem účetně přes USA.
Za ještě větší příplatek.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Ceny NG jsou v EU pod úrovní těch před začátkem invaze na UA již od začátku roku 2023. Zobrazte si 5Y graf.
https://tradingeconomics.com/commodity/eu-natural-gas

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

Pokud vládnete angličtinou, doporučuju podívat se včerejší Trumpův brífing, kde mimo jiné hovořil o věkové struktuře příjemců důchodů v USA. Ve věku 120-129 let mají 3,5 miliónu důchodců, 130-139 let 3,9 miliónu, 140-149 3,5 miliónu, ... ,atd. nejstaršímu příjemci důchodu v USA je 360 let.

Vsadil bych se, že u nás je to úplně stejně. Potřebovali bysme taky nějakého Elona Muska, aby provedl audit vládních výdajů.

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

v prvom rade to chce nejakého európskeho Trumpa, ten už potiahne aj svojich muskov a vanceov... ale v tomto totálne skorumpovanom olajnovanom buzerantskom euromrdníku to ešte dosť dlho potrvá...

+1
-13
-1
Je komentář přínosný?

doteraz ti bol Soros zly? uz chces jeho mladsie vydanie priamo nad sebou? :)

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

Nechci evropského Trumpa, chci CZexit. Ať si dělají v EU co chtějí, my potřebujeme z té zkorumpované fašounské organizace utéct!

Rosatom je stále ochoten s náma na stavbě další jaderky spolupracovat! Za to s Korejcema bude nejdřív za 50 let.

+1
-18
-1
Je komentář přínosný?

Kromě toho, že už jak blbý rusák používáš slovo fašismus tam, kde nemá opodstatnění, tak už rovnou chceš do té ruské řiti vlézt s Rosatomem? Mimochodem v Maďarsku už mají zpoždění asi 5 let, ale to je ti zjevně jedno.

+1
+13
-1
Je komentář přínosný?

"Kromě toho, že už jak blbý rusák používáš slovo fašismus tam, kde nemá opodstatnění"
.. cece, ze vidis chybne pouziti vyrazu u jinych, ale ne u sebe ;)

+1
-12
-1
Je komentář přínosný?

Zas nekonkrétně blekotáš?

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

Nikoliv pucliku, to je velmi konkretni. Jen je potreba zapojit mozek :)

+1
-10
-1
Je komentář přínosný?

Konkrétní znamená uvést příklad. Takhle jsou to jen blbé plky, Tombomínku.

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

V poradku Jiricku, nechces, nechces. To byla samzorejme narazka na predchozi debaty.

+1
-11
-1
Je komentář přínosný?

Obávám se, že si zaměňuješ dvě věci - přirovnání není to samé jako označení. Prostě když řeknu, že se chováš jako debil a že jsi debil, tak to není to samé ...

+1
+11
-1
Je komentář přínosný?

Ja se obavam, ze se pletes nekam, kde to neni vubec potreba.

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

Tak já myslel, že to je základ internetové diskuze :-)

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Mám rád vaše komentáře k IT problematice, ale v tomhle se pletete, protože to prostě takto není.

Kremelský režim zcela zřetelně vykazuje znaky fašismu a neonacismu.
A s trochou googlení by jste zjistil, že mezi rusy je nejvíc neonacistu na světě - uvádí se, že je jich tam celkově až 50 -90 % (počítáno z celosvětové odhadované populace hlásící se neonacismu).

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Zpozdeni v Madarsku kvůli Eu liberalni fašizoidni svoloči....
Zdroj Deepseek

Flamanville 3 (Francie): Zpoždění od 2012 na 2024+, technické problémy, náklady vzrostly na 12+ miliard eur.

Olkiluoto 3 (Finsko): Zpoždění od 2009 na 2023, náklady vzrostly na 11 miliard eur.

Hinkley Point C (VB): Zpoždění na 2027–2028, náklady vzrostly na 26–28 miliard liber.

Mochovce 3 a 4 (Slovensko): Zpoždění od 2012/2013 na 2023/2024, technické a finanční problémy.

Belene (Bulharsko): Projekt zrušen v roce 2021 po letech sporů.

Paks II (Maďarsko): Zpoždění kvůli schvalování EU, spuštění nejdříve po 2030.

Hanhikivi 1 (Finsko): Projekt zrušen v roce 2022 kvůli ruské invazi na Ukrajinu.

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Neblabol.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Náhradník za sataie? On zdroj napsal, ty můžeš vyvracet.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Sorry, nikoli nahradnik, ale dupla. Nesyncnuty FF.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

On sice napsal zdroje, ale důvod už si vymyslel. Výjimku od EU mají schválenou už několik let, takže EU není důvod. Navíc o nutnosti schvalování EU Maďaři samozřejmě věděli ještě než něco podepsali.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Rosatom - ČT24 - Česká televize

„Útok na naši suverenitu.“ Maďarsko obvinilo Berlín, že blokuje dodávku zařízení pro elektrárnu Paks.

Zdroj ČT... vaše bible pravdy.
Jake štěstí ze na pár liberálních jedincich co tu lžou a sviní diskusi hromadou lží vůbec nezáleží.
Rosatom jako spolehlivý dodavatel není původcem zdržení. Lži si tady jak chceš.
Stejne je to pro Vás game over. Skončili jste.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Takže Berlín blokuje dodávky z Ruska? A že to do Maďarska z Ruska musejí brát zrovna přes Německo? Kdyby Ivan neútočil na Ukrajinu, zjevně by to šlo jinudy. Takže nesviň diskusi ty, fašistický rusáku. Rosatom je spolehlivý stejně tak jako celý ruský stát, tedy vůbec. Skončil jsi ty, ruský nácku.
Mimochodem ruská drzost opět vyšla najevo - Rusák v Rijádu opět požadoval stažení NATO z východních zemí. Čili Putler nadále chce vymazat výsledky studené války a návrat ruského impéria. Ať jde tento novodobý Hitler už konečně k čertu.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Kdyby sis to to aspon našla ty hnědá hnido. Dodávky Siemensu... blokoval Berlín Ale užij si to - končíte. KONČÍTE. AXAXAX

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Rosatom potřebuje dodávky Siemensu :-) Jenže Rusák začal válku a tak jsou tu sankce. To je tak, buď chceš obchodovat nebo válčit, pak se ale nemůžeš divit, ruská hnido.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Proste jsi lhal, jako v každém příspěvku tady.. A kdo zacal valku upalovanim lidi v Odese a fasistickym terorem.. To uz Vam vysvetluje nový páníček Trump. Takze se koukej naucit nové noty.. smejde.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Lhal jsi jako vždy ty, napsal jsi zpoždění kvůli schvalování EU. To ale příčinou není, příčinou je Ruskem vyvolaná válka a následné sankce.
A ohledně upalování v Oděse. Kdo že tam útočil - no ruský šmejd, zelení mužici, co tam dotáhli z Podněstří, dalšího uměle udržovaného ruského vředu na cizím území. To, že to při tom odnesli civilisti, na věci nic nemění, nepokoje byly vyvolány z Ruska stejně jako na Donbase.
Takže mlč, šmejde. Já se nepotřebuju učit žádné notičky, já na rozdíl od ruského trolla klidně můžu říct, že americký prezident je nabubřelý kecal. To jen v Rusku musíte chodit před báťuškou v úklonu, jinak letíte z okna :-)

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Tak jedinej, kdo je celkem on-time je snad jedině Čína, ne ?

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

A ty tomu lháři všechno věříš :-)

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

snad sa od dochodcov posunie Trump aj k zdravotnym poistovniam :)

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Ten nejstarší důchodce tipuji jasný překlep 1965->1665 a ostatní můžou být něco podobného. Samozřejmě je dobrý nápad udělat v tom pořádek, spíše se divím, že to nikdo neřešil dříve.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

No mohli by začít tím, že si udělají prověrku oprávněnosti čerpání těch důchodů. Některé zdroje říkají, že až 9% důchodů se vyplácí neoprávněně. Asi jako u nás sociálka, ale na ty % nám to vychází mnohem hůře tak radši nic :-D

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Sociálka je o něčem jiném, tam jsou nároky často dost nejasné. Zato důchod je jasný - dosažení věku a splnění několika podmínek.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Někde jsem četl, že jde o čerpání sociálního pojištění, takže možná nejde přímo o důchody jak je chápeme u nás. Upřímně, hledat se mi to nechce.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Dalsi problem je, ze v cobolu bylo misto `null` 0 a rok byl tusim 1875 based... A ono to nejspis bylo nejak nekde resene, ale na to skupinka Muskjugend neprisla, protoze dumpla DB a sla od toho. Podobne jako kdyz u uspor prezentovali cisla ze spatne naparsovanych PDF, max cisla z ramcovych smluv, co by nikdy nebyly docerpane atd.

+1
+10
-1
Je komentář přínosný?

"Muskjugend "
.. to je dobry, nepletes si ho napr s Zuckerbergem? Tam preci byla cenzura jako prase, narozdil od twitteru, kdyz ho koupil To ze se snazi nejak provetrat dekady zavetrale systemy je jen dobre. Chyby se samzorejme mohou stat a pokud se stanou je potreba to priznat.

+1
-10
-1
Je komentář přínosný?

Nepletu.

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

No dobre, a teda, jak se to projevje, krome toho, ze se ti to nelibi?
A teda Zuckenberg se svoji cenzurou (kterou oficialne dokonce priznal) je potom jako kdo? To je Ueberfuehrer?
Ja nejsem priznivec ani jednoho, ale mi prijde, ze lidi placaji a michaji historicke veci a jsou to cim dal vetsi nesmysly jen proto, ze nekoho nemaji/maji radi.

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

Jako whataboutismus dobre, jako obhajoba DOGE ubohe.

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

jsi vubec neodpovedel na to co jsem napsal.
Se te ptam znovu..co je spatnehpo na tom, se snazit provetrat stare totalne "zaurednicene" systemy? A co je na tom podle tebe nemeckeho, aby jsi tomu daval takove privlastky?

+1
-10
-1
Je komentář přínosný?

Odpovedel.

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

neodpovedel, vyhybas se tomu a odovida v nejakych obechnych pojmech, ktere mne nezajimaji
Chces to zopakovat?

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

Jasne jsem rekl, ze s timhle whataboutismem diskutovat nehodlam. Ze Zuck je hajzl je naprosto irelevantni.

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Jasne si rikej kde chces co chces. Nejsi muj nadrizeny, aby jsi mi "jasne" neco rikal..to si strc za klobouk.
Tak znovu..kde je nejaka historicka paralela k tomu, ze pouzivas slovni spojeni Muskjugend? Muzes to vysvetlit? A co je chybneho na tom, udelat review nejakych zajetych veci?

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

Jenomze tohle neni review...

https://snyder.substack.com/p/of-course-its-a-coup

(A i kdyby to bylo review, tak je to provadeno tak debilne, ze to proste neobstoji po strance kvality.)

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

ja nenamitam nic proti tom, ze Musk, nebo nekdo jiny dela pitomosti. Nebo ze je pitomec. Pokud dela blbosti, je dobre na to upozornovat.
Mne pouze fascinuje nekorektni pouzivani historickych terminu, protoze nekdo nekomu lezi v zaludku. To je jako rikat, ze Fiala je komunista, protoze jeho vlada prosadila zakonny paskvil, ktery v nekterych vagnich pasazich naramne pripomina jeden ze zakonu hojne pouzivany/zneuzivany z doby pred listopadem 1989.

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

Se divam, ze minimalne dalsich 5 lidi by propadlo na dejinach dejepisu
:))

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

Dějiny dějepisu?

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

Dějiny dějepisu jsou leda tak odlišné výklady různých časových úseků historie jak je podávaly ideologicky různé režimy. ;-)

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Čili to použití docela sedí.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

I stojící hodiny ukazují dvakrát za den správný čas.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Muskjungend znamená v překladu Muskova mládež. Musk má své následovníky i mezi mladými stejně jako je měl Hitler, slovo jejich idolu(vůdce) má pro ně větší váhu než empatie, morálka, zákony. Ve společnosti kde je úspěch (finanční) nadřazen čemukoli jinému je to asi přirozeným výsledkem. Sdělovací prostředky (sociální sítě dnes) v tom v minulosti i dnes hrají nemalou roli. Jeho akční DOGE tým je pak rekrutovaný z těch z nich co jsou ochotni splnit přání vůdce i za cenu nerespektování daných pravidel a zákonů.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Chapu, cili naprosto normalni. Neco jako Applejugend, NVjugend, AMDjugend, Jobsjugend, VonLeyenjugend, Klimajugend, Greendealjugend, Babisjugend, EUjugend, Chucknorisjugend atd...
Smutne doby, kdy je potreba neustale vytvaret nepritele.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Právě naopak doba je smutná jelikož nepřátele není třeba vytvářet, vznikají sami a to na ideologických pozicích kde by to jeden před dekádou nečekal. Trump stojí na straně Putina, zavádí cla na největší obchodní partnery USA, vyhrožuje svým spojencům obsazením jejich území, ...

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Nene, naopak, kazda propaganda vytvari nepratele. Treba ty a srekl bych ze spousta dalsich tady jste toho dukazem, aniz to sami vnimate. Trump samozrejme nezavadi cla proto, ze ho to bavi. Trump sleduje svuj predvolebni slib, ze privede zpatky vyrobu do USA, kde cla jsou toho nastrojem, nikoliv cil. Zaroven zavadi cla u vsech statu, se kterymi ma USA negaticni obchodni bilanci. Aspon principielne. Samzorejme, to vyuziva i jako svuj politicky a natlakovy kapital, ale to dela do urcite miry kazdy.. Ale to by jsi vedel, kdyz by jsi sledoval objektivnejsi media, nebo treba tiskovky Trumpa. Tam se jej novinari primo ptaji, proc zavadi cla, kde, jaky to mas smysl, atd. Samzorejme mzues s tim nesouhlasit nebo si o tom myslet co hces, ale to je asi tak vsechno.
To ze by jsi to necekal, treba chapu, ale to nic to nemeni na realite. Proste America first. Americani si ho zvolili..deal with it. Neodpustim si rypavou poznamku smerem k EU. Kdyz by za neco stala, mohla uz v ramci jeho predvolebni kampane si s nim dohodnout nejaky "deal". Ale samzorejme jednodussi bylo mu mydlit schody a pak delat prekvapeneho, ze to Trump vyhral.
"Trump stoji na strane Putina"
.. protoze nechapes hru velmoci a nedokazes se do toho vzit. Trump ma jine priority, jako je Asie. Ne Evropu. Pokud by doslo ke konfliktu v Asii, nema potencial, vest dva konflikty. Mimochodem, i za druhe svetove, to tak treba bylo a Britanii stalo hodne usili tehdejsi USA presvedcit, aby se staralo o Evropu. USA vzdycky mely svoje priority, to ze se s temi Evropskymi treba potkavali, tak to tak bylo. Ted to tak neni. USA, potazmo Trumpova adminoistrativa (a jini) vnima treba konflikt na Ukrajine jako "proxy" valku mezi USA a Ruskem. Zatoven chape, ze Zapad Rusko a jeho potencial potrebuje, protoze jeste horsi by blo, kdyby se Rusko uplne primklo k Cine. Neco co nam beznym pesakum vubec neprijde, protoze zijeme uplne jine zivoty. To je asi jeden z duvodu, proc Trump dal valku vest nechce. Zarovne je to bussinesman, ne valecnik. Chce ji ukoncit. Realita bojiste a mu v tom dava za pravdu. To ze k dvoustranym jednanim s Rusy nepzval dalsi..proc by to delal? To byla dvoustranna jednani, ne mirova konference. Evropa mela 3 roky, kde mohla zkusit nejak s Ruskem jednat. Rozhodli se, ze nebudou. To jsou volby. Ted jsou mimo deni. Pokud se ti zda spatne a ze tech mrtvych tam bylo malo, tak si asi nemame spolu moc co dal resit.. Svetova politika je spina a ne jen ta svetova. Ale z meho pohledu je v soucasne situaci i pro Ukrajinu to nejlepsi, kdyz ta vlaka skonci, jak skonci. Kdo videl videa z fronty, tak to treba chape. Ty vesnice, kde nemas treba jedinou stenu, ktera by stala, mestecka, co vypadaji jako forky ze Stalingradu. Je to silene.
"USA, vyhrožuje svým spojencům obsazením jejich území, ..."
.. ja vim, ale jeste ho neosadil, ze..

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Koukám, že ty chápeš všechno. Omlouváš chování idiotů a kritizuješ ty, co je kritizují. A objektivní tiskovky Trumpa? Nenech se vysmát. Už teď v US maká spousta novinářů na tom, aby jeho lži uvedli na pravou míru. Trump totiž lže ve všem a neustále.
Ty jsi ale takový chápavý, zvlášť pokud jde o magory s fuhrerovskými sklony :-)

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Ja vim Jiricku, nepritel prede mnou, nepritel za mnou,.nepritel vsude, rozum.nikde.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Ne, hovádko. Nepřítelem je agresivní fašistické Rusko. Rozum chybí tobě, když to okecáváš.
Trump je zatím jen kecal, to je něco zcela jiného než nepřítel, tak zas nespojuj různé věci účelově dohromady. Ale pokud by ve své nabubřelosti chtěl zabrat Grónsko a další země, klidně se může stát i nepřítelem.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Hele, co tvuj kamarad Putin, mas nove plany, jak bude dobyvat Evropu? Videl jsi ho nekdy v posledni dobe v Moskve? Kdy pojedes za dalsim kamaradem Zirinovem? Co myslis, udelaji invazi spolecne s Trumpem nebo to zvladne sam? Mas uz v Rusku aspon milenku od Putina? Pry svym nejblizsim dava ruzne takove bonusy.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

A hele, hlupáček už zas nemá nic k věci, tak plácá hovadiny. Inu typické trollí chování.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Jiricku, ty hovadko nase, dej neco do placu. Kolik ti plati Putin za ty schuzky? Pry jsou tam dobre vydelky a ty jako jeden z hlavnich poradcu, si musis prijit na slusne prachy ne.. Uz tam mas nekde nejakou vilku? Co Rusky, dobry?
A co Trumpik, vylodis e zase v Normandii nebo to vezme rovnou na Prahu?

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Jen ukazuješ, jak dokážeš zhovadit, když ti chybí argumenty.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

https://youtu.be/jhaE0g-rR6Y?t=1310
tady mas realitu ukrajincu na ukrajine v praxi. Pokud mas aspon kousek normalniho rozumu, tak se na to zkus bez emoci podivat. Veci nejsou cerno-bile, ale propaganda je ma tendenci cerno-bile podavat.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Líbí se mi tvá neustálá snaha o OT, když ti v debatě dojdou argumenty nebo se ti jen nehodí do krámu.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

v poradku, to byl muj posledni prispevek, ktery jsem tobe venoval.
Neveril jsem, ze takhle hloupy, toxicti lide u nas existuji a existuji. Smutne.
Je mi te lito, realita te jednou dobehne a pak, kdo vi.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

A zase. Kecy, kydy, nesmysly, ve snaze se povyšovat. Přitom to, co jsem napsal, platí. Je to OT, nemá to žádnou souvislost s tím, že Rusák je agresor a Trump kecalem. A samozřejmě už vůbec žádnou s těma hovadinama, kterýma jsi debatu spamoval potom.
Tak jen doufám, že aspoň budeš držet slovo a nebudeš spamovat každý můj příspěvek snůškou hovadin, jako jsi doteď činil. Ale pochybuju o tom....

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

O to Trumpovi vůbec nejde, on se shlédl v jednom z předchozích prezidentů (Williamu McKinleym), cílem zcela zrušit/omezit federální daň z příjmů a nahradit je pouze příjmy z cel (pro bohaté na rozdíl od daní cla nepředstavují podstatný výdaj). Před 130 lety kdy byla federální vláda a její služby občanům limitované to bylo reálné dnes patrně již nikoli. Proto ty drakonické škrty ze strany DOGE, cílem je zrušit federální výdaje/služby a ty zbývající nahradit příjmy z cel. K tomu, aby to prodal své "uneducated" volební základně schovává to za lži jako "cla platí země původu", obchodní přebytek Kanady nazývá "subvencemi" atd.
https://www.npr.org/2025/02/03/nx-s1-5272753/why-trump-loves-former-pres...

Již v minulém období si DT s tarify pohrával například ohledně dovozu oceli, po krátkém navýšení produkce se tato vrátila na původní úroveň (Biden cla zachoval).
https://tradingeconomics.com/united-states/steel-production

Rusko na tom hospodářsky a vojensky není lépe než před třemi lety, jejich zásoby těžké techniky jsou převážně pryč a ty zbývající budou náročnější k zprovoznění. Útočit bez ní bude stát podstatně více lidské síly, které je na straně agresora ještě větší nedostatek.
https://www.youtube.com/watch?v=K8CcuVCDEUw

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

a pak ze neexistuji konspiratori...
Asi nemate Trumpa rad, ok, nemusite. Ja nemam Trumpa ani rad ani nerad. To je v principu cele. Zavery Doge osobne nesleduji, nezajimaji mne. Je to interni vec USA. Verim, ze se tam ale da najit dost zajimavych veci. Jinak vynechal jste treba cely USAID. SAID je pro mne uz zajimavejsi. Ten se prolina do Evropy a EU, napr. sponzorovanim vybranych deniku a dalsi veci. Coz je jedna z metod jak ovlivnovat verejne mineni. Coz treba mne osobne velmi zajima. Vam naopak vadi,ze je Trump "lkamarad" s Putinem. Sam jste to psal. To jsou samozrejme marketingova vyjadreni pro nastaveni lepsi "atmosfery", coz je tady dulezite. Nicmene silne pochybuji, ze je jeho "kamarad". Trump je pouze pragmatik, coz vy asi nevidite a asi dokaze najit linku, jak s Putinem vest dialog o vecech, ktere potrebuje. Mozna se shlednul v nekom dalsim, nevim a i pokud by to byla pravda, nevim proc by to melo hrat nejakou roli. Ted samorejme bude srsena sira na Trumpa, protoze se snazi uklidit konflikt na Ukrajine stranou, kde Evropa s Bidenovou administrativou v principu neuspela (pokud vysledkem melo byt vyhani RUska) a vysledkem 3 leteho snazeni-nesnazeni zapadu, je 20% ztrata uzemi Ukrajiny, a 1-2 miliony zranenych a mrtvich na obou stranach dohromady. DOst silena bilance. Jine duvody jsem Vam tu napsal uz predtim. Pokud je berete ok, pokud ne, je to Vase vec. Jen bych pripomenul, ze neexistuje vojenska alternativa reseni, protoze EU NEMA armadu, kterou by mohla donutit Rusko se stahnout a USA vojaky nevysle. Ukrajina je vysilena a sotva se drzi. Zbytku sveta mimo Evropu, Japonsko, Koreu je tenhle konflikt ukradeny a nepripojii se ani k sankcim.
Rusko, urcite ma nejake hospodarske potize zpusobene jak valkou, tak sakcemi. Potiz je v tom,z e nikdo nekdokaze predvidat, kdy by nastal eventualni "bod zlomu". Ukrajina na tom je samzorejme jeste daleko hur nez RUsko, v principu zije "z davek", ktere dostava z EU a USA. Z cehoz vypliva, ze prodluzovani konfliktu, bude pro Ukrajinu mit v dohlednem horizontu horsi nasledky, nez pro RUsko. Zarovne to bude mit nasledky i pro Evropu, jakozto jednoho ze dvou stedrych sponzoru, v neprilis dobrych ekonomickych casech. Co se tyce tanku a techniky, pokud by se dalo verit mainstreamu, uz nemelo mit tanky pred 2 lety. Kupodivu je maji stale. Na video se prilezitostne podivam. Zarovne nevim jesltli si uvedomujete, ale Rusko ma ve vsech aspektech na fronte i nasobnou prevahu. Ve vsem. Pocinaje lidksymi zdroji, pres delostrelctvo, drony, letectvo, az po ty vase tanky. DOporucoval bych Vam shlednout i jine kanaly. Pokud Vas zajima situace na fronte, treba Military sumary, pokud chcete mit jistotu opravdu nezavislosti mimo evropskeho pohledu, napr DPA. Pokud si mate zajem poslechnout vojensko-politicky mix s interview vojaku, kteri na ukrajine bojovali, pak napr William OAM. Upozornuji ale, ze rozhovory ukazuji realitu, kterou treba nebudete chtit videt. To stejne kanaly, zabyvajici se situaci na bojisti.
Tak video jsem probehl a zastavil se u finalni tabulky. Pokud nemaji nikde T90 "skladem", jak je mozne, ze jsou pravdielne zaznamenavany jejich utoky...tak asi kazdy budeme verit tomu, cemu na konec chceme :)
Vic nemam co k Trumpovy dodat. Je smutne, ze zijeme v dobe, kdy velka cast verejnych medii, ukazuje principielne jen jedn pohled a to vetsinou jeste upraveny. Pripadam si jako pri sledovani zprav pred rokem 89..

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Je smutne, ze zijeme v dobe, kdy velka cast verejnych medii, ukazuje principielne jen jedn pohled a to vetsinou jeste upraveny. Pripadam si jako pri sledovani zprav pred rokem 89..
A co jako chceš? Mi přijde, že ty bys chtěl metodu 5 minut pro Žida, 5 minut pro Hitlera. Jestliže o něčem vím, že je to lež nebo to není správné, tak média nemají důvod to nazývat pravdou nebo správným, jen proto, že to někdo označí za "alternativní pravdu". Stejným postupem bys snadno došel k tomu, že pro tvou vyváženost měla za války BBC přejímat zprávy říšského rozhlasu nebo za studené války západní agentury opakovat lži TASSu.
A pokud jde o tu Ukrajinu a těch tvých 20%. Kdyby Ukrajina postupovala podle tvých moudrých rad a uzavřela smlouvu o kapitulaci v roce 2022, byla by obsazená z 30%. Tehdy se Rusák toulal kolem Kyjeva, měl Cherson a smrděl na dostřel od Charkova.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Strana zla co praticky ve všem lže má strategii takovou, že produkcí přitažlivých dezinformací (ty nejúčinnější vždy obsahují částečku všeobecné pravdy, aby obstály při povrchní ověření i u nevzdělaných/líných lidí, kteří díky minimálnímu úsilí tak mají jimi "verifikovanou" informaci) s dlouhodobým cílem v široké veřejnosti vzbudit dojem, že žádná objektivní pravda vlastně neexistuje a nemá smysl je tedy hledat(hájit). Heslo "Pravda vítězí" je pak pouze dekorativním prvkem na standartě.

Pro Vaší informaci za své minulé volební období D.Trump ve svých prohlášeních nemluvil pravdu (lhal?) více než 30 000x.
https://www.washingtonpost.com/politics/2021/01/24/trumps-false-or-misle...

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Jestli to mela byt reakce na mne, tak lhave a misledaing informace produkuje drtiva vetsina politiku. Pokud by tohle melo byt kriterium, tak by jste musel politiky EU, stejne jako Bidenovu admisistrativu, stejne jako Babisovu adminsitrativyu, stejne jako Fialovu administrativu davat uplne do stejneho kotle. Jediny rozdil by pak byl v tom, podle jakeho kriterai merite "pravdu" a jak daleko jsou jejich lzi od vam zvolene "pravdy". Jen pro info..zrovna WP a NYT jsou z americkych listu jedny z nejvice proti trumpovskych, coz pro mne treba apriori znamena zamenry bias, tak jak to zname treba i u nas.
Na Vas je videt idologicky bias, ktery mate. Nejste a nesnazite se byt nestranny. Ve vsech prispevcich, co jste mi psal, jsem nevidel jedine pozitivum, ktere by jste na trumpovy nasel. A ze poiztiva tam jsou (nerikam ze jenom a trump ma spousty chyb), jen se clovek aspon trochu musi snazit. Tudiz Vam budou vzdycky po ruce ta cisla, ktera budou dokazovat to, v co sam verite.
Ja bych byl opravdu velmi opatrny, co se tyce silnych slov, jako "dobro" a "zlo". Komunisti, nacisti tohle pouzivali velmi casto a velmi radi..a novodobi "bijci za tu spravnou pravdu" jejich chovani casto kopiruji, aniz to sami nejspis vubec vedi.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Co se tyce cel..budem chytrejsi za par let...
:)

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Ja si myslím, že ohledně cel bude jasno během jednotek měsíců. Již dnes v americké veřejnosti bez ohledu na afiliaci vzbuzují velkou nevoli, rozjíždí inflaci (růst cen) ještě před jejich účinností což má negativní dopad i na pooly.
https://news.gallup.com/poll/203198/presidential-approval-ratings-donald...

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Vzhledem k tomu, že Trump chce cla i na americké firmy vyrábějící v Mexiku, je jasné, že tohle dlouho nemůže fungovat. Zpět v USA nejde postavit fabriku za pár měsíců a k jejímu přesunu ty firmy měly důvod - výrobní náklady. Takže v tom nejlepším případě postaví na místě robotárnu, což místní nezaměstná a ceny to stejně zvýší.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Gallup by měl do pollů zařadit hodnocení, kdo je podle Vás historicky nejúspěšnějším ruským prezidentem USA. Vzato z tohoto úhlu pohledu všechny dosavadní kroky dávají smysl. Zvažování vystoupení z NATO, hrozba anexe spojencům, ukončení podpory Ukrajiny, podpora far-right stran v EU, omezení obchodu s partnery cly. zrušení soft-power vlivu USA ve světě (USAID), rozložení systému exekutivy, ... Co více by si nepřátelé mohli přát.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

ja bych uricite pockal par let, oproti par tydnum.
Trpelivost ruze prinasi a predcasny optimismus/predcasne zavery jsou vyrazem nezralosti, nikoliv moudrosti. To stejne pak ucelove zvolena kriteria..

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Senilita může mít horší dopady než nezralost, ta si je aspoň vnitřně vědoma svých limitů.

Pro attention seekers jsou naopak průzkumy vším, přímý dopad jejich kroků na konkrétní jednotlivce je přitom prakticky nezajímá.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

"Senilita může mít horší dopady než nezralost, ta si je aspoň vnitřně vědoma svých limitů."
.. nejspis narazite na Bidena, tam bohuzel mate pravdu.
Co se tyce "nezralosti", tak je to presne naopak. Kdyz nemam moudrost/zkusenosti (opak nezralosti v tomto pripade) jak si mohu byt vedom svych limitu, kdyz nemam zkusenosti, na kterych mohu stavet?. To co jste napsal, nedava vubec smysl.

"Pro attention seekers jsou naopak průzkumy vším, přímý dopad jejich kroků na konkrétní jednotlivce je přitom prakticky nezajímá."
.. netusim, co tim chcete rict.

Neuvedomujete si dale, ze Trump neni jen "Trump", ale cely tym lidi. Trump je spicka toho ledovce. Stejne, kdyz se nadava na Bidena, tak on byl spicka ledovce Bidenovy administrativy, ktera to ale v tom to konkretnim pripade temer jiste ridila bez neho (vzhledem k jeho zdravotnimu stavu). To stejne plati pro dalsi politiky, kteri reprezentuji vzdycky urcitou mocenskou/nazorovou skupinu. Nikdo z nic neni "samovladce", jak se to rado chybne zjendodusuje ve sdelovacich prostredcich.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Vy si myslíte, že na Projektu 2025 se D. Trump jakkoli autorsky podílel? V předvolební kampani se od něj dokonce v debatě explicitně distancoval (jeho jméno je v něm přitom zmíněno snad 300x) a nyní jej pomocí "jeho" Executive Orders již zhruba 1/3+ uvedena v život. Pusťte si záběry z libovolného ceremoniálu podpisu EO, kdy mu teprve tehdy vysvětlují co je vlastně předmětem daného OE.
https://www.youtube.com/shorts/gjaSTaMJ1UA

Není to tak, že by D.T. měl tým, jeho tak že jeho tým má D.T..

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Muzete preskat skakat v tech odpovedich a kdyz tak aspon okopirovat predchozi text, aby bylo jasne na co a jak vlasnte odpovidate?
"Vy si myslíte, že na Projektu 2025 se D. Trump jakkoli autorsky podílel?"
.. tim jako chcete rict co? Muzete nejak jasne formulvoat, co mate na mysli?
" předvolební kampani se od něj dokonce v debatě explicitně distancoval.."
..muzete konretne uvest co myslite? Chcete rict, ze nevedel, co je jeho volebni kampan? Ze je to stejny "corps attached to a batery" jako byl Biden nebo prazdna nadoba jako je K. Harris?
"Pusťte si záběry z libovolného ceremoniálu podpisu EO, kdy mu teprve tehdy vysvětlují co je vlastně předmětem daného OE."
.. muzete mi tady dat aspon jeden "libovolny" OE, kde nevi co podepisuje?
"Není to tak, že by D.T. měl tým, jeho tak že jeho tým má D.T.."
.. mate jeste nejakou konspiracni teorii? Myslite, ze Fiala vi, co rika a nebo to vi jen jeho marketingovy tym s poradci a nebo se obcas proste zblazni..?

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Pokud by ty OE byly jeho nápad (připravili pouze jejich znění na základě jeho pokynu) proč by mu je museli při podpisu blíže přibližovat? To jak uznale obsah kvituje jen prozrazuje, že je do té doby nečetl.
https://www.youtube.com/shorts/2bLhrofTeUI

Distancovat se od Projektu 2025 a pak jej realizuje, nepřijde Vám to trochu chucpe.
https://www.youtube.com/watch?v=fov7Mq75gYE

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Ok. Chapete ale, ze on je hlava a znovu HLAVA administrativy. Ze na vsechno co dela, ma lidi, ze? Jendak nevite, jestli to neni z jeho hlavy, protoze proces od rekneme "mysenky" po realizaci do pravni normy, urcite nebude delat on. Na to ma presne ty lidi. Zaroven, jelikoz je to tym, mohla to byt "myslenka" opet nekoho jineho. A to ze to nekdo komentuje k podpisu, delal jste nekdy treba prezentace nebo nejaka oficialni jednani? Tajinurcite nekaky protokol, zaroven, pokid jich podepiauje nekolik, tak v tom stresu, se primo nabizi, ze je to komentovano. Ja vim, ze lidi maji radi konspiracni teorie a nektere maji klidne hlavu i patu, ale tohle je fakt mimonska argumentace..
Abych to jeste nejak konkretioval..vy jste nebyl nikdy na schuzi/meetingu, kde lidi navrhuji, jak treba urcity problem resit? A pak to treba realizuje nekdo jiny? Nebo vy si myslite, ze kdyz CEO nejake firmy podepisuje dokument, tak si ho pred tim napsal?

Ja o Projektu25 nic nevim. Tyhle interni americke "debaty" mne v principu moc nezajimaji, vyjma treba korupce, zneuzivani postaveni,atd.. Ja jsem myslel, ze se bavite o volebnim programu a dopadu na EU, potazmo na 'okolni' svet.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Je zajímavé, že u mne vidíte bias a přitom jak sám píšete máte v americké politice značné mezery, jak tedy posoudíte že v tom co jsem uvedl jde o bias? Bias je zjednodušeně, kdy někdo není schopen vidět chyby ve své straně vidí v ní jen dobro a přesně opačně u opozice. Pokud si dobře pamatuji zde se zatím chyby druhé strany nijak neprobíraly. Až si doplníte potřebné informace můžeme v debatě na toto téma klidně pokračovat.

Pozn. Pro většinu voličů D.Trumpa USA jsou Svět!

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Clovece, co je cilem vasi diskuse? Kydat a kydat na Trumpa? Rozvijet konspiracni teorie? Nachazet za kazdou cenu neco, co muzete Trumpovy prisit, at uz to dava smysl nebo je to uplne absurdni (viz vas predchozi post)? Pokud ano, tak to si zvladnete sam i beze mne. Na to mne vubec nepotrebujete :) Pokud se chcete bavit o Projektu25, opet to zvladnete i beze mne, to nejsou temata, co mne zajimaji. Stejne jako mne nezajima spousta jinych veci.
Ja jsem se bavil, nebo mel jsem dojem, ze se bavime o zahranicni politice Trumpa ve smeru EU, okolnoiho sveta a Ukrajiny. Ne o internich zalezitostech USA.
Vas BIAS nema nic spolecneho se mnou, ten je vyjadreny ve vasich prispevcich.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

ja myslim, ze se vek podepisuje na kazdem, Vas nevyjimaje, pokud nejste forma ChatGPT a i tam casem dojde k halucinaci :)
Staci vybrat tu spravnou argumentaci a kazdy z nas je blazen.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Prošel jsem si znova svých 18 příspěvků, většinou jsem uvedl zdroj. Můžete mne prosím navést, kde že jsem se pouštěl do konspiračních teorií?

Pozn. Asi jsme dosáhli max. vnoření diskuse, tento příspěvek patří za:
"Rozvijet konspiracni teorie? ..."

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

"Pokud by ty OE byly jeho nápad (připravili pouze jejich znění na základě jeho pokynu) proč by mu je museli při podpisu blíže přibližovat? To jak uznale obsah kvituje jen prozrazuje, že je do té doby nečetl."
.. tim neprimo rikate, ze nevi co dela a zduvodnujete to ale uplne absurdimi argumenty. To podle Vas nespada do "konspiracnich teorii". Nebo mam to chapat tak, ze nerikate, ze Trump je loutka nebo ze je upllne senilni? Pokud ne, tak se prosim zkuste vyujadrovat opravdu jasne.
To ze neco odzdrojujete necim, neznamena automaticky, ze je to pravda.
Pro mne za mne, se tim bavte. Ja nemam nic proti ruznym konspiracim, at jsou jak chteji uhozene. Nektere "konspirace" jsou naopak pravdive, protoze politicke elity bezne lzou (a mainstram taky). Nektere konspirace jako treba ze Michelle Obama je muz, mi prisli dokonce zabavne. Ale to je asi tak vse.
Temata, ktera jste u linkoval, nejsou ma zajmova skupina, vyjma toho, na co jsem Vam odpovidal.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

D.Trump ušel za posledních deset let dlouhý kus cesty. "There is so much money on other side."
https://youtu.be/MPbzl9J37-U?t=100

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

vy odpovidate, jak nejaka ChatGPT...
..ja chodim kazdy den..
https://www.youtube.com/watch?v=ewvrbvEckxQ

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

USA hlasovaly shodně s Ruskem ohledně rezoluce o válce na Ukrajině.
https://edition.cnn.com/2025/02/24/politics/us-joins-russia-ukraine-un-v...

Kdy očekáváte, že začnou USA dodávat zbraně ruské straně?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Uplne souhlasim. Trmpler pry i prejmenuje USA na USSA. Pristy tyden nebo tak nekdy a tajy USSA asi ted rovnou chysta invazi na Ukrajinu. Ukrajinci pry o tom vedi, tak pry se v Americe vylodi jako prvni.
Co myslite, kdy to prijde?
https://www.youtube.com/watch?v=UV0mhY2Dxr0

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Jak by fungoval Microsoftí Flight Simulator, kdyby nedostalo přednost AI

2020 - https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/tkaKKhfNYw2GmxnnYV6N2R-1200-80.png.webp
2024 - https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/ZtcCbFeXmxw7XsHNHeAgJQ-1200-80.png.webp

Jirka by měl zvážit pořízení 7900XTX dokud ještě jsou. RTX 5070 Na tom lépe nebude.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.