Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k AMD připravila FSR 2.1, redukuje artefakty

Tak snad ty oslíci z CDPR přidají do CP2077 rovnou FSR 2.1 když už se v update 1.6 vybodli i na FSR 2.0 a zároveň verzí 1.6 rozbili modifikaci na FSR 2.0 z nexusmod.

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

souhlas, taky čekám:)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak to ste v stave čašník. (waiter) :))

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Je možné že to mají zakázané protože je sponzoruje nVidia

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

To mě taky napadlo. Ale třeba RDR2 teď FSR 2.0 dostalo. Možná je ve smlouvě časová exklusivita na DLSS?? Z toho by se jeden po*ral.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Na tom videu som ziaden rozdiel nevidel. Na fotkach akurat ten prach za vleckou vyzera trochu inak, ale tazko povedat ci lepsie. Ale aj mozne, ze uz budem potrebovat okuliare. :-)
Realtime grafika bude vzdy len chudobny pribuzny toho, co sa da vyrendrovat off-line.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Podle toho obrázku FSR 2.1 víc žehlí detaily, jde to vidět na zadní části traktoru.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

FSR i DLSS vždy bude srát obraz a něco bude blikat, proto jsem nad tím jako perfekcionista zlomil hůl..

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ale i obraz bez upscalingu je nedokonalý, pokud tam je nějaký matlací antialiasing, např. TAA (Temporal Anti-Aliasing) je dnes často default. Takový FSR 2.0 je snad přímo myšlen jako náhrada TAA (přesněji dělá obě věci současně, aby minimalizoval artefakty samotného FSR).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.