AMD připravila FSR 2.1, redukuje artefakty
U některých titulů neměl časový rozměr zásadnější problémy, u jiných se artefakty mohly projevovat. Jedním z takových byl Farming Simulator 2022. Právě na něm AMD demonstruje zlepšení situace s FidelityFX SuperResolution 2.1.
Právě verzi 2.1 implementoval herní patch 1.7.1 a zdá se, že další hry s vylepšenou verzí FSR budou následovat.
FSR 2.1 implementuje pět úprav zaměřených na přesnější výsledek a omezení pohybových artefaktů. Zahrnuje to vylepšení na straně reakčních a skládacích masek i masek průhlednosti, zvýšení přesnosti některých výpočtů, zvýšení rozsahu hodnot při některých výpočtech, zohlednění rozbíhavosti vektorů pohybu pro některé další operace a jiné úpravy.
FSR 2.0 (vlevo) v režimu Performance zanechávalo ve Farming Simulator artefakty (šmouhy), které FSR 2.1 eliminuje
AMD s FSR 2.1 také rozšířila dokumentaci dostupnou vývojářům, takže s jejím využitím mohou dosahovat lepších výsledků i z tohoto důvodu. FSR 2.1 bylo implementováno i do pluginu pro Unreal Engine, což znamená možnost snadného upgradu na FSR 2.1 v UE 4.26, 4.27 a UE 5.