Radeony proste zraji jak vino. Postesknout si lze snad jen nad tim, ze zatimco AMD ladi ovladace, konkurence pripravuje novou generaci grafik.
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
Radeony proste zraji jak vino
RedMaX https://diit.cz/profil/redmarx
7. 3. 2018 - 08:10https://diit.cz/clanek/amd-project-resx-zvysuje-herni-vykon/diskuseRadeony proste zraji jak vino. Postesknout si lze snad jen nad tim, ze zatimco AMD ladi ovladace, konkurence pripravuje novou generaci grafik.https://diit.cz/clanek/amd-project-resx-zvysuje-herni-vykon/diskuse#comment-1129716
+
AMD nerobilo primarne to, co nVidia, ale ReSX vyzera, ze k tomu bola donutena. Pamatame si totiz, ako to je vid clanok z diit-ka, co citujem nizsie, Ten clanok vysvetluje ten nepomer vo vysledkoch AMD GPU v syntetickych testoch a v hrach oproti nVidii...
ex-inženýr Nvidie: Každou hru vydávají rozbitou, opravujeme to v driverech
11. 3. 2015
Vzpomínám na dobu, kdy AMD (vlastně ještě ATi) a Nvidia začaly do ovladačů zahrnovat tzv. shader-replacement, tedy náhradu původního kódu výrobce hry za vlastní,
Softwarové týmy Nvidie a AMD hledají bugy po autorech hry a v rámci ovladačů pro ně vyvíjejí řešení. Tato praxe dosáhla už takové samozřejmosti, že se někteří vydavatelé neobávají vydat hru prakticky nefunkční - však oni si výrobci grafik poradí.
„Téměř každá hra je vydána rozbitá. Řeč je o významných AAA titulech od výrobců, kteří patří k nejznámějším v branži. Někdy řešíme i donebevolající porušení pravidel APU - jedna D3D9 hra se ani neobtěžovala s voláním BeginFrame/EndFrame. Leccos jsou chyby nebo přehlédnutí - jeden titul byl vydaný s chybnými shadery, které silně snížily výkon našich ovladačů. Takové záležitosti jsou na denním programu bug-trackeru. Pak se na to někdo podívá, zjistí, co je v té hře zvorané a vytvoří záplatu, aby si s tím ovladač poradil. V ovladači už existuje dlouhá řada volitelných záplat, které prostě pro jednotlivé hry zapínáme nebo vypínáme - a pak jsou tam hacky specifičtějšího rázu - až po kompletní náhradu původních shaderů za verzi připravenou našim softwarovým týmem. Podivovali jste se někdy nad tím, proč je vydání každé významnější hry doprovázeno novými ovladači od AMD a Nvidie? Tak tady to máte…“ https://diit.cz/clanek/bugy-ve-hrach-resi-ovladace-graficke-karty/diskus...
Tieto megaproblemy AMD nechcela nikdy riesit, ale asi ich v ReSX riesi.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
AMD nerobilo primarne to, co
Peter Fodrek https://diit.cz/profil/fotobanew
7. 3. 2018 - 09:19https://diit.cz/clanek/amd-project-resx-zvysuje-herni-vykon/diskuseAMD nerobilo primarne to, co nVidia, ale ReSX vyzera, ze k tomu bola donutena. Pamatame si totiz, ako to je vid clanok z diit-ka, co citujem nizsie, Ten clanok vysvetluje ten nepomer vo vysledkoch AMD GPU v syntetickych testoch a v hrach oproti nVidii...
ex-inženýr Nvidie: Každou hru vydávají rozbitou, opravujeme to v driverech
11. 3. 2015
Vzpomínám na dobu, kdy AMD (vlastně ještě ATi) a Nvidia začaly do ovladačů zahrnovat tzv. shader-replacement, tedy náhradu původního kódu výrobce hry za vlastní,
Softwarové týmy Nvidie a AMD hledají bugy po autorech hry a v rámci ovladačů pro ně vyvíjejí řešení. Tato praxe dosáhla už takové samozřejmosti, že se někteří vydavatelé neobávají vydat hru prakticky nefunkční - však oni si výrobci grafik poradí.
„Téměř každá hra je vydána rozbitá. Řeč je o významných AAA titulech od výrobců, kteří patří k nejznámějším v branži. Někdy řešíme i donebevolající porušení pravidel APU - jedna D3D9 hra se ani neobtěžovala s voláním BeginFrame/EndFrame. Leccos jsou chyby nebo přehlédnutí - jeden titul byl vydaný s chybnými shadery, které silně snížily výkon našich ovladačů. Takové záležitosti jsou na denním programu bug-trackeru. Pak se na to někdo podívá, zjistí, co je v té hře zvorané a vytvoří záplatu, aby si s tím ovladač poradil. V ovladači už existuje dlouhá řada volitelných záplat, které prostě pro jednotlivé hry zapínáme nebo vypínáme - a pak jsou tam hacky specifičtějšího rázu - až po kompletní náhradu původních shaderů za verzi připravenou našim softwarovým týmem. Podivovali jste se někdy nad tím, proč je vydání každé významnější hry doprovázeno novými ovladači od AMD a Nvidie? Tak tady to máte…“
https://diit.cz/clanek/bugy-ve-hrach-resi-ovladace-graficke-karty/diskuse771976
Tieto megaproblemy AMD nechcela nikdy riesit, ale asi ich v ReSX riesi.
https://diit.cz/clanek/amd-project-resx-zvysuje-herni-vykon/diskuse#comment-1129731
+
A nebo jiný úhel pohledu zatímco NV degraduje výkon předešlým generacím tak AMD nejenže optimalizuje stávající i předešlé ale zároveň pracuje na nových produktech myslím si že je hloupé očekávat že různé firmy musí vydávat nové generace svých produktů ve stejnou dobu...
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
A nebo jiný úhel pohledu
Tom https://diit.cz/profil/tomas-recht
7. 3. 2018 - 09:37https://diit.cz/clanek/amd-project-resx-zvysuje-herni-vykon/diskuseA nebo jiný úhel pohledu zatímco NV degraduje výkon předešlým generacím tak AMD nejenže optimalizuje stávající i předešlé ale zároveň pracuje na nových produktech myslím si že je hloupé očekávat že různé firmy musí vydávat nové generace svých produktů ve stejnou dobu...https://diit.cz/clanek/amd-project-resx-zvysuje-herni-vykon/diskuse#comment-1129746
+
Jakozto vlastnik GTX570 mohu s cistym svedomim rici, ze vykon nebyl nikdy degradovan.
Ne, nemusi vydavat ve stejnou dobu, ale bylo by hezke, kdyby do konce 2018 vydali grafiku, kterou zase o neco generaci Ampera od NVidie predezenou. Ovsem spis se obavam, ze stejne vykonnou radu grafik nedokaze AMD vydat ani 2019. Doufejme snad, ze se mylim.
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Jakozto vlastnik GTX570 mohu
RedMaX https://diit.cz/profil/redmarx
7. 3. 2018 - 11:24https://diit.cz/clanek/amd-project-resx-zvysuje-herni-vykon/diskuseJakozto vlastnik GTX570 mohu s cistym svedomim rici, ze vykon nebyl nikdy degradovan.
Ne, nemusi vydavat ve stejnou dobu, ale bylo by hezke, kdyby do konce 2018 vydali grafiku, kterou zase o neco generaci Ampera od NVidie predezenou. Ovsem spis se obavam, ze stejne vykonnou radu grafik nedokaze AMD vydat ani 2019. Doufejme snad, ze se mylim.https://diit.cz/clanek/amd-project-resx-zvysuje-herni-vykon/diskuse#comment-1129806
+
Ať si vydávají ovladače jaký chcou, ale nechápu proč s jedněma ovladačema těžím 17,8MH/s a s jinýma 24MH/s, když u nVidie to je jedno. A proč ovladač s originálním BIOSEM padá a musím flashnout BIOS karty abych se dostal na 30MH/s ? karta OC zvládá, ale ovladače ne, co to je sakra za bordel? A teď se dozvím že vydají ještě další ovladače, mě z té firmy trefí šlak.
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
Ať si vydávají ovladače jaký
Jaroslav Crha https://diit.cz/profil/jaroslav-crha1
7. 3. 2018 - 09:49https://diit.cz/clanek/amd-project-resx-zvysuje-herni-vykon/diskuseAť si vydávají ovladače jaký chcou, ale nechápu proč s jedněma ovladačema těžím 17,8MH/s a s jinýma 24MH/s, když u nVidie to je jedno. A proč ovladač s originálním BIOSEM padá a musím flashnout BIOS karty abych se dostal na 30MH/s ? karta OC zvládá, ale ovladače ne, co to je sakra za bordel? A teď se dozvím že vydají ještě další ovladače, mě z té firmy trefí šlak. https://diit.cz/clanek/amd-project-resx-zvysuje-herni-vykon/diskuse#comment-1129752
+
7. 3. 2018 - 09:53https://diit.cz/clanek/amd-project-resx-zvysuje-herni-vykon/diskuseAž k tomu dojde, veřejně zde AMD poděkuji.https://diit.cz/clanek/amd-project-resx-zvysuje-herni-vykon/diskuse#comment-1129755
+
Jenomže když ho trefí šlak, tak to nezaručuje, že se pak nebude umět přihlásit do diskuze. Takže bacha, aby to pak nebylo ještě horší...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jenomže když ho trefí šlak,
rathanuviel https://diit.cz/profil/rathanuviel
7. 3. 2018 - 19:52https://diit.cz/clanek/amd-project-resx-zvysuje-herni-vykon/diskuseJenomže když ho trefí šlak, tak to nezaručuje, že se pak nebude umět přihlásit do diskuze. Takže bacha, aby to pak nebylo ještě horší...https://diit.cz/clanek/amd-project-resx-zvysuje-herni-vykon/diskuse#comment-1129944
+
7. 3. 2018 - 20:51https://diit.cz/clanek/amd-project-resx-zvysuje-herni-vykon/diskuseMožná už ho trefil, jen mu to nedošlo...https://diit.cz/clanek/amd-project-resx-zvysuje-herni-vykon/diskuse#comment-1129971
+
Zda sa, ze projekt tretich stran robiaci to iste ako AMDVLK a teda RADV by sa malo premenovat na AMDZAJAC/AMDRABBIT
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Uvidime vo Vulkane 1.1
Peter Fodrek https://diit.cz/profil/fotobanew
7. 3. 2018 - 15:41https://diit.cz/clanek/amd-project-resx-zvysuje-herni-vykon/diskuseUvidime vo Vulkane 1.1
Vulkan 1.1 Released As The First Major Update To This Graphics/Compute API
Written by Michael Larabel in Display Drivers on 7 March 2018.
https://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=khr-vulkan-11&num=1
AMDVLK Open-Source Radeon Driver Arrives With Vulkan 1.1 Support
Written by Michael Larabel in Radeon on 7 March 2018 at 09:27 AM EST.
https://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=AMDVLK-Vulkan-1.1-Support
Zda sa, ze projekt tretich stran robiaci to iste ako AMDVLK a teda RADV by sa malo premenovat na AMDZAJAC/AMDRABBIT https://diit.cz/clanek/amd-project-resx-zvysuje-herni-vykon/diskuse#comment-1129881
+
A oprava posraneho wattmanu uz rok nikde. Ale kravske grafy to hej.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
A oprava posraneho wattmanu
bager https://diit.cz/profil/bager
7. 3. 2018 - 16:37https://diit.cz/clanek/amd-project-resx-zvysuje-herni-vykon/diskuseA oprava posraneho wattmanu uz rok nikde. Ale kravske grafy to hej.https://diit.cz/clanek/amd-project-resx-zvysuje-herni-vykon/diskuse#comment-1129893
+
Radeony proste zraji jak vino. Postesknout si lze snad jen nad tim, ze zatimco AMD ladi ovladace, konkurence pripravuje novou generaci grafik.
ako keby sucasne generacie kariet nestihali zobrazovat hocico, co vyjde von. ked chces dat do niecoho prachy, kup si ukrajinsku kamosku :)
AMD nerobilo primarne to, co nVidia, ale ReSX vyzera, ze k tomu bola donutena. Pamatame si totiz, ako to je vid clanok z diit-ka, co citujem nizsie, Ten clanok vysvetluje ten nepomer vo vysledkoch AMD GPU v syntetickych testoch a v hrach oproti nVidii...
ex-inženýr Nvidie: Každou hru vydávají rozbitou, opravujeme to v driverech
11. 3. 2015
Vzpomínám na dobu, kdy AMD (vlastně ještě ATi) a Nvidia začaly do ovladačů zahrnovat tzv. shader-replacement, tedy náhradu původního kódu výrobce hry za vlastní,
Softwarové týmy Nvidie a AMD hledají bugy po autorech hry a v rámci ovladačů pro ně vyvíjejí řešení. Tato praxe dosáhla už takové samozřejmosti, že se někteří vydavatelé neobávají vydat hru prakticky nefunkční - však oni si výrobci grafik poradí.
„Téměř každá hra je vydána rozbitá. Řeč je o významných AAA titulech od výrobců, kteří patří k nejznámějším v branži. Někdy řešíme i donebevolající porušení pravidel APU - jedna D3D9 hra se ani neobtěžovala s voláním BeginFrame/EndFrame. Leccos jsou chyby nebo přehlédnutí - jeden titul byl vydaný s chybnými shadery, které silně snížily výkon našich ovladačů. Takové záležitosti jsou na denním programu bug-trackeru. Pak se na to někdo podívá, zjistí, co je v té hře zvorané a vytvoří záplatu, aby si s tím ovladač poradil. V ovladači už existuje dlouhá řada volitelných záplat, které prostě pro jednotlivé hry zapínáme nebo vypínáme - a pak jsou tam hacky specifičtějšího rázu - až po kompletní náhradu původních shaderů za verzi připravenou našim softwarovým týmem. Podivovali jste se někdy nad tím, proč je vydání každé významnější hry doprovázeno novými ovladači od AMD a Nvidie? Tak tady to máte…“
https://diit.cz/clanek/bugy-ve-hrach-resi-ovladace-graficke-karty/diskus...
Tieto megaproblemy AMD nechcela nikdy riesit, ale asi ich v ReSX riesi.
A nebo jiný úhel pohledu zatímco NV degraduje výkon předešlým generacím tak AMD nejenže optimalizuje stávající i předešlé ale zároveň pracuje na nových produktech myslím si že je hloupé očekávat že různé firmy musí vydávat nové generace svých produktů ve stejnou dobu...
Jakozto vlastnik GTX570 mohu s cistym svedomim rici, ze vykon nebyl nikdy degradovan.
Ne, nemusi vydavat ve stejnou dobu, ale bylo by hezke, kdyby do konce 2018 vydali grafiku, kterou zase o neco generaci Ampera od NVidie predezenou. Ovsem spis se obavam, ze stejne vykonnou radu grafik nedokaze AMD vydat ani 2019. Doufejme snad, ze se mylim.
Ať si vydávají ovladače jaký chcou, ale nechápu proč s jedněma ovladačema těžím 17,8MH/s a s jinýma 24MH/s, když u nVidie to je jedno. A proč ovladač s originálním BIOSEM padá a musím flashnout BIOS karty abych se dostal na 30MH/s ? karta OC zvládá, ale ovladače ne, co to je sakra za bordel? A teď se dozvím že vydají ještě další ovladače, mě z té firmy trefí šlak.
Až k tomu dojde, veřejně zde AMD poděkuji.
Jenomže když ho trefí šlak, tak to nezaručuje, že se pak nebude umět přihlásit do diskuze. Takže bacha, aby to pak nebylo ještě horší...
Možná už ho trefil, jen mu to nedošlo...
Uvidime vo Vulkane 1.1
Vulkan 1.1 Released As The First Major Update To This Graphics/Compute API
Written by Michael Larabel in Display Drivers on 7 March 2018.
https://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=khr-vulkan-11&num=1
AMDVLK Open-Source Radeon Driver Arrives With Vulkan 1.1 Support
Written by Michael Larabel in Radeon on 7 March 2018 at 09:27 AM EST.
https://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=AMDVLK-Vulkan-1.1-Su...
Zda sa, ze projekt tretich stran robiaci to iste ako AMDVLK a teda RADV by sa malo premenovat na AMDZAJAC/AMDRABBIT
A oprava posraneho wattmanu uz rok nikde. Ale kravske grafy to hej.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.