Nechápu smysl tohoto článku? Vždyť se AMD konečně zachovala správně když refresh má obyčejné pořadové číslo architektury ze které vychází než aby tomu právě marketingově dávali úplně jinej název nebo o generaci vyšší. Vždyť už teď se v tom prase nevyzná. A je jen dobře, že si název další řady nechávají na plnohonotný čip a né refresh.
+1
-8
-1
Je komentář přínosný?
Nechápu smysl tohoto článku?
Jaroslav Crha https://diit.cz/profil/jaroslav-crha1
23. 4. 2018 - 08:21https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseNechápu smysl tohoto článku? Vždyť se AMD konečně zachovala správně když refresh má obyčejné pořadové číslo architektury ze které vychází než aby tomu právě marketingově dávali úplně jinej název nebo o generaci vyšší. Vždyť už teď se v tom prase nevyzná. A je jen dobře, že si název další řady nechávají na plnohonotný čip a né refresh. https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142553
+
23. 4. 2018 - 11:53https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseReakce úplně mimo hlavní téma článku.https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142685
+
Máš tam překlep, místo Intel jsi napsal AMD, oprav si to. A souhlasím, Intel v těch procesorech má pěkný bordel- desítky druhů a prase aby se v tom vyznalo.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Máš tam překlep, místo Intel
Wendak https://diit.cz/profil/radek-matejka
23. 4. 2018 - 16:08https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseMáš tam překlep, místo Intel jsi napsal AMD, oprav si to. A souhlasím, Intel v těch procesorech má pěkný bordel- desítky druhů a prase aby se v tom vyznalo.https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142742
+
Nekteri jsme to tu tipovali a dava to celkem i smysl. Vzhledem k tem frekvencim, co se daji vysponovat ted, setri nejlepsi kousky a vydaji 2800X casem jako 'odpoved' na nove 8C Kafe a nebo vydaj na podzim novy kousek, podobne, jako se treba vydavali nektere black edice 6C thubanu.
+1
+7
-1
Je komentář přínosný?
Nekteri jsme to tu tipovali a
tombomino https://diit.cz/profil/tombomino
23. 4. 2018 - 08:38https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseNekteri jsme to tu tipovali a dava to celkem i smysl. Vzhledem k tem frekvencim, co se daji vysponovat ted, setri nejlepsi kousky a vydaji 2800X casem jako 'odpoved' na nove 8C Kafe a nebo vydaj na podzim novy kousek, podobne, jako se treba vydavali nektere black edice 6C thubanu. https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142556
+
Ale zas to není moc pro zákaznické, pokud něco takového mají, proč to nevydají, takhle to naštve zákazníky co chtějí co nejvyšší výkon a musí si koupit "jen" 2700X a za chvíli jim vydají silnější 2800X.
Jinak to vyjádření AMD je logicke ve smyslu že 2700X je dostatečně výkonné, taky je fajn že AMD nevydalo přes 10 CPU které se od sebe liší minimálně a omezili se na pár modelů které pokryjí celé výkonnostní spektrum, musí to být pro ně i levnější protože už jen skladování a logistika více modelů bude stát více.
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
Ale zas to není moc pro
JirkaK https://diit.cz/profil/jiri-kocman
23. 4. 2018 - 09:04https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseAle zas to není moc pro zákaznické, pokud něco takového mají, proč to nevydají, takhle to naštve zákazníky co chtějí co nejvyšší výkon a musí si koupit "jen" 2700X a za chvíli jim vydají silnější 2800X.
Jinak to vyjádření AMD je logicke ve smyslu že 2700X je dostatečně výkonné, taky je fajn že AMD nevydalo přes 10 CPU které se od sebe liší minimálně a omezili se na pár modelů které pokryjí celé výkonnostní spektrum, musí to být pro ně i levnější protože už jen skladování a logistika více modelů bude stát více.https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142562
+
23. 4. 2018 - 09:07https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse''pokud něco takového mají, proč to nevydají''
je dobry si nejdriv precist, na co reagujes..
''setri nejlepsi kousky''https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142568
+
No teda, takže když intel s ničím nepřijde, tak to dělají zbytečně, jo to má hlavu a patu.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
No teda, takže když intel s
JirkaK https://diit.cz/profil/jiri-kocman
23. 4. 2018 - 09:10https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseNo teda, takže když intel s ničím nepřijde, tak to dělají zbytečně, jo to má hlavu a patu.https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142571
+
teda, ty jsi borec.. vymyslis argument, jeste ve stejny vete ho vyvratis a hodis to do placu, jakej jsi king.. ((:
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
teda, ty jsi borec.. vymyslis
Tom Buri https://diit.cz/profil/t-b
23. 4. 2018 - 09:17https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseteda, ty jsi borec.. vymyslis argument, jeste ve stejny vete ho vyvratis a hodis to do placu, jakej jsi king.. ((:https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142574
+
Jiříček ten si na AMD vždycky něco najde.. :o)) i když to vůbec nedává smysl.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Jiříček ten si na AMD vždycky
jožin https://diit.cz/profil/franta-jetel
23. 4. 2018 - 13:21https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseJiříček ten si na AMD vždycky něco najde.. :o)) i když to vůbec nedává smysl.https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142718
+
Uz dlouho nepostoval nic k letadlum a potrebe ST vykonu ;)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Uz dlouho nepostoval nic k
tombomino https://diit.cz/profil/tombomino
23. 4. 2018 - 16:16https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseUz dlouho nepostoval nic k letadlum a potrebe ST vykonu ;)https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142751
+
Pokud to dobře chápu, má být problém v tom, že když Ryzen 7 2800X nevydají, tak čipy třídí zbytečně(?) Tak to ale nefunguje. Všechny vyrobené čipy procházejí komplexním testováním od statické leakage, dosažitelných taktů jednotlivých jader až po sběrnici. Tomu se říká binning. Podle těchto výsledků jsou čipy roztříděny do několika skupin. Jestli se třídí na 8 nebo 9 skupin, už je prakticky jedno, protože náklady i čas jsou definované samotným testováním, ne počtem skupinek. Nic se tedy neděje zbytečně. Testování musí proběhnout každopádně. I pokud by se nakonec rozhodli Ryzen 7 2800X nevydat, zůstanou jim otestované čipy vysoké kvality, které lze použít pro libovolný nižší model.
+1
+7
-1
Je komentář přínosný?
Pokud to dobře chápu, má být
no-X https://diit.cz/autor/no-x
23. 4. 2018 - 09:45https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskusePokud to dobře chápu, má být problém v tom, že když Ryzen 7 2800X nevydají, tak čipy třídí zbytečně(?) Tak to ale nefunguje. Všechny vyrobené čipy procházejí komplexním testováním od statické leakage, dosažitelných taktů jednotlivých jader až po sběrnici. Tomu se říká binning. Podle těchto výsledků jsou čipy roztříděny do několika skupin. Jestli se třídí na 8 nebo 9 skupin, už je prakticky jedno, protože náklady i čas jsou definované samotným testováním, ne počtem skupinek. Nic se tedy neděje zbytečně. Testování musí proběhnout každopádně. I pokud by se nakonec rozhodli Ryzen 7 2800X nevydat, zůstanou jim otestované čipy vysoké kvality, které lze použít pro libovolný nižší model.https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142586
+
AMD asi naštve hlavně ty zákazníky, kteří si celkem nedávno za cenu dnešního 6c/12t Ryzenu 2600, koupili 4c/4t Core s šedivým blivajzem pod víčkem... třeba.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
AMD asi naštve hlavně ty
hajčus https://diit.cz/profil/josef-hajek
23. 4. 2018 - 09:45https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseAMD asi naštve hlavně ty zákazníky, kteří si celkem nedávno za cenu dnešního 6c/12t Ryzenu 2600, koupili 4c/4t Core s šedivým blivajzem pod víčkem... třeba.https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142583
+
To za ne udela kvalitneji sam Intel...v lednu 7700k, v rijnu 8700k za stejnou cenu s 50% vyssim MT vykonem a neupgradujes a neupgradujes.. ;)
+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
To za ne udela kvalitneji sam
tombomino https://diit.cz/profil/tombomino
23. 4. 2018 - 09:52https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseTo za ne udela kvalitneji sam Intel...v lednu 7700k, v rijnu 8700k za stejnou cenu s 50% vyssim MT vykonem a neupgradujes a neupgradujes.. ;)https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142598
+
To je fakt... a jako bonus novej chipset. Absolutně prozákaznicky... :)
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
To je fakt... a jako bonus
hajčus https://diit.cz/profil/josef-hajek
23. 4. 2018 - 09:56https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseTo je fakt... a jako bonus novej chipset. Absolutně prozákaznicky... :)https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142601
+
23. 4. 2018 - 10:00https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseIntel je tim znamy.. :))https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142607
+
No tak hoši vyndejte ty lubrikanty a odejděte spolu na záchod. Ten tisíckrát vyvrácený argument o tom, že při upgrade PC prodáváte jen CPU je už vážně ohraný. Prostě když děláš upgrade tak CPU jde i s deskou. Bylo to tak odjakživa. Když byly 486 taky jste na K5 kupovali novej board, tak nekecejte, že vám vystačí jeden board na celej život. Až tady bude Ice Lake tak stejně budeme všichni hromadně přezbrojovat na PCI-E 4.0 a opět se budeme zbavovat desek s CPU dohromady jak my inteláci tak vy AMDčkaři.
+1
-10
-1
Je komentář přínosný?
No tak hoši vyndejte ty
Jaroslav Crha https://diit.cz/profil/jaroslav-crha1
23. 4. 2018 - 10:57https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseNo tak hoši vyndejte ty lubrikanty a odejděte spolu na záchod. Ten tisíckrát vyvrácený argument o tom, že při upgrade PC prodáváte jen CPU je už vážně ohraný. Prostě když děláš upgrade tak CPU jde i s deskou. Bylo to tak odjakživa. Když byly 486 taky jste na K5 kupovali novej board, tak nekecejte, že vám vystačí jeden board na celej život. Až tady bude Ice Lake tak stejně budeme všichni hromadně přezbrojovat na PCI-E 4.0 a opět se budeme zbavovat desek s CPU dohromady jak my inteláci tak vy AMDčkaři. https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142649
+
Crha, kup si prosim te konecne nejaky chladic na hlavu..
+1
+10
-1
Je komentář přínosný?
Crha, kup si prosim te
tombomino https://diit.cz/profil/tombomino
23. 4. 2018 - 11:14https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseCrha, kup si prosim te konecne nejaky chladic na hlavu..https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142664
+
Není to tak vždy, ani to tak nebylo vždy od jakživa.
Ano, děje se to často. Ale jsou případy, kdy se mění pouze CPU. A já to u AMD kvituji s povděkem, že to umožňují.
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Není to tak vždy, ani to tak
rathanuviel https://diit.cz/profil/rathanuviel
23. 4. 2018 - 11:57https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseNení to tak vždy, ani to tak nebylo vždy od jakživa.
Ano, děje se to často. Ale jsou případy, kdy se mění pouze CPU. A já to u AMD kvituji s povděkem, že to umožňují.https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142691
+
Crho to povídej všem co teď upgradují na 2700X, když teď AMD tento nejvyšší čip prodává za pakatel. :o))
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Crho to povídej všem co teď
jožin https://diit.cz/profil/franta-jetel
23. 4. 2018 - 13:19https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseCrho to povídej všem co teď upgradují na 2700X, když teď AMD tento nejvyšší čip prodává za pakatel. :o))https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142715
+
Ježiš mankoté CrrrHaaa ... "Prostě když děláš upgrade tak CPU jde i s deskou." tohle myslíš fakt vážně??? Víš kolikrát jsem upgradoval pouze procesory? A nejen já... A chystám se na to znovu u Ryzen 3XXX nebo 4XXX. Ano pokud tomu lidi nerozumí, a nebo nemají dostatečně erudované známé pak ano pak platí Tvoje tvrzení... a lidi zbytečně vyhodí peníze...
+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
Ježiš mankoté CrrrHaaa ...
KOCHREN https://diit.cz/profil/kochren
23. 4. 2018 - 14:56https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseJežiš mankoté CrrrHaaa ... "Prostě když děláš upgrade tak CPU jde i s deskou." tohle myslíš fakt vážně??? Víš kolikrát jsem upgradoval pouze procesory? A nejen já... A chystám se na to znovu u Ryzen 3XXX nebo 4XXX. Ano pokud tomu lidi nerozumí, a nebo nemají dostatečně erudované známé pak ano pak platí Tvoje tvrzení... a lidi zbytečně vyhodí peníze... https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142730
+
Tak zase mají v ceně celkem slušnou grafiku, co je někde mezi GT 1030 a RX 550, takže poměr cena výkon není vůbec špatný, šedivku zvolili asi pro snížení ceny.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Tak zase mají v ceně celkem
Karáš Svorka https://diit.cz/autor/zaatharen
23. 4. 2018 - 10:09https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseTak zase mají v ceně celkem slušnou grafiku, co je někde mezi GT 1030 a RX 550, takže poměr cena výkon není vůbec špatný, šedivku zvolili asi pro snížení ceny.https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142616
+
Tak na Ryzeny G jsem nemířil... :) I když tam mě ta pasta taky moc nenadchla...
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Tak na Ryzeny G jsem nemířil.
hajčus https://diit.cz/profil/josef-hajek
23. 4. 2018 - 10:27https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseTak na Ryzeny G jsem nemířil... :) I když tam mě ta pasta taky moc nenadchla... https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142628
+
Nejsem na toto expert, ale AMD bych z tohoto nepodezíral. Dle mého je problém při použití pájky a rozpínavost čipu v závislosti na velikosti jádra. Pokud bereme elastičnost pájky jako konstantu a rozpínání v závislosti na velikosti jádra jako proměnnou, máme tu problém. Zjednodušeně řečeno čím větší čip, tím větší posun na okraji čipu. Zatím co pájka ve středu čipu svou elastičností posun dokáže kompenzovat na okraji je posun již tak velký že je to již za možností pájky a začnou se objevovat trhliny. To je dle mého důvod, proč Intel u svých monolitů které mají navíc většinou i integrované GPU (a nyní i AMD s Ryzeny G) používají pastu. Dle mého cesta jak z toho ven je cesta jak to předvedl Intel a jak to chystá AMD. Oddělit GPU od CPU a propojit substrátovou podložkou. AMD to má jednodušší, že má CPU složeno. To umožní pájet vše a v případě použití velkého GPU, CPU pájet a jádro GPU pastovat.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Nejsem na toto expert, ale
Rafan https://diit.cz/profil/rafan
24. 4. 2018 - 09:49https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseNejsem na toto expert, ale AMD bych z tohoto nepodezíral. Dle mého je problém při použití pájky a rozpínavost čipu v závislosti na velikosti jádra. Pokud bereme elastičnost pájky jako konstantu a rozpínání v závislosti na velikosti jádra jako proměnnou, máme tu problém. Zjednodušeně řečeno čím větší čip, tím větší posun na okraji čipu. Zatím co pájka ve středu čipu svou elastičností posun dokáže kompenzovat na okraji je posun již tak velký že je to již za možností pájky a začnou se objevovat trhliny. To je dle mého důvod, proč Intel u svých monolitů které mají navíc většinou i integrované GPU (a nyní i AMD s Ryzeny G) používají pastu. Dle mého cesta jak z toho ven je cesta jak to předvedl Intel a jak to chystá AMD. Oddělit GPU od CPU a propojit substrátovou podložkou. AMD to má jednodušší, že má CPU složeno. To umožní pájet vše a v případě použití velkého GPU, CPU pájet a jádro GPU pastovat.https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142880
+
Ach jo....zase ty stejne spekulace. Jak Intel, tak AMD potvrdili oficialne, ze pastu pouzivaji kvuli snizeni nakladu.
Jinak co se teplotni roztaznosti tyce, tak Indium ma teplotni roztaznost 4.6ppm/K. https://en.wikipedia.org/wiki/Thermal_expansion
Kremik ma +/- teplotni roztaznost podobnou. U pajeni tedy s teplotni roztaznosti problem neni, protoze celkova pruznost pouzdra a substratu nezpusobi krousceni a vubec torzni namahani jak kremiku, tak pajeneho spoje. Vazne za tim jsou jenom penize.
Tim nejak nerikam, ze pasta se nesmi pouzivat. At se pouziva, ale ma sve teplotne vodivostni a zivotnostni limity (vysycha). Neni dobre ji pouzivat pro velky vykon/mm2 (>0.5W/mm2)
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Ach jo....zase ty stejne
AndreasCZ https://diit.cz/profil/ondrej-ficner
24. 4. 2018 - 13:47https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseAch jo....zase ty stejne spekulace. Jak Intel, tak AMD potvrdili oficialne, ze pastu pouzivaji kvuli snizeni nakladu.
Jinak co se teplotni roztaznosti tyce, tak Indium ma teplotni roztaznost 4.6ppm/K.
https://en.wikipedia.org/wiki/Thermal_expansion
Kremik ma +/- teplotni roztaznost podobnou. U pajeni tedy s teplotni roztaznosti problem neni, protoze celkova pruznost pouzdra a substratu nezpusobi krousceni a vubec torzni namahani jak kremiku, tak pajeneho spoje. Vazne za tim jsou jenom penize.
Tim nejak nerikam, ze pasta se nesmi pouzivat. At se pouziva, ale ma sve teplotne vodivostni a zivotnostni limity (vysycha). Neni dobre ji pouzivat pro velky vykon/mm2 (>0.5W/mm2)https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1143015
+
Ale ona se používá i na velké objemy vyzařovaného tepla na mm2. Intelu přece musí být jasné, že po několika letech pasta vyschne a tepelná vodivost půjde do kopru. Pak bude mít majitel dvě možnosti, buď půjde CPU do sběrných surovin a nebo u takto zvolna zastarávajícího CPU snížit napájení a frekvence, čímž se doba jeho smysluplného využívání podstatně zkrátí. Že by tímto kurvítkem Intel řešil problém toho že dnešní CPU klidně vydrží sloužit prostému člověku klidně i 8 let ? Pokud jde o AMD tak dle vás jeho postup nechápu. Klasické Ryzeny pájí a ausgerechnet u Géčka dostane záchvat spořivosti.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ale ona se používá i na velké
Rafan https://diit.cz/profil/rafan
24. 4. 2018 - 14:19https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseAle ona se používá i na velké objemy vyzařovaného tepla na mm2. Intelu přece musí být jasné, že po několika letech pasta vyschne a tepelná vodivost půjde do kopru. Pak bude mít majitel dvě možnosti, buď půjde CPU do sběrných surovin a nebo u takto zvolna zastarávajícího CPU snížit napájení a frekvence, čímž se doba jeho smysluplného využívání podstatně zkrátí. Že by tímto kurvítkem Intel řešil problém toho že dnešní CPU klidně vydrží sloužit prostému člověku klidně i 8 let ? Pokud jde o AMD tak dle vás jeho postup nechápu. Klasické Ryzeny pájí a ausgerechnet u Géčka dostane záchvat spořivosti. https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1143039
+
Od Intelu je to jasné *k u r v í t k o*, aby měl jistotu, že zákazník bude cca za 5 let nucen koupit nový model a pokud možno (nebo spíš jedině) i s novým čipsetem (základní deskou), tak aby na tom vydělal hned dvakrát...
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Od Intelu je to jasné *k u r
ldx https://diit.cz/profil/vaclav-dvorak
24. 4. 2018 - 21:47https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseOd Intelu je to jasné *k u r v í t k o*, aby měl jistotu, že zákazník bude cca za 5 let nucen koupit nový model a pokud možno (nebo spíš jedině) i s novým čipsetem (základní deskou), tak aby na tom vydělal hned dvakrát... https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1143141
+
25. 4. 2018 - 09:29https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseJde vážně jen o cenu. Prostě pasta je levná. https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1143258
+
Vesmes souhlasim, jen k tem Gckam.... za jakou cenu je R7 a za jakou cenu je Gcko? U low cost produktu se musi setrit vic. Vzhledem k tomu, ze R3 2200G je za $99, tak to hraje vyznamnou roli. Cena pajeni muze $1+. Aby melo smysl to prodavat, tak vyrobni cena musi byt o rad nizsi nez prodejni aby pokryla vyvoj, marketing a distribuci. U techto levnych procesory to tim padem smysl ma.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Vesmes souhlasim, jen k tem
AndreasCZ https://diit.cz/profil/ondrej-ficner
25. 4. 2018 - 13:22https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseVesmes souhlasim, jen k tem Gckam.... za jakou cenu je R7 a za jakou cenu je Gcko? U low cost produktu se musi setrit vic. Vzhledem k tomu, ze R3 2200G je za $99, tak to hraje vyznamnou roli. Cena pajeni muze $1+. Aby melo smysl to prodavat, tak vyrobni cena musi byt o rad nizsi nez prodejni aby pokryla vyvoj, marketing a distribuci. U techto levnych procesory to tim padem smysl ma.https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1143387
+
Jedna z moznosti je, ze nema zatim posbirane napr. dostaecne mnozstvi kvalitnich chipu. Druha je napr. ze vydat silnejsi model, ktery zase rozhybe trochu zajete vody, je dobry marketing.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Jedna z moznosti je, ze nema
tombomino https://diit.cz/profil/tombomino
23. 4. 2018 - 09:48https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseJedna z moznosti je, ze nema zatim posbirane napr. dostaecne mnozstvi kvalitnich chipu. Druha je napr. ze vydat silnejsi model, ktery zase rozhybe trochu zajete vody, je dobry marketing. https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142595
+
Zdá se mi to, nebo AMD vyrábí na alespoň papírově menším výrobním procesu?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Zdá se mi to, nebo AMD vyrábí
Ziik https://diit.cz/profil/tomas-mraz
23. 4. 2018 - 08:42https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseZdá se mi to, nebo AMD vyrábí na alespoň papírově menším výrobním procesu?https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142559
+
jo, papirove ma amd 12nm, intel 14nm.. ve skutecnosti by mely jit delat mensi cipy s intelovskym 14nm jenze kdovi.. mam dojem ze od vydani broadwella intel nekolikrat svuj 14nm ''zvetsil'' aby mel lepsi vyteznost nebo takty.. (:
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
jo, papirove ma amd 12nm,
Tom Buri https://diit.cz/profil/t-b
23. 4. 2018 - 09:23https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskusejo, papirove ma amd 12nm, intel 14nm.. ve skutecnosti by mely jit delat mensi cipy s intelovskym 14nm jenze kdovi.. mam dojem ze od vydani broadwella intel nekolikrat svuj 14nm ''zvetsil'' aby mel lepsi vyteznost nebo takty.. (:https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142577
+
Ten proces je co se týče velikosti tranzistorů stejný od dob Broadwellu pokud se nepletu, Intel "jen" vylepšuje různé vlastnosti z hlediska napájení, frekvencí a leakage.
AMD má ten problém, že 12nm proces GloFo vychází z dost podobného 14nm GloFo low-power procesu, který nedovoluje takové takty jako Intelovo 14nm a zároveň na velká GPU není tak dobrý jako 16nm od TSMC.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Ten proces je co se týče
Karáš Svorka https://diit.cz/autor/zaatharen
23. 4. 2018 - 09:47https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseTen proces je co se týče velikosti tranzistorů stejný od dob Broadwellu pokud se nepletu, Intel "jen" vylepšuje různé vlastnosti z hlediska napájení, frekvencí a leakage.
AMD má ten problém, že 12nm proces GloFo vychází z dost podobného 14nm GloFo low-power procesu, který nedovoluje takové takty jako Intelovo 14nm a zároveň na velká GPU není tak dobrý jako 16nm od TSMC.https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142592
+
Z meho amaterskeho pohledu, se mi tahle druha generace GF procesu nezda byt o moc pozadu za Intelem v dobe, kdy vydali Broadwell. Tam jim ty takty taky nesli vys. Prakticky podle taktu, jsou jednu generaci (procesu) za Intelem, pokud to vezmeme v posloupnosti vydavani od prvni intelovske 14nm generace.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Z meho amaterskeho pohledu,
tombomino https://diit.cz/profil/tombomino
23. 4. 2018 - 09:59https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseZ meho amaterskeho pohledu, se mi tahle druha generace GF procesu nezda byt o moc pozadu za Intelem v dobe, kdy vydali Broadwell. Tam jim ty takty taky nesli vys. Prakticky podle taktu, jsou jednu generaci (procesu) za Intelem, pokud to vezmeme v posloupnosti vydavani od prvni intelovske 14nm generace.https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142604
+
Ano, první Broadwell byl celkem meh, proto vyšel hlavně v mobilní variantě a vlastně vše byla dual-core ULV dvoujádra s mizernými takty a také to celkem topilo. V desktopu byly jen dvě CPU s eDRAM, ale frekvencemi do 3,6GHz cca. Broadwell-E vyšel trochu později a situaci napravil, ne o moc, pořádný reparát byl až Skylake.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Ano, první Broadwell byl
Karáš Svorka https://diit.cz/autor/zaatharen
23. 4. 2018 - 10:02https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseAno, první Broadwell byl celkem meh, proto vyšel hlavně v mobilní variantě a vlastně vše byla dual-core ULV dvoujádra s mizernými takty a také to celkem topilo. V desktopu byly jen dvě CPU s eDRAM, ale frekvencemi do 3,6GHz cca. Broadwell-E vyšel trochu později a situaci napravil, ne o moc, pořádný reparát byl až Skylake.https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142610
+
S generací Kaby Lake stoupla výška žeber i jejich rozpětí, denzita šla tím pádem dolů. Intel tehdy nezveřejnil konkrétní čísla. Nevím, jestli od té doby něco prosáklo.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
S generací Kaby Lake stoupla
no-X https://diit.cz/autor/no-x
23. 4. 2018 - 12:06https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseS generací Kaby Lake stoupla výška žeber i jejich rozpětí, denzita šla tím pádem dolů. Intel tehdy nezveřejnil konkrétní čísla. Nevím, jestli od té doby něco prosáklo.https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142697
+
24. 4. 2018 - 06:25https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseVšechno co se potvrdí se obvykle rychle dostane sem: https://en.wikichip.org/wiki/14_nm_lithography_process (atp.)https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142829
+
neviem, ako si mam tuto informaciu vylozit, AMD totiz 7 dni pre vylasenim kvartalnych vysledkov zasobuje svet pozitivnytmi informaciami, ak bude vysledok hospodarenia negativny a ziadnymi alebo negativnymi spravami, ak bude vysledok nmad ocakavanie dobry...
Ryzen 2xxx su pozitiovnou spravou 6 dni pred & dni pred bola info o obmedzeni financovania Navi- co je zla sprava
2018: AMD omezila financování Navi, protože chystá grafický Zen na rok 2020, to teprve bude bomba! https://diit.cz/clanek/amd-pry-chysta-graficky-zen
a tam nejak by sa odhady mali hodnotit podla tejto spravy/..
23. 4. 2018 - 11:12https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseneviem, ako si mam tuto informaciu vylozit, AMD totiz 7 dni pre vylasenim kvartalnych vysledkov zasobuje svet pozitivnytmi informaciami, ak bude vysledok hospodarenia negativny a ziadnymi alebo negativnymi spravami, ak bude vysledok nmad ocakavanie dobry...
Ryzen 2xxx su pozitiovnou spravou 6 dni pred & dni pred bola info o obmedzeni financovania Navi- co je zla sprava
2018: AMD omezila financování Navi, protože chystá grafický Zen na rok 2020, to teprve bude bomba!
https://diit.cz/clanek/amd-pry-chysta-graficky-zen
a tam nejak by sa odhady mali hodnotit podla tejto spravy/..
Upcoming Events
Q1 2018 AMD Earnings Call
Apr 25, 2018 at 5:30 PM EDT
http://ir.amd.com/
https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142658
+
"takže pátá generace čtrnáctinanometrových procesorů Intelu a čtvrtá generace vycházející z architektury Skylake nebude pouze spekulací" - doufam ze intel nasadi k mainstremovemu vosmjadru jiz novy cipset Z390/470 ktery jediny vyhradne bude podporovat tohle vosmjadro i kdyz se patice LGA 1151 vubec nezmeni, vzdyt treba zodrat ze zakaznika vsechno az po kost.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
"takže pátá generace
Waffer47 https://diit.cz/profil/waffer47
23. 4. 2018 - 11:31https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse"takže pátá generace čtrnáctinanometrových procesorů Intelu a čtvrtá generace vycházející z architektury Skylake nebude pouze spekulací" - doufam ze intel nasadi k mainstremovemu vosmjadru jiz novy cipset Z390/470 ktery jediny vyhradne bude podporovat tohle vosmjadro i kdyz se patice LGA 1151 vubec nezmeni, vzdyt treba zodrat ze zakaznika vsechno az po kost.https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142676
+
Co jsem tak různě četl nějaké leaknuté informace a hypotézy, 8C Covfefe Lake bude nejspíš Z390 only, protože proč ne.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Co jsem tak různě četl nějaké
Karáš Svorka https://diit.cz/autor/zaatharen
23. 4. 2018 - 12:29https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuseCo jsem tak různě četl nějaké leaknuté informace a hypotézy, 8C Covfefe Lake bude nejspíš Z390 only, protože proč ne.https://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskuse#comment-1142709
+
Diskuse k AMD se vyjádřila k Ryzen 7 2800Xhttps://diit.cz/clanek/amd-se-vyjadrila-k-ryzen-7-2800x/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
Nechápu smysl tohoto článku? Vždyť se AMD konečně zachovala správně když refresh má obyčejné pořadové číslo architektury ze které vychází než aby tomu právě marketingově dávali úplně jinej název nebo o generaci vyšší. Vždyť už teď se v tom prase nevyzná. A je jen dobře, že si název další řady nechávají na plnohonotný čip a né refresh.
Reakce úplně mimo hlavní téma článku.
Máš tam překlep, místo Intel jsi napsal AMD, oprav si to. A souhlasím, Intel v těch procesorech má pěkný bordel- desítky druhů a prase aby se v tom vyznalo.
Nekteri jsme to tu tipovali a dava to celkem i smysl. Vzhledem k tem frekvencim, co se daji vysponovat ted, setri nejlepsi kousky a vydaji 2800X casem jako 'odpoved' na nove 8C Kafe a nebo vydaj na podzim novy kousek, podobne, jako se treba vydavali nektere black edice 6C thubanu.
Ale zas to není moc pro zákaznické, pokud něco takového mají, proč to nevydají, takhle to naštve zákazníky co chtějí co nejvyšší výkon a musí si koupit "jen" 2700X a za chvíli jim vydají silnější 2800X.
Jinak to vyjádření AMD je logicke ve smyslu že 2700X je dostatečně výkonné, taky je fajn že AMD nevydalo přes 10 CPU které se od sebe liší minimálně a omezili se na pár modelů které pokryjí celé výkonnostní spektrum, musí to být pro ně i levnější protože už jen skladování a logistika více modelů bude stát více.
''pokud něco takového mají, proč to nevydají''
je dobry si nejdriv precist, na co reagujes..
''setri nejlepsi kousky''
No teda, takže když intel s ničím nepřijde, tak to dělají zbytečně, jo to má hlavu a patu.
teda, ty jsi borec.. vymyslis argument, jeste ve stejny vete ho vyvratis a hodis to do placu, jakej jsi king.. ((:
Asi na něm někdo vypiplal "Doublethink" :D
Jiříček ten si na AMD vždycky něco najde.. :o)) i když to vůbec nedává smysl.
Uz dlouho nepostoval nic k letadlum a potrebe ST vykonu ;)
Pokud to dobře chápu, má být problém v tom, že když Ryzen 7 2800X nevydají, tak čipy třídí zbytečně(?) Tak to ale nefunguje. Všechny vyrobené čipy procházejí komplexním testováním od statické leakage, dosažitelných taktů jednotlivých jader až po sběrnici. Tomu se říká binning. Podle těchto výsledků jsou čipy roztříděny do několika skupin. Jestli se třídí na 8 nebo 9 skupin, už je prakticky jedno, protože náklady i čas jsou definované samotným testováním, ne počtem skupinek. Nic se tedy neděje zbytečně. Testování musí proběhnout každopádně. I pokud by se nakonec rozhodli Ryzen 7 2800X nevydat, zůstanou jim otestované čipy vysoké kvality, které lze použít pro libovolný nižší model.
AMD asi naštve hlavně ty zákazníky, kteří si celkem nedávno za cenu dnešního 6c/12t Ryzenu 2600, koupili 4c/4t Core s šedivým blivajzem pod víčkem... třeba.
To za ne udela kvalitneji sam Intel...v lednu 7700k, v rijnu 8700k za stejnou cenu s 50% vyssim MT vykonem a neupgradujes a neupgradujes.. ;)
To je fakt... a jako bonus novej chipset. Absolutně prozákaznicky... :)
Intel je tim znamy.. :))
No tak hoši vyndejte ty lubrikanty a odejděte spolu na záchod. Ten tisíckrát vyvrácený argument o tom, že při upgrade PC prodáváte jen CPU je už vážně ohraný. Prostě když děláš upgrade tak CPU jde i s deskou. Bylo to tak odjakživa. Když byly 486 taky jste na K5 kupovali novej board, tak nekecejte, že vám vystačí jeden board na celej život. Až tady bude Ice Lake tak stejně budeme všichni hromadně přezbrojovat na PCI-E 4.0 a opět se budeme zbavovat desek s CPU dohromady jak my inteláci tak vy AMDčkaři.
Crha, kup si prosim te konecne nejaky chladic na hlavu..
Vem si prášek... :)
Není to tak vždy, ani to tak nebylo vždy od jakživa.
Ano, děje se to často. Ale jsou případy, kdy se mění pouze CPU. A já to u AMD kvituji s povděkem, že to umožňují.
Crho to povídej všem co teď upgradují na 2700X, když teď AMD tento nejvyšší čip prodává za pakatel. :o))
Ježiš mankoté CrrrHaaa ... "Prostě když děláš upgrade tak CPU jde i s deskou." tohle myslíš fakt vážně??? Víš kolikrát jsem upgradoval pouze procesory? A nejen já... A chystám se na to znovu u Ryzen 3XXX nebo 4XXX. Ano pokud tomu lidi nerozumí, a nebo nemají dostatečně erudované známé pak ano pak platí Tvoje tvrzení... a lidi zbytečně vyhodí peníze...
Tak zase mají v ceně celkem slušnou grafiku, co je někde mezi GT 1030 a RX 550, takže poměr cena výkon není vůbec špatný, šedivku zvolili asi pro snížení ceny.
trolo :)))
Tak na Ryzeny G jsem nemířil... :) I když tam mě ta pasta taky moc nenadchla...
Nejsem na toto expert, ale AMD bych z tohoto nepodezíral. Dle mého je problém při použití pájky a rozpínavost čipu v závislosti na velikosti jádra. Pokud bereme elastičnost pájky jako konstantu a rozpínání v závislosti na velikosti jádra jako proměnnou, máme tu problém. Zjednodušeně řečeno čím větší čip, tím větší posun na okraji čipu. Zatím co pájka ve středu čipu svou elastičností posun dokáže kompenzovat na okraji je posun již tak velký že je to již za možností pájky a začnou se objevovat trhliny. To je dle mého důvod, proč Intel u svých monolitů které mají navíc většinou i integrované GPU (a nyní i AMD s Ryzeny G) používají pastu. Dle mého cesta jak z toho ven je cesta jak to předvedl Intel a jak to chystá AMD. Oddělit GPU od CPU a propojit substrátovou podložkou. AMD to má jednodušší, že má CPU složeno. To umožní pájet vše a v případě použití velkého GPU, CPU pájet a jádro GPU pastovat.
Ach jo....zase ty stejne spekulace. Jak Intel, tak AMD potvrdili oficialne, ze pastu pouzivaji kvuli snizeni nakladu.
Jinak co se teplotni roztaznosti tyce, tak Indium ma teplotni roztaznost 4.6ppm/K.
https://en.wikipedia.org/wiki/Thermal_expansion
Kremik ma +/- teplotni roztaznost podobnou. U pajeni tedy s teplotni roztaznosti problem neni, protoze celkova pruznost pouzdra a substratu nezpusobi krousceni a vubec torzni namahani jak kremiku, tak pajeneho spoje. Vazne za tim jsou jenom penize.
Tim nejak nerikam, ze pasta se nesmi pouzivat. At se pouziva, ale ma sve teplotne vodivostni a zivotnostni limity (vysycha). Neni dobre ji pouzivat pro velky vykon/mm2 (>0.5W/mm2)
Ale ona se používá i na velké objemy vyzařovaného tepla na mm2. Intelu přece musí být jasné, že po několika letech pasta vyschne a tepelná vodivost půjde do kopru. Pak bude mít majitel dvě možnosti, buď půjde CPU do sběrných surovin a nebo u takto zvolna zastarávajícího CPU snížit napájení a frekvence, čímž se doba jeho smysluplného využívání podstatně zkrátí. Že by tímto kurvítkem Intel řešil problém toho že dnešní CPU klidně vydrží sloužit prostému člověku klidně i 8 let ? Pokud jde o AMD tak dle vás jeho postup nechápu. Klasické Ryzeny pájí a ausgerechnet u Géčka dostane záchvat spořivosti.
Od Intelu je to jasné *k u r v í t k o*, aby měl jistotu, že zákazník bude cca za 5 let nucen koupit nový model a pokud možno (nebo spíš jedině) i s novým čipsetem (základní deskou), tak aby na tom vydělal hned dvakrát...
Jde vážně jen o cenu. Prostě pasta je levná.
Vesmes souhlasim, jen k tem Gckam.... za jakou cenu je R7 a za jakou cenu je Gcko? U low cost produktu se musi setrit vic. Vzhledem k tomu, ze R3 2200G je za $99, tak to hraje vyznamnou roli. Cena pajeni muze $1+. Aby melo smysl to prodavat, tak vyrobni cena musi byt o rad nizsi nez prodejni aby pokryla vyvoj, marketing a distribuci. U techto levnych procesory to tim padem smysl ma.
Jedna z moznosti je, ze nema zatim posbirane napr. dostaecne mnozstvi kvalitnich chipu. Druha je napr. ze vydat silnejsi model, ktery zase rozhybe trochu zajete vody, je dobry marketing.
Zdá se mi to, nebo AMD vyrábí na alespoň papírově menším výrobním procesu?
jo, papirove ma amd 12nm, intel 14nm.. ve skutecnosti by mely jit delat mensi cipy s intelovskym 14nm jenze kdovi.. mam dojem ze od vydani broadwella intel nekolikrat svuj 14nm ''zvetsil'' aby mel lepsi vyteznost nebo takty.. (:
Ten proces je co se týče velikosti tranzistorů stejný od dob Broadwellu pokud se nepletu, Intel "jen" vylepšuje různé vlastnosti z hlediska napájení, frekvencí a leakage.
AMD má ten problém, že 12nm proces GloFo vychází z dost podobného 14nm GloFo low-power procesu, který nedovoluje takové takty jako Intelovo 14nm a zároveň na velká GPU není tak dobrý jako 16nm od TSMC.
Z meho amaterskeho pohledu, se mi tahle druha generace GF procesu nezda byt o moc pozadu za Intelem v dobe, kdy vydali Broadwell. Tam jim ty takty taky nesli vys. Prakticky podle taktu, jsou jednu generaci (procesu) za Intelem, pokud to vezmeme v posloupnosti vydavani od prvni intelovske 14nm generace.
Ano, první Broadwell byl celkem meh, proto vyšel hlavně v mobilní variantě a vlastně vše byla dual-core ULV dvoujádra s mizernými takty a také to celkem topilo. V desktopu byly jen dvě CPU s eDRAM, ale frekvencemi do 3,6GHz cca. Broadwell-E vyšel trochu později a situaci napravil, ne o moc, pořádný reparát byl až Skylake.
S generací Kaby Lake stoupla výška žeber i jejich rozpětí, denzita šla tím pádem dolů. Intel tehdy nezveřejnil konkrétní čísla. Nevím, jestli od té doby něco prosáklo.
Všechno co se potvrdí se obvykle rychle dostane sem: https://en.wikichip.org/wiki/14_nm_lithography_process (atp.)
neviem, ako si mam tuto informaciu vylozit, AMD totiz 7 dni pre vylasenim kvartalnych vysledkov zasobuje svet pozitivnytmi informaciami, ak bude vysledok hospodarenia negativny a ziadnymi alebo negativnymi spravami, ak bude vysledok nmad ocakavanie dobry...
Ryzen 2xxx su pozitiovnou spravou 6 dni pred & dni pred bola info o obmedzeni financovania Navi- co je zla sprava
2018: AMD omezila financování Navi, protože chystá grafický Zen na rok 2020, to teprve bude bomba!
https://diit.cz/clanek/amd-pry-chysta-graficky-zen
a tam nejak by sa odhady mali hodnotit podla tejto spravy/..
Upcoming Events
Q1 2018 AMD Earnings Call
Apr 25, 2018 at 5:30 PM EDT
http://ir.amd.com/
"takže pátá generace čtrnáctinanometrových procesorů Intelu a čtvrtá generace vycházející z architektury Skylake nebude pouze spekulací" - doufam ze intel nasadi k mainstremovemu vosmjadru jiz novy cipset Z390/470 ktery jediny vyhradne bude podporovat tohle vosmjadro i kdyz se patice LGA 1151 vubec nezmeni, vzdyt treba zodrat ze zakaznika vsechno az po kost.
Co jsem tak různě četl nějaké leaknuté informace a hypotézy, 8C Covfefe Lake bude nejspíš Z390 only, protože proč ne.
A to se vyplatí !!!
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.