hurá, konečně bude mít Lara chlupy v nose...
Takže ještě realističtějších pár chlupů, ale když vyleze z vody a bahna, budou hned suchý a čistý jako vždy :) Kdyby radši řešili mraky mnohem viditelnějších nesmyslů ve hrách.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
hurá, konečně bude mít Lara
John Nagger https://diit.cz/profil/nagger
12. 11. 2013 - 14:53https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskusehurá, konečně bude mít Lara chlupy v nose...
Takže ještě realističtějších pár chlupů, ale když vyleze z vody a bahna, budou hned suchý a čistý jako vždy :) Kdyby radši řešili mraky mnohem viditelnějších nesmyslů ve hrách.https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673441
+
12. 11. 2013 - 14:58https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskusechlupy v nose a bobra :)
https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673442
+
18. 11. 2013 - 23:55https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuseBobra jsem nikdy neviděl.
Kdo jo?https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673941
+
No, v posledním TR už je suchá a čistá jenom cca prvních pět minut... :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
No, v posledním TR už je
xvasek https://diit.cz/profil/xvasek
12. 11. 2013 - 16:01https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuseNo, v posledním TR už je suchá a čistá jenom cca prvních pět minut... :-)https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673457
+
vlasy? to ze se spini postava je trivialni zalezitost na spracovani i vykon, ale spinit a mokrit vlasy je docela orech
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
vlasy? to ze se spini postava
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
12. 11. 2013 - 18:16https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskusevlasy? to ze se spini postava je trivialni zalezitost na spracovani i vykon, ale spinit a mokrit vlasy je docela orechhttps://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673463
+
Je opravdu tak těžké rozlišovat mezi možnostmi technologie a jednou konkrétní implementací?
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Je opravdu tak těžké
no-X https://diit.cz/autor/no-x
13. 11. 2013 - 13:59https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuseJe opravdu tak těžké rozlišovat mezi možnostmi technologie a jednou konkrétní implementací?https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673541
+
a ty vis ze to ta technologie umi a zvlada? nebo si to jen prejes?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
a ty vis ze to ta technologie
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
13. 11. 2013 - 14:03https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskusea ty vis ze to ta technologie umi a zvlada? nebo si to jen prejes?https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673543
+
Laskavě brzdi a podobné výlevy si nech od cesty. Že TressFX může reagovat i na vlivy počasí, vodu nebo déšť, najdeš prakticky v každém z první vlny článků, které kde po světě na toto téma vyšly, takže to asi těžko bude tím, že si to já osobně přeju. Bystřejší čtenář se snadno dovtípí, že tyto informace byly obsažené v prvních materiálech od AMD. S vydáním TR pak AMD upřesnila, že ne všechny z možností jsou využité konkrétně v TR, ale mohou být doplněné v dalších hrách. Což je taktéž veřejně dostupná informace, k jejímuž vyhledání stačí použít Google.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Laskavě brzdi a podobné
no-X https://diit.cz/autor/no-x
13. 11. 2013 - 15:10https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuseLaskavě brzdi a podobné výlevy si nech od cesty. Že TressFX může reagovat i na vlivy počasí, vodu nebo déšť, najdeš prakticky v každém z první vlny článků, které kde po světě na toto téma vyšly, takže to asi těžko bude tím, že si to já osobně přeju. Bystřejší čtenář se snadno dovtípí, že tyto informace byly obsažené v prvních materiálech od AMD. S vydáním TR pak AMD upřesnila, že ne všechny z možností jsou využité konkrétně v TR, ale mohou být doplněné v dalších hrách. Což je taktéž veřejně dostupná informace, k jejímuž vyhledání stačí použít Google.https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673559
+
Pokud bys do toho trošku viděl tak bys jistě byl podstatně opatrnější. Evidentně Šaman tuší, kde bude zádrhel (soudě podle toho co psal o "zašpiňování"). Netvrď mi, že jsi info pouze slepě opisoval :(
AMD v prvních materiálech nic o interakci s vodou netvrdila a to ani v telekonferenci http://www.techpowerup.com/180345/current-state-and-future-of-amd-radeon... Pokud se nepletu tak AMD si TressFX střežilo tak, že snad dodneška nikdo neví jestli se počítá přes DirectCompute nebo OpenCL a není to ani v dokumentaci k TressFX SDK11
BTW link na schopnosti TressFX by nebyl? (asi byl když to tvrdíš)
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Pokud bys do toho trošku
Richmond https://diit.cz/profil/richmond
13. 11. 2013 - 15:50https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskusePokud bys do toho trošku viděl tak bys jistě byl podstatně opatrnější. Evidentně Šaman tuší, kde bude zádrhel (soudě podle toho co psal o "zašpiňování"). Netvrď mi, že jsi info pouze slepě opisoval :(
AMD v prvních materiálech nic o interakci s vodou netvrdila a to ani v telekonferenci http://www.techpowerup.com/180345/current-state-and-future-of-amd-radeon-graphics-teleconference-transcript.html Pokud se nepletu tak AMD si TressFX střežilo tak, že snad dodneška nikdo neví jestli se počítá přes DirectCompute nebo OpenCL a není to ani v dokumentaci k TressFX SDK11
BTW link na schopnosti TressFX by nebyl? (asi byl když to tvrdíš)https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673564
+
Tak nevím, ale fakt mám dojem, že snad žiješ v nějakým jiným světě, kde jsou všechny informace o AMD cenzurovaný nebo nedostupný... Jedna z prvních věcí, kterou AMD při uvedení TressFX potvrdila bylo, že používá DirectCompute a zmínil jsem to (stejně jako řada ostatních webů) hned při uvedení: http://diit.cz/clanek/tomb-raider-lara-croft-amd-tressfx
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
http://abload.de/img/tressfxw
no-X https://diit.cz/autor/no-x
14. 11. 2013 - 00:14https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskusehttp://abload.de/img/tressfxwzu1q.png
Tolik k možnostem původního TressFX. Ne že bych čekal omluvu.
Tak nevím, ale fakt mám dojem, že snad žiješ v nějakým jiným světě, kde jsou všechny informace o AMD cenzurovaný nebo nedostupný... Jedna z prvních věcí, kterou AMD při uvedení TressFX potvrdila bylo, že používá DirectCompute a zmínil jsem to (stejně jako řada ostatních webů) hned při uvedení:
http://diit.cz/clanek/tomb-raider-lara-croft-amd-tressfxhttps://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673605
+
Pokud zabrousím k AMD tak najdu nejvíc info u toho SDKčka http://developer.amd.com/tools-and-sdks/graphics-development/amd-radeon-... nicméně jsem od tebe očekával link na informace z AMD kde bude přehled funkcí TressFX (čili veřejně dostupná informace, kterou budu hledat Googlem, ikdyž nejspíš na AMD sajtě)... Nechci hledat tvoje slepě opsané a tedy chybné informace byť se nejednalo o exkluzivní info natožpak info v tom samém dni jako ve článcích ve zbytku světa ;)
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Ten screen pochází z
Richmond https://diit.cz/profil/richmond
14. 11. 2013 - 17:45https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuseTen screen pochází z AMD?
Pokud zabrousím k AMD tak najdu nejvíc info u toho SDKčka http://developer.amd.com/tools-and-sdks/graphics-development/amd-radeon-sdk/ nicméně jsem od tebe očekával link na informace z AMD kde bude přehled funkcí TressFX (čili veřejně dostupná informace, kterou budu hledat Googlem, ikdyž nejspíš na AMD sajtě)... Nechci hledat tvoje slepě opsané a tedy chybné informace byť se nejednalo o exkluzivní info natožpak info v tom samém dni jako ve článcích ve zbytku světa ;)https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673723
+
14. 11. 2013 - 17:56https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuseJeště doplním, že v článku, na který odkazuješ jsi sám napsal, že reagují na mokro nicméně na blogu (který je ovšem nedostupný :) nic takového není takže sis to vymyslel. Samozřejmě info je, ale jinde http://community.amd.com/community/amd-blogs/amd-gaming/blog/2013/03/05/tomb-raider-launches-with-revolutionary-tressfx-hairhttps://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673724
+
aha, takze další expert co vlastne pise o necem o cem nemá ani paru :))
to ze je napsano i samotnzm AMD, ze muze TressFX reagovat na počasí, nebo fluidni efekty neznamena ze nane musi reagovat spinenim a mokrenim ;) muze nane reagovat klidne jen kolizne, tedy ze ve vetru budou vlasi vlat a při dotyku s fluidnim objektem třeba budou menit sve fyzikalni parametry ;)
takze se patam, mas nekde jasne informace otom ze se vlasy budou spinit a namáčet, nebo si to jen prejes?
ja narozdil od tebe jsem se poptal u kolegu co s TressFX maj moznost pracovat
s tim brzdenim je evidentni jak se k tomu stavis, začínáš připomínat silne jistej ddualni web a jeho guru, ja se te normalne zeptal a dostal odpověď jak od rozmazleného fracka co mu sebrali joystick ;)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
aha, takze další expert co
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
14. 11. 2013 - 09:48https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuseaha, takze další expert co vlastne pise o necem o cem nemá ani paru :))
to ze je napsano i samotnzm AMD, ze muze TressFX reagovat na počasí, nebo fluidni efekty neznamena ze nane musi reagovat spinenim a mokrenim ;) muze nane reagovat klidne jen kolizne, tedy ze ve vetru budou vlasi vlat a při dotyku s fluidnim objektem třeba budou menit sve fyzikalni parametry ;)
takze se patam, mas nekde jasne informace otom ze se vlasy budou spinit a namáčet, nebo si to jen prejes?
ja narozdil od tebe jsem se poptal u kolegu co s TressFX maj moznost pracovat
s tim brzdenim je evidentni jak se k tomu stavis, začínáš připomínat silne jistej ddualni web a jeho guru, ja se te normalne zeptal a dostal odpověď jak od rozmazleného fracka co mu sebrali joystick ;)https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673652
+
Pro mě to těžké není, ale pro tebe ano jinak bys zcela jistě věděl čeho je ta technologie schopna takže bys netvrdil, že budou reagovat na vodu (déšť). Ono to totiž vypadá, že je interakce mezi objekty omezená na jeden jediný objekt a tím jsou Lařiny záda, resp. neviditelný objekt mezi nimi.
Cituji cos napsal: Vlasy musejí reagovat na déšť, chovat se jinak, když jsou mokré než v suchém stavu, hýbat se ve větru, „nezapadat“ do ramen hrdinky, ale ohýbat se a sjíždět po nich, interagovat mezi sebou, interagovat při dotyku s okolními objekty, ale i kapkami deště."
+1
-15
-1
Je komentář přínosný?
Pro mě to těžké není, ale pro
Richmond https://diit.cz/profil/richmond
13. 11. 2013 - 14:31https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskusePro mě to těžké není, ale pro tebe ano jinak bys zcela jistě věděl čeho je ta technologie schopna takže bys netvrdil, že budou reagovat na vodu (déšť). Ono to totiž vypadá, že je interakce mezi objekty omezená na jeden jediný objekt a tím jsou Lařiny záda, resp. neviditelný objekt mezi nimi.
Cituji cos napsal: Vlasy musejí reagovat na déšť, chovat se jinak, když jsou mokré než v suchém stavu, hýbat se ve větru, „nezapadat“ do ramen hrdinky, ale ohýbat se a sjíždět po nich, interagovat mezi sebou, interagovat při dotyku s okolními objekty, ale i kapkami deště."https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673546
+
Mimochodem by mě zajímala ta "druhá" konkrétní implementace. Vlastně mě TressFX zajímá docela dost a rád bych si vytvořil svůj objekt pomocí nějakého pluginu či SDK.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Mimochodem by mě zajímala ta
Richmond https://diit.cz/profil/richmond
13. 11. 2013 - 14:38https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuseMimochodem by mě zajímala ta "druhá" konkrétní implementace. Vlastně mě TressFX zajímá docela dost a rád bych si vytvořil svůj objekt pomocí nějakého pluginu či SDK.https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673548
+
No, nejdřív by to chtělo vyladit ty vlasy, protože to jejich chování v TR bylo v hodně situacích příšerné.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
No, nejdřív by to chtělo
madPav3L https://diit.cz/profil/madpav3l
12. 11. 2013 - 15:03https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuseNo, nejdřív by to chtělo vyladit ty vlasy, protože to jejich chování v TR bylo v hodně situacích příšerné.https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673445
+
Co vlasy, ty jsou mi fuk, daleko víc mě rozčilovala "inteligence" nepřátel. Když jdou dva borci vedle sebe a ty jednoho zastřelíš z luku a druhý si toho všimne, až se po dvaceti metrech otočí a jde zpět (v lepším případě), tak mi přijde, že je to trochu větší problém, než vlasy.
(Nicméně i přesto je ta hra výtečná.)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Co vlasy, ty jsou mi fuk,
xvasek https://diit.cz/profil/xvasek
12. 11. 2013 - 15:59https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuseCo vlasy, ty jsou mi fuk, daleko víc mě rozčilovala "inteligence" nepřátel. Když jdou dva borci vedle sebe a ty jednoho zastřelíš z luku a druhý si toho všimne, až se po dvaceti metrech otočí a jde zpět (v lepším případě), tak mi přijde, že je to trochu větší problém, než vlasy.
(Nicméně i přesto je ta hra výtečná.)https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673456
+
12. 11. 2013 - 15:05https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuseKdyz je rec o chlupech co takove fousy :-)? https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673446
+
12. 11. 2013 - 15:29https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuseIMHO dostane Lara cokla nebo nejake jine zvire.
... vazne je na hlave jen 100000 vlasu?https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673451
+
Měl by to být průměr. Koukám na Wikipedii, bloďáci/blondýny by měli mít víc (asi 140k), zrzci/ky míň (asi 80k): https://cs.wikipedia.org/wiki/Vlas
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Měl by to být průměr. Koukám
no-X https://diit.cz/autor/no-x
12. 11. 2013 - 15:36https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuseMěl by to být průměr. Koukám na Wikipedii, bloďáci/blondýny by měli mít víc (asi 140k), zrzci/ky míň (asi 80k): https://cs.wikipedia.org/wiki/Vlashttps://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673453
+
A kolik jich má prosím virtuální Lara? BTW docela mě pobavilo jak obhajuješ náročnost výpočtu "fyzikálních" vlasů :)
Apropó, nezvažuje AMD místo chlupů (TressFX v2) implementovat TressFX v nějaké DRUHÉ hře nebo alespoň dvou hlav zároveň?
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
A kolik jich má prosím
Richmond https://diit.cz/profil/richmond
13. 11. 2013 - 11:15https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuseA kolik jich má prosím virtuální Lara? BTW docela mě pobavilo jak obhajuješ náročnost výpočtu "fyzikálních" vlasů :)
Apropó, nezvažuje AMD místo chlupů (TressFX v2) implementovat TressFX v nějaké DRUHÉ hře nebo alespoň dvou hlav zároveň?https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673517
+
Lara nemá jednotlivé vlasy, ale prameny. Řádově pár tisíc.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Lara nemá jednotlivé vlasy,
no-X https://diit.cz/autor/no-x
13. 11. 2013 - 23:59https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuseLara nemá jednotlivé vlasy, ale prameny. Řádově pár tisíc.https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673603
+
proc mají nekteri pisatele clanku potrebu si za kazdou cenu vycucat z prstu informaci a ani si ji neoverit?
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
proc pises nesmysl o
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
14. 11. 2013 - 09:52https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuseproc pises nesmysl o tisicich?
proc mají nekteri pisatele clanku potrebu si za kazdou cenu vycucat z prstu informaci a ani si ji neoverit?https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673655
+
Protože lže? Já od něj dostal akorát tak nic neříkající obrázek :( A to jsem původně očekával ukázkovou hlavu z TressFX SDK kde je Dry + Wet porovnání. Samozřejmě kdyby si no-X alespoň to SDK stáhnul tak by začal chápat jak to vlastně funguje a neházel by tisícovkama pramenů...
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
Protože lže? Já od něj dostal
Richmond https://diit.cz/profil/richmond
15. 11. 2013 - 09:45https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuseProtože lže? Já od něj dostal akorát tak nic neříkající obrázek :( A to jsem původně očekával ukázkovou hlavu z TressFX SDK kde je Dry + Wet porovnání. Samozřejmě kdyby si no-X alespoň to SDK stáhnul tak by začal chápat jak to vlastně funguje a neházel by tisícovkama pramenů...https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673768
+
12. 11. 2013 - 16:09https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskusekdyž se dostaneme sem, budu docela šťastnej.
http://youtu.be/vlVSJ0AvZe0?t=39s
https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673459
+
13. 11. 2013 - 04:49https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuseTwl to AMD bude mít jednou úplně šecko :Dhttps://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673480
+
No parada...takze v dalsim TES, pokud bude teda novej engine (coz uz by sakra mel) a pokud zas budou modovatelny lidi bez obleceni, tak budou videt realni bobri? Jipiii! Ne fakt, zrovna v tehle hre bych se docela tesil na medvedy a tygry a hromadu dalsich potvor, kdyby konecne mely trosku realnejsi vzhled.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
No parada...takze v dalsim
rman https://diit.cz/profil/r-man
13. 11. 2013 - 12:04https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuseNo parada...takze v dalsim TES, pokud bude teda novej engine (coz uz by sakra mel) a pokud zas budou modovatelny lidi bez obleceni, tak budou videt realni bobri? Jipiii! Ne fakt, zrovna v tehle hre bych se docela tesil na medvedy a tygry a hromadu dalsich potvor, kdyby konecne mely trosku realnejsi vzhled.https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673530
+
Jinak by nebylo od věci se opravdu zaměřit na trávu protože ta je v některých hrách jedinou výplní. Před x lety jí běžně dával "pitomej" playstation a dneska se kvůli jedný chlupatý hlavě dělá strašný haló ikdyž jsou grafiky a stroje celkově výkonově úplně jinde :( http://www.youtube.com/watch?v=MLn6ykWZlfk Ikdyž možná to bude kvůli tomu, že v tom playstu tepe nVidie a Witcher je v nVidiím game programu
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Ve Witcheru 3 by měly být
Richmond https://diit.cz/profil/richmond
13. 11. 2013 - 13:28https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuseVe Witcheru 3 by měly být alespoň pejsci http://www.youtube.com/watch?v=JMGPKlpaIxI
Jinak by nebylo od věci se opravdu zaměřit na trávu protože ta je v některých hrách jedinou výplní. Před x lety jí běžně dával "pitomej" playstation a dneska se kvůli jedný chlupatý hlavě dělá strašný haló ikdyž jsou grafiky a stroje celkově výkonově úplně jinde :( http://www.youtube.com/watch?v=MLn6ykWZlfk Ikdyž možná to bude kvůli tomu, že v tom playstu tepe nVidie a Witcher je v nVidiím game programuhttps://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673537
+
Veškerou fyziku (a v mnohých hrách i geometrii) počítá cell.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Veškerou fyziku (a v mnohých
no-X https://diit.cz/autor/no-x
13. 11. 2013 - 14:00https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuseVeškerou fyziku (a v mnohých hrách i geometrii) počítá cell.https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673542
+
13. 11. 2013 - 14:46https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuseVýmluvy, doměnky a ničím nepodložené žblepty :( Nesváděj to prosím na slabý výkon cpu...
Na tohle nepotřebuješ výkon Cellu když to dává při 60fps PS Vita s naprosto běžným 4 jádrovým ARMem http://www.youtube.com/watch?v=EzKk8fehu2Ahttps://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673552
+
Mimchodem mělo by to být v lednu i na PS4 takže můžeš onanovat nad brutálním výkonem amd x86 cpu, přes které bude asi taky počítat geometrii a fyziku v 1080p @ 60fps :D
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Mimchodem mělo by to být v
Richmond https://diit.cz/profil/richmond
13. 11. 2013 - 14:59https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuseMimchodem mělo by to být v lednu i na PS4 takže můžeš onanovat nad brutálním výkonem amd x86 cpu, přes které bude asi taky počítat geometrii a fyziku v 1080p @ 60fps :Dhttps://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673558
+
Přečti si přesně, co jsem napsal a pak si přečti ještě jednou tvojí reakci. Nějak tomu chybí souvislost :-)
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Přečti si přesně, co jsem
no-X https://diit.cz/autor/no-x
13. 11. 2013 - 15:16https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskusePřečti si přesně, co jsem napsal a pak si přečti ještě jednou tvojí reakci. Nějak tomu chybí souvislost :-)https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673560
+
A jak souvisí výpočet "fyziky" s tím čím je počítána? Pokud vím tak OpenCL výpočty (včetně těch fyzikálních) lze také provádět přes cpu.
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
A jak souvisí výpočet
Richmond https://diit.cz/profil/richmond
13. 11. 2013 - 15:36https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuseA jak souvisí výpočet "fyziky" s tím čím je počítána? Pokud vím tak OpenCL výpočty (včetně těch fyzikálních) lze také provádět přes cpu.https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673563
+
Četl jsem si to 2x a souvislost mě prostě uniká. To je heslo na způsob "na červenou se nepřechází, děcka". Vysvětli mi to jako debilovi co má znamenat ten tlach o výpočtech fyziky na gpu, prosím :)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Četl jsem si to 2x a
Richmond https://diit.cz/profil/richmond
14. 11. 2013 - 17:37https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuseČetl jsem si to 2x a souvislost mě prostě uniká. To je heslo na způsob "na červenou se nepřechází, děcka". Vysvětli mi to jako debilovi co má znamenat ten tlach o výpočtech fyziky na gpu, prosím :)https://diit.cz/clanek/amd-tressfx-20-vlasy-srst-trava/diskuse#comment-673721
+
hurá, konečně bude mít Lara chlupy v nose...
Takže ještě realističtějších pár chlupů, ale když vyleze z vody a bahna, budou hned suchý a čistý jako vždy :) Kdyby radši řešili mraky mnohem viditelnějších nesmyslů ve hrách.
chlupy v nose a bobra :)
Bobra jsem nikdy neviděl.
Kdo jo?
No, v posledním TR už je suchá a čistá jenom cca prvních pět minut... :-)
vlasy? to ze se spini postava je trivialni zalezitost na spracovani i vykon, ale spinit a mokrit vlasy je docela orech
Nešpiní a ani nenamočí (jak no-X sliboval) ;)
Je opravdu tak těžké rozlišovat mezi možnostmi technologie a jednou konkrétní implementací?
a ty vis ze to ta technologie umi a zvlada? nebo si to jen prejes?
Laskavě brzdi a podobné výlevy si nech od cesty. Že TressFX může reagovat i na vlivy počasí, vodu nebo déšť, najdeš prakticky v každém z první vlny článků, které kde po světě na toto téma vyšly, takže to asi těžko bude tím, že si to já osobně přeju. Bystřejší čtenář se snadno dovtípí, že tyto informace byly obsažené v prvních materiálech od AMD. S vydáním TR pak AMD upřesnila, že ne všechny z možností jsou využité konkrétně v TR, ale mohou být doplněné v dalších hrách. Což je taktéž veřejně dostupná informace, k jejímuž vyhledání stačí použít Google.
Pokud bys do toho trošku viděl tak bys jistě byl podstatně opatrnější. Evidentně Šaman tuší, kde bude zádrhel (soudě podle toho co psal o "zašpiňování"). Netvrď mi, že jsi info pouze slepě opisoval :(
AMD v prvních materiálech nic o interakci s vodou netvrdila a to ani v telekonferenci http://www.techpowerup.com/180345/current-state-and-future-of-amd-radeon... Pokud se nepletu tak AMD si TressFX střežilo tak, že snad dodneška nikdo neví jestli se počítá přes DirectCompute nebo OpenCL a není to ani v dokumentaci k TressFX SDK11
BTW link na schopnosti TressFX by nebyl? (asi byl když to tvrdíš)
http://abload.de/img/tressfxwzu1q.png
Tolik k možnostem původního TressFX. Ne že bych čekal omluvu.
Tak nevím, ale fakt mám dojem, že snad žiješ v nějakým jiným světě, kde jsou všechny informace o AMD cenzurovaný nebo nedostupný... Jedna z prvních věcí, kterou AMD při uvedení TressFX potvrdila bylo, že používá DirectCompute a zmínil jsem to (stejně jako řada ostatních webů) hned při uvedení:
http://diit.cz/clanek/tomb-raider-lara-croft-amd-tressfx
Ten screen pochází z AMD?
Pokud zabrousím k AMD tak najdu nejvíc info u toho SDKčka http://developer.amd.com/tools-and-sdks/graphics-development/amd-radeon-... nicméně jsem od tebe očekával link na informace z AMD kde bude přehled funkcí TressFX (čili veřejně dostupná informace, kterou budu hledat Googlem, ikdyž nejspíš na AMD sajtě)... Nechci hledat tvoje slepě opsané a tedy chybné informace byť se nejednalo o exkluzivní info natožpak info v tom samém dni jako ve článcích ve zbytku světa ;)
Ještě doplním, že v článku, na který odkazuješ jsi sám napsal, že reagují na mokro nicméně na blogu (který je ovšem nedostupný :) nic takového není takže sis to vymyslel. Samozřejmě info je, ale jinde http://community.amd.com/community/amd-blogs/amd-gaming/blog/2013/03/05/...
aha, takze další expert co vlastne pise o necem o cem nemá ani paru :))
to ze je napsano i samotnzm AMD, ze muze TressFX reagovat na počasí, nebo fluidni efekty neznamena ze nane musi reagovat spinenim a mokrenim ;) muze nane reagovat klidne jen kolizne, tedy ze ve vetru budou vlasi vlat a při dotyku s fluidnim objektem třeba budou menit sve fyzikalni parametry ;)
takze se patam, mas nekde jasne informace otom ze se vlasy budou spinit a namáčet, nebo si to jen prejes?
ja narozdil od tebe jsem se poptal u kolegu co s TressFX maj moznost pracovat
s tim brzdenim je evidentni jak se k tomu stavis, začínáš připomínat silne jistej ddualni web a jeho guru, ja se te normalne zeptal a dostal odpověď jak od rozmazleného fracka co mu sebrali joystick ;)
Pro mě to těžké není, ale pro tebe ano jinak bys zcela jistě věděl čeho je ta technologie schopna takže bys netvrdil, že budou reagovat na vodu (déšť). Ono to totiž vypadá, že je interakce mezi objekty omezená na jeden jediný objekt a tím jsou Lařiny záda, resp. neviditelný objekt mezi nimi.
Cituji cos napsal: Vlasy musejí reagovat na déšť, chovat se jinak, když jsou mokré než v suchém stavu, hýbat se ve větru, „nezapadat“ do ramen hrdinky, ale ohýbat se a sjíždět po nich, interagovat mezi sebou, interagovat při dotyku s okolními objekty, ale i kapkami deště."
Mimochodem by mě zajímala ta "druhá" konkrétní implementace. Vlastně mě TressFX zajímá docela dost a rád bych si vytvořil svůj objekt pomocí nějakého pluginu či SDK.
No, nejdřív by to chtělo vyladit ty vlasy, protože to jejich chování v TR bylo v hodně situacích příšerné.
Co vlasy, ty jsou mi fuk, daleko víc mě rozčilovala "inteligence" nepřátel. Když jdou dva borci vedle sebe a ty jednoho zastřelíš z luku a druhý si toho všimne, až se po dvaceti metrech otočí a jde zpět (v lepším případě), tak mi přijde, že je to trochu větší problém, než vlasy.
(Nicméně i přesto je ta hra výtečná.)
Kdyz je rec o chlupech co takove fousy :-)?
IMHO dostane Lara cokla nebo nejake jine zvire.
... vazne je na hlave jen 100000 vlasu?
Měl by to být průměr. Koukám na Wikipedii, bloďáci/blondýny by měli mít víc (asi 140k), zrzci/ky míň (asi 80k): https://cs.wikipedia.org/wiki/Vlas
A kolik jich má prosím virtuální Lara? BTW docela mě pobavilo jak obhajuješ náročnost výpočtu "fyzikálních" vlasů :)
Apropó, nezvažuje AMD místo chlupů (TressFX v2) implementovat TressFX v nějaké DRUHÉ hře nebo alespoň dvou hlav zároveň?
Lara nemá jednotlivé vlasy, ale prameny. Řádově pár tisíc.
proc pises nesmysl o tisicich?
proc mají nekteri pisatele clanku potrebu si za kazdou cenu vycucat z prstu informaci a ani si ji neoverit?
Protože lže? Já od něj dostal akorát tak nic neříkající obrázek :( A to jsem původně očekával ukázkovou hlavu z TressFX SDK kde je Dry + Wet porovnání. Samozřejmě kdyby si no-X alespoň to SDK stáhnul tak by začal chápat jak to vlastně funguje a neházel by tisícovkama pramenů...
když se dostaneme sem, budu docela šťastnej.
http://youtu.be/vlVSJ0AvZe0?t=39s
Twl to AMD bude mít jednou úplně šecko :D
To jo. Ale zacinam mit pocit, ze vyvoj Radeonu sponzoruje porno prumysl. :-D
No parada...takze v dalsim TES, pokud bude teda novej engine (coz uz by sakra mel) a pokud zas budou modovatelny lidi bez obleceni, tak budou videt realni bobri? Jipiii! Ne fakt, zrovna v tehle hre bych se docela tesil na medvedy a tygry a hromadu dalsich potvor, kdyby konecne mely trosku realnejsi vzhled.
Ve Witcheru 3 by měly být alespoň pejsci http://www.youtube.com/watch?v=JMGPKlpaIxI
Jinak by nebylo od věci se opravdu zaměřit na trávu protože ta je v některých hrách jedinou výplní. Před x lety jí běžně dával "pitomej" playstation a dneska se kvůli jedný chlupatý hlavě dělá strašný haló ikdyž jsou grafiky a stroje celkově výkonově úplně jinde :( http://www.youtube.com/watch?v=MLn6ykWZlfk Ikdyž možná to bude kvůli tomu, že v tom playstu tepe nVidie a Witcher je v nVidiím game programu
Veškerou fyziku (a v mnohých hrách i geometrii) počítá cell.
Výmluvy, doměnky a ničím nepodložené žblepty :( Nesváděj to prosím na slabý výkon cpu...
Na tohle nepotřebuješ výkon Cellu když to dává při 60fps PS Vita s naprosto běžným 4 jádrovým ARMem http://www.youtube.com/watch?v=EzKk8fehu2A
Mimchodem mělo by to být v lednu i na PS4 takže můžeš onanovat nad brutálním výkonem amd x86 cpu, přes které bude asi taky počítat geometrii a fyziku v 1080p @ 60fps :D
Přečti si přesně, co jsem napsal a pak si přečti ještě jednou tvojí reakci. Nějak tomu chybí souvislost :-)
A jak souvisí výpočet "fyziky" s tím čím je počítána? Pokud vím tak OpenCL výpočty (včetně těch fyzikálních) lze také provádět přes cpu.
Četl jsem si to 2x a souvislost mě prostě uniká. To je heslo na způsob "na červenou se nepřechází, děcka". Vysvětli mi to jako debilovi co má znamenat ten tlach o výpočtech fyziky na gpu, prosím :)
To budou bobry...
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.