Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k AMD uvádí Anti-Lag 2 integrovaný na úrovni hry

WoW.
Konečně si nebudu muset kupovat předražený monitor. Jak mi to vnucuje nVidia.
Pro e-sport to musí být hotová revoluce.

Ještě sem vložím info z AMD.com:
It is compatible with the following AMD RDNA™ architecture and above discrete and integrated graphics:

AMD Radeon™ RX 5000 series desktop and mobile graphics, and higher.
AMD Ryzen™ 6000 Series Processors with Radeon™ graphics, and higher. (Excluding select AMD Ryzen™ 7000 Series Processors with AMD GCN architecture-based graphics).

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Taky ocenuji, ze nekdo zapnul mozek a misto honeni nesmyslnych fps za cenu brutalni spotreby resi problem lepsi koordinaci a synchronizaci prace jednotlivych slozek hry.

A jeste vic se mi libi jak skvele to amd zvlada na integrovanych grafikach, protoze pro mne je slusna igpu na zakladni hrani rozumna budoucnost.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Nvidia vám nabízí Reflex. Počkáme si na nezávislé srovnání,ale reflex byl lepší než první antilag,byl podobný jako antilag+. Takže antilag2 to snad alespoň srovnal.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

S tímto se ale dostává podpora už i pro velmi levné grafiiy, třeba i ty zmiňované iGPU, což je rozhodně výhoda, ne každý si může dovolit cpát do PC nějakou předraženou RTX ve finále jen kvůli nějakýmu Reflexu. Třeba to CSko je normálně úplně v klidu hratelné už i na těch iGPU, k dokonalosti už chybělo jen toto.

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Souhlas,že pro iGPU to přináší výhodu. Jen nevím, a to myslím upřímně že nevím,kolik hráčů co to myslí vážně s online hraním a poznají rozdíl bez a s antilag,kolik jich hraje na iGPU. Dobře pro majitele igpu to ale určitě je.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Jsou i tací, co nemají moc peněz a nevadí jim stáhnout detaily klidně na FHD monitoru.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

To neni jen otazka vlastnictvi dostatku penez. Ne kazdy ma potrebu se opajet tim, ze z 20 cm nerozlisi bodiky obrazu , nebo ze meric fps ukazuje vysoke hodnoty.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Jistě, já spíš vycházel z toho, že i hráč nemusí nutně mít dedikovanou grafiku. A logika už jen říká, že k takovému stroji je dražší monitor jaksi nerovný.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A co se týká monitoru, na 24" si FHD musím zvětšovat. Takže pro mne ideál pro FHD tak 30".

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

'' Nvidia vám nabízí Reflex. ''

kterej vzniknul rok po anti-lag a je podporovanej ve 106 hrach.. anti-lag ti funguje prakticky vsude, v kazdy dx9/11/12 hre na peti generacich radeonu..

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

A to nějak vadí,že vznikl rok po antilag? Je super,že se dá použít na téměř všech hrách,ale jsou potřeba hlavně na onlinovkach. A protože tam šlo jen o sladění vykonu gpu a cpu tak to snížení latence nebylo zdaleka takové jako u reflex. Proto taky amd přišlo s anti-lag+ resp nyní s antilag2. Kdyby antilag a reflex bylo kvalitativne srovnatelné,antilag2 by zřejmě nevznikl.

https://www.igorslab.de/en/radeon-anti-lag-vs-nvidia-reflex-im-test-late...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

"Omládli jsme, ó Adonai!"
Moje RX 5500 XT 8G zase omládla :-)
Neuvěřitelné. S 5 let starou grafikou za pár tisíc se můžu vyrovnat profi e-sportovcům.
Teoreticky. Prakticky mě rozstřílí stejně jak předtím :-)

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

Jojo.. přijde mi že se u té latence dělá z komára velbloud. 10ms je v podstatě nerozpoznatelný rozdíl, pocitový efekt je pouze placebo.
Schválně si zkuste kolikrát dokážete zmáčknout klávesu po dobu jednoho mrknutí což je ohromných cca 150ms.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

A nVidia reflex čehož je antilag2 kopie rozhodně už neexistuje skoro 4 roky, to bude asi nějaká chyba v matrixu.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

"Přestože Valve svoji chybu uznal, bany zrušil a další neuděloval, rozhodla se AMD Anti-Lag+ z novějších ovladačů odstranit a hledat alternativní cestu implementace."

To je zvláštní interpretace. Valve nevím,že by přiznalo chybu. Prostě počkali,až amd stahne ovladače s antilag+, do hry přidalo omezení,aby s historickym driverem s antilag+ si uživatel nezahrál a pak začal odbanovavat. Vzhledem k tomu že bany litaly i v dalších hrách jako apex nebo CoD,tak o chybu valve určitě nešlo. Amd to potvrdilo nyní vydáním antilag2,které, stejně jako Nvidia Reflex, vyžaduje integraci vývojářem hry.

Myšlenka s použitím detours byla chyba. Tedy chyba amd,nikoliv valve a dalších výrobců her.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

přesně, kdyby to byla chyba jenom valve tak si valve může tohle u sebe opravit a jede se dál, ale lidi dostávali bany "všude"

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Protože to banovali ze stejného důvodu. Ten nástroj je jak stořený pro cheatery a jejich cheaty, takže po jeho detekci ti to střílí bany od boku a nikdo se moc nestará, cos to vlastně používal... pravděpodobně nějaké cheaty, které tě zvýhodňují, takže tě rači zabanují, unban můžeš dostat vždycky. Ono potom zjišťovat, k čemu to vlastně skutečně používáš věci akorát zbytečně komplikuje, s takovou než by zas skuteční cheateři dostali ban, to by během té doby stihli nadělat pořádnou paseku, to by nebylo moc efektivní.

Upřímně, on už i ten Anti-lag je takový „legální cheat“, rozhodně tě to zvýhodňuje před ostatními, kdo si třeba nemůže dovolit z nějakého důvodu tady ty nové grafiky dovolit, takže v tomto má smůlu a musí tam pracovat i s tím klasickým zpožděním, od kterého jsou ostatní ušetřeni a hra tak reaguje znatelně rychleji.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

"Upřímně, on už i ten Anti-lag je takový „legální cheat“, rozhodně tě to zvýhodňuje před ostatními, "

tomuhle se říká HW cheating, kdo má 24" 500Hz monitor k tomu ryzen 7 7800x3d, 4090, kvalitní myš, mechanickou klávesnici s nízkým zdvihem a gigabitovou optiku tak je v jasné výhodě, oproti týpkovi se starou i5kou na ddr3 a k tomu nějakou 1060ku tak i 40cátník si může podat 15letýho try harda i v tom csku

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Souhlasím.
Co je ještě dnes takový největší HW cheating mezi mladými je dát si 4:3 rozlišení které si nastaví přes konfiguráky a roztáhnout na 16:9 monitor, takže mají postavy širší a podobně a mnohem lépe se jim hraje, vidí je lépe, idkyž to mají rozmazaný a podobně, to je takový legaální cheat ,ale když to řeknu, jsem za špatného. Cheat je vše, co je výhoda nad tím druhým ve fér hře. ;)

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

to si pamatuju že se něco podobnýho dělalo v Q3A na lankých, speciální build který měl ruzné modifikace a jedna z nich byla 270stupnový pohled vypadalo to hrozně ale hrálo se to líp :)

nemyslím si že je to vyloženě cheat ve fér hře, v podstatě v jakémkoliv sportu jsou nějaké hw výhody např. v plavání karbonové plavky

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Lenže to nie je výhoda. Jasné, hráč má "širšie" postavy, no na druhej strane oveľa užšie zorné pole. Neraz sa aj na profi scéne (major turnaj) stal fail, keď hráč nevidel súpera pre takto debilne nastavené rozlíšenie. Ďalšia nevýhoda je rozdielna "citlivosť" myši v osi X oproti osi Y spôsobená zlým rozlíšením. Hráči by často aj radi prešli na 16:9, ale pre zlé návyky a svalovú pamäť im to tak ľahko nejde.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jistěže je chybou AMD, že lidi používali cheaty s Microsoft Detours a Valve se rozhodlo to banovat. Možná AMD taky může i za vznik hnědého uhlí, co my víme...

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Tak každý na tom nese svou část viny ale ono se to dá pochopit. AMD se k tomu nejspíš rozhodlo, protože tímto by to jednoduše dostali do většiny her, tak si to zkusilo, jenže anticheaty v online detekují cheaty právě podle použití tohoto nástroje, takže to nakonec nebylo zrovna nejšťastnější řešení. Teď se akorát zas budou muset nahánět různí vývojáři a bude třeba je nějak donutit, aby to do těch jejich her nějak protlačili.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Nevim, proč do toho taháš Valve, když Valve bylo jen jedním z mnoha. Napiš to správně:

Jistěže je chybou AMD, že lidi používali cheaty s Microsoft Detours a hry to banovaly.

Myslím, že z toho je jasné, že chyba mohla vzniknout u Microsoftu, u AMD nebo u vývojářů her, ale vinit z toho jen Valve je nesmysl.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Kdyby amd mohlo za vznik hnědého uhlí,museli bychom amd poděkovat za průmyslovou revoluci. A to by byla velká dekovacka,protože tím začala moderní doba.

Zřejmě nejde odlišit použití detours pro cheaty a pro amd drivery/anti-lag. Kdyby to šlo,tak valve o měsíc později vydalo novou verzi cs2 kde by bany nepadaly. To se nestalo. Naopak amd vydalo antilag2 kde je vyžadována spolupráce s vyvojarem,stejně jako u Reflex. Náhoda? Nemyslím si.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Úplně nejvtipnější je, že AMD na vývoji Antilag 2 spolupracovalo s Valve, takže bez nich to AMD možná neuvedla. Proto je taky CS2 první hrou, kde to je implementované. :-)

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

A zatím taky jedinou. Nvidia Reflex je mezi tím ve více než 100 hrách.
Anti-lag+ AMD zdržel. Vybrali si bohužel špatnou cestu.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Já bych to špatnou cestou nenazýval. Taky to nemuseli dělat vůbec, stejně to zajímá jen pár procent hráčů, kteří hrají kompetetivní multiplayer.
Stačilo prostě jen prosté oznámení, že to mají a je zase o důvod víc se radovat pro majitele Radeonů, akorát se mohlo vynechat kopání do Valve, když Valve se co do spolupráce s AMD chová docela příkladně.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Tak špatná cesta to byla, když to nakonec museli úplně stáhnout. Ten vývoj jim nějaký čas zabral.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Bych si tipnul, že ten vývoj zúročili v Antilag 2, takže ztráta času to nebyla. U samotných her také obvykle nejde hned první návrh do finální výroby, ono to je u většiny věcí takto.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Z toho pohledu mohli stavět na antilag1. U antilag+ se museli drbat s laděním těch detours

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Co chceš stavět na původním antilagu? Ten vše co dělá je že nastaví buffer na 1 snímek a omezí aby nešlo grafiku vytížit na 100%.
Identická věc jako má nVidia v control panelu "low latency" už nevím jak dlouho. Mám pocit že to tam bylo už když jsem měl GTX 750.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ok proč ne. Můj příspěvek stále platí. Prostě ztratili čas a penize s antilag+.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Může mi někdo vysvětlit, proč vůbec MS nechá používat takovýto silný nástroj kde koho a nepřepíše to tak, aby ho mohla používat pouze MS podepsaná a schválená aplikace, jako třeba WHQL ovladače? Takhle by všichni ti cheateři co to používají, měli utrum, vývojáři her o starost míň a AMD by se kvůli tomu teď nemuselo zbytečně škrabat levou nohou za pravým uchem.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

MS detours dělá to co si může každý napsat sám,a také jsou nějaké open source alternativy (*), a totiž že do beziciho procesu nainjektuje svůj kód. To OS/windows za jistých situací umožňuje. Když to dělá MS tak je to akorát stabilnější,protože oni znají v rámci MS win32 api.

* Například https://github.com/martona/mhook

Více z technického pohledu viz odpovědi na stackoverflow
https://stackoverflow.com/questions/4507581/how-does-microsoft-detours-w...

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Tvoj navrh ma viacero dier:
- skontrolovanie a schvalenie aplikacie by zvysovalo naklady pre MS, zatial co by mu to nic neprinieslo
- existuje niekolko alternativnych hookovacich toolov (komu by to v pripade detour pomohlo? konkurencii?)
- cheateri nepouzivaju "detour", to pouzivali maximalne deti, ktore skusali robit hluposti, a kedze to bolo relativne nenarocne s dost dobrou dokumentaciou, tak vznikalo vela trapnych cheatov na kazdom rohu.
- Valve namiesto toho, aby si zabezpecila aplikaciu (alebo aspon vyrazne stazila) aplikaciu, tak radsej obvinili kazdeho, kto pouzil detour (aj ked umysel bol dobry v pripade AMD).
- ostatne firmy toto riesenie akceptovali a pouzili uplne rovnako, lebo sa stym nemusia vobec hrat a rovno zabanuju

Uz par rokov dozadu bolo video s cheaterom, ze v skupine toho konkretneho jedneho cheatu co pouzival uz bolo cez 10 000 platiacich uzivatelov, a cuduj sa svete... detour bol aj vtedy blokovany anticheatom. Tak ako sa ti cheateri stale mohli napajat do online hry? :) Kedze pre Valve je cheater tiez uzivatel kupujuci: hry, skiny, krabice, kluce... aby vyzeral cheater medzi hracmi skutocne, tak Valve na cheaterov kasle, pokym nepouzivaju jednoznacne usvedcujuce funkcie (ako napr. aimbot, spinbot).

Takychto cheatov je na internete niekolko. Odhadovalo sa, ze ich v tej dobe bolo cca 35 000 cheaterov. To pri 700 000 online hracoch znamenalo, ze ak je potrebnych 10 hracov na jednu hru, tak skoro v kazdej druhej hre sa nachadzal cheater, ak cheateri boli rovnomerne rozdeleni a zrovna vsetci naraz prave hrali. Inak to bolo trochu volnejsie.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

great move AMD !

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Reflex a Anti Lag a podobne jsou pro lamy, profici hned instaluji cheaty, ty pomuzou vic...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.