Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k AMD zveřejnila Anti-Lag 2 SDK v rámci GPU Open, implementace bude rychlejší

Omlouvám se, nemám premium a nedaří se mi vygooglovat, které hry umí antilag2.

"Aktuálně je podporován v šesti hrách a z vyjádření AMD vyplývá, že se jejich počet nyní bude rychleji zvyšovat."

Našel jsem CS2, Dota2 a Ghost of tsushima. Které jsou ty zbývající 3 ?

Edit: Nemělo to být, že 6 her podporuje FSR 3.1 ?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

https://youtu.be/QrEtCgF6WhA?t=766
+Wukong, Space Marine 2 a to dalsie tretie neviem

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Jsem se zeptal copilota a ten mi vysypal 8 her, ale ze zdrojů bylo vidět vidět, že sloučil hry co umí FSR 3.1 a Antilag2. V seznamu byli navíc ještě spiderman (2 hry) a ratchet and clank. Ale když jsem je proklepl, tak to tak nevypadá.

Ty Vaše hry to mají, takže nám asi chybí alespoň 1.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

asi neco od sony.. tomshardware psal v cervnu '' handful of Sony games '' a jesli dobre koukam tak tu mame jenom jednu..

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jestli je to tento článek
https://www.tomshardware.com/pc-components/gpu-drivers/amd-anti-lag-2-se...

Tak ten právě odkazuje jen na fsr 3.1 v 6 hrách. Antilag2 v té době byl (zřejmě) jen v CS2. Je to mimochodem ten článek, který copilot sloučil s dalším článkem z wccftech a získal tak 8 her.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ještě deadlock od valve má antilag jsem koukal

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Tak dalo to práci ale máme 6 her, děkuji.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

hmm, vypada to tak..

drummerdude41 • 5 days ago
I get identical frames between windows and linux. The only reason i am using windows over linux for this game is the anti lag 2.0 on Windows.
https://www.reddit.com/r/linux_gaming/comments/1f9ma50/poor_performance_...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

já jsem to už hrál a to nastavení tam je

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Minule mi tu někdo značně oporoval, že jich je prý víc. Neměl jsem sílu na to odpovídat, byl jsem si celkem jistý, že motá několik technologií dohromady. FSR/FG/AL2/AL
Myslím, že je tu s AntiLag2 ještě pár asijských MMO o kterých jsem nikdy neslyšel.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Chtělo by to, aby amd udělalo tabulku jako má nvidia. Zlepšilo by to možnosti dohledání si, co která hra koho zajímá.

https://www.nvidia.com/en-gb/geforce/technologies/reflex/supported-produ...

Amd vydá changelog a pak aby si to člověk dohledával hru po hře
"AMD Radeon Anti-Lag 2 is now available in Counter-Strike 2, Dota 2, and Ghost of Tsushima DIRECTOR'S CUT and you can expect more games to add support soon."

https://community.amd.com/t5/gaming/amd-radeon-anti-lag-2-now-available-....

Jenže to pak ani toto neplatí, protože jich je alespoň 5.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jenže podle toho, co se píše na DIIT premium, tak to AMD sepsat nemůže: "Aby AMD šla urychlení procesu implementace v jednotlivých hrách naproti, vydala Anti-Lag 2 SDK v rámci iniciativy GPU Open, což znamená, že si jej může stáhnou a do hry doplnit každý vývojář, aniž by musel nějak blíže spolupracovat s AMD."

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak to platí i pro nvidia reflex, a přesto si Nvidia ten seznam dělá

https://developer.nvidia.com/reflex/get-started

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ten AL je Radeon-only? Protože samotné FSR funguje AFAIK i na nVidiách, ne?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nvidie má Reflex, který musí být implementován do her (stejně jako AntiLag2). Nvidie nemá alternativu k AntiLag1.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

SAM, DLSS, FSR, REFLEX, ANTILAG, DIRECT STORAGE, ..., aby v tom byl clovek zabehly...

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.