Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

AMD zveřejnila Anti-Lag 2 SDK v rámci GPU Open, implementace bude rychlejší

Zdroj: Shutterstock

V květnu uvedená technologie Anti-Lag 2 snižující latence ve hrách, se dočkala změn, které urychlí její rozšíření ve hrách…

Anti-Lag 2 vznikl jako náhrada Anti-Lag+, oproti kterému má dvě výhody a jednu nevýhodu. Výhody spočívají v ještě výraznějším zkrácení latencí a kompatibilitou se hrami, které v rámci proticheatovací ochrany využívají detekci využití Microsoft Detours. Nevýhoda spočívá v tom, že Anti-Lag 2 vyžaduje podporu na straně hry, která oproti Anti-Lag+ podporovanému na straně ovladače vyžaduje více času.

Aby AMD šla urychlení procesu implementace v jednotlivých hrách naproti, vydala Anti-Lag 2 SDK v rámci iniciativy GPU Open, což znamená, že si jej může stáhnou a do hry doplnit každý vývojář, aniž by musel nějak blíže spolupracovat s AMD.

Latence s Anti-Lag 2 (AMD)
(za pozornost stojí nízké latence u řešení postaveného na bázi integrované grafiky,
které umožňuje těsnější spojení mezi CPU a GPU)

AMD doporučuje vývojářům, aby ji kontaktovali jen v tom případě, že plánují ve své hře integrovat jak podporu Anti-Lag 2, tak FidelityFX Super Resolution (FSR) 3.0. V takovém případě se jim mohou hodit některé tipy ke vzájemné spolupráci obou technologií. I to je však dočasný postup, aktuálně je dokončována příprava veřejného open-source vydání FSR 3.0, která již podporu Anti-Lag 2 bude zahrnovat.

Anti-Lag 2 podporuje DirectX 11 a DirectX 12 hry a vyžaduje grafickou kartu architektury RDNA nebo novější, to znamená Radeon RX 5000, RX 6000, RX 7000 a jejich integrované ekvivalenty (např. APU Rembrandt, Phoenix, Phoenix 2, Hawk Point, Strix Point aj.). Aktuálně je podporován v šesti hrách a z vyjádření AMD vyplývá, že se jejich počet nyní bude rychleji zvyšovat.

Zdroje: 

Diskuse ke článku AMD zveřejnila Anti-Lag 2 SDK v rámci GPU Open, implementace bude rychlejší

Středa, 11 Září 2024 - 17:36 | Waffer47 | SAM, DLSS, FSR, REFLEX, ANTILAG, DIRECT STORAGE...
Středa, 11 Září 2024 - 15:38 | Pajka | já jsem to už hrál a to nastavení tam je
Středa, 11 Září 2024 - 14:44 | Majklos | Tak to platí i pro nvidia reflex, a přesto si...
Středa, 11 Září 2024 - 14:37 | Libor Míšek | Nvidie má Reflex, který musí být implementován do...
Středa, 11 Září 2024 - 13:42 | peca | Jenže podle toho, co se píše na DIIT premium, tak...
Středa, 11 Září 2024 - 13:19 | LipcaCZ | Ten AL je Radeon-only? Protože samotné FSR...
Středa, 11 Září 2024 - 13:07 | Tom Buri | hmm, vypada to tak.. drummerdude41 • 5 days ago I...
Středa, 11 Září 2024 - 13:06 | Majklos | Tak dalo to práci ale máme 6 her, děkuji.
Středa, 11 Září 2024 - 12:52 | Pajka | ještě deadlock od valve má antilag jsem koukal
Středa, 11 Září 2024 - 12:27 | Majklos | Chtělo by to, aby amd udělalo tabulku jako má...

Zobrazit diskusi