mě se líbí jak vždycky když něco leze ven, ale to není jenom u amd, tak všechno je super, všechno funguje, ale jakmile je vydaná další/novější verze, tak: "u staré nefungovalo tohle optimálně, tohle bylo krkolomné a opraveno spousty drobností oproti staré verzi" atd.
třeba se člověk dozví z recenze galaxy s23 ultra, že s22 ultra rozmazává fotky na okrajích :D
+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
mě se líbí jak vždycky když
Pajka https://diit.cz/profil/pavel-dolezal
21. 2. 2023 - 14:55https://diit.cz/clanek/amd-zverejnila-zdrojovy-kod-fsr-22-pristup-tak-ziskavaji-vsichni-vyvojari/diskusemě se líbí jak vždycky když něco leze ven, ale to není jenom u amd, tak všechno je super, všechno funguje, ale jakmile je vydaná další/novější verze, tak: "u staré nefungovalo tohle optimálně, tohle bylo krkolomné a opraveno spousty drobností oproti staré verzi" atd.
třeba se člověk dozví z recenze galaxy s23 ultra, že s22 ultra rozmazává fotky na okrajích :Dhttps://diit.cz/clanek/amd-zverejnila-zdrojovy-kod-fsr-22-pristup-tak-ziskavaji-vsichni-vyvojari/diskuse#comment-1401541
+
Ano je to smutné. Často se o výrobku dozvím víc z amatérských recenzí, diskuzí a hodnocení než z profi recencí. Už mně to několikrát zachránilo před drahým "wtf?!".
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Ano je to smutné. Často se o
Mirda Červíček https://diit.cz/profil/mirek11
21. 2. 2023 - 15:54https://diit.cz/clanek/amd-zverejnila-zdrojovy-kod-fsr-22-pristup-tak-ziskavaji-vsichni-vyvojari/diskuseAno je to smutné. Často se o výrobku dozvím víc z amatérských recenzí, diskuzí a hodnocení než z profi recencí. Už mně to několikrát zachránilo před drahým "wtf?!".https://diit.cz/clanek/amd-zverejnila-zdrojovy-kod-fsr-22-pristup-tak-ziskavaji-vsichni-vyvojari/diskuse#comment-1401546
+
Protože recenze novinek se dělají narychlo - dva týdny stará recenze novinky už skoro nikoho nezajímá, i kdyby se skládala ze samých nových informací. Důležité je podchytit zájem, být mezi prvními a zobrazit tak víc reklamy.
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Protože recenze novinek se
Pety https://diit.cz/profil/petyy
21. 2. 2023 - 18:17https://diit.cz/clanek/amd-zverejnila-zdrojovy-kod-fsr-22-pristup-tak-ziskavaji-vsichni-vyvojari/diskuseProtože recenze novinek se dělají narychlo - dva týdny stará recenze novinky už skoro nikoho nezajímá, i kdyby se skládala ze samých nových informací. Důležité je podchytit zájem, být mezi prvními a zobrazit tak víc reklamy.https://diit.cz/clanek/amd-zverejnila-zdrojovy-kod-fsr-22-pristup-tak-ziskavaji-vsichni-vyvojari/diskuse#comment-1401561
+
ono jim nic jiného nezbývá, tak to kamuflují jako dobročinnost. Troufnu si odhadovat že dokud FSR stálo proti DLSS 2.X tak by toto neudělali, ale pokrok NV ve trojkové verzi je tak výrazný že to vzdali a maximálně usnadnili adopci své technologie pro nejchudší studia. Jenže tak lehké jako s G-Sync to mít nebudou.
+1
-6
-1
Je komentář přínosný?
ono jim nic jiného nezbývá,
DDR0 https://diit.cz/profil/ddr0
22. 2. 2023 - 01:40https://diit.cz/clanek/amd-zverejnila-zdrojovy-kod-fsr-22-pristup-tak-ziskavaji-vsichni-vyvojari/diskuseono jim nic jiného nezbývá, tak to kamuflují jako dobročinnost. Troufnu si odhadovat že dokud FSR stálo proti DLSS 2.X tak by toto neudělali, ale pokrok NV ve trojkové verzi je tak výrazný že to vzdali a maximálně usnadnili adopci své technologie pro nejchudší studia. Jenže tak lehké jako s G-Sync to mít nebudou.https://diit.cz/clanek/amd-zverejnila-zdrojovy-kod-fsr-22-pristup-tak-ziskavaji-vsichni-vyvojari/diskuse#comment-1401647
+
22. 2. 2023 - 02:07https://diit.cz/clanek/amd-zverejnila-zdrojovy-kod-fsr-22-pristup-tak-ziskavaji-vsichni-vyvojari/diskuseTrvalo to 3 tyzdne, od vydania FSR po zverejnenie na githube pre vsetkych.
V pripade FSR 2.0 to bolo 5 tyzdnov.
FSR bol zverejneny na githube 14. Jula 2021. https://github.com/GPUOpen-Effects/FidelityFX-FSR/commits/master
FSR 2.0 od 22. Juna 2022. https://github.com/GPUOpen-Effects/FidelityFX-FSR2/commits/master
https://community.amd.com/t5/image/serverpage/image-id/69728i0843A7D9E77D982D/image-size/large?v=v2&px=999https://diit.cz/clanek/amd-zverejnila-zdrojovy-kod-fsr-22-pristup-tak-ziskavaji-vsichni-vyvojari/diskuse#comment-1401649
+
Podle mého názoru ne, celá grafická divize má málo vývojářů v AMD, protože se AMD soustřeďuje na procesory a grafiky jsou na druhé koleji. Tudíž bez ohledu na NVidii to nejsou schopní dát a proto zveřejňují zdrojáky, aby jim komunita zadarmo pomohla.
Jiné projekty ukázaly, že tenhle ekonomický model je udržitelný.
Tím ale neříkám, že v tom vývoj DLSS nehrál žádnou roli, jen že to nebude hlavní důvod, proč to FSR takhle AMD zveřejňuje.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Podle mého názoru ne, celá
RedMaX https://diit.cz/profil/redmarx
22. 2. 2023 - 07:42https://diit.cz/clanek/amd-zverejnila-zdrojovy-kod-fsr-22-pristup-tak-ziskavaji-vsichni-vyvojari/diskusePodle mého názoru ne, celá grafická divize má málo vývojářů v AMD, protože se AMD soustřeďuje na procesory a grafiky jsou na druhé koleji. Tudíž bez ohledu na NVidii to nejsou schopní dát a proto zveřejňují zdrojáky, aby jim komunita zadarmo pomohla.
Jiné projekty ukázaly, že tenhle ekonomický model je udržitelný.
Tím ale neříkám, že v tom vývoj DLSS nehrál žádnou roli, jen že to nebude hlavní důvod, proč to FSR takhle AMD zveřejňuje.https://diit.cz/clanek/amd-zverejnila-zdrojovy-kod-fsr-22-pristup-tak-ziskavaji-vsichni-vyvojari/diskuse#comment-1401657
+
FSR neboli kravinu co nikdo nepotřebuje a nikoho nezajímá, zveřejní. Backdoory co nacpali co cpu si ale pěkně střeží :) https://i.imgur.com/lTCpJEM.png
AMD aneb shnilý korporát Velkého bratra.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
FSR neboli kravinu co nikdo
XY https://diit.cz/profil/paulcz-0
22. 2. 2023 - 08:57https://diit.cz/clanek/amd-zverejnila-zdrojovy-kod-fsr-22-pristup-tak-ziskavaji-vsichni-vyvojari/diskuseFSR neboli kravinu co nikdo nepotřebuje a nikoho nezajímá, zveřejní. Backdoory co nacpali co cpu si ale pěkně střeží :) https://i.imgur.com/lTCpJEM.png
AMD aneb shnilý korporát Velkého bratra.
https://diit.cz/clanek/amd-zverejnila-zdrojovy-kod-fsr-22-pristup-tak-ziskavaji-vsichni-vyvojari/diskuse#comment-1401668
+
"FSR neboli kravinu co nikdo nepotřebuje"
.. to jsi dost vedle jako ta jedle. FSR(X) je obecne velmi pouzitelna technologie, podobne jako DLSS. Pokud ji nepouzivas v poradku, ale spousta jinych je pouziva a proty ma urcite vyznam.
"AMD aneb shnilý korporát Velkého bratra."
.. to jsou vsechny, at vpravo nebo vlevo
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
"FSR neboli kravinu co nikdo
tombomino https://diit.cz/profil/tombomino
22. 2. 2023 - 09:11https://diit.cz/clanek/amd-zverejnila-zdrojovy-kod-fsr-22-pristup-tak-ziskavaji-vsichni-vyvojari/diskuse"FSR neboli kravinu co nikdo nepotřebuje"
.. to jsi dost vedle jako ta jedle. FSR(X) je obecne velmi pouzitelna technologie, podobne jako DLSS. Pokud ji nepouzivas v poradku, ale spousta jinych je pouziva a proty ma urcite vyznam.
"AMD aneb shnilý korporát Velkého bratra."
.. to jsou vsechny, at vpravo nebo vlevo
https://diit.cz/clanek/amd-zverejnila-zdrojovy-kod-fsr-22-pristup-tak-ziskavaji-vsichni-vyvojari/diskuse#comment-1401671
+
Ovšem někteří jsou v předstihu. Třeba s tím Plutonem, že.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ovšem někteří jsou v
XY https://diit.cz/profil/paulcz-0
22. 2. 2023 - 09:36https://diit.cz/clanek/amd-zverejnila-zdrojovy-kod-fsr-22-pristup-tak-ziskavaji-vsichni-vyvojari/diskuseOvšem někteří jsou v předstihu. Třeba s tím Plutonem, že.https://diit.cz/clanek/amd-zverejnila-zdrojovy-kod-fsr-22-pristup-tak-ziskavaji-vsichni-vyvojari/diskuse#comment-1401675
+
Ked zacnu (povedzme u Pluton 2.5) hosi travit hodiny skemranim na Microsoftiom helpdesku, len aby si mohli zmenit nejaky hw komponent, nainstalovat iny OS, alebo pozriet video 'podozriveho' povodu, zacne sranda. Ako dopadol lock-in hier na xbox?
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Ked zacnu (povedzme u Pluton
loj https://diit.cz/profil/joe-black
22. 2. 2023 - 10:34https://diit.cz/clanek/amd-zverejnila-zdrojovy-kod-fsr-22-pristup-tak-ziskavaji-vsichni-vyvojari/diskuseKed zacnu (povedzme u Pluton 2.5) hosi travit hodiny skemranim na Microsoftiom helpdesku, len aby si mohli zmenit nejaky hw komponent, nainstalovat iny OS, alebo pozriet video 'podozriveho' povodu, zacne sranda. Ako dopadol lock-in hier na xbox? https://diit.cz/clanek/amd-zverejnila-zdrojovy-kod-fsr-22-pristup-tak-ziskavaji-vsichni-vyvojari/diskuse#comment-1401683
+
"..pokrok NV ve trojkové verzi je tak výrazný že to vzdali"
Ja bych rekl, ze AMD to vzdalo uz davno :))
Ale vazne...Nejak ti unika, ze AMD ma pod palcem cely konzolovy trh, kde se tato technologie vyuziva taky. Oni opravdu pro nejake "vzdavani" nemaji moc duvod.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
"..pokrok NV ve trojkové
tombomino https://diit.cz/profil/tombomino
22. 2. 2023 - 08:48https://diit.cz/clanek/amd-zverejnila-zdrojovy-kod-fsr-22-pristup-tak-ziskavaji-vsichni-vyvojari/diskuse"..pokrok NV ve trojkové verzi je tak výrazný že to vzdali"
Ja bych rekl, ze AMD to vzdalo uz davno :))
Ale vazne...Nejak ti unika, ze AMD ma pod palcem cely konzolovy trh, kde se tato technologie vyuziva taky. Oni opravdu pro nejake "vzdavani" nemaji moc duvod.https://diit.cz/clanek/amd-zverejnila-zdrojovy-kod-fsr-22-pristup-tak-ziskavaji-vsichni-vyvojari/diskuse#comment-1401666
+
na konzole se z pochopitelných důvodů používají "dietní verze" takže FSR do toho zapadá. DLSS 3 už je vyšší dívčí.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
na konzole se z
DDR0 https://diit.cz/profil/ddr0
22. 2. 2023 - 12:19https://diit.cz/clanek/amd-zverejnila-zdrojovy-kod-fsr-22-pristup-tak-ziskavaji-vsichni-vyvojari/diskusena konzole se z pochopitelných důvodů používají "dietní verze" takže FSR do toho zapadá. DLSS 3 už je vyšší dívčí.https://diit.cz/clanek/amd-zverejnila-zdrojovy-kod-fsr-22-pristup-tak-ziskavaji-vsichni-vyvojari/diskuse#comment-1401714
+
a pockaj si na DLSS 4, to bude to prave orechove...az kym nepride DLSS 5
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
a pockaj si na DLSS 4, to
skaven https://diit.cz/profil/skaven321
22. 2. 2023 - 13:08https://diit.cz/clanek/amd-zverejnila-zdrojovy-kod-fsr-22-pristup-tak-ziskavaji-vsichni-vyvojari/diskusea pockaj si na DLSS 4, to bude to prave orechove...az kym nepride DLSS 5
https://diit.cz/clanek/amd-zverejnila-zdrojovy-kod-fsr-22-pristup-tak-ziskavaji-vsichni-vyvojari/diskuse#comment-1401727
+
DLSS4 zacne generovat 4 fejkove frejmy a v statickych scenach 6 framov.
DLSS5 prida snimac pohybu oci a bude rozmazavat obraz kde sa divas najmenej.
DLSS6 prida snimace ktore si das na hlavu a bude to predvidat pohyb hraca a generovat fejkove framy dopredu co znizi latenciu o 50%.
DLSS7 bude vypinat casti mozgu aby si mozog nevsimal rozmazany obraz, co umozi RT v 8K bez straty vykonu.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
DLSS4 zacne generovat 4
bulldozer https://diit.cz/profil/ghwjrw6ufm
22. 2. 2023 - 16:33https://diit.cz/clanek/amd-zverejnila-zdrojovy-kod-fsr-22-pristup-tak-ziskavaji-vsichni-vyvojari/diskuseDLSS4 zacne generovat 4 fejkove frejmy a v statickych scenach 6 framov.
DLSS5 prida snimac pohybu oci a bude rozmazavat obraz kde sa divas najmenej.
DLSS6 prida snimace ktore si das na hlavu a bude to predvidat pohyb hraca a generovat fejkove framy dopredu co znizi latenciu o 50%.
DLSS7 bude vypinat casti mozgu aby si mozog nevsimal rozmazany obraz, co umozi RT v 8K bez straty vykonu.https://diit.cz/clanek/amd-zverejnila-zdrojovy-kod-fsr-22-pristup-tak-ziskavaji-vsichni-vyvojari/diskuse#comment-1401767
+
Zatim jediny "dietni produkt" je ale DLSS 3, ktery pokud vim, hlavne vyrabi nove framy ze 'vzduchoprazdna'. Funkcionalita, bez ktere se ty osobne zjevne neobejdes. Nicmene muzes byt v klidu (i dkyz u tebe o tom pochybuji), protoze AMD oznamila, ze pracuje na nejspise necem obdobnem. Takze az je da opet k dispozici, budes moci opet komentovat, ze ji nic jineho nezbylo.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Zatim jediny "dietni produkt"
tombomino https://diit.cz/profil/tombomino
22. 2. 2023 - 14:23https://diit.cz/clanek/amd-zverejnila-zdrojovy-kod-fsr-22-pristup-tak-ziskavaji-vsichni-vyvojari/diskuseZatim jediny "dietni produkt" je ale DLSS 3, ktery pokud vim, hlavne vyrabi nove framy ze 'vzduchoprazdna'. Funkcionalita, bez ktere se ty osobne zjevne neobejdes. Nicmene muzes byt v klidu (i dkyz u tebe o tom pochybuji), protoze AMD oznamila, ze pracuje na nejspise necem obdobnem. Takze az je da opet k dispozici, budes moci opet komentovat, ze ji nic jineho nezbylo.https://diit.cz/clanek/amd-zverejnila-zdrojovy-kod-fsr-22-pristup-tak-ziskavaji-vsichni-vyvojari/diskuse#comment-1401739
+
mě se líbí jak vždycky když něco leze ven, ale to není jenom u amd, tak všechno je super, všechno funguje, ale jakmile je vydaná další/novější verze, tak: "u staré nefungovalo tohle optimálně, tohle bylo krkolomné a opraveno spousty drobností oproti staré verzi" atd.
třeba se člověk dozví z recenze galaxy s23 ultra, že s22 ultra rozmazává fotky na okrajích :D
Ano je to smutné. Často se o výrobku dozvím víc z amatérských recenzí, diskuzí a hodnocení než z profi recencí. Už mně to několikrát zachránilo před drahým "wtf?!".
Protože recenze novinek se dělají narychlo - dva týdny stará recenze novinky už skoro nikoho nezajímá, i kdyby se skládala ze samých nových informací. Důležité je podchytit zájem, být mezi prvními a zobrazit tak víc reklamy.
ono jim nic jiného nezbývá, tak to kamuflují jako dobročinnost. Troufnu si odhadovat že dokud FSR stálo proti DLSS 2.X tak by toto neudělali, ale pokrok NV ve trojkové verzi je tak výrazný že to vzdali a maximálně usnadnili adopci své technologie pro nejchudší studia. Jenže tak lehké jako s G-Sync to mít nebudou.
Trvalo to 3 tyzdne, od vydania FSR po zverejnenie na githube pre vsetkych.
V pripade FSR 2.0 to bolo 5 tyzdnov.
FSR bol zverejneny na githube 14. Jula 2021. https://github.com/GPUOpen-Effects/FidelityFX-FSR/commits/master
FSR 2.0 od 22. Juna 2022. https://github.com/GPUOpen-Effects/FidelityFX-FSR2/commits/master
https://community.amd.com/t5/image/serverpage/image-id/69728i0843A7D9E77...
Podle mého názoru ne, celá grafická divize má málo vývojářů v AMD, protože se AMD soustřeďuje na procesory a grafiky jsou na druhé koleji. Tudíž bez ohledu na NVidii to nejsou schopní dát a proto zveřejňují zdrojáky, aby jim komunita zadarmo pomohla.
Jiné projekty ukázaly, že tenhle ekonomický model je udržitelný.
Tím ale neříkám, že v tom vývoj DLSS nehrál žádnou roli, jen že to nebude hlavní důvod, proč to FSR takhle AMD zveřejňuje.
FSR neboli kravinu co nikdo nepotřebuje a nikoho nezajímá, zveřejní. Backdoory co nacpali co cpu si ale pěkně střeží :) https://i.imgur.com/lTCpJEM.png
AMD aneb shnilý korporát Velkého bratra.
"FSR neboli kravinu co nikdo nepotřebuje"
.. to jsi dost vedle jako ta jedle. FSR(X) je obecne velmi pouzitelna technologie, podobne jako DLSS. Pokud ji nepouzivas v poradku, ale spousta jinych je pouziva a proty ma urcite vyznam.
"AMD aneb shnilý korporát Velkého bratra."
.. to jsou vsechny, at vpravo nebo vlevo
Ovšem někteří jsou v předstihu. Třeba s tím Plutonem, že.
Ked zacnu (povedzme u Pluton 2.5) hosi travit hodiny skemranim na Microsoftiom helpdesku, len aby si mohli zmenit nejaky hw komponent, nainstalovat iny OS, alebo pozriet video 'podozriveho' povodu, zacne sranda. Ako dopadol lock-in hier na xbox?
"..pokrok NV ve trojkové verzi je tak výrazný že to vzdali"
Ja bych rekl, ze AMD to vzdalo uz davno :))
Ale vazne...Nejak ti unika, ze AMD ma pod palcem cely konzolovy trh, kde se tato technologie vyuziva taky. Oni opravdu pro nejake "vzdavani" nemaji moc duvod.
na konzole se z pochopitelných důvodů používají "dietní verze" takže FSR do toho zapadá. DLSS 3 už je vyšší dívčí.
a pockaj si na DLSS 4, to bude to prave orechove...az kym nepride DLSS 5
DLSS4 zacne generovat 4 fejkove frejmy a v statickych scenach 6 framov.
DLSS5 prida snimac pohybu oci a bude rozmazavat obraz kde sa divas najmenej.
DLSS6 prida snimace ktore si das na hlavu a bude to predvidat pohyb hraca a generovat fejkove framy dopredu co znizi latenciu o 50%.
DLSS7 bude vypinat casti mozgu aby si mozog nevsimal rozmazany obraz, co umozi RT v 8K bez straty vykonu.
Zatim jediny "dietni produkt" je ale DLSS 3, ktery pokud vim, hlavne vyrabi nove framy ze 'vzduchoprazdna'. Funkcionalita, bez ktere se ty osobne zjevne neobejdes. Nicmene muzes byt v klidu (i dkyz u tebe o tom pochybuji), protoze AMD oznamila, ze pracuje na nejspise necem obdobnem. Takze az je da opet k dispozici, budes moci opet komentovat, ze ji nic jineho nezbylo.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.