Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k AMD zveřejnila zdrojový kód FSR 2.2, přístup tak získávají všichni vývojáři

mě se líbí jak vždycky když něco leze ven, ale to není jenom u amd, tak všechno je super, všechno funguje, ale jakmile je vydaná další/novější verze, tak: "u staré nefungovalo tohle optimálně, tohle bylo krkolomné a opraveno spousty drobností oproti staré verzi" atd.

třeba se člověk dozví z recenze galaxy s23 ultra, že s22 ultra rozmazává fotky na okrajích :D

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Ano je to smutné. Často se o výrobku dozvím víc z amatérských recenzí, diskuzí a hodnocení než z profi recencí. Už mně to několikrát zachránilo před drahým "wtf?!".

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Protože recenze novinek se dělají narychlo - dva týdny stará recenze novinky už skoro nikoho nezajímá, i kdyby se skládala ze samých nových informací. Důležité je podchytit zájem, být mezi prvními a zobrazit tak víc reklamy.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

ono jim nic jiného nezbývá, tak to kamuflují jako dobročinnost. Troufnu si odhadovat že dokud FSR stálo proti DLSS 2.X tak by toto neudělali, ale pokrok NV ve trojkové verzi je tak výrazný že to vzdali a maximálně usnadnili adopci své technologie pro nejchudší studia. Jenže tak lehké jako s G-Sync to mít nebudou.

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Trvalo to 3 tyzdne, od vydania FSR po zverejnenie na githube pre vsetkych.
V pripade FSR 2.0 to bolo 5 tyzdnov.

FSR bol zverejneny na githube 14. Jula 2021. https://github.com/GPUOpen-Effects/FidelityFX-FSR/commits/master
FSR 2.0 od 22. Juna 2022. https://github.com/GPUOpen-Effects/FidelityFX-FSR2/commits/master
https://community.amd.com/t5/image/serverpage/image-id/69728i0843A7D9E77...

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Podle mého názoru ne, celá grafická divize má málo vývojářů v AMD, protože se AMD soustřeďuje na procesory a grafiky jsou na druhé koleji. Tudíž bez ohledu na NVidii to nejsou schopní dát a proto zveřejňují zdrojáky, aby jim komunita zadarmo pomohla.
Jiné projekty ukázaly, že tenhle ekonomický model je udržitelný.
Tím ale neříkám, že v tom vývoj DLSS nehrál žádnou roli, jen že to nebude hlavní důvod, proč to FSR takhle AMD zveřejňuje.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

FSR neboli kravinu co nikdo nepotřebuje a nikoho nezajímá, zveřejní. Backdoory co nacpali co cpu si ale pěkně střeží :) https://i.imgur.com/lTCpJEM.png

AMD aneb shnilý korporát Velkého bratra.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

"FSR neboli kravinu co nikdo nepotřebuje"
.. to jsi dost vedle jako ta jedle. FSR(X) je obecne velmi pouzitelna technologie, podobne jako DLSS. Pokud ji nepouzivas v poradku, ale spousta jinych je pouziva a proty ma urcite vyznam.

"AMD aneb shnilý korporát Velkého bratra."
.. to jsou vsechny, at vpravo nebo vlevo

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Ovšem někteří jsou v předstihu. Třeba s tím Plutonem, že.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ked zacnu (povedzme u Pluton 2.5) hosi travit hodiny skemranim na Microsoftiom helpdesku, len aby si mohli zmenit nejaky hw komponent, nainstalovat iny OS, alebo pozriet video 'podozriveho' povodu, zacne sranda. Ako dopadol lock-in hier na xbox?

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

"..pokrok NV ve trojkové verzi je tak výrazný že to vzdali"
Ja bych rekl, ze AMD to vzdalo uz davno :))
Ale vazne...Nejak ti unika, ze AMD ma pod palcem cely konzolovy trh, kde se tato technologie vyuziva taky. Oni opravdu pro nejake "vzdavani" nemaji moc duvod.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

na konzole se z pochopitelných důvodů používají "dietní verze" takže FSR do toho zapadá. DLSS 3 už je vyšší dívčí.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

a pockaj si na DLSS 4, to bude to prave orechove...az kym nepride DLSS 5

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

DLSS4 zacne generovat 4 fejkove frejmy a v statickych scenach 6 framov.
DLSS5 prida snimac pohybu oci a bude rozmazavat obraz kde sa divas najmenej.
DLSS6 prida snimace ktore si das na hlavu a bude to predvidat pohyb hraca a generovat fejkove framy dopredu co znizi latenciu o 50%.
DLSS7 bude vypinat casti mozgu aby si mozog nevsimal rozmazany obraz, co umozi RT v 8K bez straty vykonu.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Zatim jediny "dietni produkt" je ale DLSS 3, ktery pokud vim, hlavne vyrabi nove framy ze 'vzduchoprazdna'. Funkcionalita, bez ktere se ty osobne zjevne neobejdes. Nicmene muzes byt v klidu (i dkyz u tebe o tom pochybuji), protoze AMD oznamila, ze pracuje na nejspise necem obdobnem. Takze az je da opet k dispozici, budes moci opet komentovat, ze ji nic jineho nezbylo.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.