AMD zveřejnila zdrojový kód FSR 2.2, přístup tak získávají všichni vývojáři
V listopadu poprvé zmíněné FSR 2.2 se dostává do světa v podobě zdrojového kódu. Všichni vývojáři, kteří mají zájem, mohou technologii implementovat do své hry nebo aktualizovat na novou verzi…
AMD shrnula změny FSR 2.2 oproti předchozí verze do šesti bodů:
- změněn způsob ukládání interních signálů a jejich tonemapping → FSR 2.2 by nyní mělo být kompatibilní s širší sadou vstupů s vysokým dynamickým rozsahem; dříve mohlo dojít ke ztrátě části dynamického rozsahu
- logika hloubky upravena tak, aby se zlepšila detekce disokluze → FSR 2.2 by měla snížit přítomnost šumu pozorovaného při disokluzi
- logika akumulace přepracovaná tak, aby používala časovou reaktivitu → FSR 2.2 by měla snížit přítomnost šumu pozorovaného při disokluzi
- RCAS se nyní provádí bez tonemappingu → FSR 2.2 by měl zachovat vyšší dynamický rozsah během RCAS
- logika rozšířené reaktivní masky aktualizována tak, aby používala divergenci časového vektoru pohybu → pomůcka pro funkci uzamknutí, měla by snížit některé případy ghosting artefaktů
- vylepšená logika nestability jasu s historií → FSR 2.2 by měla vykazovat vyšší časovou stabilitu, tj. nižší blikání některých objektů
AMD při této příležitosti dále ohlásila, že počet FSR-kompatibilních her (ať už vydaných nebo připravovaných) se zvýšil na 250 (z 230 před Vánoci). Z toho 110 titulů podporuje FSR 2.x:
Lze očekávat, že počet FSR 2.2 titulů během letošního roku stoupne v řádu desítek, neboť většina nadcházejících her již bude vybavena touto verzí.