Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

AMD zveřejnila zdrojový kód FSR 2.2, přístup tak získávají všichni vývojáři

V listopadu poprvé zmíněné FSR 2.2 se dostává do světa v podobě zdrojového kódu. Všichni vývojáři, kteří mají zájem, mohou technologii implementovat do své hry nebo aktualizovat na novou verzi…

AMD shrnula změny FSR 2.2 oproti předchozí verze do šesti bodů:

  • změněn způsob ukládání interních signálů a jejich tonemapping → FSR 2.2 by nyní mělo být kompatibilní s širší sadou vstupů s vysokým dynamickým rozsahem; dříve mohlo dojít ke ztrátě části dynamického rozsahu
  • logika hloubky upravena tak, aby se zlepšila detekce disokluze → FSR 2.2 by měla snížit přítomnost šumu pozorovaného při disokluzi
  • logika akumulace přepracovaná tak, aby používala časovou reaktivitu → FSR 2.2 by měla snížit přítomnost šumu pozorovaného při disokluzi
  • RCAS se nyní provádí bez tonemappingu → FSR 2.2 by měl zachovat vyšší dynamický rozsah během RCAS
  • logika rozšířené reaktivní masky aktualizována tak, aby používala divergenci časového vektoru pohybu → pomůcka pro funkci uzamknutí, měla by snížit některé případy ghosting artefaktů
  • vylepšená logika nestability jasu s historií → FSR 2.2 by měla vykazovat vyšší časovou stabilitu, tj. nižší blikání některých objektů

AMD při této příležitosti dále ohlásila, že počet FSR-kompatibilních her (ať už vydaných nebo připravovaných) se zvýšil na 250 (z 230 před Vánoci). Z toho 110 titulů podporuje FSR 2.x:

Lze očekávat, že počet FSR 2.2 titulů během letošního roku stoupne v řádu desítek, neboť většina nadcházejících her již bude vybavena touto verzí.

Zdroje: 

Diskuse ke článku AMD zveřejnila zdrojový kód FSR 2.2, přístup tak získávají všichni vývojáři

Středa, 22 Únor 2023 - 16:33 | bulldozer | DLSS4 zacne generovat 4 fejkove frejmy a v...
Středa, 22 Únor 2023 - 14:23 | tombomino | Zatim jediny "dietni produkt" je ale...
Středa, 22 Únor 2023 - 13:08 | skaven | a pockaj si na DLSS 4, to bude to prave orechove...
Středa, 22 Únor 2023 - 12:19 | DDR0 | na konzole se z pochopitelných důvodů používají...
Středa, 22 Únor 2023 - 10:34 | loj | Ked zacnu (povedzme u Pluton 2.5) hosi travit...
Středa, 22 Únor 2023 - 09:36 | XY | Ovšem někteří jsou v předstihu. Třeba s tím...
Středa, 22 Únor 2023 - 09:11 | tombomino | "FSR neboli kravinu co nikdo nepotřebuje...
Středa, 22 Únor 2023 - 08:57 | XY | FSR neboli kravinu co nikdo nepotřebuje a nikoho...
Středa, 22 Únor 2023 - 08:48 | tombomino | "..pokrok NV ve trojkové verzi je tak...
Středa, 22 Únor 2023 - 07:42 | RedMaX | Podle mého názoru ne, celá grafická divize má...

Zobrazit diskusi