Mudre rozhodnutie, dobry realtime model GI ma potencial na revoluciu vo vizualizacii hier. Aj ked si myslim, ze hned tak skoro sa ho nedockame.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Mudre rozhodnutie, dobry
dajan https://diit.cz/profil/dajan
16. 12. 2013 - 15:16https://diit.cz/clanek/arm-koupila-geomerics/diskuseMudre rozhodnutie, dobry realtime model GI ma potencial na revoluciu vo vizualizacii hier. Aj ked si myslim, ze hned tak skoro sa ho nedockame.https://diit.cz/clanek/arm-koupila-geomerics/diskuse#comment-677307
+
No urcite jeden z dovodou budu patenty a technologie, zvlast ked vidiet ze sa firme dari a jej cena neni este krute velka, takze je to minimalne dobra investicia a zatial to vypada ze v buducnosti ked sa jej budu chciet zbavit tak to bude skor so ziskom ako so stratou.
No a druhy dovod je mozno ze chcu navrhnut graficku cast na armoch tak aby lepsie spracovavala prave nejaky ich algoritmus renderovania a nasvecovania scen.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
No urcite jeden z dovodou
aa bb https://diit.cz/profil/nemo22
16. 12. 2013 - 15:19https://diit.cz/clanek/arm-koupila-geomerics/diskuseNo urcite jeden z dovodou budu patenty a technologie, zvlast ked vidiet ze sa firme dari a jej cena neni este krute velka, takze je to minimalne dobra investicia a zatial to vypada ze v buducnosti ked sa jej budu chciet zbavit tak to bude skor so ziskom ako so stratou.
No a druhy dovod je mozno ze chcu navrhnut graficku cast na armoch tak aby lepsie spracovavala prave nejaky ich algoritmus renderovania a nasvecovania scen.https://diit.cz/clanek/arm-koupila-geomerics/diskuse#comment-677308
+
Mudre rozhodnutie, dobry realtime model GI ma potencial na revoluciu vo vizualizacii hier. Aj ked si myslim, ze hned tak skoro sa ho nedockame.
No urcite jeden z dovodou budu patenty a technologie, zvlast ked vidiet ze sa firme dari a jej cena neni este krute velka, takze je to minimalne dobra investicia a zatial to vypada ze v buducnosti ked sa jej budu chciet zbavit tak to bude skor so ziskom ako so stratou.
No a druhy dovod je mozno ze chcu navrhnut graficku cast na armoch tak aby lepsie spracovavala prave nejaky ich algoritmus renderovania a nasvecovania scen.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.