Vidím, že všetci nepochopili základnú myšlienku autorov hry. Polo fázovo posunuté bytosti a zapracovaný štvrtý ci dokonca piaty rozmer krížený s paralelným vesmírom.
To ma potom iné grády :)
+1
+39
-1
Je komentář přínosný?
Vidím, že všetci nepochopili
ica sk https://diit.cz/profil/icask
13. 11. 2014 - 08:31https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuseVidím, že všetci nepochopili základnú myšlienku autorov hry. Polo fázovo posunuté bytosti a zapracovaný štvrtý ci dokonca piaty rozmer krížený s paralelným vesmírom.
To ma potom iné grády :)
https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuse#comment-744587
+
Konečně hra plná nových a nečekaných situací, vyžadující "think out of the box" způsob řešení! Jen tak dál!
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
÷ Sarcasm ÷
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
+1
+13
-1
Je komentář přínosný?
Konečně hra plná nových a
t117 https://diit.cz/profil/t117
13. 11. 2014 - 10:38https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuseKonečně hra plná nových a nečekaných situací, vyžadující "think out of the box" způsob řešení! Jen tak dál!
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
÷ Sarcasm ÷
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuse#comment-744637
+
To je bug v Animuse, nie v samotnej hre! Ako je to možné že ste to vy ako hráči a fanúšikovia série nepochopili???
(To že im akcie spadli o 9 percent po vydaní hry už asi ale bug v Animuse nebude...)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
To je bug v Animuse, nie v
asta https://diit.cz/profil/alexandra-stanovska1
13. 11. 2014 - 15:30https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuseTo je bug v Animuse, nie v samotnej hre! Ako je to možné že ste to vy ako hráči a fanúšikovia série nepochopili???
(To že im akcie spadli o 9 percent po vydaní hry už asi ale bug v Animuse nebude...)https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuse#comment-744749
+
hmm no ja tam nejky zasadny problem nevidim. Ved v ramci plateneho early acessu vyzera tato alpha verzia nahodou celkom dokoncena :-)
+1
+21
-1
Je komentář přínosný?
hmm no ja tam nejky zasadny
aa bb https://diit.cz/profil/nemo22
13. 11. 2014 - 09:16https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskusehmm no ja tam nejky zasadny problem nevidim. Ved v ramci plateneho early acessu vyzera tato alpha verzia nahodou celkom dokoncena :-)https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuse#comment-744603
+
13. 11. 2014 - 09:18https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuseubiLOL na konci videa :Dhttps://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuse#comment-744605
+
ale graficky je to pekne, skoda ze asscreed je ta najvacsia tupost
+1
-12
-1
Je komentář přínosný?
ale graficky je to pekne,
bager https://diit.cz/profil/bager
13. 11. 2014 - 09:22https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuseale graficky je to pekne, skoda ze asscreed je ta najvacsia tuposthttps://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuse#comment-744607
+
mohli tomu dat tak mesic dva na testovani a opravu casto dost jednoduchych bugu, to co tam je nejcasteji videt jsou jen spatne kolize nebo mirne posunute nektere osy, sice je to neomlouva ale v tak rozsahlem projektu a s tolika objekty ukocirovat takovej ekosystem nebude zadna sranda, to bude hodne narocnej zahul a osobne bych to ani delat nechtel, pritom predpokladam ze zodpovednej clovek zato dostane slusnej pojeb
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
mohli tomu dat tak mesic dva
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
13. 11. 2014 - 09:37https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskusemohli tomu dat tak mesic dva na testovani a opravu casto dost jednoduchych bugu, to co tam je nejcasteji videt jsou jen spatne kolize nebo mirne posunute nektere osy, sice je to neomlouva ale v tak rozsahlem projektu a s tolika objekty ukocirovat takovej ekosystem nebude zadna sranda, to bude hodne narocnej zahul a osobne bych to ani delat nechtel, pritom predpokladam ze zodpovednej clovek zato dostane slusnej pojebhttps://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuse#comment-744613
+
Este som to cele nedopozeral, ale ti vznasajuci sa "leziaci" ludia na cca 1:50 mi pripomenuli Inception. :D Uz len "obalit" ich kablom. :D
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Este som to cele nedopozeral,
NemamRad Registracie https://diit.cz/user/37490
13. 11. 2014 - 09:41https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuseEste som to cele nedopozeral, ale ti vznasajuci sa "leziaci" ludia na cca 1:50 mi pripomenuli Inception. :D Uz len "obalit" ich kablom. :Dhttps://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuse#comment-744617
+
Problém je, že tohle není zdaleka první hra, kterou letos ubi vypustil šíleně zabugovanou. Might and Magic X.: Legacy a Watch Dogs na tom nebyli o moc lépe. A u prvně jmenovaného navíc UBI ukončil podporu už po třech měsících aniž by opravil byť ty nejhorší chyby a přiznal se k tomu po dalších dvou.
+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
Problém je, že tohle není
Robin Seina https://diit.cz/profil/robin-seina
13. 11. 2014 - 09:55https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuseProblém je, že tohle není zdaleka první hra, kterou letos ubi vypustil šíleně zabugovanou. Might and Magic X.: Legacy a Watch Dogs na tom nebyli o moc lépe. A u prvně jmenovaného navíc UBI ukončil podporu už po třech měsících aniž by opravil byť ty nejhorší chyby a přiznal se k tomu po dalších dvou.https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuse#comment-744621
+
Zdravim, Watch dogs jsem hral od druheho dne - bugy tam byly (a mozna jeste stale jsou) ale zase az tak hrozene jako jsou v Assasins jsem nezazil, to uz je fakt extrem.
Bohuzel neni to jen Ubisioft co dneska vydava alfa/beta verze her a chce za to prachy. V tom lepsim pripade to jeste casem opravi, v tom horsim to opravi az s vydanim nejakeho placeneho DLC a v tom nejhorsim se na to vykaslou uplne.
Docela me tato situace stve .... asi uz prestanu hry kupovat nebo co.... Asi nicim jinym nez penezenkou vydavatele neovlivnime. Anebo tvrde pozadovat opravit vadny produkt, nebo si vratit penize.
+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
Zdravim, Watch dogs jsem hral
Nalim https://diit.cz/profil/nalim
13. 11. 2014 - 11:29https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuseZdravim, Watch dogs jsem hral od druheho dne - bugy tam byly (a mozna jeste stale jsou) ale zase az tak hrozene jako jsou v Assasins jsem nezazil, to uz je fakt extrem.
Bohuzel neni to jen Ubisioft co dneska vydava alfa/beta verze her a chce za to prachy. V tom lepsim pripade to jeste casem opravi, v tom horsim to opravi az s vydanim nejakeho placeneho DLC a v tom nejhorsim se na to vykaslou uplne.
Docela me tato situace stve .... asi uz prestanu hry kupovat nebo co.... Asi nicim jinym nez penezenkou vydavatele neovlivnime. Anebo tvrde pozadovat opravit vadny produkt, nebo si vratit penize.
https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuse#comment-744651
+
Já to řeším nepříliš počestnou cestou try-before-buy a s koupí většinou počkám na nějakou tu slevovou akci, což má zároveň plus v tom, že půl roku po vydání je už většinou to nejhorší opraveno.
A než za to ukřižujete, podotknu, že to k tomu mám dobré důvody, jmenovitě předobjednávky Gothic 3, Dragon Age Origins, Mass Effect 2, Mass Effect 3, Might and Magic X.: Legacy, Watch Dogs a poslední v řadě Civilization: Beyond Earth. Nevermore!
+1
+8
-1
Je komentář přínosný?
Já to řeším nepříliš
Robin Seina https://diit.cz/profil/robin-seina
13. 11. 2014 - 11:46https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuseJá to řeším nepříliš počestnou cestou try-before-buy a s koupí většinou počkám na nějakou tu slevovou akci, což má zároveň plus v tom, že půl roku po vydání je už většinou to nejhorší opraveno.
A než za to ukřižujete, podotknu, že to k tomu mám dobré důvody, jmenovitě předobjednávky Gothic 3, Dragon Age Origins, Mass Effect 2, Mass Effect 3, Might and Magic X.: Legacy, Watch Dogs a poslední v řadě Civilization: Beyond Earth. Nevermore!https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuse#comment-744657
+
Ja za to nikoho krizovat nehodlam.
U singleplayer her take nemam moc problem pockat pul roku rok na odladeni a jeste k tomu slevu.
Horsi je to u multiplayer titulu, kde po roce uz to treba hraje malo lidi, nebo to uz hraji jen naskilovani hraci, nebo boti. Pak je to trochu nuda.
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
Ja za to nikoho krizovat
Nalim https://diit.cz/profil/nalim
13. 11. 2014 - 11:51https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuseJa za to nikoho krizovat nehodlam.
U singleplayer her take nemam moc problem pockat pul roku rok na odladeni a jeste k tomu slevu.
Horsi je to u multiplayer titulu, kde po roce uz to treba hraje malo lidi, nebo to uz hraji jen naskilovani hraci, nebo boti. Pak je to trochu nuda.https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuse#comment-744663
+
Nejsem si jistý proč si jmenoval ME2 a 3. Jedničku jsem taky hrál dlouho upirátěnou, ale 2 i 3 jsem rovnou předobjednával a ani v den vydání jsem s nima neměl problém. Bohužel, tyhle časy jsou asi definitivně pryč.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Nejsem si jistý proč si
Libor Míšek https://diit.cz/profil/cursedslayer
14. 11. 2014 - 09:28https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuseNejsem si jistý proč si jmenoval ME2 a 3. Jedničku jsem taky hrál dlouho upirátěnou, ale 2 i 3 jsem rovnou předobjednával a ani v den vydání jsem s nima neměl problém. Bohužel, tyhle časy jsou asi definitivně pryč.https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuse#comment-744925
+
Protože všechny jmenované hry pro mne svým způsobem představovaly zklámání a u jejich vydavatelů už si veškeré další předobjednávky zatraceně rozmyslím, pokud je učiním vůbec. U ME2 a 3, můžu jmenovat zjednodušení rpg prvků na holé minimum, EA DLC cenová politika, úžasná vstřícnost EA podpory (já naopak na několik bugů narazila) a pak samozřejmě tříbarevný konec.
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Protože všechny jmenované hry
Robin Seina https://diit.cz/profil/robin-seina
14. 11. 2014 - 17:59https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuseProtože všechny jmenované hry pro mne svým způsobem představovaly zklámání a u jejich vydavatelů už si veškeré další předobjednávky zatraceně rozmyslím, pokud je učiním vůbec. U ME2 a 3, můžu jmenovat zjednodušení rpg prvků na holé minimum, EA DLC cenová politika, úžasná vstřícnost EA podpory (já naopak na několik bugů narazila) a pak samozřejmě tříbarevný konec.https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuse#comment-745033
+
pravda, politika DLC je otravná, člověk bez všech DLC má sotva 80% příběhu (v případě ME3 tak 40% lol).
ale třeba Dragon Age: Prameny považují za jednu z nejlepších (fantasy) RPG vůbec.
a i Mass Effect 2 byl skvělý (i když bez DLC je to opět chudší), zklamání přišlo až s Mass Effect 3.
14. 11. 2014 - 23:20https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskusepravda, politika DLC je otravná, člověk bez všech DLC má sotva 80% příběhu (v případě ME3 tak 40% lol).
ale třeba Dragon Age: Prameny považují za jednu z nejlepších (fantasy) RPG vůbec.
a i Mass Effect 2 byl skvělý (i když bez DLC je to opět chudší), zklamání přišlo až s Mass Effect 3.https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuse#comment-745067
+
Mně už se zdálo i Watch Dogs nějaké extrémně náročné, že na svém HE jsem to neroztáhl
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Mně už se zdálo i Watch Dogs
De https://diit.cz/profil/drezir
13. 11. 2014 - 09:57https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuseMně už se zdálo i Watch Dogs nějaké extrémně náročné, že na svém HE jsem to neroztáhl
https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuse#comment-744625
+
Pravděpodobně jsi měl tu Bitcoin verzi. Kámoš to hrál v pohodě "mojí" verzi na Phenomu x4 965 a HD5850. Já na i5-2500K a i7-3770K s HD7950. Dosáhnout 60FPS nebyl nijak velký problém.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Pravděpodobně jsi měl tu
Libor Míšek https://diit.cz/profil/cursedslayer
14. 11. 2014 - 09:35https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskusePravděpodobně jsi měl tu Bitcoin verzi. Kámoš to hrál v pohodě "mojí" verzi na Phenomu x4 965 a HD5850. Já na i5-2500K a i7-3770K s HD7950. Dosáhnout 60FPS nebyl nijak velký problém.https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuse#comment-744927
+
video dobry, ale toto: http://youtu.be/9pQ_ZozZIio me dostalo na kolena :D (pro rejpaly: vim, ze je to z jine verze, ale o to tu preci nejde ;)
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
video dobry, ale toto: http:/
kasi https://diit.cz/profil/j-k1
13. 11. 2014 - 12:05https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskusevideo dobry, ale toto: http://youtu.be/9pQ_ZozZIio me dostalo na kolena :D (pro rejpaly: vim, ze je to z jine verze, ale o to tu preci nejde ;)https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuse#comment-744670
+
čekal jsem watchdogs engine(to bude nakonec asi AC rouge)... tímto u mě naopak autoři stoupli, že se snaží o něco nového... jen to dopilovat :-)
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
čekal jsem watchdogs engine
VashCZ https://diit.cz/profil/vashcz
13. 11. 2014 - 14:01https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskusečekal jsem watchdogs engine(to bude nakonec asi AC rouge)... tímto u mě naopak autoři stoupli, že se snaží o něco nového... jen to dopilovat :-)https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuse#comment-744711
+
Watch Dogs ma svuj vlastni Disrupt engine a AC hry vzdy meli a stale maji porad svuj ANVIL.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Watch Dogs ma svuj vlastni
ROdNEY https://diit.cz/profil/radoslav-suchan
13. 11. 2014 - 22:07https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuseWatch Dogs ma svuj vlastni Disrupt engine a AC hry vzdy meli a stale maji porad svuj ANVIL.https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuse#comment-744863
+
asi jsem slepej, ale disrupt a anvil mě přijdou velmi podobný
prej engine pro watchdogs "from the scratch" si pamatuju že jsem četl a před vydáním jsem byl natěšenej... ale vono hovno... když jsem nakonec zjistil že je to assasins creed z budoucnosti a akorát k tomu přidali pár věcí z far cry
jestli opravdu hooooodně náhodou vivinuli Disrupt jen proto aby ho pak nepoužili, tak to bych se hodně divil
myslím tak, že Rouge bude smíchanina black flagu a watch dogsů(v podstatě dost naráží na možnosti starých konzolí, takže jestli má být něco nového, tak jedině tím že přidají featury z watchdogsů)
a unity taktéž s tím, že to ještě vylepšili(optimalizovali(jestli se tak dá říct po přečtení článku :-D)) pro větší masu lidí(ve hře) a kdo ví(já ne, ale půlka lidí už jo :-D), co všechno je tam navíc tam ještě dali
+1
-9
-1
Je komentář přínosný?
asi jsem slepej, ale disrupt
VashCZ https://diit.cz/profil/vashcz
13. 11. 2014 - 22:33https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuseasi jsem slepej, ale disrupt a anvil mě přijdou velmi podobný
prej engine pro watchdogs "from the scratch" si pamatuju že jsem četl a před vydáním jsem byl natěšenej... ale vono hovno... když jsem nakonec zjistil že je to assasins creed z budoucnosti a akorát k tomu přidali pár věcí z far cry
jestli opravdu hooooodně náhodou vivinuli Disrupt jen proto aby ho pak nepoužili, tak to bych se hodně divil
myslím tak, že Rouge bude smíchanina black flagu a watch dogsů(v podstatě dost naráží na možnosti starých konzolí, takže jestli má být něco nového, tak jedině tím že přidají featury z watchdogsů)
a unity taktéž s tím, že to ještě vylepšili(optimalizovali(jestli se tak dá říct po přečtení článku :-D)) pro větší masu lidí(ve hře) a kdo ví(já ne, ale půlka lidí už jo :-D), co všechno je tam navíc tam ještě dalihttps://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuse#comment-744867
+
Far Cry je zase DUNIA, ale samozrejme ze ruzne casti / pristupy se pouzivaji ve vice enginech a probiha tam coop mezi ruznymi studii v ramci ubisoftu.
Engine je to ale jiny, prestoze tam podobnosti jsou.
Disrupt pochazi od uplne jineho studia, ktere puvodne pracovalo na Driver a vychazi tusim prave z nej. EA zvolilo jiny pristup a snazi je vsude pouzit Frostbite. Ubisoft nechava svoje studia si delat vlastni enginy a ty vylepsovat v ramci serii.
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
Far Cry je zase DUNIA, ale
ROdNEY https://diit.cz/profil/radoslav-suchan
13. 11. 2014 - 22:49https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuseFar Cry je zase DUNIA, ale samozrejme ze ruzne casti / pristupy se pouzivaji ve vice enginech a probiha tam coop mezi ruznymi studii v ramci ubisoftu.
Engine je to ale jiny, prestoze tam podobnosti jsou.
Disrupt pochazi od uplne jineho studia, ktere puvodne pracovalo na Driver a vychazi tusim prave z nej. EA zvolilo jiny pristup a snazi je vsude pouzit Frostbite. Ubisoft nechava svoje studia si delat vlastni enginy a ty vylepsovat v ramci serii.https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuse#comment-744871
+
Když je ubisoft tak liberální, tak mi řekni proč autoři Watchdogs udělali tu hru tak, aby se pocitem ovládání blížila assasins creed a člověk si připadal jak ve far cry? :-/
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Když je ubisoft tak liberální
VashCZ https://diit.cz/profil/vashcz
13. 11. 2014 - 23:39https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuseKdyž je ubisoft tak liberální, tak mi řekni proč autoři Watchdogs udělali tu hru tak, aby se pocitem ovládání blížila assasins creed a člověk si připadal jak ve far cry? :-/https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuse#comment-744875
+
Zdali se da nazvat pristup ubisoftu za liberalni, tim si nejsem uplne jisty. Nazval bych ho osobne jinym privlastkem, nicmene.
Watch Dogs se nejenom blizi AC ale mnohem vic se blizi napriklad serii GTA, stejne jako dalsim hram. Zcela jiste se nechali inspirovat mnohymi hrami. Pocit je silne subjektivni a ja tam tak velkou podobnost nevidim. Rozhodne ne vetsi nez u mnohych dalsich her. Ubisoft ma zkratka pocit (legitimni), ze podobne hry s otevrenym svetem (ala GTA) si proste najdou svoje siroke publikum a koreni v podobe hacking bude pusobit sveze a neotrele!
Podobnosti muzeme najit mezi ruznymi hrami ale to jeste neznamena, ze musi mit stejny engine nebo podobny vykon.
Ja osobne povazuji za lepsi mit jeden univerzalni engine a ten aplikovat na mnozstvi svych titulu. Na druhou stranu chapu tak velkeho vydavatele jako Ubi s mnozstvim studii, ktere maji svoje vlastni enginy z predchozich titulu a s temi umeji pracovat a umi si je prizpusobit.
Jak AC tak FC jsou tituly, se kterymi ubisoft na trhu uspel, a proto logicky bude podobne funkcni modely aplikovat i na dalsi hry.
+1
-8
-1
Je komentář přínosný?
Zdali se da nazvat pristup
ROdNEY https://diit.cz/profil/radoslav-suchan
21. 11. 2014 - 13:05https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuseZdali se da nazvat pristup ubisoftu za liberalni, tim si nejsem uplne jisty. Nazval bych ho osobne jinym privlastkem, nicmene.
Watch Dogs se nejenom blizi AC ale mnohem vic se blizi napriklad serii GTA, stejne jako dalsim hram. Zcela jiste se nechali inspirovat mnohymi hrami. Pocit je silne subjektivni a ja tam tak velkou podobnost nevidim. Rozhodne ne vetsi nez u mnohych dalsich her. Ubisoft ma zkratka pocit (legitimni), ze podobne hry s otevrenym svetem (ala GTA) si proste najdou svoje siroke publikum a koreni v podobe hacking bude pusobit sveze a neotrele!
Podobnosti muzeme najit mezi ruznymi hrami ale to jeste neznamena, ze musi mit stejny engine nebo podobny vykon.
Ja osobne povazuji za lepsi mit jeden univerzalni engine a ten aplikovat na mnozstvi svych titulu. Na druhou stranu chapu tak velkeho vydavatele jako Ubi s mnozstvim studii, ktere maji svoje vlastni enginy z predchozich titulu a s temi umeji pracovat a umi si je prizpusobit.
Jak AC tak FC jsou tituly, se kterymi ubisoft na trhu uspel, a proto logicky bude podobne funkcni modely aplikovat i na dalsi hry.https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuse#comment-746231
+
divíte se?? Ubisoft přišel s "úžasnou" myšlenkou, že během několika měsíců nám stihne naservírovat rovnou 2 díly Assassin's Creed (Unity a Rogue)... takže to logicky muselo dopadnout takhle: žádný čas na optimalizaci nebo řešení bugů.
13. 11. 2014 - 14:59https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskusedivíte se?? Ubisoft přišel s "úžasnou" myšlenkou, že během několika měsíců nám stihne naservírovat rovnou 2 díly Assassin's Creed (Unity a Rogue)... takže to logicky muselo dopadnout takhle: žádný čas na optimalizaci nebo řešení bugů.https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuse#comment-744725
+
Pokud ze tohle lidi vypláznou 60$ plus během hraní když chcete otevřít tu či onu truhlu, tak jedině zaplacením mikrotransakcí, jenž jdou až ke 100$ (!!!) ( http://youtube.com/watch?v=deumbPHeB94 ) ... tak v tom bude Ubisoft pokračovat.
Toliko masivní bojkot až krach může ještě herní průmysl zachránit, protože tohle je konec.
+1
+9
-1
Je komentář přínosný?
Pokud ze tohle lidi vypláznou
trodas https://diit.cz/profil/trodas
13. 11. 2014 - 16:17https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskusePokud ze tohle lidi vypláznou 60$ plus během hraní když chcete otevřít tu či onu truhlu, tak jedině zaplacením mikrotransakcí, jenž jdou až ke 100$ (!!!) ( http://youtube.com/watch?v=deumbPHeB94 ) ... tak v tom bude Ubisoft pokračovat.
Toliko masivní bojkot až krach může ještě herní průmysl zachránit, protože tohle je konec.https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuse#comment-744767
+
Ale to neni novinka, minuly rok to bylo obdobne. Co se vykonu tyce ani GameWorks vykonu jiste nepomohl (alespon na AMD grafikach rozhodne ne), optimalizace GameWorks ubisoft ovlivnit vubec nemuze!
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Ale to neni novinka, minuly
ROdNEY https://diit.cz/profil/radoslav-suchan
13. 11. 2014 - 22:10https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuseAle to neni novinka, minuly rok to bylo obdobne. Co se vykonu tyce ani GameWorks vykonu jiste nepomohl (alespon na AMD grafikach rozhodne ne), optimalizace GameWorks ubisoft ovlivnit vubec nemuze!https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuse#comment-744865
+
Akým spôsobom ovlyvnilo negatívne HBAO+ výkon u Watch Dogs?
Celkovo samozrejme GameWorks ako prídavné feature k renderingu si v niektorých prípadoch zoberú výkonu viac (ako God Rays, PCSS či PhysX). To vyplýva z logiky veci. Iné je to ale napríklad u spomínaného HBAO+, ktoré je po výkonovej stránke na tom lepšie ako HDAO. A aj pri ňom majú ľudia možnosť zvoliť iné riešenie ak sa im toto nepáči. GameWorks feature-y nie sú Mantle. Mantle zefektívňuje prístup k HW pri nezmenej grafickej stránke zatiaľčo GameWorks ovplyvňuje grafickú stránku hier. Nedá sa od toho očakávať, že by mal výkonu pomôcť.
UBISOFT sa proste rozhodol vydať neodladenú hru. V prípade Watch Dogs ešte v primeranej miere. V prípade ACU to fakt prehnali keď im nefungujú základné veci (levitácie, vo veľa prípadoch kolízie a pod). Toto je fakt maslo na hlave UBISOFtu. Viem, že niektorí to využívajú na to, aby si kopli do NV (viď DD, ktorý zrejme netuší ani základy vývoja hier a nevie ani čo znamená optimalizácia - s týmto slovom manipuluje podľa ľubovôle). Ale o tom by to nemalo byť. Myslím, že článok pod ktorým teraz píšeme tieto komentáre celkom pekne vystihuje ako sa veci majú. NVIDIu v tomto prípade do toho pletú iba fandovia AMD.
Každopádne predpokladám, že máš AMD grafiku. Aké máš skúsenosti s testom GameWorks features v hrách, ktoré vyšli? Vychádza ti to naozaj až tak zle?
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
Ad GameWorks:
Marek Moravčík https://diit.cz/profil/mareknr
14. 11. 2014 - 12:54https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuseAd GameWorks:
Akým spôsobom ovlyvnilo negatívne HBAO+ výkon u Watch Dogs?
Celkovo samozrejme GameWorks ako prídavné feature k renderingu si v niektorých prípadoch zoberú výkonu viac (ako God Rays, PCSS či PhysX). To vyplýva z logiky veci. Iné je to ale napríklad u spomínaného HBAO+, ktoré je po výkonovej stránke na tom lepšie ako HDAO. A aj pri ňom majú ľudia možnosť zvoliť iné riešenie ak sa im toto nepáči. GameWorks feature-y nie sú Mantle. Mantle zefektívňuje prístup k HW pri nezmenej grafickej stránke zatiaľčo GameWorks ovplyvňuje grafickú stránku hier. Nedá sa od toho očakávať, že by mal výkonu pomôcť.
UBISOFT sa proste rozhodol vydať neodladenú hru. V prípade Watch Dogs ešte v primeranej miere. V prípade ACU to fakt prehnali keď im nefungujú základné veci (levitácie, vo veľa prípadoch kolízie a pod). Toto je fakt maslo na hlave UBISOFtu. Viem, že niektorí to využívajú na to, aby si kopli do NV (viď DD, ktorý zrejme netuší ani základy vývoja hier a nevie ani čo znamená optimalizácia - s týmto slovom manipuluje podľa ľubovôle). Ale o tom by to nemalo byť. Myslím, že článok pod ktorým teraz píšeme tieto komentáre celkom pekne vystihuje ako sa veci majú. NVIDIu v tomto prípade do toho pletú iba fandovia AMD.
Každopádne predpokladám, že máš AMD grafiku. Aké máš skúsenosti s testom GameWorks features v hrách, ktoré vyšli? Vychádza ti to naozaj až tak zle? https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuse#comment-744986
+
Videjo nejede, bylo asi okopcene od originalu kvuli reklamam, tak jej zabanovali, hodte odkaz na original.
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
Videjo nejede, bylo asi
BTJ https://diit.cz/profil/btj
14. 11. 2014 - 10:42https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuseVidejo nejede, bylo asi okopcene od originalu kvuli reklamam, tak jej zabanovali, hodte odkaz na original.https://diit.cz/clanek/assassins-creed-unity-bugy-nizky-vykon/diskuse#comment-744945
+
Vidím, že všetci nepochopili základnú myšlienku autorov hry. Polo fázovo posunuté bytosti a zapracovaný štvrtý ci dokonca piaty rozmer krížený s paralelným vesmírom.
To ma potom iné grády :)
Konečně hra plná nových a nečekaných situací, vyžadující "think out of the box" způsob řešení! Jen tak dál!
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
÷ Sarcasm ÷
÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷
To je bug v Animuse, nie v samotnej hre! Ako je to možné že ste to vy ako hráči a fanúšikovia série nepochopili???
(To že im akcie spadli o 9 percent po vydaní hry už asi ale bug v Animuse nebude...)
hmm no ja tam nejky zasadny problem nevidim. Ved v ramci plateneho early acessu vyzera tato alpha verzia nahodou celkom dokoncena :-)
ubiLOL na konci videa :D
ale graficky je to pekne, skoda ze asscreed je ta najvacsia tupost
mi to připadá horší jak CoD
mohli tomu dat tak mesic dva na testovani a opravu casto dost jednoduchych bugu, to co tam je nejcasteji videt jsou jen spatne kolize nebo mirne posunute nektere osy, sice je to neomlouva ale v tak rozsahlem projektu a s tolika objekty ukocirovat takovej ekosystem nebude zadna sranda, to bude hodne narocnej zahul a osobne bych to ani delat nechtel, pritom predpokladam ze zodpovednej clovek zato dostane slusnej pojeb
Este som to cele nedopozeral, ale ti vznasajuci sa "leziaci" ludia na cca 1:50 mi pripomenuli Inception. :D Uz len "obalit" ich kablom. :D
Problém je, že tohle není zdaleka první hra, kterou letos ubi vypustil šíleně zabugovanou. Might and Magic X.: Legacy a Watch Dogs na tom nebyli o moc lépe. A u prvně jmenovaného navíc UBI ukončil podporu už po třech měsících aniž by opravil byť ty nejhorší chyby a přiznal se k tomu po dalších dvou.
Zdravim, Watch dogs jsem hral od druheho dne - bugy tam byly (a mozna jeste stale jsou) ale zase az tak hrozene jako jsou v Assasins jsem nezazil, to uz je fakt extrem.
Bohuzel neni to jen Ubisioft co dneska vydava alfa/beta verze her a chce za to prachy. V tom lepsim pripade to jeste casem opravi, v tom horsim to opravi az s vydanim nejakeho placeneho DLC a v tom nejhorsim se na to vykaslou uplne.
Docela me tato situace stve .... asi uz prestanu hry kupovat nebo co.... Asi nicim jinym nez penezenkou vydavatele neovlivnime. Anebo tvrde pozadovat opravit vadny produkt, nebo si vratit penize.
Já to řeším nepříliš počestnou cestou try-before-buy a s koupí většinou počkám na nějakou tu slevovou akci, což má zároveň plus v tom, že půl roku po vydání je už většinou to nejhorší opraveno.
A než za to ukřižujete, podotknu, že to k tomu mám dobré důvody, jmenovitě předobjednávky Gothic 3, Dragon Age Origins, Mass Effect 2, Mass Effect 3, Might and Magic X.: Legacy, Watch Dogs a poslední v řadě Civilization: Beyond Earth. Nevermore!
Ja za to nikoho krizovat nehodlam.
U singleplayer her take nemam moc problem pockat pul roku rok na odladeni a jeste k tomu slevu.
Horsi je to u multiplayer titulu, kde po roce uz to treba hraje malo lidi, nebo to uz hraji jen naskilovani hraci, nebo boti. Pak je to trochu nuda.
Nejsem si jistý proč si jmenoval ME2 a 3. Jedničku jsem taky hrál dlouho upirátěnou, ale 2 i 3 jsem rovnou předobjednával a ani v den vydání jsem s nima neměl problém. Bohužel, tyhle časy jsou asi definitivně pryč.
Protože všechny jmenované hry pro mne svým způsobem představovaly zklámání a u jejich vydavatelů už si veškeré další předobjednávky zatraceně rozmyslím, pokud je učiním vůbec. U ME2 a 3, můžu jmenovat zjednodušení rpg prvků na holé minimum, EA DLC cenová politika, úžasná vstřícnost EA podpory (já naopak na několik bugů narazila) a pak samozřejmě tříbarevný konec.
pravda, politika DLC je otravná, člověk bez všech DLC má sotva 80% příběhu (v případě ME3 tak 40% lol).
ale třeba Dragon Age: Prameny považují za jednu z nejlepších (fantasy) RPG vůbec.
a i Mass Effect 2 byl skvělý (i když bez DLC je to opět chudší), zklamání přišlo až s Mass Effect 3.
Zakaznik firmu jinak nez pres profit neovlivni.
Gratuluji k tomuhle zjisteni.
Lepsi pozde nez...
Mně už se zdálo i Watch Dogs nějaké extrémně náročné, že na svém HE jsem to neroztáhl
Pravděpodobně jsi měl tu Bitcoin verzi. Kámoš to hrál v pohodě "mojí" verzi na Phenomu x4 965 a HD5850. Já na i5-2500K a i7-3770K s HD7950. Dosáhnout 60FPS nebyl nijak velký problém.
video dobry, ale toto: http://youtu.be/9pQ_ZozZIio me dostalo na kolena :D (pro rejpaly: vim, ze je to z jine verze, ale o to tu preci nejde ;)
čekal jsem watchdogs engine(to bude nakonec asi AC rouge)... tímto u mě naopak autoři stoupli, že se snaží o něco nového... jen to dopilovat :-)
Watch Dogs ma svuj vlastni Disrupt engine a AC hry vzdy meli a stale maji porad svuj ANVIL.
asi jsem slepej, ale disrupt a anvil mě přijdou velmi podobný
prej engine pro watchdogs "from the scratch" si pamatuju že jsem četl a před vydáním jsem byl natěšenej... ale vono hovno... když jsem nakonec zjistil že je to assasins creed z budoucnosti a akorát k tomu přidali pár věcí z far cry
jestli opravdu hooooodně náhodou vivinuli Disrupt jen proto aby ho pak nepoužili, tak to bych se hodně divil
myslím tak, že Rouge bude smíchanina black flagu a watch dogsů(v podstatě dost naráží na možnosti starých konzolí, takže jestli má být něco nového, tak jedině tím že přidají featury z watchdogsů)
a unity taktéž s tím, že to ještě vylepšili(optimalizovali(jestli se tak dá říct po přečtení článku :-D)) pro větší masu lidí(ve hře) a kdo ví(já ne, ale půlka lidí už jo :-D), co všechno je tam navíc tam ještě dali
Far Cry je zase DUNIA, ale samozrejme ze ruzne casti / pristupy se pouzivaji ve vice enginech a probiha tam coop mezi ruznymi studii v ramci ubisoftu.
Engine je to ale jiny, prestoze tam podobnosti jsou.
Disrupt pochazi od uplne jineho studia, ktere puvodne pracovalo na Driver a vychazi tusim prave z nej. EA zvolilo jiny pristup a snazi je vsude pouzit Frostbite. Ubisoft nechava svoje studia si delat vlastni enginy a ty vylepsovat v ramci serii.
Když je ubisoft tak liberální, tak mi řekni proč autoři Watchdogs udělali tu hru tak, aby se pocitem ovládání blížila assasins creed a člověk si připadal jak ve far cry? :-/
Zdali se da nazvat pristup ubisoftu za liberalni, tim si nejsem uplne jisty. Nazval bych ho osobne jinym privlastkem, nicmene.
Watch Dogs se nejenom blizi AC ale mnohem vic se blizi napriklad serii GTA, stejne jako dalsim hram. Zcela jiste se nechali inspirovat mnohymi hrami. Pocit je silne subjektivni a ja tam tak velkou podobnost nevidim. Rozhodne ne vetsi nez u mnohych dalsich her. Ubisoft ma zkratka pocit (legitimni), ze podobne hry s otevrenym svetem (ala GTA) si proste najdou svoje siroke publikum a koreni v podobe hacking bude pusobit sveze a neotrele!
Podobnosti muzeme najit mezi ruznymi hrami ale to jeste neznamena, ze musi mit stejny engine nebo podobny vykon.
Ja osobne povazuji za lepsi mit jeden univerzalni engine a ten aplikovat na mnozstvi svych titulu. Na druhou stranu chapu tak velkeho vydavatele jako Ubi s mnozstvim studii, ktere maji svoje vlastni enginy z predchozich titulu a s temi umeji pracovat a umi si je prizpusobit.
Jak AC tak FC jsou tituly, se kterymi ubisoft na trhu uspel, a proto logicky bude podobne funkcni modely aplikovat i na dalsi hry.
divíte se?? Ubisoft přišel s "úžasnou" myšlenkou, že během několika měsíců nám stihne naservírovat rovnou 2 díly Assassin's Creed (Unity a Rogue)... takže to logicky muselo dopadnout takhle: žádný čas na optimalizaci nebo řešení bugů.
Pokud ze tohle lidi vypláznou 60$ plus během hraní když chcete otevřít tu či onu truhlu, tak jedině zaplacením mikrotransakcí, jenž jdou až ke 100$ (!!!) ( http://youtube.com/watch?v=deumbPHeB94 ) ... tak v tom bude Ubisoft pokračovat.
Toliko masivní bojkot až krach může ještě herní průmysl zachránit, protože tohle je konec.
Tri diely ... ešte Chronicles China, 2D platformovka. A sem-tam nejaká mobilná hra.
Ale to neni novinka, minuly rok to bylo obdobne. Co se vykonu tyce ani GameWorks vykonu jiste nepomohl (alespon na AMD grafikach rozhodne ne), optimalizace GameWorks ubisoft ovlivnit vubec nemuze!
Ad GameWorks:
Akým spôsobom ovlyvnilo negatívne HBAO+ výkon u Watch Dogs?
Celkovo samozrejme GameWorks ako prídavné feature k renderingu si v niektorých prípadoch zoberú výkonu viac (ako God Rays, PCSS či PhysX). To vyplýva z logiky veci. Iné je to ale napríklad u spomínaného HBAO+, ktoré je po výkonovej stránke na tom lepšie ako HDAO. A aj pri ňom majú ľudia možnosť zvoliť iné riešenie ak sa im toto nepáči. GameWorks feature-y nie sú Mantle. Mantle zefektívňuje prístup k HW pri nezmenej grafickej stránke zatiaľčo GameWorks ovplyvňuje grafickú stránku hier. Nedá sa od toho očakávať, že by mal výkonu pomôcť.
UBISOFT sa proste rozhodol vydať neodladenú hru. V prípade Watch Dogs ešte v primeranej miere. V prípade ACU to fakt prehnali keď im nefungujú základné veci (levitácie, vo veľa prípadoch kolízie a pod). Toto je fakt maslo na hlave UBISOFtu. Viem, že niektorí to využívajú na to, aby si kopli do NV (viď DD, ktorý zrejme netuší ani základy vývoja hier a nevie ani čo znamená optimalizácia - s týmto slovom manipuluje podľa ľubovôle). Ale o tom by to nemalo byť. Myslím, že článok pod ktorým teraz píšeme tieto komentáre celkom pekne vystihuje ako sa veci majú. NVIDIu v tomto prípade do toho pletú iba fandovia AMD.
Každopádne predpokladám, že máš AMD grafiku. Aké máš skúsenosti s testom GameWorks features v hrách, ktoré vyšli? Vychádza ti to naozaj až tak zle?
Videjo nejede, bylo asi okopcene od originalu kvuli reklamam, tak jej zabanovali, hodte odkaz na original.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.