Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Broadwell je DirectX12-kompatibilní, ale plnou podporu má až Skylake

"přijde Skylake, který čekáme někdy na jaře příštího roku" ..... no na jare tezko ..... na jare se nejspis nedockame ani vsech broadwellu ..... skylake bych videl nekdy spis na podzim, nejdriv .....

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Bejt Intelem, tak Broadwell pro desktopy úplně zruším ve prospěch Skylaku...

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Broadwell pro desktop taky nebude, vyjimkou maji byt je Kckove CPU, ktere udajne zas nebudou vydany u SkyLake. Sam to nechapu, ale takto se to zatim prezentovalo.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

OMG a proc jako? Jim nejde o to nabidnout to nejlepsi co maji, ale postupne nabizet od nejhorsiho k nejlepsimu ..... nemaji duvod to uspechat. Proc myslis, ze je cherrytrail tak odsunuty .... protoze uz nekde u clovertrailu ujel konkurenci (ARM) vlak .... pak prisel baytrail, ktery tomu zasadil korunu a jak vidno intel nema kam spechat ..... uz vic jak rok intel vyrabi 14nm ARMy pro embedded zarizeni a kontrolery, takze v 14nm procesu zakopany pes nebude ..... je to jen o nulove konkurenci, tak si muze intel dovolit salamovou taktiku. Kazdopadne broadwell bude bomba, uz se tesim, hlavne na tu spotrebu.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

To by mě právě zajímalo, zda DX12 znamená, že hry na tom budou efektivnější (hlavní přínos DX12), ale že na tom nepůjde nějaká nová fičurka, nebo to jenom znamená, že to poběží pod ovladačema, ale ani ta efektivita se neprojeví.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Vzhledem k te predvadecce se Surface, ktera ma stavajici CPU tak se to projevuje i na tech bez plne podpory.

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

DX12 zadnou novou grafickou featurku neprinese, vpodstate bude plne HW kompatibilni s DX11, jedine pozorovatlene zmeny budou okolo CPU a jeho vyuziti, teoreticky mozna jeste odstrani nektere dnes i v minulosti zbytecne featorky ktere byli nutne k certifikaci HW a nikdy je nikdo nevyuzil (ruzne druhy nekompresnich audio/video a obrazovich formatu z okrajovich vrstev) aneb v seznamu na foru AMD se onich jiz v seznamu potrebnych funkci jiz nic nepise a v danem seznamu schazi

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Přestaň prosím šířit nesmysly, že DX12 přinese několik nových technologií oficiálně potvrdil i Microsoft. Pokud by DX12 nic nového nepřinesl, postrádalo by jaksi smysl zmiňovat, jaký feature_level při podpoře DX12 karta umí.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

bud neumis cist, nebo fakt nevim? jedinej rozdil v seznamu grafickych podpor Microsoftu ktery AMD zverejnilo na foru tykajicich se GPU je u polozky "UAV slots" kde u 11_11 je u 12_0 (oznacovane jako X) cislovka 128 misto 64 (u 11_0 je tam 8), a vzhledem k tomu ze dane grafiky co zminili v seznamu kompatibilnich maji vypsano ze umi 256, tak si asi kazdy dovodi jak natom dane grafiky jsou

podle toho co se pise na foru AMD budou nove technologie v DX12 v oblasti CPU

vsechno co maji noveho DX11.1 a 2 oproti DX11 je v oblasti 2D, ty seznamy tam jsou a maji asi 350 polozek toho co ktere DX maji nebo nemaji v podporach, kuprikladu Target-independent rasterization, ovsem i tu oba tvurci cipu umi resit efektivne vlastnima algoritmama z drivejsi doby a pouzivaji ji jiz nekolik let

ale holt sirim nesmysly, ale nevim proc ty "nesmysly" teda siri i na foru AMD, asi si tam z vyvojaru delaj prcu a pak se bavej jak to nekdo siri dal :D

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

k AMD a jeho podpore DX12 bych dodal, ze podle tvrzeni je Mantel v podstate velmi podobny DX12 takze pokud se stane, ze nektery featurky tam nepojedou, tak to opravi jen upgrade firmwaru karty. Kazdopadne jedina AMD ted uz chrli DX12 zarizeni

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

Takže když teď umí pár procent vývojářů částečně využívat jen některé funkce z DX11, tak náznaky využití DX12 můžem čekat na konci dekády?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ako dovod, preco kupovat nvidiu to beriem :)

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.