Co je nového v DirectX 9.0a
Minulý týden se objevila nová verze DirectX s číslovkou 9.0a (i když v zápětí zmizela a o chvíli později ji Microsoft znovu poskytl - viz bleskovky). Nyní se objevily i oficiální informace o tom, co je vlastně změněno. Potvrzuje se, že toto vydání není nikterak zásadní, nebyla totiž přidána ani změněna jediná fuknce v API, ale namísto toho je tu několik změn, možná spíše vylepšení:
- Vylepšena rychlost při nakládání s texturami v Direct3D
- Celkově vylepšena rychlost v D3DX
- Oprava možného přepsání PSGP paměti v Direct3D
- Přidána podpora pro antialiasované renderovací cíle
- Bylo změněno DirectPlay tak, aby se eliminovaly problémy s připojováním při využití UPnP routerů
Zatím je k dispozici jen síťová (net) instalace, na kterou jsem dával odkaz minule. V případě Windows XP by se vám mělo stáhnout méně než 8 MB, u Windows 98 a ME méně než 9 MB. Až bude k dispozici distribuovatelná instalace, měla by se vejít do 33 MB.
Diskuse ke článku Co je nového v DirectX 9.0a