Tak ta grafika je masakr! Když si představím jak by mohla vypadat operace flashpoint v tomhle kabátě, srdéčko zaplesá.
Jinak nevíc mě ve střílečkách štve ta odolnost prostředí, kdy se tu a tam rozbijou nějaké věci, ale vesměs všechny stavby okolo zůstanou na svém místě. Vývojáři ve spintires ukázali že se terén může deformovat podle Vás a zničený terén si zapamatuje a když jedete zpět tak na vás nečeká uhlazená rovinka. Jo škoda že není nějaká střílečka ala operace flashpoint ve spintires, to by mohl být celkem masakr.
+1
-11
-1
Je komentář přínosný?
Tak ta grafika je masakr!
Jaroslav Crha https://diit.cz/profil/jaroslav-crha
17. 3. 2016 - 13:51https://diit.cz/clanek/cryengine-v-prichazi-crytek-zavadi-dobrovolne-poplatky-za-uziti/diskuseTak ta grafika je masakr! Když si představím jak by mohla vypadat operace flashpoint v tomhle kabátě, srdéčko zaplesá.
Jinak nevíc mě ve střílečkách štve ta odolnost prostředí, kdy se tu a tam rozbijou nějaké věci, ale vesměs všechny stavby okolo zůstanou na svém místě. Vývojáři ve spintires ukázali že se terén může deformovat podle Vás a zničený terén si zapamatuje a když jedete zpět tak na vás nečeká uhlazená rovinka. Jo škoda že není nějaká střílečka ala operace flashpoint ve spintires, to by mohl být celkem masakr. https://diit.cz/clanek/cryengine-v-prichazi-crytek-zavadi-dobrovolne-poplatky-za-uziti/diskuse#comment-871034
+
Ten obrázek postrádá detaily a vůbec se mi nelíbí.
Kingdom Come vypadá daleko lépe. Pravděpodobně Crytek zabudovává technologie vývojářů her. On se vlastně Vávra zmínil, že v projektech KC: D, SC a Crytek si vzájemně vyměňují zkušenosti.
+1
-14
-1
Je komentář přínosný?
Ten obrázek postrádá detaily
Cert https://diit.cz/profil/certcz
17. 3. 2016 - 17:37https://diit.cz/clanek/cryengine-v-prichazi-crytek-zavadi-dobrovolne-poplatky-za-uziti/diskuseTen obrázek postrádá detaily a vůbec se mi nelíbí.
Kingdom Come vypadá daleko lépe. Pravděpodobně Crytek zabudovává technologie vývojářů her. On se vlastně Vávra zmínil, že v projektech KC: D, SC a Crytek si vzájemně vyměňují zkušenosti.https://diit.cz/clanek/cryengine-v-prichazi-crytek-zavadi-dobrovolne-poplatky-za-uziti/diskuse#comment-871120
+
ten obrazek vpodstet muze vzniknout v jakemkoliv engine, modely a textury pro to vanikaji v jinych softech a engine je jen doubor casti ktery to dokaze zobrazit a dale s tim pracovat, o samotny vizual se stara konkretni osoba, a vpodstate uplne stejne obrazky se daji nastavit v ruznych enginech, rozdil pak bude jen v rychlosti jakou to vykresli :)
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
ten obrazek vpodstet muze
SamanCZ (neověřeno) https://diit.cz
17. 3. 2016 - 19:24https://diit.cz/clanek/cryengine-v-prichazi-crytek-zavadi-dobrovolne-poplatky-za-uziti/diskuseten obrazek vpodstet muze vzniknout v jakemkoliv engine, modely a textury pro to vanikaji v jinych softech a engine je jen doubor casti ktery to dokaze zobrazit a dale s tim pracovat, o samotny vizual se stara konkretni osoba, a vpodstate uplne stejne obrazky se daji nastavit v ruznych enginech, rozdil pak bude jen v rychlosti jakou to vykresli :)https://diit.cz/clanek/cryengine-v-prichazi-crytek-zavadi-dobrovolne-poplatky-za-uziti/diskuse#comment-871166
+
Z dlhodobeho hladiska skor nerozumny krok jak pre Crytek tak aj pre Epic. Kazdy produkt ma nejaku cenu a pokial sa nejedna o nejaku marketingovu strategiu typu obsadenie trhu, davat to uplne zadarmo je nezmysel. Teda jedine ze by mali trvale prijmy z ineho zdroju, co Crytek nema vzhladom na to ze minuly rok boli tesne pred krachom a vytiahl ich z toho Amazon kupou enginu. Ale to bola jednorazova injekcia ktora mozno vydrzi rok, mozno dva a potom vyschne.
A nejak nechapem komu vlastne sa snazi Crytek ale aj Epic tymto pristupom pomoct. Pre malych indie vyvojarov a studia je aj tak UE alebo Cryengine prehnane velky, ziada si programatorov ktory sa v danom engine dlhsie pohybuju lebo krivka ucenia je dost strma, tak isto grafikov. Moc sa ani nepise o tom ze vzhladom na profesionalne pozadie enginov sa tak nejak rata aj s podobnymi nastrojmi - Visual Studio, Photoshop, na 3d modelovanie Max alebo Maya. Samozrejme da sa to nahradit lepsie alebo horsie roznymi free alternativami, len samotny workflow v tychto enginoch je prave pripraveny pre profi nastroje. Este 3d modeleri maju uz aj rozne indie licencie, daju sa zohnat zadarmo alebo skoro zadarmo ale napriklad niesom si isty ci VS Comunnity, ktory je zdarma, je mozne pouzit na hru ktora sa bude predavat. Tyto maly vyvojari aj tak skor sahnu po Unity alebo niecom inom malom (dost zaujimavo vyzera Atomic engine - taka free alternativa k Unity aj so zdrojakmi) a vecsi by mohli kludne zaplatit nejaku cenu za licenciu ci uz na UE alebo Cryengine. A velke AAA studia uz tiez presla moda licencovania technologii. Vecsinou kazdy vydavatel ma jedno studio ktore vytvara technologiu ktoru potom interne licencuje svojim studiam - EA a ich Dice s Frostbite, Ubi ma tych enginov niekolko, Bethesda ma momentalne IDTech a ten ich dolepenec pre Fallout/Elderscrolls hry, atd.
+1
-18
-1
Je komentář přínosný?
Z dlhodobeho hladiska skor
aa bb https://diit.cz/profil/nemo22
17. 3. 2016 - 13:54https://diit.cz/clanek/cryengine-v-prichazi-crytek-zavadi-dobrovolne-poplatky-za-uziti/diskuseZ dlhodobeho hladiska skor nerozumny krok jak pre Crytek tak aj pre Epic. Kazdy produkt ma nejaku cenu a pokial sa nejedna o nejaku marketingovu strategiu typu obsadenie trhu, davat to uplne zadarmo je nezmysel. Teda jedine ze by mali trvale prijmy z ineho zdroju, co Crytek nema vzhladom na to ze minuly rok boli tesne pred krachom a vytiahl ich z toho Amazon kupou enginu. Ale to bola jednorazova injekcia ktora mozno vydrzi rok, mozno dva a potom vyschne.
A nejak nechapem komu vlastne sa snazi Crytek ale aj Epic tymto pristupom pomoct. Pre malych indie vyvojarov a studia je aj tak UE alebo Cryengine prehnane velky, ziada si programatorov ktory sa v danom engine dlhsie pohybuju lebo krivka ucenia je dost strma, tak isto grafikov. Moc sa ani nepise o tom ze vzhladom na profesionalne pozadie enginov sa tak nejak rata aj s podobnymi nastrojmi - Visual Studio, Photoshop, na 3d modelovanie Max alebo Maya. Samozrejme da sa to nahradit lepsie alebo horsie roznymi free alternativami, len samotny workflow v tychto enginoch je prave pripraveny pre profi nastroje. Este 3d modeleri maju uz aj rozne indie licencie, daju sa zohnat zadarmo alebo skoro zadarmo ale napriklad niesom si isty ci VS Comunnity, ktory je zdarma, je mozne pouzit na hru ktora sa bude predavat. Tyto maly vyvojari aj tak skor sahnu po Unity alebo niecom inom malom (dost zaujimavo vyzera Atomic engine - taka free alternativa k Unity aj so zdrojakmi) a vecsi by mohli kludne zaplatit nejaku cenu za licenciu ci uz na UE alebo Cryengine. A velke AAA studia uz tiez presla moda licencovania technologii. Vecsinou kazdy vydavatel ma jedno studio ktore vytvara technologiu ktoru potom interne licencuje svojim studiam - EA a ich Dice s Frostbite, Ubi ma tych enginov niekolko, Bethesda ma momentalne IDTech a ten ich dolepenec pre Fallout/Elderscrolls hry, atd.https://diit.cz/clanek/cryengine-v-prichazi-crytek-zavadi-dobrovolne-poplatky-za-uziti/diskuse#comment-871036
+
Epic síce ponúka UE4 zadarmo, ale z komerčného produktu, ktorý si na ňom vybuduješ, musíš Epicu niečo zaplatiť. Myslím že ide o 5% a teraz neviem či zo zisku alebo obratu.
+1
-11
-1
Je komentář přínosný?
Epic síce ponúka UE4 zadarmo,
Marek Moravčík https://diit.cz/profil/mareknr
17. 3. 2016 - 14:18https://diit.cz/clanek/cryengine-v-prichazi-crytek-zavadi-dobrovolne-poplatky-za-uziti/diskuseEpic síce ponúka UE4 zadarmo, ale z komerčného produktu, ktorý si na ňom vybuduješ, musíš Epicu niečo zaplatiť. Myslím že ide o 5% a teraz neviem či zo zisku alebo obratu.https://diit.cz/clanek/cryengine-v-prichazi-crytek-zavadi-dobrovolne-poplatky-za-uziti/diskuse#comment-871046
+
Jasne aj Unity vyzera ze je zdarma len ta free verzia je v urcitych smeroch obmedzena (a momentalne o dost viac ako UE alebo Cryengine) a tiez maju licencnu politiku okolo vydavanych hier na ich engine. Fakt je ten ze ale 5% z nejakych indie titulov im vyvoj nezaplati, respektive sa to na nom dost odrazi. Aj tak to budu tahat velke tituly kde su inde dohody a hlavne su aj peniaze na nakup licencie. Mam pocit ze Epic to zatial vykryva z roznych aktivit mimo vyvoju. Teraz oznamili tusim nejaku kolaboraciu s Disney na GDC. Epic aj Crytek budu tlacit VR a asi aj licencie pre mimo herne firmy, napriklad vizualizacie pre architektov, strojarenske vizualizacie a podobne. Tam maju sancu na slusne peniaze.
Ono ako som aj pisal, je vidiet trend velkych AAA vydavatelov/developerov nelicencovat tieto multy enginy ale radesj si robit nejaku vlastnu inhouse technologiu.
+1
+15
-1
Je komentář přínosný?
Jasne aj Unity vyzera ze je
aa bb https://diit.cz/profil/nemo22
17. 3. 2016 - 14:41https://diit.cz/clanek/cryengine-v-prichazi-crytek-zavadi-dobrovolne-poplatky-za-uziti/diskuseJasne aj Unity vyzera ze je zdarma len ta free verzia je v urcitych smeroch obmedzena (a momentalne o dost viac ako UE alebo Cryengine) a tiez maju licencnu politiku okolo vydavanych hier na ich engine. Fakt je ten ze ale 5% z nejakych indie titulov im vyvoj nezaplati, respektive sa to na nom dost odrazi. Aj tak to budu tahat velke tituly kde su inde dohody a hlavne su aj peniaze na nakup licencie. Mam pocit ze Epic to zatial vykryva z roznych aktivit mimo vyvoju. Teraz oznamili tusim nejaku kolaboraciu s Disney na GDC. Epic aj Crytek budu tlacit VR a asi aj licencie pre mimo herne firmy, napriklad vizualizacie pre architektov, strojarenske vizualizacie a podobne. Tam maju sancu na slusne peniaze.
Ono ako som aj pisal, je vidiet trend velkych AAA vydavatelov/developerov nelicencovat tieto multy enginy ale radesj si robit nejaku vlastnu inhouse technologiu.https://diit.cz/clanek/cryengine-v-prichazi-crytek-zavadi-dobrovolne-poplatky-za-uziti/diskuse#comment-871066
+
Minimální částka je 0. CryEngine je tedy OPĚT konečně zdarma.
+1
-16
-1
Je komentář přínosný?
Minimální částka je 0.
franta flinta https://diit.cz/profil/eskymak
17. 3. 2016 - 16:03https://diit.cz/clanek/cryengine-v-prichazi-crytek-zavadi-dobrovolne-poplatky-za-uziti/diskuseMinimální částka je 0. CryEngine je tedy OPĚT konečně zdarma.https://diit.cz/clanek/cryengine-v-prichazi-crytek-zavadi-dobrovolne-poplatky-za-uziti/diskuse#comment-871098
+
Tak ta grafika je masakr! Když si představím jak by mohla vypadat operace flashpoint v tomhle kabátě, srdéčko zaplesá.
Jinak nevíc mě ve střílečkách štve ta odolnost prostředí, kdy se tu a tam rozbijou nějaké věci, ale vesměs všechny stavby okolo zůstanou na svém místě. Vývojáři ve spintires ukázali že se terén může deformovat podle Vás a zničený terén si zapamatuje a když jedete zpět tak na vás nečeká uhlazená rovinka. Jo škoda že není nějaká střílečka ala operace flashpoint ve spintires, to by mohl být celkem masakr.
Ten obrázek postrádá detaily a vůbec se mi nelíbí.
Kingdom Come vypadá daleko lépe. Pravděpodobně Crytek zabudovává technologie vývojářů her. On se vlastně Vávra zmínil, že v projektech KC: D, SC a Crytek si vzájemně vyměňují zkušenosti.
ten obrazek vpodstet muze vzniknout v jakemkoliv engine, modely a textury pro to vanikaji v jinych softech a engine je jen doubor casti ktery to dokaze zobrazit a dale s tim pracovat, o samotny vizual se stara konkretni osoba, a vpodstate uplne stejne obrazky se daji nastavit v ruznych enginech, rozdil pak bude jen v rychlosti jakou to vykresli :)
Z dlhodobeho hladiska skor nerozumny krok jak pre Crytek tak aj pre Epic. Kazdy produkt ma nejaku cenu a pokial sa nejedna o nejaku marketingovu strategiu typu obsadenie trhu, davat to uplne zadarmo je nezmysel. Teda jedine ze by mali trvale prijmy z ineho zdroju, co Crytek nema vzhladom na to ze minuly rok boli tesne pred krachom a vytiahl ich z toho Amazon kupou enginu. Ale to bola jednorazova injekcia ktora mozno vydrzi rok, mozno dva a potom vyschne.
A nejak nechapem komu vlastne sa snazi Crytek ale aj Epic tymto pristupom pomoct. Pre malych indie vyvojarov a studia je aj tak UE alebo Cryengine prehnane velky, ziada si programatorov ktory sa v danom engine dlhsie pohybuju lebo krivka ucenia je dost strma, tak isto grafikov. Moc sa ani nepise o tom ze vzhladom na profesionalne pozadie enginov sa tak nejak rata aj s podobnymi nastrojmi - Visual Studio, Photoshop, na 3d modelovanie Max alebo Maya. Samozrejme da sa to nahradit lepsie alebo horsie roznymi free alternativami, len samotny workflow v tychto enginoch je prave pripraveny pre profi nastroje. Este 3d modeleri maju uz aj rozne indie licencie, daju sa zohnat zadarmo alebo skoro zadarmo ale napriklad niesom si isty ci VS Comunnity, ktory je zdarma, je mozne pouzit na hru ktora sa bude predavat. Tyto maly vyvojari aj tak skor sahnu po Unity alebo niecom inom malom (dost zaujimavo vyzera Atomic engine - taka free alternativa k Unity aj so zdrojakmi) a vecsi by mohli kludne zaplatit nejaku cenu za licenciu ci uz na UE alebo Cryengine. A velke AAA studia uz tiez presla moda licencovania technologii. Vecsinou kazdy vydavatel ma jedno studio ktore vytvara technologiu ktoru potom interne licencuje svojim studiam - EA a ich Dice s Frostbite, Ubi ma tych enginov niekolko, Bethesda ma momentalne IDTech a ten ich dolepenec pre Fallout/Elderscrolls hry, atd.
Epic síce ponúka UE4 zadarmo, ale z komerčného produktu, ktorý si na ňom vybuduješ, musíš Epicu niečo zaplatiť. Myslím že ide o 5% a teraz neviem či zo zisku alebo obratu.
Jasne aj Unity vyzera ze je zdarma len ta free verzia je v urcitych smeroch obmedzena (a momentalne o dost viac ako UE alebo Cryengine) a tiez maju licencnu politiku okolo vydavanych hier na ich engine. Fakt je ten ze ale 5% z nejakych indie titulov im vyvoj nezaplati, respektive sa to na nom dost odrazi. Aj tak to budu tahat velke tituly kde su inde dohody a hlavne su aj peniaze na nakup licencie. Mam pocit ze Epic to zatial vykryva z roznych aktivit mimo vyvoju. Teraz oznamili tusim nejaku kolaboraciu s Disney na GDC. Epic aj Crytek budu tlacit VR a asi aj licencie pre mimo herne firmy, napriklad vizualizacie pre architektov, strojarenske vizualizacie a podobne. Tam maju sancu na slusne peniaze.
Ono ako som aj pisal, je vidiet trend velkych AAA vydavatelov/developerov nelicencovat tieto multy enginy ale radesj si robit nejaku vlastnu inhouse technologiu.
Minimální částka je 0. CryEngine je tedy OPĚT konečně zdarma.
Co podpora Vulkanu?
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.