Další podrobnosti o smlouvě Microsoftu s Yahoo!
Ve druhých pěti letech desetileté smlouvy o spolupráci, kterou spolu podepsaly firmy Microsoft a Yahoo! bude pro Yahoo! finančně tučnějších, tedy pokud se obchody povedou, protože mu Microsoft za reklamy u vyhledávání na Yahoo! webech zaplatí ne 88 %, jako v těch prvních pěti, ale celých 90 %. Obě firmy si budou ale stále držet vlastní oddělení pro prodej reklamy, Yahoo! však bude „obhospodařovat“ ty největší a nejvíce bonitní zadavatele reklamy a to vydrží celých pět let, pak se firmy mohou rozhodnout, zda si své VIP zákazníky vezmou zpět, pak se budou procenta také měnit. Nejméně 400 zaměstnanců Yahoo! přejde k Microsoftu jako součást internetového vyhledávacího společenství a obě firmy vyberou dalších 150 lidí z Yahoo! na pomoc s přechodem pro vyhledávací engine Yahoo! na technologii Microsoftu.
Zajímavé je, že od té chvíle, co se obchodníci o této dohodě dozvěděli, ceny akcií Yahoo! začaly klesat, nyní je to už o 16 %, naopak Microsft si mírně polepšil, aby se cena nyní zase začala blížit té před podepsáním smlouvy.