Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Další zvěsti o novém značení 45nm AMD Phenomů

K cemu je petimistny cislovani, kdyz vsechny cisla konci nulou?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

qee: k tomu, ze tam casem misto nuly muzes fouknout neco jinyho?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Phenom 20350 vypada jako sympatickej upgrade do moji AM2+ desky, skoda jen ze nema 95W jako stejne taktovanej model pro AM3

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

qee: protože čtyřmístný kombinace už vybrali

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

@qee: WTF? Proc mame tisicikorunu, kdyz uz je tady desetikoruna a stokoruna? ROTFL! :=)))

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

XxXxXxX: Tak tos mi to vysvetlil, diky!

shinigami: Stejne tam bude maximalne petka ... nekdy mozna. Ono by totez slo vyresit zvysenim nektery cifry (prvni?) apod.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

qee: 65nm phenomi zacali cislicou 9 a vela ludi ma nakupuje procesor s najvyssim cislom, lebo by mal byt asi aj najlepsi..tak asi aby to aj sedelo..
mna osobne zaujima skor, ze ci ozaj uz tento rok budu dostupne 45nm..obzvlast v tyxto koncinax..

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pôjde AM3 procesory strčiť do AM2+ dosky?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

>> Slavomir:
Ano.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

I ty, Brute?

vykomunikovat = přesvědčit někoho, aby dělal to co nechce, metodami, které se mu příčí

Vykomunikovat by snad původně nebylo špatné slovo. Zní sice hrozně a ortodoxní češtinář by z něj asi dostal slintavku, ale přesně zapadá do naší doby. Už dávno jsme spolu přestali mluvit. Teď si hromadně mailujeme a SMSkujeme, chatujeme a používáme ICQ. Znám lidi, kteří už vůbec netelefonují a že by hovořili se svými partnery přímo či jezdili na osobní návštěvy, ani náhodou. Slovo "domluvit se" je tudíž archaismus.

U zmrdů k tomu ještě přistupuje fakt, že se s nikým nedomluví. Pokud se mám s někým domluvit, znamená to obvykle najít kompromis za podmínky vzájemného pochopení a akceptace argumentů protistrany. Zmrdi lidi kolem nechápou a jejich argumenty ignorují či bagatelizují, takže se ani nedomluví. Musí to tedy vykomunikovat.

Zdroj: dfens-cz.com

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

>> adams:
Moc to žereš :).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A to je konec Intelu ... Intel končí a změní se jen na přicmrndávač AMD s jeho perfektními Phenomy a Deneby.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

>> ATI-Tom:
A ty to asi hulit nepřestaneš, jak tak koukám ;).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

@WIFT> Já su čistý jako slovo boží - prachy uvážlivě investuju - do Phenomu a co. Přiznej se, že ty máš Intel slepenec Qčko. No naletěl jsi ale nic není ztraceno. Já tě poučovat nechci o Phenomu/Denebu, páč na to přijdeš stejně sám...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ATI-Tom> O velky, shledni ze svych vysin vedeni a ukaz me slepemu cestu....k CPU s napisem AMD a vykonejsimu nez je moje C2Q na 3.2GHz, magore..Az bude, tak se s tim Intelem klidne rozloucim, ja na nem nebaziruju. Nebo jsi mozna tak zazranej do Intelu, ze timhle patetickym zpusobem zkousis skodit AMD? Ach jo, proc jenom ty pocitace pritahujou takovy exoty..?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

>> ATI-Tom:
No tak tohle mě pobavilo, já, o kterém je známo, že jsem spíše na AMD, veškeré počítače v domácnosti běhají na AMD (všechny čtyři - jen server, který je značkovým maličkým Compaqem EN SFF a má Pentium III, protože to na to bohatě stačí a vyšlo to v bazaru docela levně) a naletěl jsem Intelu? ROFLMAO, to nerozdejchám :DDD
Víš, já jsem narozdíl od tebe soudný, zatímco ty jsi slepý :).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

@REN> No ty jsi aspoň upřimnej a přiznáš, že máš ten Slepenec Intel Qčko. Upřimnou soustrast. To jsou dvě obstarožní dvoujádra co o sobě navzájem nevědí a když tak musí mezi sebou komunikovat oklikou přes zoufale pomalou FSB a RAM na 1066, nebo 1333MHz. Ztímco AMD Phenom je nativní CPUčko, kde jádra spolupracují fantasticky rychle přes L3 cache co je součástí procáku. Když jsi si koupil Intel, tak jsi míň chápavej - tak já ti to vysvětlím jinak> To je jako by jsi seděl se svou holkou na posteli a dělali by jste to oklikou přes telefon a centrálu O2. Ha, ha, ha :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

@WIFT> Tak to tě chválím, čtyři PC a všechny na správný platformě (AMD), to je známka toho, že o PC toho hodně víš. Bravo :))

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ATI-Tom> Nebo 1600MHz, jako v mem pripade. Proc jsi mi misto plkani o sexu (o kterem toho tusim moc vedet nebudes) radeji nerekl, co vykonejsiho bych si tedy misto sveho "obstarozniho CPU" mel koupit, kdyz jsem se na to ptal?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

>> Ren:
Čéče té frajer, co? :))) Už se těším na jeho odpověď tobě, protože to se musí tesat do kamene, potenciální děti tomu nebudou věřit, až jim to budu vyprávět :)))

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

:) Čte se to dobře , jen je ta nativnost AMD jaksi k ničemu , když je výkonově porazí neefektivní slepenec ...
Ne ne , těch 125 a 95 W TDP je přesně to co jsem od 45nm Phenomů neočekával ....

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

WIFT> No, co by napsal, nic..:-) My normalni prece vime, ze nema co napsat..

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

>> Ren:
No, já spíš předpokládám, že napíše a že to zase bude perla k popukání :) Tihleti "Priors of the Ori" se nevzdávají ;).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tato diskuze je nyní společná i pro článek Další zvěsti o novém značení 45nm AMD Phenomů.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tato diskuze byla založena k článku Nové údajné modelové číslování 45nm Phenomů.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

nechápu proč, když ted snížili na 45nm (větší frekvence, nižší spotřeba) ted nezkusej znova K8 - ja bych se na tu jejich novou achitekturu vyprdl. Takhle to daj s K8 treba na 5GHZ pri 45ti nm ..

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Vacsiu prifajcenost ani hadam nemohli vymysliet..otras

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pak však přijde i řada 14000, která opět 6 MB L3 cache ponese, jenže půjde už o tříjádrové procesory, no, a řada 14000 má mít 3 jádra a žádnou L3 cache - nema tam byt 14050?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

boze, ctu to uz po paty a sem z toho jelen. 14050 tam asi byt nema... asi nizsi cislo, co? 14000 ma L3 a 1?000 nema...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

blbeček >> to je ale rozumny nazor. Ja som podobne rozmyslal preco sa nerecykluju mobilne graficke cipy. Keby sa vyrobil taky Radeon 9800 na 45nm, bola by to idealna grafika pre booky, snad uspornejsia ako IntelShity.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Intel končí v propadlišti PC dějin...AMD svým 5-místním označením dává i tímto najevo svoji výkonovou a technologickou převahu. 4-místné označení Intelu je správné, protože i výkon je nižší a nativní 64b high-end technologie Phenomu/Deneb dokonce řádově. Končící a již mrtvá patice Intel 775 už nemá dnešnímu klientovi nic nabídnout, Slepenec Intel Q-čko je zcela nepodařený a kamufláž 4jádrového procesoru, 2jádra Core2D na dnešní potřeby výkonově zcela nedostatečná a nový Nehalem-škvarek je propadák snad největší v historii Intelu (zničení procesoru po pokusu o taktování s napětím na RAM >1,6V, fatální TDP 130W atd. to vše za fantasmagorické ceny izraelského lichváře. Navrhuji BOJKOT INTELU, tyto procáky nekupovat a nenecht se okrádat lichvářskými cenami za paskvil Intel. Nehalem-Honempryčsním na 2,9GHz stojí lichvářských 8200,- Kč, Já si za tyto peníze koupil celou sestavu s výkonným Phenomem - Phenom X3 (2100,-Kč), automatem taktnutý na 2,52GHz bez navýšení teploty a napětí, desku 780G s HDMI a fireVire (1540,-), 2x2GB DDR2 800MHz 4-4-4-12 (1550,-), nejnovější HDD 640GB/2-plotny 32MB cache (1800,-), flešku 4GB 200x (350,-)
a mám za 7340,-Kč výkonnou sestavu s nejmodernějšími technologiemi dneška a ještě mi zbyly prachy na mejdan, na oslavu mý nový sestavy. Za ty prachy bych jen koukal na Nehalem-Honempryčsnímnežbudeškvarek na kredenci. Je fakt, že už neznám ve svým okolí nikoho, kdo by si procák Intel koupil. Jen jeden na něj šetřil celý loňský rok, že ho synovi k Vánocům koupí a jedl jen sádlo se škvarkama a když si pro něj 23.12.2007 chtěl jít, umřel na kurděje a zůstali po něm 3 siroty-hrozně smutnej příběh...tenhle Intel. Proto ho budeme bojkotovat, ať si ho v tom Izraeli, kde vznikl, za ty lichvářský ceny naloží do octa.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ty si nejaky ten faATIk, co? Pekny pribeh:) smutny koniec:( PC by si pohanal skreckom v koliesku, alebo by bol k tomu aj zdroj?...:D:D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2ati-tom: proč tolik ironie?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pamatate si este na clanok o GreaseMonkey. Popisovalo sa tam filtrovanie obsahu. V popise sa objavila jedna premenna - pitomci = "...".

A hadajte, koho by som zaradil na prve miesto v tejto premennej?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Kto sa chce vyznat v parametroch CPU mal by sa zamerat na OPN kód,  modelove cisla intelu niesu na tom o nic lepsie   O to sa asi lepsie predavaju..

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

>> ATI-Tom:
Myslím, že se nedopustím ani přestupku, když řeknu, že jsi ukázkový blb :). Naopak si myslím, že kdyby v Intelu neměli co dělat, že tě klidně mohou žalovat za šíření pomluv a pumpnout tě o nějaký ten peníz, protože to, co tady vykládáš, to už nejsou jen obyčejné kecy, to jsou normální lži a pomluvy.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

>>WIFT: Ale hezky se to čte.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jen se zeptám, díky L3 cache dle mýho nejvíc roste spotřeba - ty varianty bez ní, počítá se pro ně s nižším TDP? a nebo bude jen nepřístupná, ale napájená pořád (jako třeba u C2D nižších verzí)?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

>> DTSmaniac:
Spíše to odhaduju tak, že se TDP upravovat nebude, ale reálná spotřeba být nižší může.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

OMLUVA FIRMĚ INTEL - Tímto se omlouvám za nesprávně uvedený údaj v předchozím diskuzním příspěvku. Kaji se a uvádím, že jsem nesprávně uvedl cenu procesoru Intel Nehalem-Honempryčsním i7-940 2,9GHz, že stojí 8200,-Kč. Správná cena je 13269,-Kč. Je mi to nesmírně líto a prosím o odpuštění, už to nikdy neudělám!!! Nejvíc je mi ale líto, že jsem tuto fantasmagorickou cenu nevěděl před tím mejdanem, protože by mohl být daleko větší - supermejdan s 5069,-Kč navíc! Ale slibuju že to napravím a do konce roku za těch 5069,-Kč uspořádám ještě jeden mejdan.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to ATI-Tom:
kde sa da zohnat ten matros na ktorom ficis??

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Kcel by som vidiet zivu diskusiu Hulana a toho magorika.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

hmmmm: Maj ho všude na IT-obchodech. Tahle sestava je fakt skvělá a co do poměru ceny/výkon nepřekonatelná. Grafika tam není, protože to je srdeční záležitost každýho, tu si netroufám kvůli serioznosti navrhnout.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

WIFT: A myslis ze by intel vytriskal nejaky prachy na diteti nebo nesvepravnem obcanovi? Mozna po rodici ditete, ale nastesti neni mozne aby je vytriskal z nesvepravneho obcana :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2Wift: vcelku mě překvapuje, že i ty se necháš stáhnout do takové flame diskuze. Z jeho příspěvku ironie jen prýští.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

>> huhlanidodatek: Bohuzel zda se ze jsme svedky novodobeho "vedlejsiho efektu" diskuznich for - zvatlani, breptani, urazeni atpdb. bez zodpovednosti(cti potrestani)....:((
 
>>Anti-TOM:
Urcite mas pravdu ze PhenomX3 + 780G + 2x2Gb je dobra volba, ale to je tak vse co se k tomu da rici, rozhodne tve nesmysly ohledne Intelu jsis mohl nechat ve svem chorem mozku a ja byt modem teto diskuze uz bych ti dal banana jak na IP tak na nick...;)
 
>>redakce CDR:
V tomhle to chce byt nekompromisni vazena redakce CDR, myslim si ze je na case zavest system 2x varovani a po treti dost, muj navrh zni: za poruseni pravidel prvni banan(IP+nick) na 3 dny, druhy na 10dni, potreti na dozivoti(zakaz by byl samozrejme jen v diskuzin foru na prispivani, cteni by mohlo/melo zustat kazdemu)...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Cus,
krasna diskuze.....
to ATI-Tom:
v principu s tebou souhlasim, ale zenes to do extremu. Taky jedu roky na AMD platforme (od dob X5, jestli si na nej este vubec nekdo vzpomina) v booku mam celera ale jinak sem celkem vernej. Tvrdit ze je slepenec od Intelu horsi nez Phenom je prinejmensim kratkozrake. Ja mam ted X2 na XP32 a kdybych mel single-core, tak si myslim ze mi to az tak moc velkej rozdil neprijde, pac vytizeni na vic nez 55-60% je v min nez 1% casu behu, tak proc sem si kupovat dalsi nebo hned tri dalsi. Ja vim, je to do budoucna, ale ja mam do roka 2-4 CPU, takze si radsi koupim CPU s vetsim taktem nez poctem jader.
A jen tak nahodou nemenuje se tvuj bracha noba tata Ladik??? :-)....
 
to WIFT:
Predsedo, vom neni magor (ATI-Tom), doktor rikal, ze je jenom to.... ehm, momentalne zavostalej....
 
k clanku:
no tak az jim dojdou cislicka, tak prejdou na HEX a muzou jit az do F-ka, ikdyz tady by museli jit spis do minusu, ale treba se i toho  jednou dockame. A nebo se da na konec A, E ci EE a je vykydano...
 
off topic:
nesel by nekde splasit FW na LG GSA-T20N, nejak mi nelouska RAM media, ikdyz by je mela louskat jako nic.... Diky.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ci to znacenioe nesuvisi nejak s tymto

AMD urobi postatne vyhlasenie tykajuce sa firmy

AUSTIN, Tx. -- 6.10.2008
Kedy to bude: 7.10.2008 o 8:00 vychodoamareickeho casu (14:00 stredoeuropskeho letneho casu)
http://www.amd.com/us-en/Corporate/VirtualPressRoom/0,,51_104_543~128490...

Neoficilane ide o rozdelenie fimy na vyvojarsku AMD a vyrobnu firmu s predbeznym nazvom "Foundry" a sucasne AMD naslo investora(tak AMD je sponzorom Ferrari a uz v AMD vlastni udajne az 20%), ktory do oboch novych firem naleje hned dnes 2,1 mld USD a 3,6-6 mld USD v buducnosti

http://www.nytimes.com/2008/10/07/technology/07chip.html?hp

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nějaký značení mě už dávno přestalo zajímat,nebudu si zatěžovat hlavu nějakýma nesmyslnýma hausnumerama,který se navíc každou chvíli mění.To je fakt jen pro ty co chtějí na estrádách předvádět svoji fenomenální paměť.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

custa: Neříkej, že 2jádra ještě nekoho zajímaj, když máš za stejnou cenu 3-4jádro a že je Slepenec Intel C2Q a celá patice 775 minulost, je i Intelem oficiálně potvrzeno. Tvoje tvrzení, že je jedno, jestli máš 1jádro nechávám bez komentáře, protože nevím teda co s PC děláš - asi nic.
MatDaxII: Ty jsi si koupil asi Slepence a teď pláčeš jak jsi naletěl. Myslel sis že je to 4jádro a ono to je slepený z 2+2jder, teď teprve Intel okopčil Phenoma - jediného moderního nativního procáku s integrovaným pamětovým řadičem co je na trhu.
KNOX, huhlání: Je to technologická a cenová výhoda vyjádřená teď i novým znčením, co vás vede k těmto zoufalým příspěvkům bez argumentů, chápu. Za pár dnů jsou tu 45nm Deneby a tím Intel definitivně končí. Dostal se do pasti - za sebou mrtvou patici 775 a před sebou Nehalem-Honempryčsním, co se o něm píše na webu, že se odpálí po zvýšení napětí na DDR3 nad 1,6V. To není chyba, ale pro mě to je desaster a prakticky neprodejný model. Co bude teda Intel teď prodávat za svý fantasmagorický ceny - to je mi záhadou. Nikdo už Intel nebude kupovat.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ATI-Tom:A proč se tady rozčiluješ,pokud bude nehalem stát za prd,jak to zatím vypadá,ale uvidíme ještě až budou pořádný testy,tak ho asi nebude nikdo za tu cenu kupovat.To je snad jasný.Aspoň myslím že většina lidí nakupuje podle poměru cena/výkon a ne podel barvy.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Cus,
ATI-Tom:
No to mi rekni kdy si pri bezne praci vytizil triple core na 3x 100%
Komprese videa, prehravani videa, 2D grafika, programovani, hry atd... Jedinej program kterej bezpecne vytizi 2 jadra na 100% je DVDShrink, jinak to vsechno jede po jednom vlaknu -jadru. Za posledni cca rok sem mel: X2-3600, 4000, 4400, 4800 a ted mam 5000BE a misto X3-X4 ted pujdu do 5400BE, pac si nemyslim, ze bych vicejadro efektivne vyuzil. Ja vim ze tlak PR je obrovsky, ale sou veci ktery zatim proste nepotrebujem.
Asus M3A-32-MVP, Sapphire 3870, 5000BE @3,5, Zalman CNPS9700, 1TB Samsung, 4GB. Od Intelu by me stejnej vykon stal vic, ale pokud na to mas, tak vejvetsi vykon sezenes u modrejch. A hlavne my s tim tady nic neudelame.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Cus,
to borowitz:
Delam v tomhle odvetvi uz vic nez 10 let a bohuzel u vetsiny lidi je barva a pak az cena/vykon...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ati.tom>
>Tvoje tvrzení, že je jedno, jestli máš 1jádro nechávám bez komentáře,
>protože nevím teda co s PC děláš - asi nic.

toto je blbost

27.11.2007

INTEL zistil, ze menej ako 1 % programtorov je pripravene na paralelne programovanie, ktore je nevyhnutne v buducnosti
http://www.theinquirer.net/gb/inquirer/news/2007/11/27/programmers-prepa...

12.2.2008
Chuck Moore, s trasio obdorny poradca(senior fellow) u AMD

"Primeysle sa dostava do paniky vdaka problemu ako programovat multijadrove CPU, specialne tie heterogenne"
Aby ste vedeli efektivne vyuzit dnes multi-jadra potrebujete na to PhD v informatike. Toto musime zmenit, ak chceme umozit vstupu heterogennych multijadier na trh.
http://www.eetimes.com/news/latest/showArticle.jhtml?articleID=206501805

Heterognenne multijadro je IBM Cell a ma nim byt aj AMD Fusion

V momentalnom stave SW je teda jedno ci mas jedno alebo osem jadier, pokial nepouzivas server-ovy SW, ktory je paralelney a ted pocita s multi CPU/multijadrovym CPU

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to fotoba :
Dekuji, nazorneji bych to asi jen tezko vysvetlil.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ATI-tom: bravo! tak pekna napodobenina RH (jen s opacnou orientaci), to se jen tak nevidi! Dobre jsem se zasmal :)

Jinak Nehalem: to je v tuto chvili serverovy CPU, ne desktopovy pro taktovace, takze nejake "usmazeni" tam zas tolik snad nehrozi. Tam se totiz netaktuje ;).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

kopoo: Nehalem-Honempryčstímškvarkem je desktopový procák, tak ho intel prezntuje - servrové jsou Xenony. Takže se ti odpálí a každá pořádná DDR3 má vyšší napětí jak 1,6V, kde už ten procák shoří i v těch tvých servrech. To je dobrej fór - výstraha na deskách: Tento CPU vám shoří, děkujeme za jeho nákup. Tak to ještě svět PC nezažil !!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ati-tom: clovece, s tebou se clovek vazne nenudi :) ja bych si nedovolil takhle demagogicky obhajovat amd/ati i pres to ze jsem jejich priznivce... pokud nejsi ochoten uznat, ze v soucasne dobe ma intel na desktopu rychlejsi procesory nez amd (otazka je cena apod), tak se rozhledni trosku kolem sebe na webu...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

aspon je tu panove zabava ;-) Atitom je opravdu unikat, i v armade se nedaji najit takove kousky. jeste bych ho chtel videt live. ja hlasuji ho zatim nechat zde, aspon se v praci nenudim na nocnich :o)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

kdysi jsem byl zastance AMD, ale jakmile jsem zkusil Intel+Intel byl jsem prekvapen mene problemy a lepsi satbilitou. Dneska me spis zajima stabilita/vykon/cena. Zajimaly by me prakticke zkusenosti uzivatelu AMD s AMD CPU+AMD chipset. Jak je na tom stabilita pri enkodovani, modelovani 3D, hry atd. V porovnani vuci AMD + nVidia nebo SiS atd. Diky

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2custa: to mas zajimave zakazniky. ja za moji, o neco delsi karieru jak tvoji, videl akorat postoj typu "co nejlevnejsi, jedno jak to jede a hlavne mi to zprovozni".

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ork, sniper29a: Ale já vůbec nikoho neobhajuji, naopak si zakládám na nestrannosti a objektivitě. Ale když předkládám technické a nákladové argumenty, tak jeden výrobce procáků může působit až komicky a neuvěřitelně.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

>> ATI-Tom:
Re: "naopak si zakládám na nestrannosti a objektivitě"
Tak tenhle byl zatím snad úplně nejlepší :))))))
Jinak ten jeden výrobce procesorů působí fakt komicky, už jen tím, že s těmi svými "parodiemi", jak říkáš, má značně majoritní podíl na trhu :)

Nevím, jestli existuje nějaká specifická "Ark of the Truth", která by se musela otevřít, abys ty prozřel. Takovou nemají nejspíše ani v paralelních vesmírech.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

>>sniper29a:
"kdysi jsem byl zastance AMD, ale jakmile jsem zkusil Intel+Intel byl jsem prekvapen mene problemy a lepsi satbilitou. Dneska me spis zajima stabilita/vykon/cena. Zajimaly by me prakticke zkusenosti uzivatelu AMD s AMD CPU+AMD chipset. Jak je na tom stabilita pri enkodovani, modelovani 3D, hry atd. V porovnani vuci AMD + nVidia nebo SiS atd. Diky"
 
V praci mame servery jak na Intelu tak na AMD(podle pouziti), zakaznici vetsinou voli Barcelony protoze na jejich ucely maji lepsi pomer aplikacni vykon/watt a i kdyz nyni to posledni rada 45kove vyrabenych Xeonu vice mene dohnala tak stale jeste je tu treti faktor pro zakaznika a to porizovaci cena ktera nehraje pro Xeony. V oblasti pracovnich stanic mame vetsinou Intel ctyrjadra ale v posledni dobe i nekolik PhenomuX4 a take vse bez problemu. Doma mam starickeho dual opterona s939 + nf4(uz po tech necelych 5 letech i od kvalitniho vyrobce Epox vykazuje mirnou nestabilitu CHS) a druhe je PhenomX3 + 780G(na CD spatny driver na audio pro WXP, stahnes z netu a OK) a zatim muzu rici ke vsem vyjma presluhujici nf4(i kdyz vlastne se da rici ze moralne vydrzela:)) ze vse rock stable, ovladace uz jsou take na vyspele urovni pro obe platformy takze muzu s klidnym a cistym svedomim rici ze vetsina reci favorizujici Intel jsou myty a polopravdy, jedinym faktem je ze dneska zakaznik neudela chybu jak s Intel+Intel tak s AMD+AMD(+Ati), ten vykon za dane penize je neskutecny od obou firem....
 
>>ATI-Tom:
Mily mlady priteli, pokud nevis kde je pravda a presto tvrdis sve predstavy a publikujes je jako nezlomnou a neomylnou pravdu o druhych tak se dostavas velmi blizko k trestnemu cinu pomluva, paragraf 207....;) Byl bych rad kdyby takoveto excesy prestala brat redakce CDR na lehkou vahu a zacala je resit, protoze tohle uz nema s diskuzi v ramci pravidel netikety nic spolecneho....

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2MadMaxII: diky za info. ja uz do serveru ted nevidim vubec. posledni muj server byl stary Dell s Pentiem III 450MHz :-D Posledni instalovany server byl Soekris net5501 a ten ma AMD Geoge LX (neco pro Ati-Tom). Spis se chystam koupit kompl a zatim jsem rozhodnut pro Intel z duvodu vykonu. Cena je stejna u obou taboru, ale bohuzel AMD vazne ve vykonu ,krome grafik.
MOje zkusenosti s AMD sahaji cca 2 roky zpet a casy se meni. Opteron 144 a Abit Fatal1ty nebyla dobra kombinace, uz tu nekdo zminil "kvalitu" teto desky a predtim jsem mel AMD+VIA, nVidia me odradila po dvou pokusech nF3 a nF4...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pak však přijde i řada 14000, která opět 6 MB L3 cache ponese, jenže půjde už o tříjádrové procesory, no, a řada 14000 má mít 3 jádra a žádnou L3 cache.

tak ma sa ta rada x3 bez L3 volat 14000, alebo ne?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

>> izii:
Díky, opraveno, 12000 má být tříjádro bez L3, ne 14000.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.