Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k David Wang (AMD): Jsou lepší způsoby herního využití AI než zpracování obrazu

k nadpisu - určitě ano. Viz vzpomínka na první FarCry kde nepřítel se choval už dost realisticky. A když vzpomenu na ještě starší Codename: Outbreak tak s dnešními multijádry a gpu s podporou PhysX nemusí být problém udělat hru co bude velice realistická i vyzývavá i pro hard hráče. Otázkou ovšem není jestli, ale kolik takové dílo bude stát a zda nebude dostupné jen pro milionáře.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A ci vobec bude hratelne a chcene byt hrane :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Takže online hry, kde se hraje proti skutečným lidem, se budou dát hrát offline proti AI? A bude to stejně zábavné.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Hlavní challenge takové AI bude, aby se boti chovali jako lidští online zmrdi a kokoti.
Případně jako děcka, co vás nabonzujou za cheatování když je zastřelíte, a ještě se opřou do vaší matky :-D
Bez toho to neprojde Turingovým testem.

+1
+14
-1
Je komentář přínosný?

Proti botům jsme běhali už v době, kdy ti jsi ještě byl vesmírná částice :D
Nicméně ano, nosná myšlenka to je. Od té doby se kvalita AI moc neposunula, tedy aspoň tím správným směrem....

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jestli tím "ti" myslíš mě, tak první střílečku jsem hrál v minulém tisíciletí :-D
Na Celeronu 333 a grafické kartě AGP S3 Savage.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Uz asi 15 rokov dozadu bol urobeny experiment, kde za Bota (alebo akukolvek procesorom ovladanu postavu) v 3D strielacke hrala upravena umela inteligencia a experiment vysiel negativne. Hraci totiz po kratkej hracej dobe stratili chut do hrania pretoze ju porazit vyzadovalo enormny narast usilia a casu. V preklade: uz to nebola zabava, ale narocna vyzva velmi casto konciaca neuspechom.

Ale co sa tyka narazky na rozhodovacie schopnosti Botov, tak skutocne zostali vo vacsine pripadov na bode mrazu. Dorobili im len viac a krajsich animacii a len zriedkavo vysla hra, kde sa rozhodovacie schopnosti zlepsili. Ubisoft a podobne velke firmy su v tejto teme typickym vyzieracom penazi za malu pridanu hodnotu.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Vzpominam si na 'boty' v prvnim FarCry, kdy meli na tehdejsi dobu opravdu urcitou inteligenci a byli schopni te napr obejit ze zadu, a podobne.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nároky kladené na AI v tomto případě budou definovány tak, aby byla schopna udržet hráče ve hře co nejdéle... :) Bude to schválně trochu dělat chyby, ale jen tak, aby tě to bavilo.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jestli daný úsek herní mise bude lehký či velmi těžký, nezávisí pouze na tom, je-li scéna klasicky naskriptována, nebo zda je využito umělé inteligence. Obojí jde totiž ze strany vývojářů ovlivnit, ostatně jak by jinak probíhalo nastavení obtížnosti?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

", nebo zda je využito umělé inteligence." - presne tato cast vety neplati, pretoze zo sposobu akym je tato "umela inteligencia" navrhnuta ako hadrverovo, tak aj strukturami a ich spracovanim, jednoznacne vyplyva:
sposob analyzy vstupu (respektive vstupov), tak aby mohla tato "umela inteligencia" rozhodnut vystup a to je prave problem v pripade hier.

Umela inteligencia u poskytovani informacii sa da skryplit, pretoze ak jej filtrujes vstupy, tak nikdy nedosiahnes nezelany vystup (ma vystup len z toho, co jej dovolis precitat a na com moze zakladat vety). Prave z hladiska narastajuceho casu umela inteligencia vyrazne zlepsuje presnost odpovedi.

U hier ak zkryplis vstupy, tak dostanes okamzite degenerovane chovanie. Uzivatel tie vstupy dava, takze vie zhodnotit vystupy.

Filtrovat vystupy znamena, ze si uzivatelia zverejnia rovnaku slabinu a prestane ich to bavit, lebo danym sposobom vzdy vyhraju.

Jedine miesto kde by sa dala umela inteligencia ovplyvnovat je jej reakcny cas. Ale to je problematika znovu narocna a vysledok je takmer vzdy znudeny hrac. Cim vacsia odozva tym defenzivnejsie spravanie umelej inteligencie, kde v konecnom dosledku bude cakat na chyby hraca.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To je už na programátorech, jak to naprogramují a betatesterech aby takové chyby odhalili.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nie nie je to na programatoroch. Pretoze by sa to nevolalo "umela inteligencia". Tato cast softveru je prave navrhnuta tak, ze sa rozhoduje sama na zaklade vstupov. Zasahmi v jej rozhodovani znamena nefunkcnost rozhodovania. Ak by to bolo take lahke, uz davno by to urobili.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pokud se bavíme o klasické FPS tak jasně, ale v jistých mantinelech. Výkon je omezený a když si představím třeba vojenský tábor s desítkami nepřátel, určitě nebudou mít všichni dánu vyšší inteligenci než sám hráč. To by nešlo ani kdyby počítač nemusel nic vykreslovat a počítat, kolize, dráhy střel a vše potřebné k zobrazení. Takže ty postavy mají v rámci zadání volnou možnost možnost pohybu a střelby případně další akce, ale o nějaké vyšší inteligenci tu řeč není. Rozhodně bych to nesrovnával třeba se strategií nebo šachovými programy. Tam pro inteligenci víc prostoru.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Že Celeron 333 a AGP grafika! To uz bola moderna zostava. Ja som hraval hry na XTcku s CGA grafikou, bez HDD. Pekne na jednej 5.25" diskete MS DOS, Norton Commander, Norton Utilities, T602 a Carmel Antivirus, a na druhej 5.25" diskete desiatky hier... Po par rokoch som dostal 80286 s EGA grafikou, to uz vedelo zobrazit az 16 farieb... A najvacsia vyhra - 20 MB HDD. O 386 s VGA som mohol len snivat... Spoluziak taku doma mal, vdaka mame architektke. A to rovno DX s koprocesorom. Ked som videl vystup z AutoCad po renderingu, tak mi padla sanka na zem a pol dna som ju hladal... Potom som si uz sam casom kupil 486 DX2-80MHz od AMD, grafiku Cirrus Logic na Vesa Local Bus a obrovsky 420 MB HDD... Zlate to casy, ked som ukecaval rok otca, aby mi kupil v Reichu zvukovku Sound Blaster 16 za 1200 silingov a krvopotne som si menil texty v driveroch z nemciny do anglictiny cez PC Tools...

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Já si všechny konfigurace nepamatuji, protože jsem se v tom dost vrtal a něco měnil. Takové ty stálejší ale dám, 386SX a 2 MB RAM, ovšem rovnou VGA. 486 jsem přeskočil na paletu Pentií, K5 a končilo to MMX. Potom skok na AMD Athlon XP 1600+ a po něm právě Pentium D 805. Od té doby dvě generace AMD APU. Vrtání a změny konfigurací stále méně časté, už to není potřeba.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Ja som pokracoval 486 DX4-120 MHz a DX5-133 MHz od AMD. Potom chvilu Pentium 166 MHz, a znovu AMD K6-200 MHz. Procesor ma vtedy vysiel v Ageme na 23 litrov... Mal som tak vtedy jeden z naj procesorov tej doby. K6-233 MHz sa dala zohnat len v Nemecku v tom case. Potom K6-2 350 MHz, 450 MHz a 500 MHz. K6-III som preskocil rovno na Athlon 64 -3700+. Potom Athlon 64 X2-3800+, 4200+, 4600+. Potom Core 2 Duo E6600, E8400, E8600, Core 2 Quad Q9400 a konecne Core 2 Quad Q9650. Potom skok na i7-3770S a teraz bezim na i7-8700 a staci mi momentalne na vsetko co potrebujem. Musel som aj okresat vydaje na nakup HW ( manzelka, dieta, skola... ) Skoncila mi vtedy moja bujara mladost co sa HW tyka.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Některé mezikorky úplně smysl nedávají a přijde mi to vyloženě jako snaha mít za každou cenu to nejlepší.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Zmysel samozrejme nemali, resp. neboli nutne, ale v tom case som na to mal peniaze, bol som slobodny, byt som mal, robotu tiez, bavilo ma sa furt v tom rypat a robit benchmarky a ine testy, plus som vzdy povodny CPU predal drahsie ako som ho kupil, ale i tak doplatky boli velke. Je mi jasne, ze som v tom utopil jeden 3-izbovy byt... Dnes si plne uvedomujem, ze som peniaze doslova vyhadzoval von oknom... Co uz, cas nevratim.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

ono spravit ai, ktore hraca zlikviduje lahko (v presile 10 ku 1 napr.) nieje problem a nemusi ani "cheatovat", ale to by bol koniec strielaciek, kde ides proti presile. uz by to boli len areny 1 vs 1

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Herně to bude stejný zážitek jako s reálnými hráči, ale odpadnou ty kydy co tam člověk musí snášet....takže ano bude to lepší :-)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Jenže boti negenerují zisk jako on-line IRL hráč (sráč) :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To je podobně plodná myšlenka jako ve své době akcelerátory fyziky. Tedy úplně k prdu, jelikož latence a podobně.

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

v prípade PIM-u je problémom latencia ?

The AMD MI300 accelerator also features a next-generation Unified Memory APU architecture which allows the CPU and GPU cores to share the same memory pool of fast HBM memory.

AMD MI300 Accelerator (CDNA 3 Unified Memory APU Architecture):

Eliminates Redundant memory copies
High-Bandwidth, low-latency communication
Low TCO with unified memory APU package

AMD Lays The Path To Zettascale Computing: Talks CPU & GPU Performance Plus Efficiency Trends, Next-Gen Chiplet Packaging & More
Feb 20, 2023 02:56 PM EST

https://wccftech.com/amd-lays-the-path-to-zettascale-computing-talks-cpu...

Ono už rekapitulácia

At ISSCC 2013 AMD talked about one of its earliest HSA APUs, Richland, which featured up to 1.3 Billion transistors, 4 cores, 4 threads, a Monolithic 32nm SOI process, and 4 MB of total cache.

Fast forward to 2023, and AMD now offers 90 billion transistors, 96 cores, 192 threads on a singular chip with 13 chiplets that utilize 5nm and 6nm process nodes with 386 MB of cache.

alebo to, že GPU drží Moorov zákon

over the past 10 years and based on the performance trends of the last decade, the industry has been improving the mainstream server performance by 2x every 2.4 years. The same is the case for GPUs which have seen the performance increase by 2x every 2 years or so.

It will take slightly over 10 years to achieve Zettascale given a performance increase of 2x every 1.2 years.

Two of these systems will be requiring an actual Nuclear Power Plant with a capacity of 1000MW or 1 GW. And that's with a 2x efficiency growth every 2.2 years.

AMD talks about future packaging and chiplet architectures which will feature even tighter integration of compute and memory with around 0.2 pJ/bit and PIM (Processing-In-Memory) designs which will reduce access energy by up to 85%

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Řeč je o herních grafikách a ne nějakých all-in-one AI akcelerátorech pro datacentra.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

A prečo by herná grafika nemala mať akcelerátor hier resp herných engine-ov

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Latence, synchronizace. Je pěkný, že něco nacpeš do akcelerátoru, ale pokud to má nějak komunikovat, zpětně předávat data cpu tak už to nefunguje

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

To samozrejme viem už pred 11 rokmi som publikoval článok, kde je ukázané, že dostať dáta do GPGPU a výsledky z GPGPU trvalo na mojej zostave 1348x násobok času spracovania tých dát v GPGPU. Takže patrím do posledného radu/stĺpca tých, ktorým to treba pripomínať. Tie dáta som mal bez opakovania a štatistického vyhodnotenia na Vianoce 2010 a s nimi v mesiaci apríl=duben 2011

a GPGPU je akcelerátor. Akurát AMD robí v server APU Instinct MI300 to, že tie prenosy dát do a z GPU nebudú potrebné a teda pôjde o "pravé HSA" APU. Ak to vyriešili u AMD, tak ako to opisujú(tak na 60-70% je MI300 to, čo som chcel navrhol robiť v neskorších článkoch). Predpokladám, že toto prejde aj do herných GPU pri použití akcelerátorov

RECENT RESEARCHES in CIRCUITS, SYSTEMS, COMMUNICATIONS and COMPUTERS
Proceedings of the 2nd European Conference of Systems (ECS '11)
Proceedings of the 2nd European Conference of Circuits Technology
and Devices (ECCTD '11)
Proceedings of the 2nd European Conference of Communications
(ECCOM '11)
Proceedings of the 2nd European Conference of Computer Science
(ECCS '11) Puerto De La Cruz, Tenerife, Spain
December 10-12, 2011

Realtime scheduling using GPUs - proof of feasibility
PETER FODREK, +2ks spoluautorov

Summary of the experiments
Experiment type Mean value [s] Standard deviation[s] Median [s]
OpenCL code
without data transfer 0.940 0.100 0.940
OpenCL code with
data transfer 1268.060 59.470 1276.820
Tab. 1: Summary of the execution times

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

1) Nevím do jaké míry to vyřešili. Kdyby na tom spustili tvůj test, jaké by byly výsledky?
2) MI300 stojí nějakých 20 000 USD? Kolik by asi tak stálo takové herní apu? Jak rychle by se to rozšířilo.
3) Nemám představu jak je MI300 výkonné. Pokud bys chtěl třeba mít realistické animace postav za pomocí AI (https://www.youtube.com/watch?v=Ul0Gilv5wvY). Jestli to utáhne 10 realtime panáků nebo třeba 1000. A jak výkonné by bylo herní řešení.

No a to nejlepší je, že úspěch hry se vůbec neodvíjí od toho jestli tam budou nějaké akcelerované simulace nebo ne. Hra ani nemusí mít akcelerovanou grafiku, když na to přijde. Akcelerátory fyziky dojely na úplně stejné fundamentální problémy. Ostatně třeba i zvukové karty, prostě to řeší procesor a nazdar.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Ide o to, že sa AMD snaží všetko v hrách použiteľné z radu Instinct preniesť o genráciu do Radeonov RX-kovej rady. Nie všetko z Instinct je použiteľné v herných grafikách, ale toto by mohlo. a nebude to "také delo" ako MI300

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jaký je vlastně stav v herních grafikách AMD, co jsou na trhu? Dají se vůbec použít pro akceleraci pro učení NS? Hledal jsem k tomu info, ale ocitl jsem se vesměs u řady Instinct.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Keďže už Zen má v sebe interne Umelú neurónovú sieť typu perceptron s neznámym počtom skrytých vrstiev a neznámym počtom neurónov, takže v prípade, že by AMD uznalo jej vhodnosť pre herný segment, tak je tam. Pravdepodobne ju ale neuznali

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Chápu, to znamená, že pro tyto účelu pouze NVIDA a NTB s AMD je jen pro hry. Škoda, Legion 7 z loňska vypadal dobře, ale jen grafika AMD pro AMD procesor.

Jen malé upřesnění. Perceptron je jeden neuron. Neuronová síť se skládá z Perceptronů.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Co to znamená použitelné ve hrách? A předtím zmiňované akcelerování herního engine?

Ve zdroji Wung udává: "the movement and behavior of enemy characters and NPCs" a pak už zase hned zmiňuje "image processing" (tedy to u čeho ohrnuje nos, protože s tím příšla NVidie). Načež navazuje vlhký sen: "Applying AI technology to make enemies and NPCs smarter or to make them look intelligent has a lot to do with the game mechanics design of the game, so depending on the GPU performance, it seems to be a problem if it behaves stupidly, but I understand the claim. can.".

Pokud budeš řešit logiku chování postav (behaviorální stromy?), orientaci v prostředí (pathfinding?), tak to prostě narazí na ty latence. Pokud budeš pouze modifikovat grafická data na grafické kartě (geometrii, pixely) tak to fungovat může, ale to je jen řeč o kosmetických věcech. Maximálně tak na ty animace charakterů.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

On pracuje v marketingovém oddělení AMD? Ať to čtu jak to čtu, tak jsou to prázdný kecy, ale po kafi to raději zkusím znova.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Jinak David Wang je ten, co nás vodil za nos a tvrdil, že RDNA2 porazí na hlavu Ampéru od NVidie. Jaksi k tomu nedošlo a navíc generace RDNA3 nevyšla AMDečku vůbec. Prostě být Davidem Wangem, tak raději nevylézám, ale tyhle lidi jsou splachovací, těm neúspěch nevadí, respektive si ho vůbec nepřipustí.

+1
-10
-1
Je komentář přínosný?

No, tam kam RDNA1/RDNA2 dosáhne, tam porážela. Ale jaksi nebylo co koupit no. Za to ten inženýr nemůže, on svou roli v splnil.

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

'' David Wang je ten, co nás vodil za nos a tvrdil, že RDNA2 porazí na hlavu Ampéru od NVidie. ''

tak dej link, to chci videt.. ale vim, ze neuvidim, protoze jako dycky kecas.. nic takovyho netvrdil..

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Škoda, že se vlastních rad sám někdy nedržíš.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Plně souhlasím. Grafika nikoho neuráží, naopak CP77 nebo Assasin Creed jsou nádherné hry.
Ale ta herní AI, fyzika....

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

A co ma skutecny hrac prave z toho ze sou ty hry nadherne? Otevrene velke hovno.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Jak se definuje "skutečný hráč"?

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Skutecny hrac je clovek ktery projede hru na 100%(!) a nepotrebuje k tomu trofeje pro deti, hra ho bavi mesice a roky, uziva si volnosti prostredi, inteligence nepratel hry, zapojuje pri reseni uloh aktivne svůj mozek(nespoleha se na vedeni za rucicku, nenavidi to!), prepracovane ovladani vyuziva na maximum(Tekken 3), doprovodna hudba mu dusi pohladi...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A tak, to byla ironie, pardon, že jsem hned nerozeznal :)

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Dobre si pamatuju na starsi hry kde jiz nastaveni Normal delalo hracum pekne vrasky na cele, pak Hard a nasledne volba Extreme udelali ze hry klidne i mesicni zalezitost, to byly nervy ale v tom byla ta podstata/kvalita/narez dane hry.

Dnes kdyz nastavite klidne i Hard je to u prdele, je to delano doslova pro decka, ja osobne si ani jiz nedokazi predstavit ze by dnesni deti meli hrat prvniho Crash Bandicoota pro Playstation kde to bylo s prominutim kurva tezke, ze jste vyzbirali vsechny krabice a pak vas to pred koncem zabilo a ne ze vy ty krabice dozbirate, oni se objevili jiz za vami cili musite jit zas a znova cely level.

Dale Half-Life 2, to byla panecku hra, Resident Evil 2 puvodni na Playstation, Crysis 1 excellance.

Kdyz si pomyslim ne jen jakym vykonem disponuje aktualni Playstation 5 ale tez doprovnodnymi akceleracnimi technologiemi, tak jsme dnes proste meli mit bajecne hry, jenze namisto toho sou provadeny upgrady soucasnych PS4 her a kdyz vyjde nova hra na PS5, je to stale PS4 zaklad.

Clovek dnes disponuje vykonnou herni konzolou a nebo pocitacem ale poradnych her se nevi dopatrat, mne osobne prijde ze dnes se uz resi jenom rozliseni, Hz, barevny gamut, Ray Tracing a pocet monitoru, jenze hratelnost/zabava sla plne do prdele.

NVIDIA slibovala nakupem Ageii(PhysX) velke veci, dockali jsme se par dem a myslim ze jedne hry, pro mne je to uz jenom ovladac pro klidne ne hw ale zcela virtualizovany obvod aby nebyla za idiota.

Vubec se nedivim ze lidem vydrzi dnes ty pocitace dlouhe roky...

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

ono je to o prachoch. Ak urobíš realnejšiu - ťažšiu gamesu koľko oteckov to kúpi decku? Jazdím rFactor online od r 2007 a bol to už vtedy najrealistickejší sim na trhu. Postupne sa zlepšuje, máme reálne počasie ktoré sa injektuje na trať podľa meteo stanice na okruhu, striedanie dňa a noci, reálne gps súradnice okruhov takže ti sedí aj nočná obloha, spln.....Pred cca pol rokom prišiel obrovský update tyre modu vyvýjaný spoločne s GoodYear do modu GTE. Káru kde som jazdil softy celý hodinový stint teraz jazdím na mediach a po pol hodine sú gumy na hadry. Pred dvoma týždňami sme šli s GT3 11 hodín Redbullring a na R8 som mohol odjazdiť na softoch dva stinty. Teraz prišli nové gumy aj tu a trénujeme na 24 h SPA o dva týždne. Bojím sa aby mi plnú nádrž - 120 l vydržali hardy a časovo som prepadol a 4 sec na kolo proti starým pneu.
Prečo o tom píšem tak dlho. Dnes dostať na server ku nám nováčika - mladého je v podstate nemožné. Mladí prídu, skúsia a idú jazdiť ACC. A to platí v celom hernom priemysle, rýchlo , jednoducho dosiahnúť čo naj výsledok. Ja mám 63 r. v tíme dvaja 60 tnici a jeden 38 ročný jazdec.
Svetu vládne jednoduchosť, vyčačkané omaľovánky a - Prachy

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

rFactor, to je ta hra, kde se s týmem měsíce připravujete na závod Le Mans 24 a pak vás to vykopne z prvního místa s tím, že připojení selhalo. Přitom vy žádný problém s internetovým připojením nemáte. Pokud se vám to stane opakovaně ve více závodech, tak je to asi fakt lepší nehrát. Viz Max Verstappen letos :) Nemluvě o těch červených vlajkách, které způsobily technické problémy s deštěm, takže déšť raději vypnuli :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

hm , odborník, kolko závodov, hodín máš na rf odjazdených? a áno, cl je úplne bežnázáležitost online hrania . Zvlášt ak nepoužívaš drátové spojenie. Bývam v rodinnom dome a namiesto 100 M wifi používam obyčajné adsl od o2 zo začiatku 12 M/s , teraz 50. Za 6 rokov ani jedno cl pri stovkách hodín závodov či tréningoch. Od r. 2007 cca 3x cl a aj to 2x bolo vlastne odpojenie netu od elektriny v baráku.
Maxíkovy to normálne padlo, nič výnimočné.....A to že pri jednom závode mali problém znamená len problémy usporiadatela. My máme vlastný server v Brne a pád serveru počas 3 rokov ani jeden, niekolko 24/12/....hodinoviek a desiatky ligových závodov. Vieš o tom prd ale múdra tu vypisuješ.
ps problém červených vlajok nebol dážd, ale podla toho čo som počul dds útoky na server.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Dudo - mas muj osobni obdiv(!), ty si jeden z mala skutecnych hracu, preji ti dlouhe zdravi.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Dík v nedeľu mi bude teda tých 63....V kompe mám ešte niekoľko stratégií ako planet zoo, jurrasic park, potom alien isolation, KDC....no nemám kedy to hrať, dúfam že na dôchodku. A to si rád aj zalietam v šturmoviku.
Doma jazdím takto https://photos.app.goo.gl/eWkqXGWDaWH5tp3FA
inak predávam volant https://pc.bazos.cz/inzerat/164773405/zakladna-volant-fanatec.php

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.