Celkem je chapu, uz takhle maj skoro dva roky sekeru. :)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JoHnY (neověřeno) https://diit.cz
25. 7. 2006 - 15:11https://diit.cz/clanek/directx-10-nebude-s-podporou-fyziky/diskuseCelkem je chapu, uz takhle maj skoro dva roky sekeru. :)https://diit.cz/clanek/directx-10-nebude-s-podporou-fyziky/diskuse#comment-281582
+
Tak to sou teda fakt lamy. Asi čekaj až se ujme konkureční standart aby ho mohli oblšlehnout a přijít se svým, klasika.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
MiG (neověřeno) https://diit.cz
25. 7. 2006 - 15:19https://diit.cz/clanek/directx-10-nebude-s-podporou-fyziky/diskuseTak to sou teda fakt lamy. Asi čekaj až se ujme konkureční standart aby ho mohli oblšlehnout a přijít se svým, klasika.https://diit.cz/clanek/directx-10-nebude-s-podporou-fyziky/diskuse#comment-281583
+
Nejsem zadny paran ani zadny profik, muze mi nekdo vysvetlit, co presne znamena podpora fyziky? Jde o podporu (pocitani) konkretnich fyzikalnich zakonu (napr. ve hrach)?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jakub (neověřeno) https://diit.cz
25. 7. 2006 - 17:20https://diit.cz/clanek/directx-10-nebude-s-podporou-fyziky/diskuseNejsem zadny paran ani zadny profik, muze mi nekdo vysvetlit, co presne znamena podpora fyziky? Jde o podporu (pocitani) konkretnich fyzikalnich zakonu (napr. ve hrach)?https://diit.cz/clanek/directx-10-nebude-s-podporou-fyziky/diskuse#comment-281620
+
Ono je tak trochu zbytečné dělat SW rozhraní na neexistujici HW , prostě si rok počkají a uvidi zda to ma vubec cenu, koneckoncu masivní nástup dvou a vice hadrovych CPU říká, že další chip pro fyziku je zbytečnost.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Karel (neověřeno) https://diit.cz
25. 7. 2006 - 17:21https://diit.cz/clanek/directx-10-nebude-s-podporou-fyziky/diskuseOno je tak trochu zbytečné dělat SW rozhraní na neexistujici HW , prostě si rok počkají a uvidi zda to ma vubec cenu, koneckoncu masivní nástup dvou a vice hadrovych CPU říká, že další chip pro fyziku je zbytečnost.
https://diit.cz/clanek/directx-10-nebude-s-podporou-fyziky/diskuse#comment-281621
+
no, ale na MS jobs stale hledaji vyvojare na fyziku
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Dwarden (neověřeno) https://diit.cz
25. 7. 2006 - 20:50https://diit.cz/clanek/directx-10-nebude-s-podporou-fyziky/diskuseno, ale na MS jobs stale hledaji vyvojare na fyziku https://diit.cz/clanek/directx-10-nebude-s-podporou-fyziky/diskuse#comment-281642
+
Ha, kolik profi programatoru C++ perfektne rozumi kinematice teles a zverstvum jako je pruznost, pevnost? Zadnej? Jeden?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
JoHnY (neověřeno) https://diit.cz
25. 7. 2006 - 22:31https://diit.cz/clanek/directx-10-nebude-s-podporou-fyziky/diskuseHa, kolik profi programatoru C++ perfektne rozumi kinematice teles a zverstvum jako je pruznost, pevnost? Zadnej? Jeden?
https://diit.cz/clanek/directx-10-nebude-s-podporou-fyziky/diskuse#comment-281657
+
nejdrif vosekali WinFS
pak vodhodili WinFS uplne
pak vodlozili Office
pak vodlozili SP3 pro XP
pak vodlozili Longhorn
pak vodlozili Vista
pak vodlozili Office
pak vodlozili Vista
pak vosekali DirectX
co bude dal?
pak vosekaj gejce?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
ms (neověřeno) https://diit.cz
25. 7. 2006 - 23:40https://diit.cz/clanek/directx-10-nebude-s-podporou-fyziky/diskusenejdrif vosekali WinFS
pak vodhodili WinFS uplne
pak vodlozili Office
pak vodlozili SP3 pro XP
pak vodlozili Longhorn
pak vodlozili Vista
pak vodlozili Office
pak vodlozili Vista
pak vosekali DirectX
co bude dal?
pak vosekaj gejce?https://diit.cz/clanek/directx-10-nebude-s-podporou-fyziky/diskuse#comment-281660
+
26. 7. 2006 - 06:49https://diit.cz/clanek/directx-10-nebude-s-podporou-fyziky/diskuseMS: Pak ho akcionari osekaji a odlozi B)https://diit.cz/clanek/directx-10-nebude-s-podporou-fyziky/diskuse#comment-281687
+
JoHnY
Mraky, navíc na tom není nic složitého, to co je potřeba ve hrách je ta nejprimitivnější fyzika jaká může být...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
azazel (neověřeno) https://diit.cz
26. 7. 2006 - 08:28https://diit.cz/clanek/directx-10-nebude-s-podporou-fyziky/diskuseJoHnY
Mraky, navíc na tom není nic složitého, to co je potřeba ve hrách je ta nejprimitivnější fyzika jaká může být...https://diit.cz/clanek/directx-10-nebude-s-podporou-fyziky/diskuse#comment-281693
+
2azazel: Ono to zase tak easy neni, neni to pravda nic kolem kvarku a pocitani jejich energii ... ale pocitat chovani kapalin a plynu v realnym case neni taky zadna prdel.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
J (neověřeno) https://diit.cz
26. 7. 2006 - 09:40https://diit.cz/clanek/directx-10-nebude-s-podporou-fyziky/diskuse2azazel: Ono to zase tak easy neni, neni to pravda nic kolem kvarku a pocitani jejich energii ... ale pocitat chovani kapalin a plynu v realnym case neni taky zadna prdel.https://diit.cz/clanek/directx-10-nebude-s-podporou-fyziky/diskuse#comment-281700
+
Přesně tak, mraky, třeba i já. Na pevnosti a pružnosti není naprosto nic záhadného, natož ve hrách.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
x86 (neověřeno) https://diit.cz
26. 7. 2006 - 10:04https://diit.cz/clanek/directx-10-nebude-s-podporou-fyziky/diskusePřesně tak, mraky, třeba i já. Na pevnosti a pružnosti není naprosto nic záhadného, natož ve hrách.https://diit.cz/clanek/directx-10-nebude-s-podporou-fyziky/diskuse#comment-281707
+
Na pevnosti a pružnosti opravdu není opravdu nic záhadného.
Akorád když dneska otevřu skripta, tak naprosto nechápu, jak jsem něco takového kdysi mohl umět a relativné úspěšně z toho udělat zkoušky.
Vzdychnu si se Zmožkem - "už mi lásko není dvacet let ...".
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Delirium Tremens (neověřeno) https://diit.cz
26. 7. 2006 - 11:13https://diit.cz/clanek/directx-10-nebude-s-podporou-fyziky/diskuseNa pevnosti a pružnosti opravdu není opravdu nic záhadného.
Akorád když dneska otevřu skripta, tak naprosto nechápu, jak jsem něco takového kdysi mohl umět a relativné úspěšně z toho udělat zkoušky.
Vzdychnu si se Zmožkem - "už mi lásko není dvacet let ...".https://diit.cz/clanek/directx-10-nebude-s-podporou-fyziky/diskuse#comment-281729
+
ms: WinFS nevyhodili - preradili ho do jineho produktu. Ma byt soucasti pristiho SQL serveru (API pak .NET Frameworku 3.5) nebot vlastne nad nim bezi. Jinak WinFS je asi uz paty pokus MS o objektovou nadstavbu souborového systému.
Longhorn vychazi z Visty takze, kdyz odlozit Vistu tak zakonite totez se stane s Longhornem. Podpobne je to i s Office 2007, protoze vyuziva technologii Visty, i kdyz pobezi i na XP - napriklad Windows Workflow Foundation. U DirectX 10 Microsoft nikdy neudaval podporu fyziky, s tím prisli novinari (podle odhadu z toho, ze MS zacal schanet lidi na vyvoj fyziky).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Bespi (neověřeno) https://diit.cz
26. 7. 2006 - 11:34https://diit.cz/clanek/directx-10-nebude-s-podporou-fyziky/diskusems: WinFS nevyhodili - preradili ho do jineho produktu. Ma byt soucasti pristiho SQL serveru (API pak .NET Frameworku 3.5) nebot vlastne nad nim bezi. Jinak WinFS je asi uz paty pokus MS o objektovou nadstavbu souborového systému.
Longhorn vychazi z Visty takze, kdyz odlozit Vistu tak zakonite totez se stane s Longhornem. Podpobne je to i s Office 2007, protoze vyuziva technologii Visty, i kdyz pobezi i na XP - napriklad Windows Workflow Foundation. U DirectX 10 Microsoft nikdy neudaval podporu fyziky, s tím prisli novinari (podle odhadu z toho, ze MS zacal schanet lidi na vyvoj fyziky).https://diit.cz/clanek/directx-10-nebude-s-podporou-fyziky/diskuse#comment-281732
+
2J
Než se v počítačových hrách bude alespoň trochu počítat chování plynů a kapalin to si ještě pěkných pár let počkáme :) A i tak to bude v takové podobě, že středoškolská fyzika by na to měla stačit...
Aby nedošlo k omylu, já nepochybuji o tom, že to je složité, ale ta složitost rozhodně není na straně fyziky, ale spíše algoritmizace, a výpočetní geometrie, s fyzikou to zas tolik nesouvisí :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
azazel (neověřeno) https://diit.cz
26. 7. 2006 - 15:06https://diit.cz/clanek/directx-10-nebude-s-podporou-fyziky/diskuse2J
Než se v počítačových hrách bude alespoň trochu počítat chování plynů a kapalin to si ještě pěkných pár let počkáme :) A i tak to bude v takové podobě, že středoškolská fyzika by na to měla stačit...
Aby nedošlo k omylu, já nepochybuji o tom, že to je složité, ale ta složitost rozhodně není na straně fyziky, ale spíše algoritmizace, a výpočetní geometrie, s fyzikou to zas tolik nesouvisí :-)https://diit.cz/clanek/directx-10-nebude-s-podporou-fyziky/diskuse#comment-281809
+
2 Karel: Protoze zadny x86 procesor neobsahuje vektorovou jednotku muzes mit kresne i 4 jadra ale procesor s vektorovou jednotkou jim proste da naprdel, kdyz bude masivne paralelni ... nebude o cem debatovat. Ze se jaks taks zvyseni vykonu pri pridani dalsich jader dneska ve hrach nejak projevuje je jenom proto ze pouzita fyzika je velice osekana mnostvi predmetu minimalni a presnost "simulace" velice hruba, pocita se n-ty snimek a interpoluje se, pripadne se rada veci uplne zanedbava. Takze na te hrstce vypoctu je i maly narust vykonu zretelne videt na FPS.
Myslite si ze mate nabuseny procesor ? Nahodte hru unreal tournament 2004, pridejte mutator "gibalicious2" nastavte na 1000, pocet BOTu nastavte na 32, hrejte ;-)) (To se jedna jen o vetsi mnozstvi "bordela" pri efektech napriklad roztreleni nepritele na kusy a pritom to spolehlive zastavi kazde CPU, kdepak, realnou fyziku jeste neuvidime nejmin 20 let)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
mio (neověřeno) https://diit.cz
26. 7. 2006 - 18:51https://diit.cz/clanek/directx-10-nebude-s-podporou-fyziky/diskuse2 Karel: Protoze zadny x86 procesor neobsahuje vektorovou jednotku muzes mit kresne i 4 jadra ale procesor s vektorovou jednotkou jim proste da naprdel, kdyz bude masivne paralelni ... nebude o cem debatovat. Ze se jaks taks zvyseni vykonu pri pridani dalsich jader dneska ve hrach nejak projevuje je jenom proto ze pouzita fyzika je velice osekana mnostvi predmetu minimalni a presnost "simulace" velice hruba, pocita se n-ty snimek a interpoluje se, pripadne se rada veci uplne zanedbava. Takze na te hrstce vypoctu je i maly narust vykonu zretelne videt na FPS.
Myslite si ze mate nabuseny procesor ? Nahodte hru unreal tournament 2004, pridejte mutator "gibalicious2" nastavte na 1000, pocet BOTu nastavte na 32, hrejte ;-)) (To se jedna jen o vetsi mnozstvi "bordela" pri efektech napriklad roztreleni nepritele na kusy a pritom to spolehlive zastavi kazde CPU, kdepak, realnou fyziku jeste neuvidime nejmin 20 let)https://diit.cz/clanek/directx-10-nebude-s-podporou-fyziky/diskuse#comment-281847
+
Diskuse k DirectX 10 nebude s podporou fyzikyhttps://diit.cz/clanek/directx-10-nebude-s-podporou-fyziky/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
Celkem je chapu, uz takhle maj skoro dva roky sekeru. :)
Tak to sou teda fakt lamy. Asi čekaj až se ujme konkureční standart aby ho mohli oblšlehnout a přijít se svým, klasika.
Nejsem zadny paran ani zadny profik, muze mi nekdo vysvetlit, co presne znamena podpora fyziky? Jde o podporu (pocitani) konkretnich fyzikalnich zakonu (napr. ve hrach)?
Ono je tak trochu zbytečné dělat SW rozhraní na neexistujici HW , prostě si rok počkají a uvidi zda to ma vubec cenu, koneckoncu masivní nástup dvou a vice hadrovych CPU říká, že další chip pro fyziku je zbytečnost.
Jakub: Zkus se kouknout sem http://en.wikipedia.org/wiki/Physics_engine
no, ale na MS jobs stale hledaji vyvojare na fyziku
Ha, kolik profi programatoru C++ perfektne rozumi kinematice teles a zverstvum jako je pruznost, pevnost? Zadnej? Jeden?
nejdrif vosekali WinFS
pak vodhodili WinFS uplne
pak vodlozili Office
pak vodlozili SP3 pro XP
pak vodlozili Longhorn
pak vodlozili Vista
pak vodlozili Office
pak vodlozili Vista
pak vosekali DirectX
co bude dal?
pak vosekaj gejce?
MS: Pak ho akcionari osekaji a odlozi B)
JoHnY
Mraky, navíc na tom není nic složitého, to co je potřeba ve hrách je ta nejprimitivnější fyzika jaká může být...
2azazel: Ono to zase tak easy neni, neni to pravda nic kolem kvarku a pocitani jejich energii ... ale pocitat chovani kapalin a plynu v realnym case neni taky zadna prdel.
Přesně tak, mraky, třeba i já. Na pevnosti a pružnosti není naprosto nic záhadného, natož ve hrách.
Na pevnosti a pružnosti opravdu není opravdu nic záhadného.
Akorád když dneska otevřu skripta, tak naprosto nechápu, jak jsem něco takového kdysi mohl umět a relativné úspěšně z toho udělat zkoušky.
Vzdychnu si se Zmožkem - "už mi lásko není dvacet let ...".
ms: WinFS nevyhodili - preradili ho do jineho produktu. Ma byt soucasti pristiho SQL serveru (API pak .NET Frameworku 3.5) nebot vlastne nad nim bezi. Jinak WinFS je asi uz paty pokus MS o objektovou nadstavbu souborového systému.
Longhorn vychazi z Visty takze, kdyz odlozit Vistu tak zakonite totez se stane s Longhornem. Podpobne je to i s Office 2007, protoze vyuziva technologii Visty, i kdyz pobezi i na XP - napriklad Windows Workflow Foundation. U DirectX 10 Microsoft nikdy neudaval podporu fyziky, s tím prisli novinari (podle odhadu z toho, ze MS zacal schanet lidi na vyvoj fyziky).
2J
Než se v počítačových hrách bude alespoň trochu počítat chování plynů a kapalin to si ještě pěkných pár let počkáme :) A i tak to bude v takové podobě, že středoškolská fyzika by na to měla stačit...
Aby nedošlo k omylu, já nepochybuji o tom, že to je složité, ale ta složitost rozhodně není na straně fyziky, ale spíše algoritmizace, a výpočetní geometrie, s fyzikou to zas tolik nesouvisí :-)
2 Karel: Protoze zadny x86 procesor neobsahuje vektorovou jednotku muzes mit kresne i 4 jadra ale procesor s vektorovou jednotkou jim proste da naprdel, kdyz bude masivne paralelni ... nebude o cem debatovat. Ze se jaks taks zvyseni vykonu pri pridani dalsich jader dneska ve hrach nejak projevuje je jenom proto ze pouzita fyzika je velice osekana mnostvi predmetu minimalni a presnost "simulace" velice hruba, pocita se n-ty snimek a interpoluje se, pripadne se rada veci uplne zanedbava. Takze na te hrstce vypoctu je i maly narust vykonu zretelne videt na FPS.
Myslite si ze mate nabuseny procesor ? Nahodte hru unreal tournament 2004, pridejte mutator "gibalicious2" nastavte na 1000, pocet BOTu nastavte na 32, hrejte ;-)) (To se jedna jen o vetsi mnozstvi "bordela" pri efektech napriklad roztreleni nepritele na kusy a pritom to spolehlive zastavi kazde CPU, kdepak, realnou fyziku jeste neuvidime nejmin 20 let)
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.