Pochopil jsem tedy dobře, že z hlediska uživatele DX11 = DX11.1 se všemi cap bits zapnutými?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Pochopil jsem tedy dobře, že
mp07 https://diit.cz/profil/mp07
22. 11. 2012 - 12:07https://diit.cz/clanek/directx-11-1-vam-chybet-nebudou/diskusePochopil jsem tedy dobře, že z hlediska uživatele DX11 = DX11.1 se všemi cap bits zapnutými?https://diit.cz/clanek/directx-11-1-vam-chybet-nebudou/diskuse#comment-637454
+
22. 11. 2012 - 12:47https://diit.cz/clanek/directx-11-1-vam-chybet-nebudou/diskuseAž tak úplně ne, ale blízko to bude :-)https://diit.cz/clanek/directx-11-1-vam-chybet-nebudou/diskuse#comment-637459
+
Tak a další krok MS směrem na propadliště dějin ;)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Tak a další krok MS směrem na
Ondar https://diit.cz/profil/ondar007
22. 11. 2012 - 12:43https://diit.cz/clanek/directx-11-1-vam-chybet-nebudou/diskuseTak a další krok MS směrem na propadliště dějin ;)https://diit.cz/clanek/directx-11-1-vam-chybet-nebudou/diskuse#comment-637458
+
One nejde ani tak o to jestli v sedmickach bude DX11 nebo DX11.1 to kazdej ozeli tak jako ozelil DX10.1
Jde vsak o to, ze do sedmicek M$ blokne i nasledujici DX12 coz uz problem bude a o hodne podstatnejsi.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
One nejde ani tak o to jestli
JVc https://diit.cz/profil/jvc
22. 11. 2012 - 15:21https://diit.cz/clanek/directx-11-1-vam-chybet-nebudou/diskuseOne nejde ani tak o to jestli v sedmickach bude DX11 nebo DX11.1 to kazdej ozeli tak jako ozelil DX10.1
Jde vsak o to, ze do sedmicek M$ blokne i nasledujici DX12 coz uz problem bude a o hodne podstatnejsi.https://diit.cz/clanek/directx-11-1-vam-chybet-nebudou/diskuse#comment-637475
+
DX10.1 měly smysl - zrychlovaly anti-aliasing a to dost významně. DX12 jsou podle všeho ještě hodně daleko, hry pro ně napsané ještě dál a pokud vím, tak se ani nespekuluje o tom, co by měly přinést. Vidím to nejdříve na rok 2014 a ani by mě nepřekvapilo, kdyby přišly ještě později :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
DX10.1 měly smysl -
no-X https://diit.cz/autor/no-x
22. 11. 2012 - 15:46https://diit.cz/clanek/directx-11-1-vam-chybet-nebudou/diskuseDX10.1 měly smysl - zrychlovaly anti-aliasing a to dost významně. DX12 jsou podle všeho ještě hodně daleko, hry pro ně napsané ještě dál a pokud vím, tak se ani nespekuluje o tom, co by měly přinést. Vidím to nejdříve na rok 2014 a ani by mě nepřekvapilo, kdyby přišly ještě později :-)https://diit.cz/clanek/directx-11-1-vam-chybet-nebudou/diskuse#comment-637477
+
Mrzi ma, ze to musim napisat, ale naozaj by ma potesilo ak by DX `zapadol` a nahradilo by ho nieco otvorenejsie...
Mrzi ma to preto, ze MS som relativne uznaval do cca 2007, za ich zasluhy v oblasti IT - no akonahle zacali s nanucovanim ribbonu, vydieranim s DX a najnovsie s nanucovanim metra tak im zelam to najhorsie.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Mrzi ma, ze to musim napisat,
spc https://diit.cz/profil/spc
22. 11. 2012 - 17:57https://diit.cz/clanek/directx-11-1-vam-chybet-nebudou/diskuseMrzi ma, ze to musim napisat, ale naozaj by ma potesilo ak by DX `zapadol` a nahradilo by ho nieco otvorenejsie...
Mrzi ma to preto, ze MS som relativne uznaval do cca 2007, za ich zasluhy v oblasti IT - no akonahle zacali s nanucovanim ribbonu, vydieranim s DX a najnovsie s nanucovanim metra tak im zelam to najhorsie.https://diit.cz/clanek/directx-11-1-vam-chybet-nebudou/diskuse#comment-637498
+
Jak jsem už několikrát zmínil, docela se jim daří nasí*at věrné uživatele ;)
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Jak jsem už několikrát
Ondar https://diit.cz/profil/ondar007
23. 11. 2012 - 09:55https://diit.cz/clanek/directx-11-1-vam-chybet-nebudou/diskuseJak jsem už několikrát zmínil, docela se jim daří nasí*at věrné uživatele ;)https://diit.cz/clanek/directx-11-1-vam-chybet-nebudou/diskuse#comment-637556
+
Pochopil jsem tedy dobře, že z hlediska uživatele DX11 = DX11.1 se všemi cap bits zapnutými?
Až tak úplně ne, ale blízko to bude :-)
Tak a další krok MS směrem na propadliště dějin ;)
One nejde ani tak o to jestli v sedmickach bude DX11 nebo DX11.1 to kazdej ozeli tak jako ozelil DX10.1
Jde vsak o to, ze do sedmicek M$ blokne i nasledujici DX12 coz uz problem bude a o hodne podstatnejsi.
DX10.1 měly smysl - zrychlovaly anti-aliasing a to dost významně. DX12 jsou podle všeho ještě hodně daleko, hry pro ně napsané ještě dál a pokud vím, tak se ani nespekuluje o tom, co by měly přinést. Vidím to nejdříve na rok 2014 a ani by mě nepřekvapilo, kdyby přišly ještě později :-)
Mrzi ma, ze to musim napisat, ale naozaj by ma potesilo ak by DX `zapadol` a nahradilo by ho nieco otvorenejsie...
Mrzi ma to preto, ze MS som relativne uznaval do cca 2007, za ich zasluhy v oblasti IT - no akonahle zacali s nanucovanim ribbonu, vydieranim s DX a najnovsie s nanucovanim metra tak im zelam to najhorsie.
Jak jsem už několikrát zmínil, docela se jim daří nasí*at věrné uživatele ;)
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.