A ted mi vysvetlete, kdyz tu kazdy druhy rika, ze opengl je to same jako DX a portace je strasne jednoducha a jedno vuci druhemu neprinasi nic lepsiho nebo jednodussiho na vyvoj her ... tak kdy se tato technologie dostane do OGL? Pocitam, ze MS, AMD nebo NVIDIA (pripadne libovolna kombinace z nich) ji ma patentovanou, takze pochybuju, ze ji jen tak zadarmo uvolni pro OGL ... navic jak rika ten clovek, android, IOS atd = no go ... pouze W8.1 a novy xbox .....
+1
-6
-1
Je komentář přínosný?
A ted mi vysvetlete, kdyz tu
BTJ https://diit.cz/profil/btj
28. 6. 2013 - 11:08https://diit.cz/clanek/directx-11-2/diskuseA ted mi vysvetlete, kdyz tu kazdy druhy rika, ze opengl je to same jako DX a portace je strasne jednoducha a jedno vuci druhemu neprinasi nic lepsiho nebo jednodussiho na vyvoj her ... tak kdy se tato technologie dostane do OGL? Pocitam, ze MS, AMD nebo NVIDIA (pripadne libovolna kombinace z nich) ji ma patentovanou, takze pochybuju, ze ji jen tak zadarmo uvolni pro OGL ... navic jak rika ten clovek, android, IOS atd = no go ... pouze W8.1 a novy xbox .....https://diit.cz/clanek/directx-11-2/diskuse#comment-659034
+
Pokud to řeknu zjednodušeně, tak v OpenGL s tím už Carmack přišel, byť na softwarové úrovni (id Tech 5, megatexturing). Tohle je v zásadě obdoba v rámci DirectX. Zatím není veřejně známo, jak se liší verze pro DX11_0 a DX11_1, ale předpokládám, že by rozdíl mohl být v tom, že varianta pro DX11_0 (tzn. pro veškerý DX11 hardware) nebude mít žádné specifické hardwarové nároky a půjde tedy o více-méně softwarovou záležitost jako v případě Carmackova řešení, kdežto DX11_1 verze bude využívat hardwaru a půjde de facto o standardizaci technologie, kterou AMD nazývá jako Partially Resident Textures a jíž v rámci GCN podporuje hardwarově: http://diit.cz/clanek/tmu-anizotropni-filtrace-a-prt
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Pokud to řeknu zjednodušeně,
no-X https://diit.cz/autor/no-x
28. 6. 2013 - 13:38https://diit.cz/clanek/directx-11-2/diskusePokud to řeknu zjednodušeně, tak v OpenGL s tím už Carmack přišel, byť na softwarové úrovni (id Tech 5, megatexturing). Tohle je v zásadě obdoba v rámci DirectX. Zatím není veřejně známo, jak se liší verze pro DX11_0 a DX11_1, ale předpokládám, že by rozdíl mohl být v tom, že varianta pro DX11_0 (tzn. pro veškerý DX11 hardware) nebude mít žádné specifické hardwarové nároky a půjde tedy o více-méně softwarovou záležitost jako v případě Carmackova řešení, kdežto DX11_1 verze bude využívat hardwaru a půjde de facto o standardizaci technologie, kterou AMD nazývá jako Partially Resident Textures a jíž v rámci GCN podporuje hardwarově: http://diit.cz/clanek/tmu-anizotropni-filtrace-a-prthttps://diit.cz/clanek/directx-11-2/diskuse#comment-659061
+
28. 6. 2013 - 15:31https://diit.cz/clanek/directx-11-2/diskuseZnámo to je http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/hh404562%28v=vs.85%29.aspx Je sice hezké, že GCN má o 4-5 featur více než nV ovšem žádná z nich není nijak zásadní, resp. na finálním graf./performace výsledku nebude vliv.https://diit.cz/clanek/directx-11-2/diskuse#comment-659091
+
No, ten odkaz jednak vede na stránku o DX11.1, které tiled resources nepodporují, takže tam o nich není ani čárka :-) A na stránce ohledně DX11.2 není nic, co by vysvětlovalo, v čem se liší požadavky na hardware.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
No, ten odkaz jednak vede na
no-X https://diit.cz/autor/no-x
28. 6. 2013 - 17:51https://diit.cz/clanek/directx-11-2/diskuseNo, ten odkaz jednak vede na stránku o DX11.1, které tiled resources nepodporují, takže tam o nich není ani čárka :-) A na stránce ohledně DX11.2 není nic, co by vysvětlovalo, v čem se liší požadavky na hardware.https://diit.cz/clanek/directx-11-2/diskuse#comment-659138
+
Ano, vede na 11.1 a druhá na 11.2 aby sis mohl porovnat featury (čili odpověď na to v čem se liší) - na tiled resources ses pro změnu neptal vůbec, pouze jsi rozvíjel teoretický přínos (a ruku na srdce, ono to ve finále může být klidně horší než megatextures byť to pojede přes hw). Kdoví kde bude hw za dva roky - třeba to dopadne jako s velikostí framebufferu a pokusů jak do něj narvat všechno (což se třeba ve hrách minulo účinkem a kupříkladu DoF se "fejkuje" snad ve všech hrách)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Ano, vede na 11.1 a druhá na
Richmond https://diit.cz/profil/richmond
28. 6. 2013 - 19:48https://diit.cz/clanek/directx-11-2/diskuseAno, vede na 11.1 a druhá na 11.2 aby sis mohl porovnat featury (čili odpověď na to v čem se liší) - na tiled resources ses pro změnu neptal vůbec, pouze jsi rozvíjel teoretický přínos (a ruku na srdce, ono to ve finále může být klidně horší než megatextures byť to pojede přes hw). Kdoví kde bude hw za dva roky - třeba to dopadne jako s velikostí framebufferu a pokusů jak do něj narvat všechno (což se třeba ve hrách minulo účinkem a kupříkladu DoF se "fejkuje" snad ve všech hrách)https://diit.cz/clanek/directx-11-2/diskuse#comment-659163
+
28. 6. 2013 - 23:52https://diit.cz/clanek/directx-11-2/diskuseTo spis Tim Sweeney je proti OpenGLhttps://diit.cz/clanek/directx-11-2/diskuse#comment-659200
+
z pohledu vyvojaru totalni paskvil la Windows Vista
k cemu je mu resit nejake funkce co ma jen Windows 8.1 coz je 0.01% uzivatelu ?
68% ma Windows 7 s DirectX 11.0+castecna berlicka s casti 11.1
14% ma Windows 8 s DirectX 11.1
0.01% ma Windows 8.1 s DirectX 11.2
08% ma Windows Vista s DirectX 11.0
10% ma XPcka se starym DirectX 9
takze i kdyz budu optimista a tech 18% Vista/XP koupi nove PC s Windows 8.1
a budu jeste vetsi optimista, ze 100% vlastniku Winodws 8 updatne na 8.1
tak tu stale bude jen 32% uzivatelu s DX 11.2 ...
smutne ...
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
z pohledu vyvojaru totalni
David Foltyn https://diit.cz/profil/dwarden
28. 6. 2013 - 14:47https://diit.cz/clanek/directx-11-2/diskusez pohledu vyvojaru totalni paskvil la Windows Vista
k cemu je mu resit nejake funkce co ma jen Windows 8.1 coz je 0.01% uzivatelu ?
68% ma Windows 7 s DirectX 11.0+castecna berlicka s casti 11.1
14% ma Windows 8 s DirectX 11.1
0.01% ma Windows 8.1 s DirectX 11.2
08% ma Windows Vista s DirectX 11.0
10% ma XPcka se starym DirectX 9
takze i kdyz budu optimista a tech 18% Vista/XP koupi nove PC s Windows 8.1
a budu jeste vetsi optimista, ze 100% vlastniku Winodws 8 updatne na 8.1
tak tu stale bude jen 32% uzivatelu s DX 11.2 ...
smutne ...https://diit.cz/clanek/directx-11-2/diskuse#comment-659078
+
Túto fragmentáciu bude musieť MS čoskoro riešiť a možno sa vydá takou cestou ako Google
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Túto fragmentáciu bude musieť
Fake Name https://diit.cz/profil/ramiliez
28. 6. 2013 - 21:19https://diit.cz/clanek/directx-11-2/diskuseTúto fragmentáciu bude musieť MS čoskoro riešiť a možno sa vydá takou cestou ako Googlehttps://diit.cz/clanek/directx-11-2/diskuse#comment-659186
+
Vista umí DX11 také, stačí tam mít SP2 a DX11 grafiku.
DX11.1 a 11.2 jsou na PC komplet death pro několik budoucích let (3-5), MS to zabil jak ve své době DX10 tím že je limitoval pouze na nejnovější nepopulární OS s mizernou penetrací trhu.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Vista umí DX11 také, stačí
j j https://diit.cz/profil/doczenith
29. 6. 2013 - 13:20https://diit.cz/clanek/directx-11-2/diskuseVista umí DX11 také, stačí tam mít SP2 a DX11 grafiku.
DX11.1 a 11.2 jsou na PC komplet death pro několik budoucích let (3-5), MS to zabil jak ve své době DX10 tím že je limitoval pouze na nejnovější nepopulární OS s mizernou penetrací trhu. https://diit.cz/clanek/directx-11-2/diskuse#comment-659246
+
sak jsem jasne napsal, ze Vista beru jako OS s DX11 (i kdyz defaultne ma 10/10.1)
podle me MS proste timto jen dozira vyvojare, ti budou resit zakladni 11.0 a vic ne
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
sak jsem jasne napsal, ze
David Foltyn https://diit.cz/profil/dwarden
29. 6. 2013 - 15:58https://diit.cz/clanek/directx-11-2/diskusesak jsem jasne napsal, ze Vista beru jako OS s DX11 (i kdyz defaultne ma 10/10.1)
podle me MS proste timto jen dozira vyvojare, ti budou resit zakladni 11.0 a vic nehttps://diit.cz/clanek/directx-11-2/diskuse#comment-659262
+
A ted mi vysvetlete, kdyz tu kazdy druhy rika, ze opengl je to same jako DX a portace je strasne jednoducha a jedno vuci druhemu neprinasi nic lepsiho nebo jednodussiho na vyvoj her ... tak kdy se tato technologie dostane do OGL? Pocitam, ze MS, AMD nebo NVIDIA (pripadne libovolna kombinace z nich) ji ma patentovanou, takze pochybuju, ze ji jen tak zadarmo uvolni pro OGL ... navic jak rika ten clovek, android, IOS atd = no go ... pouze W8.1 a novy xbox .....
Pokud to řeknu zjednodušeně, tak v OpenGL s tím už Carmack přišel, byť na softwarové úrovni (id Tech 5, megatexturing). Tohle je v zásadě obdoba v rámci DirectX. Zatím není veřejně známo, jak se liší verze pro DX11_0 a DX11_1, ale předpokládám, že by rozdíl mohl být v tom, že varianta pro DX11_0 (tzn. pro veškerý DX11 hardware) nebude mít žádné specifické hardwarové nároky a půjde tedy o více-méně softwarovou záležitost jako v případě Carmackova řešení, kdežto DX11_1 verze bude využívat hardwaru a půjde de facto o standardizaci technologie, kterou AMD nazývá jako Partially Resident Textures a jíž v rámci GCN podporuje hardwarově: http://diit.cz/clanek/tmu-anizotropni-filtrace-a-prt
Známo to je http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/hh404562%28v=vs.... Je sice hezké, že GCN má o 4-5 featur více než nV ovšem žádná z nich není nijak zásadní, resp. na finálním graf./performace výsledku nebude vliv.
http://www.geeks3d.com/20130627/directx-11-2-revealed-with-windows-8-1-p...
No, ten odkaz jednak vede na stránku o DX11.1, které tiled resources nepodporují, takže tam o nich není ani čárka :-) A na stránce ohledně DX11.2 není nic, co by vysvětlovalo, v čem se liší požadavky na hardware.
Ano, vede na 11.1 a druhá na 11.2 aby sis mohl porovnat featury (čili odpověď na to v čem se liší) - na tiled resources ses pro změnu neptal vůbec, pouze jsi rozvíjel teoretický přínos (a ruku na srdce, ono to ve finále může být klidně horší než megatextures byť to pojede přes hw). Kdoví kde bude hw za dva roky - třeba to dopadne jako s velikostí framebufferu a pokusů jak do něj narvat všechno (což se třeba ve hrách minulo účinkem a kupříkladu DoF se "fejkuje" snad ve všech hrách)
Neni nahodou Carmack zaprisahly nepritel opengl?:)
Ne, není zapřísáhlý nepřítel OpenGL.
To spis Tim Sweeney je proti OpenGL
z pohledu vyvojaru totalni paskvil la Windows Vista
k cemu je mu resit nejake funkce co ma jen Windows 8.1 coz je 0.01% uzivatelu ?
68% ma Windows 7 s DirectX 11.0+castecna berlicka s casti 11.1
14% ma Windows 8 s DirectX 11.1
0.01% ma Windows 8.1 s DirectX 11.2
08% ma Windows Vista s DirectX 11.0
10% ma XPcka se starym DirectX 9
takze i kdyz budu optimista a tech 18% Vista/XP koupi nove PC s Windows 8.1
a budu jeste vetsi optimista, ze 100% vlastniku Winodws 8 updatne na 8.1
tak tu stale bude jen 32% uzivatelu s DX 11.2 ...
smutne ...
Túto fragmentáciu bude musieť MS čoskoro riešiť a možno sa vydá takou cestou ako Google
Vista umí DX11 také, stačí tam mít SP2 a DX11 grafiku.
DX11.1 a 11.2 jsou na PC komplet death pro několik budoucích let (3-5), MS to zabil jak ve své době DX10 tím že je limitoval pouze na nejnovější nepopulární OS s mizernou penetrací trhu.
sak jsem jasne napsal, ze Vista beru jako OS s DX11 (i kdyz defaultne ma 10/10.1)
podle me MS proste timto jen dozira vyvojare, ti budou resit zakladni 11.0 a vic ne
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.