Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k DirectX 12 umožní kombinovat Radeony s GeForce

Co třeba rendering videa? Tam by to smysl mělo, ne?

+1
-17
-1
Je komentář přínosný?

Za predpokladu ze pujde zapnout akceleraci pres OpenCL a CUDA soucasne. Zatim jde jen bud to nebo to.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A já měl za to, že CUDA a OpenCL je nezávislý na directx :-)

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Samozrejmne ze je - jenze nelze pouzit oboje soucasne.

+1
-11
-1
Je komentář přínosný?

Mno, ale Nvidia podporuje OpenCL :-) spíš jsem se nechytal, proč píše o renderingu videa k článku o directx...

+1
-18
-1
Je komentář přínosný?

Rendering videa zvládají karty specializovanou částí čipu prakticky za nulové výkonové náklady. Kvalita možná není úplně 100% jako u CPU, ale kvůli tomu bych druhou kartu nekupoval.

Osobně bych si klidně koupil nějakou slabou nvidii na počítání fyziky, ale když oni moje peníze nechtějí. :-)

+1
+15
-1
Je komentář přínosný?

>Znamená to, že mi po instalaci DirectX 12 na systém vybavený GeForce GTX 780 Ti a Radeon R9
>290X stoupne výkon? Domnívám se, že ne. Nová API (a to platí pro DirectX 12, Mantle i Vulkan)
>dávají vývojářům větší prostor - sama o sobě ale nepřinášejí funkční řešení.

ved to .. na trojuholnik bude potrebych 1000 riadkov kodu pri takej kombinacii a nie 600 ako je to pri jednej karte Vo vulkane dnes...

Learning More About The Intel Vulkan Driver, Linux Vulkan Plans

Published on 12 March 2015 08:54 AM EDT
>About 600 lines of code are needed to write a basic triangle program in Vulkan. However, much of
>that line count will be boiler-plate code that can be re-used or setup for the programmer by various
>libraries.
http://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=LunarG-Vulkan-AMA

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak mozna pro novy Assasins Geforc-ka vyrenderuje voci, fouzy a nohy a AMD pak zbyle telo :-)

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Vyborne. Takze ted AMD a Nvidie opravuji chyby ve hrach, takze vznikne jeste dalsi firma, ktera bude chyby opravovat tak, ze mezi hru a ovladac vlozi vlastni API, ktere bude rozhodovat co se ma renderovat na Nvidii a co na AMD podle toho, jak moc je to v te hre rozbite :-)

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

a k pouzitiu physx?

+1
-13
-1
Je komentář přínosný?

to jde teoreticky i dnes, za předpokladu, že se hacknou drivery.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Toto si už NVIDIA postrážila a nefunguje ani hack. Preto sa ani od poslednej hacknutej verzie, ktorá vyšla dosť dávno, neobjavila žiadna nová.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

bylo by fajn, kdyby to umělo využít i výkonu integrovaných grafik. Otázkou je jestli by složitější vývoj stál za pár % výkonu navrch, které lze získat optimalizacemi, nebo prostým přetaktováním.

+1
-10
-1
Je komentář přínosný?

Vymazať. Duplicitný komentár.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Kvôli renderingu sa neoplatí kupovať 2 karty rôznych výrobcov. Na to si radšej človek kúpi obe od NV alebo obe od AMD. Jediná výhoda čo by z toho mohla byť je možnosť používania proprietárnych technológií oboch firiem. To ale tiež nehrozí. Ja osobne teda žiadnu výhodu mať v PC naraz GeForce a Radeon nevidím. Čo ma zaujíma aktuálne je skôr to, či sa mi oplatí zapnúť aspoň Intel grafiku, ktorú už v PC mám. Integrovanú grafiku má dosť ľudí a ak tá nijak nepomôže, tak fakt netuším prečo sa s týmto v DX12 niekto trápi.

+1
-11
-1
Je komentář přínosný?

tak teoreticky si dokazi predstavit pripad toho, ze nekdo ma AMD APU a za dva roky si k tomu koupi nVIDIA grafiku ...

A proc nevyuzvat vykon i te graficke casti APU?

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

JJ. Keď som hovoril o integrovaných grafikách v predchádzajúcom príspevku, myslel som aj APU nielen Intel grafiky. Veď uvidíme.

+1
-12
-1
Je komentář přínosný?

takze budem moc mat zapnute tress fx aj physiX, ouyeah!

+1
-14
-1
Je komentář přínosný?

PhysX jedine, že by NV GPU bola ako hlavná grafika. Inak ti to ovládače nedovolia. Ale ktovie. Možno aj toto sa časom zmení.

+1
-13
-1
Je komentář přínosný?

-_- to bolo myslene ako vtip, su to dve zbytocne featury a neni preco stat ani o jednu

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Zbytočné určite nie.

https://www.youtube.com/watch?v=yZWri2DsIjI&feature=youtu.be

Ide o demo z Unreal Engine-u 4, kde bude PhysX Flex integrovaný. Čo inak ešte viac potvrdzuje to, že by nemal byť Flex obmedzený iba na grafiky od NV.

BTW ktorá grafická feature nie je zbytočná? :-)

+1
-13
-1
Je komentář přínosný?

je to absolutna zbytocna kravina, pretoze ak nejaka featura nemoze byt pre vsetkych, tak nikdy nanej nemoze byt vyznamne postavena hratelnost hry, ak cele fungovanie hry vyzaduje aby si mal nvdiu a physix tak to ziadny vytavatel nevyda pretoze si dobrovolne odstrihne polku ati zakaznikov

takze opakujem znova, absolutne knicomu pretoze to nikde vyznamne pouzite nebude

+1
-13
-1
Je komentář přínosný?

Tak potom je k ničomu aj antialiasing, tiene, ambient occlusion a v podstate akákoľvek grafická feature, ktorá neovplyvňuje hrateľnosť?

Keby si si pozrel aj detail videa na youtube, ktorý som ti dal, videl by si, že ide o demo postavené na zatiaľ neoficiálnej verzii Unreal Engine-u v ktorej je už základný FleX naimplementovaný. A keďže Unreal Engine je teraz šírený ako open source, mal by tak byť aj PhysX FleX, keďže má byť jeho súčasťou. A to by malo znamenať, že nebude exkluzívny iba pre NV grafiky. Uvidíme keď vyjde Killing Floor 2, čo bude prvá hra využívajúca FleX. Teda minimálne prvá o ktorej sa vie.

+1
-12
-1
Je komentář přínosný?

OK takze na 1.AMD GPU+monitore budem mat pustenu hru co die lepsie na AMD DX/Mantle a na 2 .NV GPU +LCD monitore zase daku inu hru co je NVidia /PhysX friendly ?
Alebo 3x1 LCD AMD Eyefinity v spodnom rade a 3x1 LCD NV Suround v hornom rade ?
Zartujem ...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Co se tyce toho zapinani, je teoreticky mozne (samozrejme nevim, zda je to pripad DirectX 12), ze pokud hra podporuje karty nVidie, podporuje karty AMD a podporuje pouziti dvou karet, tak uz nebude potrebovat dalsi specifickou podporu na to, aby ty dve karty byli ruzne.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Mno, ale bude problém, že na každé grafice ta hra vypadá jinak ;) takže bys měl půlku obrazovky jinou jak tu druhou. a to nepočítám cukání, které by bylo o mnoho výraznější :-)

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.