Co třeba rendering videa? Tam by to smysl mělo, ne?
+1
-17
-1
Je komentář přínosný?
Co třeba rendering videa? Tam
Czenda https://diit.cz/profil/czenda
13. 3. 2015 - 13:24https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuseCo třeba rendering videa? Tam by to smysl mělo, ne? https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuse#comment-772398
+
Za predpokladu ze pujde zapnout akceleraci pres OpenCL a CUDA soucasne. Zatim jde jen bud to nebo to.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Za predpokladu ze pujde
petr22 https://diit.cz/profil/petr22
13. 3. 2015 - 14:03https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuseZa predpokladu ze pujde zapnout akceleraci pres OpenCL a CUDA soucasne. Zatim jde jen bud to nebo to.https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuse#comment-772422
+
A já měl za to, že CUDA a OpenCL je nezávislý na directx :-)
+1
+8
-1
Je komentář přínosný?
A já měl za to, že CUDA a
Kedar Míša https://diit.cz/profil/warman
13. 3. 2015 - 14:07https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuseA já měl za to, že CUDA a OpenCL je nezávislý na directx :-)https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuse#comment-772428
+
Samozrejmne ze je - jenze nelze pouzit oboje soucasne.
+1
-11
-1
Je komentář přínosný?
Samozrejmne ze je - jenze
petr22 https://diit.cz/profil/petr22
13. 3. 2015 - 14:38https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuseSamozrejmne ze je - jenze nelze pouzit oboje soucasne.https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuse#comment-772452
+
Mno, ale Nvidia podporuje OpenCL :-) spíš jsem se nechytal, proč píše o renderingu videa k článku o directx...
+1
-18
-1
Je komentář přínosný?
Mno, ale Nvidia podporuje
Kedar Míša https://diit.cz/profil/warman
13. 3. 2015 - 14:41https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuseMno, ale Nvidia podporuje OpenCL :-) spíš jsem se nechytal, proč píše o renderingu videa k článku o directx...https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuse#comment-772454
+
Rendering videa zvládají karty specializovanou částí čipu prakticky za nulové výkonové náklady. Kvalita možná není úplně 100% jako u CPU, ale kvůli tomu bych druhou kartu nekupoval.
Osobně bych si klidně koupil nějakou slabou nvidii na počítání fyziky, ale když oni moje peníze nechtějí. :-)
+1
+15
-1
Je komentář přínosný?
Rendering videa zvládají
TyNyT https://diit.cz/profil/tynyt
13. 3. 2015 - 14:07https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuseRendering videa zvládají karty specializovanou částí čipu prakticky za nulové výkonové náklady. Kvalita možná není úplně 100% jako u CPU, ale kvůli tomu bych druhou kartu nekupoval.
Osobně bych si klidně koupil nějakou slabou nvidii na počítání fyziky, ale když oni moje peníze nechtějí. :-)https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuse#comment-772432
+
>Znamená to, že mi po instalaci DirectX 12 na systém vybavený GeForce GTX 780 Ti a Radeon R9
>290X stoupne výkon? Domnívám se, že ne. Nová API (a to platí pro DirectX 12, Mantle i Vulkan)
>dávají vývojářům větší prostor - sama o sobě ale nepřinášejí funkční řešení.
ved to .. na trojuholnik bude potrebych 1000 riadkov kodu pri takej kombinacii a nie 600 ako je to pri jednej karte Vo vulkane dnes...
Learning More About The Intel Vulkan Driver, Linux Vulkan Plans
Published on 12 March 2015 08:54 AM EDT
>About 600 lines of code are needed to write a basic triangle program in Vulkan. However, much of
>that line count will be boiler-plate code that can be re-used or setup for the programmer by various
>libraries. http://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=LunarG-Vulkan-AMA
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
>Znamená to, že mi po
Peter Fodrek https://diit.cz/profil/fotobanew
13. 3. 2015 - 13:25https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuse>Znamená to, že mi po instalaci DirectX 12 na systém vybavený GeForce GTX 780 Ti a Radeon R9
>290X stoupne výkon? Domnívám se, že ne. Nová API (a to platí pro DirectX 12, Mantle i Vulkan)
>dávají vývojářům větší prostor - sama o sobě ale nepřinášejí funkční řešení.
ved to .. na trojuholnik bude potrebych 1000 riadkov kodu pri takej kombinacii a nie 600 ako je to pri jednej karte Vo vulkane dnes...
Learning More About The Intel Vulkan Driver, Linux Vulkan Plans
Published on 12 March 2015 08:54 AM EDT
>About 600 lines of code are needed to write a basic triangle program in Vulkan. However, much of
>that line count will be boiler-plate code that can be re-used or setup for the programmer by various
>libraries.
http://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=LunarG-Vulkan-AMA
https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuse#comment-772400
+
Tak mozna pro novy Assasins Geforc-ka vyrenderuje voci, fouzy a nohy a AMD pak zbyle telo :-)
+1
-6
-1
Je komentář přínosný?
Tak mozno pro novy Assasins
Waffer47 https://diit.cz/profil/waffer47
13. 3. 2015 - 13:44https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuseTak mozna pro novy Assasins Geforc-ka vyrenderuje voci, fouzy a nohy a AMD pak zbyle telo :-)https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuse#comment-772404
+
Vyborne. Takze ted AMD a Nvidie opravuji chyby ve hrach, takze vznikne jeste dalsi firma, ktera bude chyby opravovat tak, ze mezi hru a ovladac vlozi vlastni API, ktere bude rozhodovat co se ma renderovat na Nvidii a co na AMD podle toho, jak moc je to v te hre rozbite :-)
+1
+8
-1
Je komentář přínosný?
Vyborne. Takze ted AMD a
petr22 https://diit.cz/profil/petr22
13. 3. 2015 - 14:05https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuseVyborne. Takze ted AMD a Nvidie opravuji chyby ve hrach, takze vznikne jeste dalsi firma, ktera bude chyby opravovat tak, ze mezi hru a ovladac vlozi vlastni API, ktere bude rozhodovat co se ma renderovat na Nvidii a co na AMD podle toho, jak moc je to v te hre rozbite :-)https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuse#comment-772426
+
to jde teoreticky i dnes, za předpokladu, že se hacknou drivery.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
to jde teoreticky i dnes, za
TyNyT https://diit.cz/profil/tynyt
13. 3. 2015 - 14:08https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuseto jde teoreticky i dnes, za předpokladu, že se hacknou drivery.https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuse#comment-772434
+
Toto si už NVIDIA postrážila a nefunguje ani hack. Preto sa ani od poslednej hacknutej verzie, ktorá vyšla dosť dávno, neobjavila žiadna nová.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Toto si už NVIDIA postrážila
Marek Moravčík https://diit.cz/profil/mareknr
13. 3. 2015 - 14:59https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuseToto si už NVIDIA postrážila a nefunguje ani hack. Preto sa ani od poslednej hacknutej verzie, ktorá vyšla dosť dávno, neobjavila žiadna nová.https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuse#comment-772462
+
bylo by fajn, kdyby to umělo využít i výkonu integrovaných grafik. Otázkou je jestli by složitější vývoj stál za pár % výkonu navrch, které lze získat optimalizacemi, nebo prostým přetaktováním.
+1
-10
-1
Je komentář přínosný?
bylo by fajn, kdyby to umělo
George eLzyx https://diit.cz/profil/elzyx
13. 3. 2015 - 14:08https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskusebylo by fajn, kdyby to umělo využít i výkonu integrovaných grafik. Otázkou je jestli by složitější vývoj stál za pár % výkonu navrch, které lze získat optimalizacemi, nebo prostým přetaktováním.https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuse#comment-772436
+
Kvôli renderingu sa neoplatí kupovať 2 karty rôznych výrobcov. Na to si radšej človek kúpi obe od NV alebo obe od AMD. Jediná výhoda čo by z toho mohla byť je možnosť používania proprietárnych technológií oboch firiem. To ale tiež nehrozí. Ja osobne teda žiadnu výhodu mať v PC naraz GeForce a Radeon nevidím. Čo ma zaujíma aktuálne je skôr to, či sa mi oplatí zapnúť aspoň Intel grafiku, ktorú už v PC mám. Integrovanú grafiku má dosť ľudí a ak tá nijak nepomôže, tak fakt netuším prečo sa s týmto v DX12 niekto trápi.
+1
-11
-1
Je komentář přínosný?
Kvôli renderingu sa neoplatí
Marek Moravčík https://diit.cz/profil/mareknr
13. 3. 2015 - 15:08https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuseKvôli renderingu sa neoplatí kupovať 2 karty rôznych výrobcov. Na to si radšej človek kúpi obe od NV alebo obe od AMD. Jediná výhoda čo by z toho mohla byť je možnosť používania proprietárnych technológií oboch firiem. To ale tiež nehrozí. Ja osobne teda žiadnu výhodu mať v PC naraz GeForce a Radeon nevidím. Čo ma zaujíma aktuálne je skôr to, či sa mi oplatí zapnúť aspoň Intel grafiku, ktorú už v PC mám. Integrovanú grafiku má dosť ľudí a ak tá nijak nepomôže, tak fakt netuším prečo sa s týmto v DX12 niekto trápi.https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuse#comment-772470
+
tak teoreticky si dokazi predstavit pripad toho, ze nekdo ma AMD APU a za dva roky si k tomu koupi nVIDIA grafiku ...
A proc nevyuzvat vykon i te graficke casti APU?
+1
+7
-1
Je komentář přínosný?
tak teoreticky si dokazi
Dizz https://diit.cz/profil/dizz
13. 3. 2015 - 15:50https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskusetak teoreticky si dokazi predstavit pripad toho, ze nekdo ma AMD APU a za dva roky si k tomu koupi nVIDIA grafiku ...
A proc nevyuzvat vykon i te graficke casti APU?https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuse#comment-772478
+
JJ. Keď som hovoril o integrovaných grafikách v predchádzajúcom príspevku, myslel som aj APU nielen Intel grafiky. Veď uvidíme.
+1
-12
-1
Je komentář přínosný?
JJ. Keď som hovoril o
Marek Moravčík https://diit.cz/profil/mareknr
13. 3. 2015 - 17:53https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuseJJ. Keď som hovoril o integrovaných grafikách v predchádzajúcom príspevku, myslel som aj APU nielen Intel grafiky. Veď uvidíme. https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuse#comment-772504
+
takze budem moc mat zapnute tress fx aj physiX, ouyeah!
+1
-14
-1
Je komentář přínosný?
takze budem moc mat zapnute
bager https://diit.cz/profil/bager
13. 3. 2015 - 16:49https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskusetakze budem moc mat zapnute tress fx aj physiX, ouyeah!https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuse#comment-772488
+
PhysX jedine, že by NV GPU bola ako hlavná grafika. Inak ti to ovládače nedovolia. Ale ktovie. Možno aj toto sa časom zmení.
+1
-13
-1
Je komentář přínosný?
PhysX jedine, že by NV GPU
Marek Moravčík https://diit.cz/profil/mareknr
13. 3. 2015 - 17:55https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskusePhysX jedine, že by NV GPU bola ako hlavná grafika. Inak ti to ovládače nedovolia. Ale ktovie. Možno aj toto sa časom zmení.https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuse#comment-772506
+
-_- to bolo myslene ako vtip, su to dve zbytocne featury a neni preco stat ani o jednu
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
-_- to bolo myslene ako vtip,
bager https://diit.cz/profil/bager
14. 3. 2015 - 10:12https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuse-_- to bolo myslene ako vtip, su to dve zbytocne featury a neni preco stat ani o jednuhttps://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuse#comment-772568
+
Ide o demo z Unreal Engine-u 4, kde bude PhysX Flex integrovaný. Čo inak ešte viac potvrdzuje to, že by nemal byť Flex obmedzený iba na grafiky od NV.
BTW ktorá grafická feature nie je zbytočná? :-)
+1
-13
-1
Je komentář přínosný?
Zbytočné určite nie.
Marek Moravčík https://diit.cz/profil/mareknr
14. 3. 2015 - 13:25https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuseZbytočné určite nie.
https://www.youtube.com/watch?v=yZWri2DsIjI&feature=youtu.be
Ide o demo z Unreal Engine-u 4, kde bude PhysX Flex integrovaný. Čo inak ešte viac potvrdzuje to, že by nemal byť Flex obmedzený iba na grafiky od NV.
BTW ktorá grafická feature nie je zbytočná? :-)https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuse#comment-772580
+
je to absolutna zbytocna kravina, pretoze ak nejaka featura nemoze byt pre vsetkych, tak nikdy nanej nemoze byt vyznamne postavena hratelnost hry, ak cele fungovanie hry vyzaduje aby si mal nvdiu a physix tak to ziadny vytavatel nevyda pretoze si dobrovolne odstrihne polku ati zakaznikov
takze opakujem znova, absolutne knicomu pretoze to nikde vyznamne pouzite nebude
+1
-13
-1
Je komentář přínosný?
je to absolutna zbytocna
bager https://diit.cz/profil/bager
15. 3. 2015 - 07:45https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuseje to absolutna zbytocna kravina, pretoze ak nejaka featura nemoze byt pre vsetkych, tak nikdy nanej nemoze byt vyznamne postavena hratelnost hry, ak cele fungovanie hry vyzaduje aby si mal nvdiu a physix tak to ziadny vytavatel nevyda pretoze si dobrovolne odstrihne polku ati zakaznikov
takze opakujem znova, absolutne knicomu pretoze to nikde vyznamne pouzite nebudehttps://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuse#comment-772632
+
Tak potom je k ničomu aj antialiasing, tiene, ambient occlusion a v podstate akákoľvek grafická feature, ktorá neovplyvňuje hrateľnosť?
Keby si si pozrel aj detail videa na youtube, ktorý som ti dal, videl by si, že ide o demo postavené na zatiaľ neoficiálnej verzii Unreal Engine-u v ktorej je už základný FleX naimplementovaný. A keďže Unreal Engine je teraz šírený ako open source, mal by tak byť aj PhysX FleX, keďže má byť jeho súčasťou. A to by malo znamenať, že nebude exkluzívny iba pre NV grafiky. Uvidíme keď vyjde Killing Floor 2, čo bude prvá hra využívajúca FleX. Teda minimálne prvá o ktorej sa vie.
+1
-12
-1
Je komentář přínosný?
Tak potom je k ničomu aj
Marek Moravčík https://diit.cz/profil/mareknr
15. 3. 2015 - 10:07https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuseTak potom je k ničomu aj antialiasing, tiene, ambient occlusion a v podstate akákoľvek grafická feature, ktorá neovplyvňuje hrateľnosť?
Keby si si pozrel aj detail videa na youtube, ktorý som ti dal, videl by si, že ide o demo postavené na zatiaľ neoficiálnej verzii Unreal Engine-u v ktorej je už základný FleX naimplementovaný. A keďže Unreal Engine je teraz šírený ako open source, mal by tak byť aj PhysX FleX, keďže má byť jeho súčasťou. A to by malo znamenať, že nebude exkluzívny iba pre NV grafiky. Uvidíme keď vyjde Killing Floor 2, čo bude prvá hra využívajúca FleX. Teda minimálne prvá o ktorej sa vie.https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuse#comment-772636
+
OK takze na 1.AMD GPU+monitore budem mat pustenu hru co die lepsie na AMD DX/Mantle a na 2 .NV GPU +LCD monitore zase daku inu hru co je NVidia /PhysX friendly ?
Alebo 3x1 LCD AMD Eyefinity v spodnom rade a 3x1 LCD NV Suround v hornom rade ?
Zartujem ...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
OK takze na 1.AMD GPU
AndyF1 https://diit.cz/profil/andyf1
13. 3. 2015 - 17:28https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuseOK takze na 1.AMD GPU+monitore budem mat pustenu hru co die lepsie na AMD DX/Mantle a na 2 .NV GPU +LCD monitore zase daku inu hru co je NVidia /PhysX friendly ?
Alebo 3x1 LCD AMD Eyefinity v spodnom rade a 3x1 LCD NV Suround v hornom rade ?
Zartujem ...https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuse#comment-772498
+
Co se tyce toho zapinani, je teoreticky mozne (samozrejme nevim, zda je to pripad DirectX 12), ze pokud hra podporuje karty nVidie, podporuje karty AMD a podporuje pouziti dvou karet, tak uz nebude potrebovat dalsi specifickou podporu na to, aby ty dve karty byli ruzne.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Co se tyce toho zapinani, je
HKMaly https://diit.cz/profil/hkmaly
13. 3. 2015 - 17:39https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuseCo se tyce toho zapinani, je teoreticky mozne (samozrejme nevim, zda je to pripad DirectX 12), ze pokud hra podporuje karty nVidie, podporuje karty AMD a podporuje pouziti dvou karet, tak uz nebude potrebovat dalsi specifickou podporu na to, aby ty dve karty byli ruzne.https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuse#comment-772502
+
Mno, ale bude problém, že na každé grafice ta hra vypadá jinak ;) takže bys měl půlku obrazovky jinou jak tu druhou. a to nepočítám cukání, které by bylo o mnoho výraznější :-)
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Mno, ale bude problém, že na
Kedar Míša https://diit.cz/profil/warman
15. 3. 2015 - 13:55https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuseMno, ale bude problém, že na každé grafice ta hra vypadá jinak ;) takže bys měl půlku obrazovky jinou jak tu druhou. a to nepočítám cukání, které by bylo o mnoho výraznější :-)https://diit.cz/clanek/directx-12-podporuje-kombinaci-geforce-radeon/diskuse#comment-772638
+
Co třeba rendering videa? Tam by to smysl mělo, ne?
Za predpokladu ze pujde zapnout akceleraci pres OpenCL a CUDA soucasne. Zatim jde jen bud to nebo to.
A já měl za to, že CUDA a OpenCL je nezávislý na directx :-)
Samozrejmne ze je - jenze nelze pouzit oboje soucasne.
Mno, ale Nvidia podporuje OpenCL :-) spíš jsem se nechytal, proč píše o renderingu videa k článku o directx...
Rendering videa zvládají karty specializovanou částí čipu prakticky za nulové výkonové náklady. Kvalita možná není úplně 100% jako u CPU, ale kvůli tomu bych druhou kartu nekupoval.
Osobně bych si klidně koupil nějakou slabou nvidii na počítání fyziky, ale když oni moje peníze nechtějí. :-)
>Znamená to, že mi po instalaci DirectX 12 na systém vybavený GeForce GTX 780 Ti a Radeon R9
>290X stoupne výkon? Domnívám se, že ne. Nová API (a to platí pro DirectX 12, Mantle i Vulkan)
>dávají vývojářům větší prostor - sama o sobě ale nepřinášejí funkční řešení.
ved to .. na trojuholnik bude potrebych 1000 riadkov kodu pri takej kombinacii a nie 600 ako je to pri jednej karte Vo vulkane dnes...
Learning More About The Intel Vulkan Driver, Linux Vulkan Plans
Published on 12 March 2015 08:54 AM EDT
>About 600 lines of code are needed to write a basic triangle program in Vulkan. However, much of
>that line count will be boiler-plate code that can be re-used or setup for the programmer by various
>libraries.
http://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=LunarG-Vulkan-AMA
Tak mozna pro novy Assasins Geforc-ka vyrenderuje voci, fouzy a nohy a AMD pak zbyle telo :-)
Vyborne. Takze ted AMD a Nvidie opravuji chyby ve hrach, takze vznikne jeste dalsi firma, ktera bude chyby opravovat tak, ze mezi hru a ovladac vlozi vlastni API, ktere bude rozhodovat co se ma renderovat na Nvidii a co na AMD podle toho, jak moc je to v te hre rozbite :-)
a k pouzitiu physx?
to jde teoreticky i dnes, za předpokladu, že se hacknou drivery.
Toto si už NVIDIA postrážila a nefunguje ani hack. Preto sa ani od poslednej hacknutej verzie, ktorá vyšla dosť dávno, neobjavila žiadna nová.
bylo by fajn, kdyby to umělo využít i výkonu integrovaných grafik. Otázkou je jestli by složitější vývoj stál za pár % výkonu navrch, které lze získat optimalizacemi, nebo prostým přetaktováním.
Vymazať. Duplicitný komentár.
Kvôli renderingu sa neoplatí kupovať 2 karty rôznych výrobcov. Na to si radšej človek kúpi obe od NV alebo obe od AMD. Jediná výhoda čo by z toho mohla byť je možnosť používania proprietárnych technológií oboch firiem. To ale tiež nehrozí. Ja osobne teda žiadnu výhodu mať v PC naraz GeForce a Radeon nevidím. Čo ma zaujíma aktuálne je skôr to, či sa mi oplatí zapnúť aspoň Intel grafiku, ktorú už v PC mám. Integrovanú grafiku má dosť ľudí a ak tá nijak nepomôže, tak fakt netuším prečo sa s týmto v DX12 niekto trápi.
tak teoreticky si dokazi predstavit pripad toho, ze nekdo ma AMD APU a za dva roky si k tomu koupi nVIDIA grafiku ...
A proc nevyuzvat vykon i te graficke casti APU?
JJ. Keď som hovoril o integrovaných grafikách v predchádzajúcom príspevku, myslel som aj APU nielen Intel grafiky. Veď uvidíme.
takze budem moc mat zapnute tress fx aj physiX, ouyeah!
PhysX jedine, že by NV GPU bola ako hlavná grafika. Inak ti to ovládače nedovolia. Ale ktovie. Možno aj toto sa časom zmení.
-_- to bolo myslene ako vtip, su to dve zbytocne featury a neni preco stat ani o jednu
Zbytočné určite nie.
https://www.youtube.com/watch?v=yZWri2DsIjI&feature=youtu.be
Ide o demo z Unreal Engine-u 4, kde bude PhysX Flex integrovaný. Čo inak ešte viac potvrdzuje to, že by nemal byť Flex obmedzený iba na grafiky od NV.
BTW ktorá grafická feature nie je zbytočná? :-)
je to absolutna zbytocna kravina, pretoze ak nejaka featura nemoze byt pre vsetkych, tak nikdy nanej nemoze byt vyznamne postavena hratelnost hry, ak cele fungovanie hry vyzaduje aby si mal nvdiu a physix tak to ziadny vytavatel nevyda pretoze si dobrovolne odstrihne polku ati zakaznikov
takze opakujem znova, absolutne knicomu pretoze to nikde vyznamne pouzite nebude
Tak potom je k ničomu aj antialiasing, tiene, ambient occlusion a v podstate akákoľvek grafická feature, ktorá neovplyvňuje hrateľnosť?
Keby si si pozrel aj detail videa na youtube, ktorý som ti dal, videl by si, že ide o demo postavené na zatiaľ neoficiálnej verzii Unreal Engine-u v ktorej je už základný FleX naimplementovaný. A keďže Unreal Engine je teraz šírený ako open source, mal by tak byť aj PhysX FleX, keďže má byť jeho súčasťou. A to by malo znamenať, že nebude exkluzívny iba pre NV grafiky. Uvidíme keď vyjde Killing Floor 2, čo bude prvá hra využívajúca FleX. Teda minimálne prvá o ktorej sa vie.
OK takze na 1.AMD GPU+monitore budem mat pustenu hru co die lepsie na AMD DX/Mantle a na 2 .NV GPU +LCD monitore zase daku inu hru co je NVidia /PhysX friendly ?
Alebo 3x1 LCD AMD Eyefinity v spodnom rade a 3x1 LCD NV Suround v hornom rade ?
Zartujem ...
Co se tyce toho zapinani, je teoreticky mozne (samozrejme nevim, zda je to pripad DirectX 12), ze pokud hra podporuje karty nVidie, podporuje karty AMD a podporuje pouziti dvou karet, tak uz nebude potrebovat dalsi specifickou podporu na to, aby ty dve karty byli ruzne.
Mno, ale bude problém, že na každé grafice ta hra vypadá jinak ;) takže bys měl půlku obrazovky jinou jak tu druhou. a to nepočítám cukání, které by bylo o mnoho výraznější :-)
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.