Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Budou DirectX 12 stačit Windows 8?

aspoň že bude na sedmičkách Mantle

+1
+25
-1
Je komentář přínosný?

A čo z toho ak máš grafiku rady HD6000 a nižšie?

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Jestli na tom je smítko pravdy, tak doufám že se všichni zůčastnění chytnou za frňák a na DX3D se vy.... Máme tu API které fiž nyní funguje, dělá to samé, není GPU závislé, není OS závislé. Jediné co mechápu je, proč nVidia ignoruje Mantle, když by mohl fungovat i s jeho grafikama? Proč se tak křečovitě drží DX? V konzolích to stejně projela, s Tegrou díru do světa taky neudělala a teď se křečovitě drží poslední državy kterou má a to PC?

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Asi je v pasti a ta past zrejme bude nejaka spatna smlouva s M$

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Skor si myslim ze pre nVidiu nema Mantle az taky vyznam. Ono celkovo zatial Mantle bolo dobre akurat na to ze spravilo buzz a rozhybalo MS (netvrdim ze to je zle alebo to neni prinosom) ale ci bude aj zivotaschopne to sa uvidi. Pre nVidiu je lepsie investovat energiu do DX ale hlavne do OpenGL. Ostatne ako sa uz aj vyjadrili o snahe vyrazne zrychlit OpenGL spolu s AMD a Intelom. Ostatne ak by som chapal tuto iniciativu ohladom OpenGL z este jedneho dovodu. V mobilnom sektore jednoznacne dominuje OpenGL ES, takze naco minat zdroje na Mantle, ktore zatial nieje multiplatformove, ako radsej investovat zdroje do OpenGL kde sa to moze odrazit aj v mobilnej divizii Tegry K1, co asi zacina byt pre nVidiu dolesitejsi business ako high end desktopove grafiky ktore su skor iba koli image.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

hlavne mam poslednych 10 rokov stale silnejsi dojem, ze `rozhybat MS` je horsia varianta, kedze coho sa chyti to kardinalne doje..e a straca aj pozicie ktore mu neodbudaju `vplyvom zvonka` :o(

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Teda pokud se ukáže že DX12 bude až pro Win9. Tak to si MS pěkně nadělal do hnízda. Už vidím ty zástupy chtivých kupců Win8.x. To je ukázkové zaříznutí svého produktu, který má potíže u zákazníků i z jiných důvodů a teď MS přidá další. Já to vidím tak že MS bude mlžit jak to půjde nejdéle aby si lidé chovali naději že jejich OS bude podporován, jako já s Win7. Bohužel musím uznat že argumenty proč ve Win7 DX12 nebudou jsou příliš pádné abych v to ještě věřil. Tak že pro mne to znamená počkat na Win 9 a doufat že budou pro mne stravitelné. Patřím k těm co mají GK která podporuje Mantle a tak to čekání nebude nic hrozného.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Pokud v létě 2015 přijdou W9, ztratí MS o prodej W8.x zájem - logicky bude chtít prodávat W9.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

Je to přece konkurenční API a to je fůj. Budou se z toho snažit udělat to, co jim AMD udělali s PhysX :)

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

NVIDIA zatiaľ Mantle neignoruje. Nemajú k nemu totiž vôbec prístup. Ten by mohli získať na jeseň. Mantle je zatiaľ naozaj iba pre grafiky od AMD s novšou architektúrou.

No a ako to vyzerá, chce si zatiaľ NVIDIA pomôcť podľa seba:
http://www.dsogaming.com/news/nvidias-next-driver-will-bring-massive-per...

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

Jenže dokud bude brzdou API, tak můžou driver ladit jak vzteklí, ale nakonec to stejně bude viset na Directy "zahlceném" CPU. A až začnou vycházet nějaké ty porovnávací testy, budou zelení pěkně zelení, protože není dobré, když má konkurence nějaké ty body navíc a "zadarmo" nebo dokonce na levněším železe.

Teď fakt chytli Černého Petra. Microsoft to pálí jen omezeně a už mají i co slibovat, AMD bude mediálně tlačit na Mantle a nVidia v šuplíku nemá nic, čím by méně náročnému API konkurovala.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Aspon ma to CPU co robit ;o)
btw. nizsi mainstream GPU stoji asi tolko co vymakane `full 4 core` Intel CPU -> od toho uz je maloco vykonnejsie...
a je pritom realne vyuzitelne vlastne len na hry, takze z ekonomickeho hladiska sa sustredovat na straty na urovni CPU je hlupe

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Já zase myslím, že hlupe je, když se CPU pálí své MIPS na prodírání se neoptimálním kódem.

+1
+10
-1
Je komentář přínosný?

aha, takze len zato, ze je to hlupe tak budeme zas `palit peniaze a energiu` na eliminovanie tejto `hluposti`, ktora ale nerobi v podstate realne problemy priemernemu CPU???
(a to na ukor palcivejcich problemov, len pre ten `dobry pocit`)

ked uz sme pri tom, to uz by malo skor AMD prestat vyrabat CPU, pretoze tie ich nove buldozer smejdy tiez zbytocne palia energiu, ked tu istu cinnost obvykle zvlada (cenovo porovnatelny!!!) ovela lepsie a pri vyrazne mensej spotrebe!!!!
(a to je skutocne velmi hlupe a zaroven ma mrzi jak tato firma upadla, a keby neodkupila kedysi ATI tak dnes nestoji ani za staru backoru)

+1
-10
-1
Je komentář přínosný?

MIPS je Milion instructions per second horká hlavo. Takže pálit MIPS není nic o ekologii... :-)

+1
+9
-1
Je komentář přínosný?

ked to beres z tohto pohladu, tak si uz duplom pochoval svoj argument - pretoze jediny rozdiel ci CPU pracuje viac alebo menej je nejaka zbytocne spotrebovana energia `horka hlavo` ;o)

nic ine tym neziskas, mozno sa este bude trocha menej tocit chladic a konec.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Pokud jede grafika na 100 % a CPU se poflakuje, není Mantle potřeba. Opak je zdá se pravdou, CPU na plný výkon krmí grafiku buď lépe (Mantle) nebo hůře (DirectX), takže CPU vyrobí stejně tepla, ale odvede více užitečné práce...

Prostě máš šikovnýho a rychlýho zedníka (grafiku s ovladačem), ale podavač je pomalý (DirextX), pořád u práce žvaní a občas mu vypadně cihla z ruky, takže zedník musí počkat. Někoho napadlo vyměnit podavače za chlapa co nežvaní a podává (Mantle) a hle, stejný zedník hned dosahuje lepších výsledků. :-)

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

opakujem:
`btw. nizsi mainstream GPU stoji asi tolko co vymakane `full 4 core` Intel CPU -> od toho uz je maloco vykonnejsie...`

---> osoba, co ma chaby CPU a k nemu high-end grafiku (ktoru nevladze krmit) asi toho moc v hlave nema, ze?
(aby som to upravil do tvojej urovne jazyka, tak je to taka osoba, co si zaplati lacneho captaveho kriveho vseobecneho `podavaca tehiel` a k nemu specializovaneho majstra sveta v murovani za tazke prachy -> a potom fnuka)

btw. lepsi upgrade ako DX->mantle je vymenit AMD smejd CPU za INTEL....
(a ten este ovela lepsie funguje vsade a nie len v 3D hrach)
je dost mozne, ze AMD aj preto sa do mantlu pustilo, aby ludom stacili aj ich kriplave a pazrave CPU :o)))

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

Aha...
Takže všichni mají mít i7. To bych řekl poměrně neodpovídá prodejní realitě.

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

kto hovori o i7???
staci najlacnejsie i5 za 120 eur bez dph a mas cpu jak blesk! jaku GPU dostanes za podobnu sumu? 750Ti?

A teraz mi este povedz na dobru noc nejaku rozpravku, akoze i5 nevladze `podavat tehly` tej 750Ti.... ano nevladze -> ak chces renderovat scenu v 800x600 500fps!!! :o)))))

+1
-12
-1
Je komentář přínosný?

suplik se jmenem Maxwell mozna bude stacit, navic Mentle by snad melo bejt nakonec otevrene, a tak nebude pro Nvidii problem na nej ovladace napsat, trh ma urcitou setrvacnost a jestli nekdo ceka ze se treba behem 1 roku nejak vyrazne zmeni prodeje kvuli Mantle, tak at si to mysli, ale asi bude spise sklamanej

Mantle nejvice pomaha v oblasti CPU, v oblasti GPU jen minimalne v radu jednotek procent a tedy bude spise zalezet na tom, jak moc slozite bude uvest nejakou prvni zakladni verzi ovladace pro GPU/VGA od Nvidie aby alespon mohlo bejt vyuzito tech vyhod pro CPU ve spojeni s VGA od Nvidie, nasledne lazeni klidne pak muze probyhat jiz za pochodu a zrejme nebude omoc rozdilne oproti tomu co znaji z ostatnich API

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

ale dojde k nabourání DX monopolu a pro MS nebude nikterak snadné provést to co se stalo s DX10.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Jestli bude Diretx12 nejdříve až za rok, tak dříve tu bude Linux s Mantlem a to bude pak zabiják Windows. Koho drželo u Windows jen nemožnost hrát na Linuxu tak okamžitě přejde. A potom nebude problém mít doma univerzální OS zadarmo (legálně) :D

+1
+16
-1
Je komentář přínosný?

A prosím ťa kto to bude robiť? Však na win sú ešte v bete, a to že AMD vyhlásilo že to bude pre všekých neznamená že to niekto prerobý na linux alebo OSX. Pochop najprv sa im budú musieť aspoň z časti vrátiť peniaze čo do toho dali a potom to možno vypustia.

+1
-10
-1
Je komentář přínosný?

Dobry zpusob jak zabit dx12. Uz si ho radim do stejne skatulky jako dx10.

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

ad WDDM a "opravy" ve Win7 - to opravdu jde přepnout konzolu na fullscreen (alt+enter) jako to šlo v XP? IMHO to od jehoVisty nejde, a nejde to ani ve Win7...

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Je ale možné provozovat například paralelně výstupy ze dvou různých grafických karet, což WDDM 1.0 nepodporovalo. Kdekoli se používaly vícemonitorové systémy postavené na dvou a více GPU, které vyžadovaly odlišný driver, nebylo možné Visty použít. S XP a s Win7 už zase nebyl problém. Vrátila se taky hardwarová akcelerace 2D, což snížilo (resp. vrátilo) HW nároky i spotřebu.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Takze jestli tomu dobre rozumim. Dobry funkce co uz byly ve win xp se ve viste/7 odstranily aby se mohly zase ve win 8+ vratit ? Tak at to rovnou vsechno implementuji do win xp a je po starostech. Muzou znovu spustit podporu xpecek, udelat sp4 a pojede se vesele dal.

+1
-9
-1
Je komentář přínosný?

Mnou popsané funkce, které byly podporované v XP, byly odstraněné ve Vistě (WDDM 1.0) a vrácené ve Windows 7 (WDDM 1.1).

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Jak nekdo muze napsat ze ty funkce byly odstranene ? Proboha vzdyt ve WinXP je desktop vykreslovany pres CPU a od Visty je veci GPU !! Holt se postupne delaji veci znovu na jine bazi.

Pokud bude DirectX 12 vyzadovat novejsi WDDM tak bych s podporou ve Win 8.1 nedejboze Win7 rohodne nepocital. Jedina sance je, ze MS udela opet SP formou noveho OS tj. 8.2 . Ten zasah do systemu bude znacny. Zase si to tu nekteri predstavuji jak Hurvinek valku. Mimochodem Windows 8.1 maji WDDM 1.3 coz je duvod proc tam nechodi mnohe ovladace z Win 8 :-| .

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Hovořím o funkcích, ne způsobu implementace. XP dokázaly realizovat více obrazových výstupů s použitím více grafických adaptérů, Visty ne. To se nedá omlouvat jako důsledek vývoje, to byl nedodělek, který se nikdy neměl dostat na trh.

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

No je videt ze nejste programator. Kazda zcela prepracovana verze neumi ze zacatku to co umel posledni predchudce. Resi se nejdulezitejsi veci a pak postupne se dodelava to okolo co vetsinu nepali. Ono to u komplikovanych veci nikdy nejde udelat tak jednoduse a rychle jak si nekteri predstavuji. Kdyz ma neco za sebou vic jak 20 let evoluce tak to proste za 3 roky kompletne nenahradite.

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

Spíš bych řekl, že mluvíme o něčem jiném. Zákazníka nezajímá pozadí za vývojem produktu, ale zda mu produkt přinese něco víc než jeho předchůdce. Nikdo nerozporuje, že vývoj probíhá postupně. Poukazuju na to, že produkt, který je nedokončený a v řadě ohledů horší než jeho předchůdce, nemá smysl pouštět na trh, protože si tím jen výrobce poškodí jméno.

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

S timhle pristupem by nikdy nebylo mozne udelat prepracovanou vezi ceholkoliv slozitejsiho.

Realne se to dela tak, ze pokud danou funkcionalitu nekdo potrebuje je mu doporuceno pouzivat starsi verzi. Pokud je zajem velky tak je vyvoji dane funkcionality v novem reseni dana velka priorita, pokud se zjisti, ze o to nikdo nestoji, tak se dana funkce do noveho nedodela nikdy.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

diskuze? i pred Mantle tu byl treba OpenGL, ten taky jede nezavisle na OS a zvladaji ho vsechny soucasne herni GPU a CPU a otraslo to snad nejak s DX?

to co by otraslo s DX neni Mantle, ale to pokud by DX zacali ignorovat herni enginy, a snad si nekdo nemysli ze nektery z publisheru si necha ujit zisky z oblasti jakou porad DX maji a i bez DX12 jeste nekolik let mit budou, dnesni herni enginy ktere radime ke spicce dokazi v jistem rozsahu fungovat na vsech moznych OS kde zadne DX nejsou, tvurci a publisheri tech enginu moc dobre vedi ze se nemuzou soustredit jen na jedno urcite APi/OS nebo platformu, ale musi jim to za urcitych okolnosti fungovat vsude

Libor Míšek> Nvidia Mantle neignoruje, kde jsi takovej nesmysl o tom ze ho ignoruje cetl? na GameWorks foru se o Mantle diskutuje docela dost a ve chvili kdy dostanou pristup k SDK, tak na ovladacich pro Mantle bude pracovat zrejme docela dost lidi ;) prozatim ale pristup k SDK nemaji, jedine kde Nvidia Mantle ignoruje je medialni humbuk

+1
+11
-1
Je komentář přínosný?

Tak rozhodne ignoracia zo stran vyvojarov by MS docela dost zabolela. Ostatne svojho casu asi MS nebolo moc nadsene ked Carmack sa jasne postavil za OGL a v tych dobach , 1998-2000 este predsa len DX nemal taku silnu poziciu, dnes by uz jeho hlas, aj ked stale vyznamny, asi nemal taku silu. Otazne je len ci by nieco zmohla ta mensina ktora si stale kuti svoje vlastne enginy. Totiz dnes uz majoritna vecsina hier bezi na licencovanych enginoch (Unity,UE, CryEngine, Frostbite) a tam je podpora v cene. Viac by poskodilo MS a DirectX keby Epic,Crytek,Unity Technologies a DICE povedali ze kaslu na DX.
Sak ostatne aj Mantle vyslo z Dice a teda vlastne EA (kedze viac ich studii pouziva Frostbite).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

nepouzitim DX by se automaticky diskvalifikovali na trhu her pro Xbox, a neznam producenta co by si jen tak rekl ze se vyprdnou na treba 20-30-40% zisku jen proto ze nepouziji DX, zminene velke licencni enginy se na DX nevyprdnou urcite, naopak ty se snazi aby slapali na kazde platforme, tedy DX jejich soucasti bude a to i pod EA, nepouziti DX by je opet diskvalifikovalo oproti konkurenci

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Preto aj pisem ze je to nerealne. To moze spravit akurat tak par mensich Indie studii ktore aj tak zo zaciatku cielia na jednu platformu (vecsinou PC a tam si mozu vybrat Ogl/Dx a OGL je vecsinou lepsia volba koli multiplatformovosti) alebo mobily. A zasa velke studia pouzivaju jednak licencovane technologie a potom nevzdali by sa len tak Xboxoveho trhu.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

DX by to začalo mít nahnuté v okamžiku, kdyby Mantle začala podporovat i NV. Ostatně takto by NV i AMD měli na MS slušnou páku.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Technická: Windows 8.1 majú WDDM 1.3.

+1
-5
-1
Je komentář přínosný?

a je vymalovano....

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

DirectX 12.0 bude podobnou pitomnosti jako nasilny OpenAL rezim ve Vistach ktery primo zabil DirectSound pouzivani od dob Windows 95 po XP a znemoznil tak majitelum karet Creative od serie Audigy po X-Fi uzit si surround efektu, misto toho jelo "krasne" stereo a hotovo. Co bylo nadavek a nervu nez prisel emulacni program audio efektu ALchemy. Ak skutecne DX12 integrujou jenom do Win9(?) nak si ho otevrene strci u Microsoftu do prdele, uz toto znasilnovani api DirectX 11.1 a 11.2 jenom pro Windows 8 je prasacina(nevidim jediny duvod proc to 7 mit nemuzou). Mantle od AMD vitam jako zpaseni zakazniku, nebudeme zavisly na Microsoftu a budeme moct tezit z nasho hardware vice let.

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

Nekonecny boj... MS Windows(DX)/OpenGL/mantle vs odladace vyrobcov vs jednotlive engine.
Asi sa nikdy nedohodnu na prerozdeleni kto ma co konkretne z toho programovat.Kazdy si tam prihodi cosi co potom nefunguje inde. Hold to uz je konkurencia.
Ale zakladne API by mali zostat spatne kompadtibilne s predchadzajucimi verziami OS.Aby sa dali aspon nainstalovat/spustit v zakladnom LOW nastaveni bez najnovsich funkcii.
Obzvlast ked vacsina HW podporuje aj stare DX/windows atd. Take obmedzovanie spatnej kompatibility je cisty marketing.
Alebo potom sa mozu vykaslat na samostatne vydavanie/marketing DirectX SW a rovno to zahrnut ako vlastnost konkretnej verzie Windows.To jest konkretna verzia Windows pre konkretnu generaciu HW. Napriklad AMD vyda novu ediciu graf kariet R10 XYZ s ktoru budu dodavat "v cene" konkretne Windows R10 XYZ aj zo zabudovanym prislusnym DX /driverom /mantle/PhysX atd.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

:D ten microshit to su amateri jak prase :D

+1
-11
-1
Je komentář přínosný?

Rika nekdo kdo by neokazel udelat ani 2D hru :D . Tyhle komentare me fakt bavi.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

ty si uplme smesny chlapečku ty si asi velice rad nechavas srat na hlavu ze

+1
-12
-1
Je komentář přínosný?

No ten clobrda z marketingu co toto takto rozhodl taky nebude umet "udelat" hru

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Opet komentar mimo. Tohle neni vec marketingu, ale nekterym lidem to nedojde, protoze proste nemaji ani paru co by znamenalo to docpat do soucasneho systemu a kolik problemu by to prineslo.

Psal jsem o neco vyse ze jedina sance pokud to bude vyzadovat jinou verzi WDDM je ze bude vydan SP ve stylu Win 8.1, ktery nebyl zadnym SP ale plnohodnotnym novym systemem, ac to tak pro mnohe nevypada.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Mne osobne samotny fakt "Win 9 only" neprekaza s tou podmienkou ze bude ten OS pouzitelny a prekopany co najviac na obraz Win 7. Ak by to bolo Win 8-8.1 only tak by som sa hneval, lebo tieto verzie OS mi nevyhovuju pri normalnej praci.
V roku 2015, po 6 rokoch od uvedenia Win 7 som ochotny prejst na novsi OS. Win 7 je perfektny, ale tiez si nemyslim ze z toho musi byt dalsi XP.

Porovnanie s DX10 je useless. To API brzdila Vista, pomaly rozbeh DX10 kariet, ich velmi nizky vykon a nakoniec aj velmi malo hier.
Naopak velkou vyhodou DX12 bude vysoka podpora grafickeho hardveru, takze vyvojari mozu byt odvaznejsi. Defakto z DX11 hier mozu bez problemov prepnut na DX12.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Tak černě bych to neviděl. W7 asi DX12 podporovat nebudou, ale u W8.1 silně pochybuji. Kdyby tu nebylo Mantle tak možná, ale to se vyvíjí a znemožňuje tuto formu nátlaku na uživatele když běhá i pod W7.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To ano, ale ti co mají WinXP a nebo Win7 nebudou mít důvod kupovat Wi8.x. To už si ten rok a něco počkají.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

W8 nie je dovod ani kradnut... to je na tom smutne :o(

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

ale notak, já je získal v té akci co byla minulý rok fakticky zadarmo a začal jsem je používat teprv nedávno po updatu na 8.1 a většina aplikací běhá v pohodě.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

tak vies, spusta ludi by ten smejd nebrala ani keby za to dostali zaplatene (malo) ;o)
svoje nervy a cas si jednoducho vazia viac...

ale nech ti dobre sluzi (no nekup to maaaamo, kdyz to bylo skoro zadara)! :oD

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?

šmejd? Z jakýho důvodu? Metro se nemusí používat, mám Clasics Shell a prostředí je jako W2000.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Prosimte, nepochopils, ze zdejsi diskuze jsou diky Jezkovi, jen porno onanisticka stranka pro linuxaky?:o)
Znaji nekoho, kdo o tom mozna neco slysel, ale jsou presvedceni, ze to stoji za hovno:)

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

mal som bohuzial tu `cest` byt nuteny par hodin s tym pracovat....

a ked nepouzivas to metro tak co ti teda skvele prinasa W8 na desktope? nutnost kontrolovat a riesit kompatibilitu programov a drivery? ehm `nadherny` vzhlad? kde je aspon jedna `killer feature` ospravedlnujuca tie komplikacie????
takze `pokrok` len pre samotny pokrok? dakujem, opakujem nieze zadarmo - ale ani ak by mi zaplatili pretoze svoj cas a nervy si cenim viac!

nie som linuxak (a nemam rad linux fanatikov), no urcite ma ovela viac do seba ako smejd W8 - ktory este aj MS ludom nanucuje!

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

jenže i herním podnikům jde o podíl a ty budou rádi když starší oblíbené systémy s vysokým procentem zastoupení umožní běh se vším všudy. A díky Mantle nebude monopol, o to jde.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

A pak že vývojáři Linuxu furt v zájmu inovací něco rozbíjí. Od MS se mají v neustálém překopávání a odřezávání starších verzí ještě hodně co učit.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Ehm a nemuze to byt treba proste jen tim, ze rezije na kernel driver je tak mala, ze v tom spodnim grafu proste neni videt?:o)))))
Jinak teda uvahy o tom, ze DX12 bude zavisle na nejake vyssi verzi GDI jsou hodne divoke ....

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

Kernel mode driver tam nějaký způsobem musí být vždy. Hodně ale záleží, co a jak dělá, a hlavně jakým způsobem se volá.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

No MS uz pred delsi dobou prohlasoval, ze chce zasahovani ovladacu do kernelu co nejvice omezit, protoze to stoji za nejvice pady OS. Takze uvidime co z toho v realu vyleze.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Existovat bude, ale jeho úloha bude zcela minimalizovaná (z materiálů MS):
KMD no longer patches DMA buffers with physical addresses
KMD no longer validates command buffer
KMD no longer copies cmd buffer to DMA buffer

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

jsou 2 moznosti, DX12 bude soucast Windows 8.2 / 8.3 aktualizace nebo Windows 9 ...

sance, ze by se DX12 objevila pro Windows 8.0/8.1 je miziva (uz principu jak MS funguje)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.