Nějak jsem tam nenašel nic o těch 5% zaslepených fanoušků značky, kteří se při psaní uživatelských recenzí chovají stejně, jako fanoušci konkurence, jen docházejí k opačným tvrzením. :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Nějak jsem tam nenašel nic o
Pety https://diit.cz/profil/petyy
16. 7. 2013 - 11:43https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuseNějak jsem tam nenašel nic o těch 5% zaslepených fanoušků značky, kteří se při psaní uživatelských recenzí chovají stejně, jako fanoušci konkurence, jen docházejí k opačným tvrzením. :-)https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuse#comment-660983
+
Jo tak s tímto druhem magorů jsem se na netu setkal nesčíslněkrát. Člověk si říká že snad jim ta firma patří, nebo mají minimálně její akcie. Oni horují pro svého šampiona do roztrhání těla:-)). Přitom nepochybuji že uživatelské recenze jsou velmi důležité. Můj kamarád, který dělá v obchodě mi kdysi řekl. Když ti někdy bude nějaký prodavač doporučovat nějaký výrobek, tak buď ve střehu. Vyprávěl mi mnoho triků jak zmanipulovat zákazníka aby koupil to co potřebuje obchod z různých důvodů udat.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jo tak s tímto druhem magorů
Rafan https://diit.cz/profil/rafan
16. 7. 2013 - 11:52https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuseJo tak s tímto druhem magorů jsem se na netu setkal nesčíslněkrát. Člověk si říká že snad jim ta firma patří, nebo mají minimálně její akcie. Oni horují pro svého šampiona do roztrhání těla:-)). Přitom nepochybuji že uživatelské recenze jsou velmi důležité. Můj kamarád, který dělá v obchodě mi kdysi řekl. Když ti někdy bude nějaký prodavač doporučovat nějaký výrobek, tak buď ve střehu. Vyprávěl mi mnoho triků jak zmanipulovat zákazníka aby koupil to co potřebuje obchod z různých důvodů udat. https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuse#comment-660984
+
...protože neefektivního prodavače v obchodě s elektrem taky nikdo nechce... Musí plnit minima, prodávat. Na internetu jsou to uživatelé, kteří nemají žádný prospěch, snad jen prospěch morální. No pořád lepší tohle, než kdyby prodávali fet děckám. :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
...protože neefektivního
Tomáš Bohuněk https://diit.cz/profil/tomas-bohunek
16. 7. 2013 - 12:43https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuse...protože neefektivního prodavače v obchodě s elektrem taky nikdo nechce... Musí plnit minima, prodávat. Na internetu jsou to uživatelé, kteří nemají žádný prospěch, snad jen prospěch morální. No pořád lepší tohle, než kdyby prodávali fet děckám. :-)https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuse#comment-660991
+
Efektivní přece neznamená, že musí lhát a ještě k tomu přímo do očí zákazníkovi. Třeba nedávno jsem se stal svědkem toho jak "efektivní" prodavač z ok elektro tvrdil, že počítač za 12k nemá dostatečný herní výkon jako ten vedle za dvacet. Aby tomu přidal na váze tak ještě přidal, že příští dva roky nenajde zákazník hru, která by na tom nešla s dostatečnou výkonovou rezervou. No a když jsem koukal na parametry tak byl rozdíl akorát v procesoru (i3 vs i7), grafiky stejné (GT640 takže fakt uberherní :D)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Efektivní přece neznamená, že
Richmond https://diit.cz/profil/richmond
16. 7. 2013 - 13:16https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuseEfektivní přece neznamená, že musí lhát a ještě k tomu přímo do očí zákazníkovi. Třeba nedávno jsem se stal svědkem toho jak "efektivní" prodavač z ok elektro tvrdil, že počítač za 12k nemá dostatečný herní výkon jako ten vedle za dvacet. Aby tomu přidal na váze tak ještě přidal, že příští dva roky nenajde zákazník hru, která by na tom nešla s dostatečnou výkonovou rezervou. No a když jsem koukal na parametry tak byl rozdíl akorát v procesoru (i3 vs i7), grafiky stejné (GT640 takže fakt uberherní :D)https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuse#comment-661001
+
Tomáš Bohuněk https://diit.cz/profil/tomas-bohunek
16. 7. 2013 - 13:20https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuseNo neznamená, ale funguje to tak... :(https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuse#comment-661002
+
Není proto od věci koukat jaké má hodnocení ten člověk co to hodnocení píše...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Není proto od věci koukat
DRK https://diit.cz/profil/drk22
16. 7. 2013 - 13:00https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuseNení proto od věci koukat jaké má hodnocení ten člověk co to hodnocení píše...https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuse#comment-660995
+
Ovšem neméně důležité je kouknout, jaké hodnocení má ten, kdo toho člověka hodnotil…
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ovšem neméně důležité je
Marv-CZ https://diit.cz/profil/marv-cz
16. 7. 2013 - 13:08https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuseOvšem neméně důležité je kouknout, jaké hodnocení má ten, kdo toho člověka hodnotil…https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuse#comment-660997
+
18. 7. 2013 - 09:56https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuseA dobre je i precist si samotnou recenzi :)https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuse#comment-661267
+
Myslím, že studie neříká, že by šlo o fanoušky konkurence, ale (zčásti) o fanoušky té recenzované značky, kteří se tímto snaží dát zpětnou vazbu - viz článek na dpreview:
Their research suggests that they do not originate from a small band of 'rogue reviewers', or the agents of rival companies engaged in smearing other manufacturers' products ('shills' is a word you'll see used a lot in our own comments and forums) but from loyal, genuine customers, 'self-appointed brand managers' who are taking advantage of the review process to 'give feedback on the firm'.
A také v odkazovaném článku strana 18 -
They are loyal to the brand and want an avenue to provide feedback to the company about how to improve its products. ... “your best friends are your hardest critics.” ... the most loyal customers are the most negative reviewers
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Myslím, že studie neříká, že
Stepan Roucka https://diit.cz/profil/rouckas
16. 7. 2013 - 14:03https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuseMyslím, že studie neříká, že by šlo o fanoušky konkurence, ale (zčásti) o fanoušky té recenzované značky, kteří se tímto snaží dát zpětnou vazbu - viz článek na dpreview:
Their research suggests that they do not originate from a small band of 'rogue reviewers', or the agents of rival companies engaged in smearing other manufacturers' products ('shills' is a word you'll see used a lot in our own comments and forums) but from loyal, genuine customers, 'self-appointed brand managers' who are taking advantage of the review process to 'give feedback on the firm'.
A také v odkazovaném článku strana 18 -
They are loyal to the brand and want an avenue to provide feedback to the company about how to improve its products. ... “your best friends are your hardest critics.” ... the most loyal customers are the most negative reviewers
https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuse#comment-661008
+
Diky za komentar. Toto vrha na vec ine svetlo. Inak tiez som si vsimol, ze 1* recenzie davaju sklamani skalni zakaznici produktu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Diky za komentar. Toto vrha
a b https://diit.cz/profil/gpgpu
17. 7. 2013 - 10:53https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuseDiky za komentar. Toto vrha na vec ine svetlo. Inak tiez som si vsimol, ze 1* recenzie davaju sklamani skalni zakaznici produktu.https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuse#comment-661090
+
Na Northwestern preferujeme nepřekládat, Severozápadní zní hrozně genericky. Ale zjištění zajímavé, i když osobně se většinou tím jedním špatným hodnocení nahlodat nenechám, protože je obvykle buď podezřelé anebo je to něčí rage.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Na Northwestern preferujeme
Adam Pečeňa https://diit.cz/profil/avn37
16. 7. 2013 - 15:21https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuseNa Northwestern preferujeme nepřekládat, Severozápadní zní hrozně genericky. Ale zjištění zajímavé, i když osobně se většinou tím jedním špatným hodnocení nahlodat nenechám, protože je obvykle buď podezřelé anebo je to něčí rage.https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuse#comment-661022
+
Nejlepší je používat vlastní úsudek. A nemusí být člověk (internetový) psycholog, aby i z uživatelských recenzí dokázal vybrat ty informačně hodnotné od těch useless. Například hodnocení "Super věc, naprostá spokojenost" nebo "Totální křáp, značku XY už nikdy víc" jsou mi k hovnu. Užitečná user recenze obsahuje nějaký poznatek z používání (ať už kladný nebo záporný), něco, o čem nikdo nikde v PR materiálech nebo velkých recenzích nepíše a přitom je to nějakým způsobem (alespoň pro onoho uživatele) zásadní věc...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Nejlepší je používat vlastní
Choze TM https://diit.cz/profil/chozetm
16. 7. 2013 - 16:21https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuseNejlepší je používat vlastní úsudek. A nemusí být člověk (internetový) psycholog, aby i z uživatelských recenzí dokázal vybrat ty informačně hodnotné od těch useless. Například hodnocení "Super věc, naprostá spokojenost" nebo "Totální křáp, značku XY už nikdy víc" jsou mi k hovnu. Užitečná user recenze obsahuje nějaký poznatek z používání (ať už kladný nebo záporný), něco, o čem nikdo nikde v PR materiálech nebo velkých recenzích nepíše a přitom je to nějakým způsobem (alespoň pro onoho uživatele) zásadní věc...https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuse#comment-661027
+
Naprogramovat nezapočítání (skrývání) nejlepších/nejhorších hodnocení značně se vymykajících průměru je snad naprosto triviální. V každém sportu, kde rozhodují rozhodčí se body počítají jako součet všech kromě nejlepšího a nejhoršího a je to naprosto logické a správné. Pak mají zaslepení fanoušci smůlu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Naprogramovat nezapočítání
Jiří Švarc https://diit.cz/profil/jezisek
16. 7. 2013 - 18:13https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuseNaprogramovat nezapočítání (skrývání) nejlepších/nejhorších hodnocení značně se vymykajících průměru je snad naprosto triviální. V každém sportu, kde rozhodují rozhodčí se body počítají jako součet všech kromě nejlepšího a nejhoršího a je to naprosto logické a správné. Pak mají zaslepení fanoušci smůlu.https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuse#comment-661036
+
Už u dpreview verze článku informujícím o této studii mě napadlo (a navíc z vlastní zkušenosti), že pokud jsem někde nějaký text o nějakém výrobku psal, nutně to neznamenalo, že jsem ho na stejném místě i kupoval.
Tj. že na Amazonu dany procento lidí tento produkt nekoupili, mi z těch článků o dané studii silně připadá, jako by považovali (nebo ta studie považovala) úplně za nemožné, že ten produkt ti lidé můžou mít třeba odjinud.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Už u dpreview verze článku
Luděk H https://diit.cz/profil/luisifer
16. 7. 2013 - 21:35https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuseUž u dpreview verze článku informujícím o této studii mě napadlo (a navíc z vlastní zkušenosti), že pokud jsem někde nějaký text o nějakém výrobku psal, nutně to neznamenalo, že jsem ho na stejném místě i kupoval.
Tj. že na Amazonu dany procento lidí tento produkt nekoupili, mi z těch článků o dané studii silně připadá, jako by považovali (nebo ta studie považovala) úplně za nemožné, že ten produkt ti lidé můžou mít třeba odjinud.https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuse#comment-661049
+
Běžně si někdo koupí věc, a pak jde najít všechny eshopy, které to prodávají, a tam píše recenze... Procento takových je určitě menší, než procento fanatiků..
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Běžně si někdo koupí věc, a
Tomáš Bohuněk https://diit.cz/profil/tomas-bohunek
16. 7. 2013 - 22:04https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuseBěžně si někdo koupí věc, a pak jde najít všechny eshopy, které to prodávají, a tam píše recenze... Procento takových je určitě menší, než procento fanatiků..https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuse#comment-661050
+
Mám oblíbený eshop, kde mají dobře udělané popisy, žije ten web, mají tam dobrou dokumentaci, atd. Proč bych tam neměl chodit prohlížet produkty popř. číst jiné recenze, prostě z online míst chodit tam?
Přitom mám obchod, kde mám slevu z určitých pracovních vztahů, takže tam si řeknu co chci a kupuji to tam a ne na daném oblíbeném e-shopu.
Pak je tu další možnost, že na daném Amazonu sice něco koupím, ale napíšu recenzi i na něco, co jsem tam nekoupil, když už ten web rád navštěvuju.
To samozřejmě neznamená, že nějaky procento osob recenzujících daný produkt negativně ten produkt vidělo jen na papíře, ale plus mínus to stejny procento bude i z vychvalujících recenzí. A z některých parametrů se určité produkty dají posoudit (odsoudit) i papírově a realita není vůbec daleko, takže v konečnym důsledku, i když jsou takovy recenze negativní, nemusí to být recenze míň hodnotné jako jiné od uživatelů, kteří napíší recenzi i při vlastnictví, i bez zápalu pro značku, ale kladnou jen díky krátkým zkušenostem s daným produktem nebo kladnou, protože ten produkt neumí plně využívat.
Prostě mi to přijde jako taková studie (statistika), které uvěřím jen pokud si ji zfalšuji sám. ;-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Mám oblíbený eshop, kde mají
Luděk H https://diit.cz/profil/luisifer
16. 7. 2013 - 22:17https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuseMám oblíbený eshop, kde mají dobře udělané popisy, žije ten web, mají tam dobrou dokumentaci, atd. Proč bych tam neměl chodit prohlížet produkty popř. číst jiné recenze, prostě z online míst chodit tam?
Přitom mám obchod, kde mám slevu z určitých pracovních vztahů, takže tam si řeknu co chci a kupuji to tam a ne na daném oblíbeném e-shopu.
Pak je tu další možnost, že na daném Amazonu sice něco koupím, ale napíšu recenzi i na něco, co jsem tam nekoupil, když už ten web rád navštěvuju.
To samozřejmě neznamená, že nějaky procento osob recenzujících daný produkt negativně ten produkt vidělo jen na papíře, ale plus mínus to stejny procento bude i z vychvalujících recenzí. A z některých parametrů se určité produkty dají posoudit (odsoudit) i papírově a realita není vůbec daleko, takže v konečnym důsledku, i když jsou takovy recenze negativní, nemusí to být recenze míň hodnotné jako jiné od uživatelů, kteří napíší recenzi i při vlastnictví, i bez zápalu pro značku, ale kladnou jen díky krátkým zkušenostem s daným produktem nebo kladnou, protože ten produkt neumí plně využívat.
Prostě mi to přijde jako taková studie (statistika), které uvěřím jen pokud si ji zfalšuji sám. ;-)https://diit.cz/clanek/dle-studie-podvadi-v-uzivatelskych-recenzich-fanousci-konkurence/diskuse#comment-661051
+
Nějak jsem tam nenašel nic o těch 5% zaslepených fanoušků značky, kteří se při psaní uživatelských recenzí chovají stejně, jako fanoušci konkurence, jen docházejí k opačným tvrzením. :-)
Jo tak s tímto druhem magorů jsem se na netu setkal nesčíslněkrát. Člověk si říká že snad jim ta firma patří, nebo mají minimálně její akcie. Oni horují pro svého šampiona do roztrhání těla:-)). Přitom nepochybuji že uživatelské recenze jsou velmi důležité. Můj kamarád, který dělá v obchodě mi kdysi řekl. Když ti někdy bude nějaký prodavač doporučovat nějaký výrobek, tak buď ve střehu. Vyprávěl mi mnoho triků jak zmanipulovat zákazníka aby koupil to co potřebuje obchod z různých důvodů udat.
...protože neefektivního prodavače v obchodě s elektrem taky nikdo nechce... Musí plnit minima, prodávat. Na internetu jsou to uživatelé, kteří nemají žádný prospěch, snad jen prospěch morální. No pořád lepší tohle, než kdyby prodávali fet děckám. :-)
Efektivní přece neznamená, že musí lhát a ještě k tomu přímo do očí zákazníkovi. Třeba nedávno jsem se stal svědkem toho jak "efektivní" prodavač z ok elektro tvrdil, že počítač za 12k nemá dostatečný herní výkon jako ten vedle za dvacet. Aby tomu přidal na váze tak ještě přidal, že příští dva roky nenajde zákazník hru, která by na tom nešla s dostatečnou výkonovou rezervou. No a když jsem koukal na parametry tak byl rozdíl akorát v procesoru (i3 vs i7), grafiky stejné (GT640 takže fakt uberherní :D)
No neznamená, ale funguje to tak... :(
rovnakí šmejdi ako Šmejdi...
Není proto od věci koukat jaké má hodnocení ten člověk co to hodnocení píše...
Ovšem neméně důležité je kouknout, jaké hodnocení má ten, kdo toho člověka hodnotil…
http://gamingirresponsibly.com/wp-content/uploads/2011/12/Inception-Deep...
A dobre je i precist si samotnou recenzi :)
Myslím, že studie neříká, že by šlo o fanoušky konkurence, ale (zčásti) o fanoušky té recenzované značky, kteří se tímto snaží dát zpětnou vazbu - viz článek na dpreview:
Their research suggests that they do not originate from a small band of 'rogue reviewers', or the agents of rival companies engaged in smearing other manufacturers' products ('shills' is a word you'll see used a lot in our own comments and forums) but from loyal, genuine customers, 'self-appointed brand managers' who are taking advantage of the review process to 'give feedback on the firm'.
A také v odkazovaném článku strana 18 -
They are loyal to the brand and want an avenue to provide feedback to the company about how to improve its products. ... “your best friends are your hardest critics.” ... the most loyal customers are the most negative reviewers
Diky za komentar. Toto vrha na vec ine svetlo. Inak tiez som si vsimol, ze 1* recenzie davaju sklamani skalni zakaznici produktu.
Na Northwestern preferujeme nepřekládat, Severozápadní zní hrozně genericky. Ale zjištění zajímavé, i když osobně se většinou tím jedním špatným hodnocení nahlodat nenechám, protože je obvykle buď podezřelé anebo je to něčí rage.
Nejlepší je používat vlastní úsudek. A nemusí být člověk (internetový) psycholog, aby i z uživatelských recenzí dokázal vybrat ty informačně hodnotné od těch useless. Například hodnocení "Super věc, naprostá spokojenost" nebo "Totální křáp, značku XY už nikdy víc" jsou mi k hovnu. Užitečná user recenze obsahuje nějaký poznatek z používání (ať už kladný nebo záporný), něco, o čem nikdo nikde v PR materiálech nebo velkých recenzích nepíše a přitom je to nějakým způsobem (alespoň pro onoho uživatele) zásadní věc...
Naprogramovat nezapočítání (skrývání) nejlepších/nejhorších hodnocení značně se vymykajících průměru je snad naprosto triviální. V každém sportu, kde rozhodují rozhodčí se body počítají jako součet všech kromě nejlepšího a nejhoršího a je to naprosto logické a správné. Pak mají zaslepení fanoušci smůlu.
Už u dpreview verze článku informujícím o této studii mě napadlo (a navíc z vlastní zkušenosti), že pokud jsem někde nějaký text o nějakém výrobku psal, nutně to neznamenalo, že jsem ho na stejném místě i kupoval.
Tj. že na Amazonu dany procento lidí tento produkt nekoupili, mi z těch článků o dané studii silně připadá, jako by považovali (nebo ta studie považovala) úplně za nemožné, že ten produkt ti lidé můžou mít třeba odjinud.
Běžně si někdo koupí věc, a pak jde najít všechny eshopy, které to prodávají, a tam píše recenze... Procento takových je určitě menší, než procento fanatiků..
Mám oblíbený eshop, kde mají dobře udělané popisy, žije ten web, mají tam dobrou dokumentaci, atd. Proč bych tam neměl chodit prohlížet produkty popř. číst jiné recenze, prostě z online míst chodit tam?
Přitom mám obchod, kde mám slevu z určitých pracovních vztahů, takže tam si řeknu co chci a kupuji to tam a ne na daném oblíbeném e-shopu.
Pak je tu další možnost, že na daném Amazonu sice něco koupím, ale napíšu recenzi i na něco, co jsem tam nekoupil, když už ten web rád navštěvuju.
To samozřejmě neznamená, že nějaky procento osob recenzujících daný produkt negativně ten produkt vidělo jen na papíře, ale plus mínus to stejny procento bude i z vychvalujících recenzí. A z některých parametrů se určité produkty dají posoudit (odsoudit) i papírově a realita není vůbec daleko, takže v konečnym důsledku, i když jsou takovy recenze negativní, nemusí to být recenze míň hodnotné jako jiné od uživatelů, kteří napíší recenzi i při vlastnictví, i bez zápalu pro značku, ale kladnou jen díky krátkým zkušenostem s daným produktem nebo kladnou, protože ten produkt neumí plně využívat.
Prostě mi to přijde jako taková studie (statistika), které uvěřím jen pokud si ji zfalšuji sám. ;-)
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.