Nemohli otestovat i CPU? Rage zvládal 60fps i s dvoujádrovým Phenomem II@2GHz, tak snad i Doom se stejným enginem bude skromný.
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Nemohli otestovat i CPU? Rage
Mirda Červíček https://diit.cz/profil/mirek11
18. 4. 2016 - 16:23https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuseNemohli otestovat i CPU? Rage zvládal 60fps i s dvoujádrovým Phenomem II@2GHz, tak snad i Doom se stejným enginem bude skromný.https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuse#comment-876365
+
18. 4. 2016 - 17:48https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskusehttp://gamegpu.com/images/stories/Test_GPU/Action/doom_beta/test/DOOM_proz.jpg
tady to mas cele
http://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/doom-beta-test-gpuhttps://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuse#comment-876385
+
Musime to brat pozitivne. DX12 dovoluje lajdackym portum z XBone, aby dobre fungovaly. Kdyby museli prepracovat rendering z low-level API konzole na DX11, tak by to chodilo 15fps i na 980Ti. Takhle hra sezere 4GB ram a dobre bezi na libovolnem CPU se 4 a vice jadry.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Musime to brat pozitivne.
JoHnY3 https://diit.cz/profil/johny3
18. 4. 2016 - 18:56https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuseMusime to brat pozitivne. DX12 dovoluje lajdackym portum z XBone, aby dobre fungovaly. Kdyby museli prepracovat rendering z low-level API konzole na DX11, tak by to chodilo 15fps i na 980Ti. Takhle hra sezere 4GB ram a dobre bezi na libovolnem CPU se 4 a vice jadry.https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuse#comment-876405
+
Takže je zase všetko po starom...
980Ti=Fury X/980=390X/970=390...
"To az nekteri uvidi, tak je jebne :-))"
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Takže je zase všetko po
Maťko911 https://diit.cz/profil/matko-kolik
18. 4. 2016 - 19:38https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuseTakže je zase všetko po starom...
980Ti=Fury X/980=390X/970=390...
"To az nekteri uvidi, tak je jebne :-))"https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuse#comment-876423
+
Někteří berou výběr grafické karty od toho či onoho výrobce příliš osobně, co naděláte.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Někteří berou výběr grafické
japkoslav https://diit.cz/profil/japkoslav
18. 4. 2016 - 19:53https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuseNěkteří berou výběr grafické karty od toho či onoho výrobce příliš osobně, co naděláte.https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuse#comment-876431
+
Ono je nejebne,,protoze ono uz jeblo ty pred tim ;-)
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Ono je nejebne,,protoze ono
tombomino https://diit.cz/profil/tombomino
19. 4. 2016 - 01:18https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuseOno je nejebne,,protoze ono uz jeblo ty pred tim ;-)https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuse#comment-876517
+
tak GTX980Ti je sázka na jistotu už od uvedení, v podstatě jde ve všech testech o nejrychlejší single čip grafiku.
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
tak GTX980Ti je sázka na
JirkaK https://diit.cz/profil/jiri-kocman
19. 4. 2016 - 11:37https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskusetak GTX980Ti je sázka na jistotu už od uvedení, v podstatě jde ve všech testech o nejrychlejší single čip grafiku.https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuse#comment-876589
+
Jeste aby neslo, za ten peniz ;-)
Ale jinak urcite, je to pekny HW.
+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
Jeste aby neslo, za ten peniz
tombomino https://diit.cz/profil/tombomino
19. 4. 2016 - 13:35https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuseJeste aby neslo, za ten peniz ;-)
Ale jinak urcite, je to pekny HW.https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuse#comment-876643
+
19. 4. 2016 - 09:04https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskusespis by me zajimalo proc ty optimalizace pro nVidii zpusobily ze klesly fps radeonum..
r9 290x davala 60 fps prumer a 52 fps minima
http://diit.cz/sites/default/files/doom_2560_gamegpu.jpg
ted dava 55 fps prumer a 42 fps minima
http://cdr.cz/sites/default/files/doom_2016_closed_beta_1440p_ggpu.jpg
to idsoft nechal ladit u nVidie, ne? ((:https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuse#comment-876551
+
Čistě logicky, pokud karty nVidie některé instrukce umí zpracovávat jen simulovaně, protože je v základu neumí, museli u hry upravit zdrojový výpočet instrukce tak aby jej nVidia nesimulovala. Tím se změnil i kód pro AMD, která třeba teď jiný druh zpracování musí zpracovávat jinou cestou aby dosáhla stejného výsledku.
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Čistě logicky, pokud karty
Jaroslav Crha https://diit.cz/profil/jaroslav-crha
19. 4. 2016 - 09:51https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuseČistě logicky, pokud karty nVidie některé instrukce umí zpracovávat jen simulovaně, protože je v základu neumí, museli u hry upravit zdrojový výpočet instrukce tak aby jej nVidia nesimulovala. Tím se změnil i kód pro AMD, která třeba teď jiný druh zpracování musí zpracovávat jinou cestou aby dosáhla stejného výsledku. https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuse#comment-876565
+
Nejsem herní programátor ID software. Může to být cokoliv, od antialiasingu, mlhy až po špatný přístup k texturám v paměti - něco k čemu AMD přistupuje radikálně a měla přímou podporu. Nemusí jít striktně o OpenGL.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Nejsem herní programátor ID
Jaroslav Crha https://diit.cz/profil/jaroslav-crha
19. 4. 2016 - 11:42https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuseNejsem herní programátor ID software. Může to být cokoliv, od antialiasingu, mlhy až po špatný přístup k texturám v paměti - něco k čemu AMD přistupuje radikálně a měla přímou podporu. Nemusí jít striktně o OpenGL. https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuse#comment-876595
+
Nemusí jít o OpenGL instrukce? A o jaké, když hra běží pod OpenGL? :-)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Nemusí jít o OpenGL instrukce
no-X https://diit.cz/autor/no-x
19. 4. 2016 - 12:15https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuseNemusí jít o OpenGL instrukce? A o jaké, když hra běží pod OpenGL? :-)https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuse#comment-876605
+
Ovládač GPU ale spracováva a prekladá inštrukcie z grafických API (OpenGL, DirectX). Určite nie spomínané MMX1, ktoré spúšťa procesor. Mne sa zdá, že si si vytvoril teóriu pre ktorú sa snažíš nájsť argumenty. To, že niečo NVIDIA v ovládačoch spracováva sekvenčne neovplyvňuje nijak AMD, ktoré to vo svojich ovládačoch rieši inak.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Ovládač GPU ale spracováva a
Marek Moravčík https://diit.cz/profil/mareknr
19. 4. 2016 - 12:38https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuseOvládač GPU ale spracováva a prekladá inštrukcie z grafických API (OpenGL, DirectX). Určite nie spomínané MMX1, ktoré spúšťa procesor. Mne sa zdá, že si si vytvoril teóriu pre ktorú sa snažíš nájsť argumenty. To, že niečo NVIDIA v ovládačoch spracováva sekvenčne neovplyvňuje nijak AMD, ktoré to vo svojich ovládačoch rieši inak. https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuse#comment-876615
+
Však si napsal to stejné co já akorát jinými slovy. Nic neživím, to jen Nox to rozpitvává.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Však si napsal to stejné co
Jaroslav Crha https://diit.cz/profil/jaroslav-crha
19. 4. 2016 - 13:24https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuseVšak si napsal to stejné co já akorát jinými slovy. Nic neživím, to jen Nox to rozpitvává. https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuse#comment-876633
+
19. 4. 2016 - 13:59https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuseV tom prípade som neporozumel príkladu s MMX.https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuse#comment-876649
+
Světe div se, v průběhu se mohou měnit nejen parametry výkonného kódu ale třeba také samotných grafických podkladů a efektů. jednoduše se průběžně jak ladí výkon, tak i chyby samotné hry, textur, přidávají se efekty atd.. Dokážu si představit že stejná situace může nastat i bez jakéhokoli zásahu do enginu, jednoduše se změní podklady, které karta jednoho výrobce zvládá lépe než karta jiného.
Mimochodem se jen potvrzuje to, že vývojáři musí myslet na majoritu trhu a na tom se nic nezmění dokud se poměr zastoupení karet nějak výrazně neposune, což, upřímně, asi ani nikdo očekávat nemůže.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
To rozhodně nemusí být pravda
JirkaK https://diit.cz/profil/jiri-kocman
19. 4. 2016 - 11:42https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuseTo rozhodně nemusí být pravda.
Světe div se, v průběhu se mohou měnit nejen parametry výkonného kódu ale třeba také samotných grafických podkladů a efektů. jednoduše se průběžně jak ladí výkon, tak i chyby samotné hry, textur, přidávají se efekty atd.. Dokážu si představit že stejná situace může nastat i bez jakéhokoli zásahu do enginu, jednoduše se změní podklady, které karta jednoho výrobce zvládá lépe než karta jiného.
Mimochodem se jen potvrzuje to, že vývojáři musí myslet na majoritu trhu a na tom se nic nezmění dokud se poměr zastoupení karet nějak výrazně neposune, což, upřímně, asi ani nikdo očekávat nemůže.https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuse#comment-876591
+
může to být cokoli, ale nedělal bych z toho snahu jednoho výrobce posunout nahoru a druhého dolů.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
může to být cokoli, ale
JirkaK https://diit.cz/profil/jiri-kocman
19. 4. 2016 - 11:51https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskusemůže to být cokoli, ale nedělal bych z toho snahu jednoho výrobce posunout nahoru a druhého dolů.https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuse#comment-876601
+
"proc ty optimalizace pro nVidii zpusobily ze klesly fps radeonum"
To že je výkon AMD kariet v bete iný ako v alfe neznamená hneď zásah v prospech iného výrobcu. Možnosti hry alebo herného engine-u na ktorom hra beží sa v čase menia bez ohľadu na AMD či NV. Opravujú sa chyby, ladí výkon, prídávajú nové efekty. Dokonca aj postupy ako sa určite features riešia sa môžu zmeniť. A to všetko má vplyv na výkon GPU bez ohľadu na výrobcu. Dopady sú samozrejme rôzne keďže také sú aj architektúry GPU. Jednému výrobcovi vyhovuje viac jeden postup, inému druhý. Dokonca to platí aj pre rôzne rady GPU toho istého výrobcu. Nehľadal by som za tým hneď konšpiráciu.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Môžem vedieť odkiaľ sa
Marek Moravčík https://diit.cz/profil/mareknr
19. 4. 2016 - 12:44https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuseMôžem vedieť odkiaľ sa zobralo toto tvrdenie?
"proc ty optimalizace pro nVidii zpusobily ze klesly fps radeonum"
To že je výkon AMD kariet v bete iný ako v alfe neznamená hneď zásah v prospech iného výrobcu. Možnosti hry alebo herného engine-u na ktorom hra beží sa v čase menia bez ohľadu na AMD či NV. Opravujú sa chyby, ladí výkon, prídávajú nové efekty. Dokonca aj postupy ako sa určite features riešia sa môžu zmeniť. A to všetko má vplyv na výkon GPU bez ohľadu na výrobcu. Dopady sú samozrejme rôzne keďže také sú aj architektúry GPU. Jednému výrobcovi vyhovuje viac jeden postup, inému druhý. Dokonca to platí aj pre rôzne rady GPU toho istého výrobcu. Nehľadal by som za tým hneď konšpiráciu.https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuse#comment-876617
+
Tak som to otestoval tiez, r9 390 8GB na hd rozliseni, slo to samozrejme na 60 fps celu dobu. Tazko povedat aku hodnotu ma taky test, ked je jasne, ze to takto skonci :D
Co ma ale dost sklamalo je samotna hra. Vydrzal som tak 30 minut. Mozno som uz na to stary, ale prisahal by som, ze unreal by ma stale bavil. Smrdelo to konzolou.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Tak som to otestoval tiez, r9
restore https://diit.cz/profil/restore
19. 4. 2016 - 15:20https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuseTak som to otestoval tiez, r9 390 8GB na hd rozliseni, slo to samozrejme na 60 fps celu dobu. Tazko povedat aku hodnotu ma taky test, ked je jasne, ze to takto skonci :D
Co ma ale dost sklamalo je samotna hra. Vydrzal som tak 30 minut. Mozno som uz na to stary, ale prisahal by som, ze unreal by ma stale bavil. Smrdelo to konzolou.https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuse#comment-876677
+
20. 4. 2016 - 02:06https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuseopravdu na HD nebo na Full HD ?https://diit.cz/clanek/doom-open-beta-vykon/diskuse#comment-876851
+
Nemohli otestovat i CPU? Rage zvládal 60fps i s dvoujádrovým Phenomem II@2GHz, tak snad i Doom se stejným enginem bude skromný.
http://gamegpu.com/images/stories/Test_GPU/Action/doom_beta/test/DOOM_pr...
tady to mas cele
http://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/doom-beta-test-gpu
ale toto je sranda DX12
http://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/killer-instinct-test-gpu
Musime to brat pozitivne. DX12 dovoluje lajdackym portum z XBone, aby dobre fungovaly. Kdyby museli prepracovat rendering z low-level API konzole na DX11, tak by to chodilo 15fps i na 980Ti. Takhle hra sezere 4GB ram a dobre bezi na libovolnem CPU se 4 a vice jadry.
Takže je zase všetko po starom...
980Ti=Fury X/980=390X/970=390...
"To az nekteri uvidi, tak je jebne :-))"
Někteří berou výběr grafické karty od toho či onoho výrobce příliš osobně, co naděláte.
Ono je nejebne,,protoze ono uz jeblo ty pred tim ;-)
tak GTX980Ti je sázka na jistotu už od uvedení, v podstatě jde ve všech testech o nejrychlejší single čip grafiku.
Jeste aby neslo, za ten peniz ;-)
Ale jinak urcite, je to pekny HW.
spis by me zajimalo proc ty optimalizace pro nVidii zpusobily ze klesly fps radeonum..
r9 290x davala 60 fps prumer a 52 fps minima
http://diit.cz/sites/default/files/doom_2560_gamegpu.jpg
ted dava 55 fps prumer a 42 fps minima
http://cdr.cz/sites/default/files/doom_2016_closed_beta_1440p_ggpu.jpg
to idsoft nechal ladit u nVidie, ne? ((:
Čistě logicky, pokud karty nVidie některé instrukce umí zpracovávat jen simulovaně, protože je v základu neumí, museli u hry upravit zdrojový výpočet instrukce tak aby jej nVidia nesimulovala. Tím se změnil i kód pro AMD, která třeba teď jiný druh zpracování musí zpracovávat jinou cestou aby dosáhla stejného výsledku.
Mohu se zeptat, které OpenGL instrukce neumí hardware od Nvidie zpracovávat? ;-)
Nejsem herní programátor ID software. Může to být cokoliv, od antialiasingu, mlhy až po špatný přístup k texturám v paměti - něco k čemu AMD přistupuje radikálně a měla přímou podporu. Nemusí jít striktně o OpenGL.
Nemusí jít o OpenGL instrukce? A o jaké, když hra běží pod OpenGL? :-)
MMX 1 třeba :D
Ovládač GPU ale spracováva a prekladá inštrukcie z grafických API (OpenGL, DirectX). Určite nie spomínané MMX1, ktoré spúšťa procesor. Mne sa zdá, že si si vytvoril teóriu pre ktorú sa snažíš nájsť argumenty. To, že niečo NVIDIA v ovládačoch spracováva sekvenčne neovplyvňuje nijak AMD, ktoré to vo svojich ovládačoch rieši inak.
Však si napsal to stejné co já akorát jinými slovy. Nic neživím, to jen Nox to rozpitvává.
V tom prípade som neporozumel príkladu s MMX.
To byla nadsázka.
To rozhodně nemusí být pravda.
Světe div se, v průběhu se mohou měnit nejen parametry výkonného kódu ale třeba také samotných grafických podkladů a efektů. jednoduše se průběžně jak ladí výkon, tak i chyby samotné hry, textur, přidávají se efekty atd.. Dokážu si představit že stejná situace může nastat i bez jakéhokoli zásahu do enginu, jednoduše se změní podklady, které karta jednoho výrobce zvládá lépe než karta jiného.
Mimochodem se jen potvrzuje to, že vývojáři musí myslet na majoritu trhu a na tom se nic nezmění dokud se poměr zastoupení karet nějak výrazně neposune, což, upřímně, asi ani nikdo očekávat nemůže.
A nebo stačilo opravit vadu propadu hloubky výpočtu světelné mapy (nějakého leaku).
může to být cokoli, ale nedělal bych z toho snahu jednoho výrobce posunout nahoru a druhého dolů.
Môžem vedieť odkiaľ sa zobralo toto tvrdenie?
"proc ty optimalizace pro nVidii zpusobily ze klesly fps radeonum"
To že je výkon AMD kariet v bete iný ako v alfe neznamená hneď zásah v prospech iného výrobcu. Možnosti hry alebo herného engine-u na ktorom hra beží sa v čase menia bez ohľadu na AMD či NV. Opravujú sa chyby, ladí výkon, prídávajú nové efekty. Dokonca aj postupy ako sa určite features riešia sa môžu zmeniť. A to všetko má vplyv na výkon GPU bez ohľadu na výrobcu. Dopady sú samozrejme rôzne keďže také sú aj architektúry GPU. Jednému výrobcovi vyhovuje viac jeden postup, inému druhý. Dokonca to platí aj pre rôzne rady GPU toho istého výrobcu. Nehľadal by som za tým hneď konšpiráciu.
Tak som to otestoval tiez, r9 390 8GB na hd rozliseni, slo to samozrejme na 60 fps celu dobu. Tazko povedat aku hodnotu ma taky test, ked je jasne, ze to takto skonci :D
Co ma ale dost sklamalo je samotna hra. Vydrzal som tak 30 minut. Mozno som uz na to stary, ale prisahal by som, ze unreal by ma stale bavil. Smrdelo to konzolou.
opravdu na HD nebo na Full HD ?
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.