no mozno strelim vedla, ale veci ako fxaa injektor sa tiez zapajaju az po vykresleni sceny na vystup z grafiky... uprava farieb a ostrenie textur tam je dost slusne. mohlo by to fungovat. hlavne je ze sa to da vypnut :)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
no mozno strelim vedla, ale
spanila https://diit.cz/profil/spanila
18. 6. 2012 - 11:30https://diit.cz/clanek/eizo-uvadi-foris-fs2333-superrychly-ips-monitor-pro-hrace/diskuseno mozno strelim vedla, ale veci ako fxaa injektor sa tiez zapajaju az po vykresleni sceny na vystup z grafiky... uprava farieb a ostrenie textur tam je dost slusne. mohlo by to fungovat. hlavne je ze sa to da vypnut :)https://diit.cz/clanek/eizo-uvadi-foris-fs2333-superrychly-ips-monitor-pro-hrace/diskuse#comment-626731
+
Presne tak. Fakt to nechapu, DP je nastupce vsech tech DVI, HDMI a navic je s nima zpetne kompatibilni .... no a navic se za nej neplati ani licence. To opravdu nechapu, proc tam jsou dva HDMI.
Analog bych nezahazoval, jeden by tam byt mohl (klidne i v DVI-I, ale je to zbytecne), no ale zbytek by mel byt logicky v DP (1 nebo vice), dneska bych to cekal jako standard. Bohuzel to ale nevi ani vyrobci grafickych karet, tak proc se vlastne divim ......
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Presne tak. Fakt to nechapu,
BTJ https://diit.cz/profil/btj
18. 6. 2012 - 12:26https://diit.cz/clanek/eizo-uvadi-foris-fs2333-superrychly-ips-monitor-pro-hrace/diskusePresne tak. Fakt to nechapu, DP je nastupce vsech tech DVI, HDMI a navic je s nima zpetne kompatibilni .... no a navic se za nej neplati ani licence. To opravdu nechapu, proc tam jsou dva HDMI.
Analog bych nezahazoval, jeden by tam byt mohl (klidne i v DVI-I, ale je to zbytecne), no ale zbytek by mel byt logicky v DP (1 nebo vice), dneska bych to cekal jako standard. Bohuzel to ale nevi ani vyrobci grafickych karet, tak proc se vlastne divim ......https://diit.cz/clanek/eizo-uvadi-foris-fs2333-superrychly-ips-monitor-pro-hrace/diskuse#comment-626739
+
Každé dodatočné spracovanie obrazu pridá input lag takže načo sú tieto funkcie dobré je mi záhadou
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Každé dodatočné spracovanie
Fake Name https://diit.cz/profil/ramiliez
18. 6. 2012 - 13:48https://diit.cz/clanek/eizo-uvadi-foris-fs2333-superrychly-ips-monitor-pro-hrace/diskuseKaždé dodatočné spracovanie obrazu pridá input lag takže načo sú tieto funkcie dobré je mi záhadouhttps://diit.cz/clanek/eizo-uvadi-foris-fs2333-superrychly-ips-monitor-pro-hrace/diskuse#comment-626752
+
Pche! 3,4 ms?! Hoši zlatí, na jakémkoliv CRT z Aukra mám ns!!! Nanosekundy! O čem se tu bavíme? Gaming... sbohem...
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Pche! 3,4 ms?! Hoši zlatí, na
Tom M. https://diit.cz/profil/tom-m
18. 6. 2012 - 15:06https://diit.cz/clanek/eizo-uvadi-foris-fs2333-superrychly-ips-monitor-pro-hrace/diskusePche! 3,4 ms?! Hoši zlatí, na jakémkoliv CRT z Aukra mám ns!!! Nanosekundy! O čem se tu bavíme? Gaming... sbohem...https://diit.cz/clanek/eizo-uvadi-foris-fs2333-superrychly-ips-monitor-pro-hrace/diskuse#comment-626762
+
Mám pro vás očividně novinku:
Existují i jiné hry než FPS střílečky.
Navíc i těch skill based FPS je teď uboze málo, u her typu Call of Duty bez dedikovaných serverů, nebo u Battlefieldu se zmršeným netcodem vás sebelepší monitor nezachrání.
Možná u nového Counterstriku bude nižší odezva výraznější výhodou, ale omezovat se kvůli jedné hře ve výběru monitoru?
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Mám pro vás očividně
japkoslav https://diit.cz/profil/japkoslav
18. 6. 2012 - 15:43https://diit.cz/clanek/eizo-uvadi-foris-fs2333-superrychly-ips-monitor-pro-hrace/diskuseMám pro vás očividně novinku:
Existují i jiné hry než FPS střílečky.
Navíc i těch skill based FPS je teď uboze málo, u her typu Call of Duty bez dedikovaných serverů, nebo u Battlefieldu se zmršeným netcodem vás sebelepší monitor nezachrání.
Možná u nového Counterstriku bude nižší odezva výraznější výhodou, ale omezovat se kvůli jedné hře ve výběru monitoru?https://diit.cz/clanek/eizo-uvadi-foris-fs2333-superrychly-ips-monitor-pro-hrace/diskuse#comment-626772
+
Nemáš pravdu ve chvíli, kdy se bavíme o celé obrazovce a ne jen o jediném bodu. CRT z principu své činnosti nevykreslí celý obraz dříve, než za 1/f (kde f je obnovovací frekvence). Takže u klasických 85Hz je to nějakých 12ms. LCD může celý obraz překreslit najednou. To se pochopitelně nemůže projevit na analogovém vstupu, ale na digitálním ano.
A pokud si myslíš, že CRT nemají duchy, tak si spusť klasický test v dxdiag (bílý čtverec skákající na černém pozadí) a uvidíš světlou čmouhu klidně přes půl obrazovky.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Nemáš pravdu ve chvíli, kdy
ptipi https://diit.cz/profil/ptipi
18. 6. 2012 - 23:17https://diit.cz/clanek/eizo-uvadi-foris-fs2333-superrychly-ips-monitor-pro-hrace/diskuseNemáš pravdu ve chvíli, kdy se bavíme o celé obrazovce a ne jen o jediném bodu. CRT z principu své činnosti nevykreslí celý obraz dříve, než za 1/f (kde f je obnovovací frekvence). Takže u klasických 85Hz je to nějakých 12ms. LCD může celý obraz překreslit najednou. To se pochopitelně nemůže projevit na analogovém vstupu, ale na digitálním ano.
A pokud si myslíš, že CRT nemají duchy, tak si spusť klasický test v dxdiag (bílý čtverec skákající na černém pozadí) a uvidíš světlou čmouhu klidně přes půl obrazovky.https://diit.cz/clanek/eizo-uvadi-foris-fs2333-superrychly-ips-monitor-pro-hrace/diskuse#comment-626800
+
Ani LCD nemůže překreslit obraz najednou, protože najednou nedostane data. Ta jdou po DVI úplně stejným způsobem jako po VGA - tedy pěkně bod po bodu, řádek po řádku. Pokud by tomu tak nebylo, musel by být monitor připojen někam přímo k videoram, protože jinde se ta data tak rychle sebrat nedají. A ani překreslení obrazovky není jednorázové, adresování je maticové.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Ani LCD nemůže překreslit
Jirka1 https://diit.cz/profil/jirka1
19. 6. 2012 - 10:07https://diit.cz/clanek/eizo-uvadi-foris-fs2333-superrychly-ips-monitor-pro-hrace/diskuseAni LCD nemůže překreslit obraz najednou, protože najednou nedostane data. Ta jdou po DVI úplně stejným způsobem jako po VGA - tedy pěkně bod po bodu, řádek po řádku. Pokud by tomu tak nebylo, musel by být monitor připojen někam přímo k videoram, protože jinde se ta data tak rychle sebrat nedají. A ani překreslení obrazovky není jednorázové, adresování je maticové.https://diit.cz/clanek/eizo-uvadi-foris-fs2333-superrychly-ips-monitor-pro-hrace/diskuse#comment-626820
+
Co jsem tím chtěl říct, že u digitálního připojení nemusí na rozdíl od VGA trvat přenos snímku z PC do monitoru celou dobu vykreslování jednoho snímku. Neznám protokoly jednotlivých rozhraní, ale pokud mám rozhraní s propustností dostatečnou pro rozlišení 4K, pak FHD může zvládnout za zlomek času. A potom znovu může LCD vykreslovat jak rychle to umí (snímek má celý, takže na nic se nečeká).
PS: pokud máš nějaké info o době "zapsání snímku na obrazovku" (ve chvíli, kdy ho má LCD), napiš. Hádám, že to bude zlomek času než u CRT.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Co jsem tím chtěl říct, že u
ptipi https://diit.cz/profil/ptipi
19. 6. 2012 - 12:07https://diit.cz/clanek/eizo-uvadi-foris-fs2333-superrychly-ips-monitor-pro-hrace/diskuseCo jsem tím chtěl říct, že u digitálního připojení nemusí na rozdíl od VGA trvat přenos snímku z PC do monitoru celou dobu vykreslování jednoho snímku. Neznám protokoly jednotlivých rozhraní, ale pokud mám rozhraní s propustností dostatečnou pro rozlišení 4K, pak FHD může zvládnout za zlomek času. A potom znovu může LCD vykreslovat jak rychle to umí (snímek má celý, takže na nic se nečeká).
PS: pokud máš nějaké info o době "zapsání snímku na obrazovku" (ve chvíli, kdy ho má LCD), napiš. Hádám, že to bude zlomek času než u CRT.https://diit.cz/clanek/eizo-uvadi-foris-fs2333-superrychly-ips-monitor-pro-hrace/diskuse#comment-626829
+
no ona ta super-resolution fičura fungovat bude, ale jen u pohybujících se scén a přidá input-lag (v závislosti na přesnosti to bude 5 a víc snímků). A Nyquistův teorém taky neobchází jen se využívá toho, že se objekty posouvaj o subpixelový vzdálenosti, i když na monitoru samotným jen o pixel.
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
no ona ta super-resolution
Fešák Salónový https://diit.cz/profil/pdm
18. 6. 2012 - 15:28https://diit.cz/clanek/eizo-uvadi-foris-fs2333-superrychly-ips-monitor-pro-hrace/diskuseno ona ta super-resolution fičura fungovat bude, ale jen u pohybujících se scén a přidá input-lag (v závislosti na přesnosti to bude 5 a víc snímků). A Nyquistův teorém taky neobchází jen se využívá toho, že se objekty posouvaj o subpixelový vzdálenosti, i když na monitoru samotným jen o pixel. https://diit.cz/clanek/eizo-uvadi-foris-fs2333-superrychly-ips-monitor-pro-hrace/diskuse#comment-626766
+
IMHO není důvod na přidání tak velkého input-lagu. Super-resolution sice potřebuje několik po sobě jdoucích snímků, ale ty má už ve chvíli, kdy dostane aktuální snímek (tedy nebude fungovat pro prvních pár).
Jinak souhlas že SR fungovat bude a omezení NT posune díky přidání vzorků z předchozích snímků.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
IMHO není důvod na přidání
ptipi https://diit.cz/profil/ptipi
18. 6. 2012 - 23:28https://diit.cz/clanek/eizo-uvadi-foris-fs2333-superrychly-ips-monitor-pro-hrace/diskuseIMHO není důvod na přidání tak velkého input-lagu. Super-resolution sice potřebuje několik po sobě jdoucích snímků, ale ty má už ve chvíli, kdy dostane aktuální snímek (tedy nebude fungovat pro prvních pár).
Jinak souhlas že SR fungovat bude a omezení NT posune díky přidání vzorků z předchozích snímků.https://diit.cz/clanek/eizo-uvadi-foris-fs2333-superrychly-ips-monitor-pro-hrace/diskuse#comment-626801
+
Aaaale neeee zase 1920 x 1080 (16: 9 aspect ratio) :0( A ty "fičury" si taky mohou strčit za klobouk....
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Aaaale neeee zase 1920 x 1080
DRK https://diit.cz/profil/drk22
18. 6. 2012 - 16:36https://diit.cz/clanek/eizo-uvadi-foris-fs2333-superrychly-ips-monitor-pro-hrace/diskuseAaaale neeee zase 1920 x 1080 (16: 9 aspect ratio) :0( A ty "fičury" si taky mohou strčit za klobouk....https://diit.cz/clanek/eizo-uvadi-foris-fs2333-superrychly-ips-monitor-pro-hrace/diskuse#comment-626777
+
A jaký rozlišení máš ty? Jen tak pro zajímavost... :)
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
A jaký rozlišení máš ty? Jen
Yiri https://diit.cz/profil/yiri
18. 6. 2012 - 23:47https://diit.cz/clanek/eizo-uvadi-foris-fs2333-superrychly-ips-monitor-pro-hrace/diskuseA jaký rozlišení máš ty? Jen tak pro zajímavost... :)https://diit.cz/clanek/eizo-uvadi-foris-fs2333-superrychly-ips-monitor-pro-hrace/diskuse#comment-626802
+
Nechápu co je nepochopitelného na užitečné technologii prosvícení - uživatel se alespoň nemusí rejpat v nastaveních hry když ho ta atmosféra tmy omrzí.
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Nechápu co je
DDR0 https://diit.cz/profil/ddr0
18. 6. 2012 - 20:02https://diit.cz/clanek/eizo-uvadi-foris-fs2333-superrychly-ips-monitor-pro-hrace/diskuseNechápu co je nepochopitelného na užitečné technologii prosvícení - uživatel se alespoň nemusí rejpat v nastaveních hry když ho ta atmosféra tmy omrzí.https://diit.cz/clanek/eizo-uvadi-foris-fs2333-superrychly-ips-monitor-pro-hrace/diskuse#comment-626792
+
zadny DisplayPort/miniDisplayPort je ostuda EIZO, v teto dobe uz je to bezne
proc HDMI nema ve specifikacich uvedenou revizi?
je to bohuzel stale 8bit na barevnou slozku, takze zadna inovace
(dneska uz i kvalitni televize zacinaji mit 10bit jak zpracovani tak obrazovku)
zadny USB 2.0 ci lepe 3.0 hub je u monitoru pro hrace dost tristni chyba
pouze 16:9 v 1920x1200 ? v dobe kdy se zacina o 4k mluvit jako o nastupujicim standardu
skoda, mit tyto body co jsem prave namitnul pokryte, tak snad i koupim ...
samo i vetsi 26 a 30" uhlopricky ...
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
zadny
David Foltyn https://diit.cz/profil/dwarden
20. 6. 2012 - 12:39https://diit.cz/clanek/eizo-uvadi-foris-fs2333-superrychly-ips-monitor-pro-hrace/diskusezadny DisplayPort/miniDisplayPort je ostuda EIZO, v teto dobe uz je to bezne
proc HDMI nema ve specifikacich uvedenou revizi?
je to bohuzel stale 8bit na barevnou slozku, takze zadna inovace
(dneska uz i kvalitni televize zacinaji mit 10bit jak zpracovani tak obrazovku)
zadny USB 2.0 ci lepe 3.0 hub je u monitoru pro hrace dost tristni chyba
pouze 16:9 v 1920x1200 ? v dobe kdy se zacina o 4k mluvit jako o nastupujicim standardu
skoda, mit tyto body co jsem prave namitnul pokryte, tak snad i koupim ...
samo i vetsi 26 a 30" uhlopricky ...https://diit.cz/clanek/eizo-uvadi-foris-fs2333-superrychly-ips-monitor-pro-hrace/diskuse#comment-626868
+
no mozno strelim vedla, ale veci ako fxaa injektor sa tiez zapajaju az po vykresleni sceny na vystup z grafiky... uprava farieb a ostrenie textur tam je dost slusne. mohlo by to fungovat. hlavne je ze sa to da vypnut :)
Mě na tom monitoru chybí DisplayPort. Zato bych klidně oželel D-Sub (VGA).
Presne tak. Fakt to nechapu, DP je nastupce vsech tech DVI, HDMI a navic je s nima zpetne kompatibilni .... no a navic se za nej neplati ani licence. To opravdu nechapu, proc tam jsou dva HDMI.
Analog bych nezahazoval, jeden by tam byt mohl (klidne i v DVI-I, ale je to zbytecne), no ale zbytek by mel byt logicky v DP (1 nebo vice), dneska bych to cekal jako standard. Bohuzel to ale nevi ani vyrobci grafickych karet, tak proc se vlastne divim ......
Každé dodatočné spracovanie obrazu pridá input lag takže načo sú tieto funkcie dobré je mi záhadou
Pche! 3,4 ms?! Hoši zlatí, na jakémkoliv CRT z Aukra mám ns!!! Nanosekundy! O čem se tu bavíme? Gaming... sbohem...
Mám pro vás očividně novinku:
Existují i jiné hry než FPS střílečky.
Navíc i těch skill based FPS je teď uboze málo, u her typu Call of Duty bez dedikovaných serverů, nebo u Battlefieldu se zmršeným netcodem vás sebelepší monitor nezachrání.
Možná u nového Counterstriku bude nižší odezva výraznější výhodou, ale omezovat se kvůli jedné hře ve výběru monitoru?
Nemáš pravdu ve chvíli, kdy se bavíme o celé obrazovce a ne jen o jediném bodu. CRT z principu své činnosti nevykreslí celý obraz dříve, než za 1/f (kde f je obnovovací frekvence). Takže u klasických 85Hz je to nějakých 12ms. LCD může celý obraz překreslit najednou. To se pochopitelně nemůže projevit na analogovém vstupu, ale na digitálním ano.
A pokud si myslíš, že CRT nemají duchy, tak si spusť klasický test v dxdiag (bílý čtverec skákající na černém pozadí) a uvidíš světlou čmouhu klidně přes půl obrazovky.
Ani LCD nemůže překreslit obraz najednou, protože najednou nedostane data. Ta jdou po DVI úplně stejným způsobem jako po VGA - tedy pěkně bod po bodu, řádek po řádku. Pokud by tomu tak nebylo, musel by být monitor připojen někam přímo k videoram, protože jinde se ta data tak rychle sebrat nedají. A ani překreslení obrazovky není jednorázové, adresování je maticové.
Co jsem tím chtěl říct, že u digitálního připojení nemusí na rozdíl od VGA trvat přenos snímku z PC do monitoru celou dobu vykreslování jednoho snímku. Neznám protokoly jednotlivých rozhraní, ale pokud mám rozhraní s propustností dostatečnou pro rozlišení 4K, pak FHD může zvládnout za zlomek času. A potom znovu může LCD vykreslovat jak rychle to umí (snímek má celý, takže na nic se nečeká).
PS: pokud máš nějaké info o době "zapsání snímku na obrazovku" (ve chvíli, kdy ho má LCD), napiš. Hádám, že to bude zlomek času než u CRT.
no ona ta super-resolution fičura fungovat bude, ale jen u pohybujících se scén a přidá input-lag (v závislosti na přesnosti to bude 5 a víc snímků). A Nyquistův teorém taky neobchází jen se využívá toho, že se objekty posouvaj o subpixelový vzdálenosti, i když na monitoru samotným jen o pixel.
IMHO není důvod na přidání tak velkého input-lagu. Super-resolution sice potřebuje několik po sobě jdoucích snímků, ale ty má už ve chvíli, kdy dostane aktuální snímek (tedy nebude fungovat pro prvních pár).
Jinak souhlas že SR fungovat bude a omezení NT posune díky přidání vzorků z předchozích snímků.
Aaaale neeee zase 1920 x 1080 (16: 9 aspect ratio) :0( A ty "fičury" si taky mohou strčit za klobouk....
A jaký rozlišení máš ty? Jen tak pro zajímavost... :)
Nechápu co je nepochopitelného na užitečné technologii prosvícení - uživatel se alespoň nemusí rejpat v nastaveních hry když ho ta atmosféra tmy omrzí.
zadny DisplayPort/miniDisplayPort je ostuda EIZO, v teto dobe uz je to bezne
proc HDMI nema ve specifikacich uvedenou revizi?
je to bohuzel stale 8bit na barevnou slozku, takze zadna inovace
(dneska uz i kvalitni televize zacinaji mit 10bit jak zpracovani tak obrazovku)
zadny USB 2.0 ci lepe 3.0 hub je u monitoru pro hrace dost tristni chyba
pouze 16:9 v 1920x1200 ? v dobe kdy se zacina o 4k mluvit jako o nastupujicim standardu
skoda, mit tyto body co jsem prave namitnul pokryte, tak snad i koupim ...
samo i vetsi 26 a 30" uhlopricky ...
vidim, ze formatovani noveho radku vubec nefunguje ... takze omluvte neprehlednost
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.