DirectX 9 v Mobilu?
Paneboze, doufam, ze se bude moci z toho telefonu jeste telefonovat...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Anders https://diit.cz/profil/anders
4. 8. 2005 - 13:43https://diit.cz/clanek/falanx-microsystems-maji-take-mobilni-3d-cip/diskuseDirectX 9 v Mobilu?
Paneboze, doufam, ze se bude moci z toho telefonu jeste telefonovat...https://diit.cz/clanek/falanx-microsystems-maji-take-mobilni-3d-cip/diskuse#comment-208908
+
To si snad delaji legraci 16x FSAA na takhle hnusne grafice. Kdyby radsi pridali nejaky ten polygon nebo prirozenejsi efekt. Ano chapu ze je to pro mobily, jen se mi nezda ten duraz na vyhlazovani hran. Kdyz uz jsme u toho, to cekaji ze se to bude pouzivat v PC?
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Erkil Poirot https://diit.cz/profil/erkil1452
4. 8. 2005 - 13:45https://diit.cz/clanek/falanx-microsystems-maji-take-mobilni-3d-cip/diskuseTo si snad delaji legraci 16x FSAA na takhle hnusne grafice. Kdyby radsi pridali nejaky ten polygon nebo prirozenejsi efekt. Ano chapu ze je to pro mobily, jen se mi nezda ten duraz na vyhlazovani hran. Kdyz uz jsme u toho, to cekaji ze se to bude pouzivat v PC?https://diit.cz/clanek/falanx-microsystems-maji-take-mobilni-3d-cip/diskuse#comment-208909
+
Erkil1452: FSAA 4x je bez ztráty výkonu a zrovna pro mobilní zařízení o nízkým rozlišení je AA docela podstatná technologie, na tom se dokonce shodujou všichni výrobci :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
no-X (neověřeno) https://diit.cz
4. 8. 2005 - 13:57https://diit.cz/clanek/falanx-microsystems-maji-take-mobilni-3d-cip/diskuseErkil1452: FSAA 4x je bez ztráty výkonu a zrovna pro mobilní zařízení o nízkým rozlišení je AA docela podstatná technologie, na tom se dokonce shodujou všichni výrobci :-)https://diit.cz/clanek/falanx-microsystems-maji-take-mobilni-3d-cip/diskuse#comment-208912
+
Taky bych rekl. Jenomze ja treba na ukazkovych obrazcich s 4x a 16x nevidim absolutne zadny rozdil. A nevyhlazena scena je horsi jenom o fous.
Ale co, jestli to nezpomaluje...
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Arccos (neověřeno) https://diit.cz
4. 8. 2005 - 14:07https://diit.cz/clanek/falanx-microsystems-maji-take-mobilni-3d-cip/diskuseTaky bych rekl. Jenomze ja treba na ukazkovych obrazcich s 4x a 16x nevidim absolutne zadny rozdil. A nevyhlazena scena je horsi jenom o fous.
Ale co, jestli to nezpomaluje...https://diit.cz/clanek/falanx-microsystems-maji-take-mobilni-3d-cip/diskuse#comment-208913
+
Arrcos: Pozri si detaily koruny stromov...
Al eto je jedno, hlavne ze to urychluje WMA !!!
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
VanJ (neověřeno) https://diit.cz
4. 8. 2005 - 14:26https://diit.cz/clanek/falanx-microsystems-maji-take-mobilni-3d-cip/diskuseArrcos: Pozri si detaily koruny stromov...
Al eto je jedno, hlavne ze to urychluje WMA !!!https://diit.cz/clanek/falanx-microsystems-maji-take-mobilni-3d-cip/diskuse#comment-208916
+
Arccos: jj. Ale bez zrtáty výkonu bude jen 4x (MSAA), 16x vypadá na kobinaci 4xSS/4xMS, což sice bude něco stát, ale zlepší se i textury/alpha textury (ty stromy). Samozřejmě moc se z toho obrázku usoudit nedá, zvlášť když výrobce neposkytne ani nekomprimovaný sreenshot)
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
no-X (neověřeno) https://diit.cz
4. 8. 2005 - 14:47https://diit.cz/clanek/falanx-microsystems-maji-take-mobilni-3d-cip/diskuseArccos: jj. Ale bez zrtáty výkonu bude jen 4x (MSAA), 16x vypadá na kobinaci 4xSS/4xMS, což sice bude něco stát, ale zlepší se i textury/alpha textury (ty stromy). Samozřejmě moc se z toho obrázku usoudit nedá, zvlášť když výrobce neposkytne ani nekomprimovaný sreenshot)https://diit.cz/clanek/falanx-microsystems-maji-take-mobilni-3d-cip/diskuse#comment-208920
+
Uznavam, pri blizsim pruzkumu vidim v korunach stromu zlepseni. No ale ruku na srdce, kdo si toho behem hrani vsimne?
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Arccos (neověřeno) https://diit.cz
4. 8. 2005 - 16:04https://diit.cz/clanek/falanx-microsystems-maji-take-mobilni-3d-cip/diskuseUznavam, pri blizsim pruzkumu vidim v korunach stromu zlepseni. No ale ruku na srdce, kdo si toho behem hrani vsimne?https://diit.cz/clanek/falanx-microsystems-maji-take-mobilni-3d-cip/diskuse#comment-208937
+
:) Tak grafiku pro mobily bychom měli , ted mi ještě někdo řekněte , kam si mám dát ten olověný akumulátor , aby takový drobeček vydržel´v chodu alespoń několik hodin :DDDDD ....
(Tak trochu jako první ruský mobil -velikost 18x10 a maringotka k tomu :))) )
Safra , že se už nezamyslí nad hlavním problémem , a to jsou baterie , baterie a baterie .... když už méme deskbooky , tak už za chvíli budeme mít deskmobily:((((
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Xspy (neověřeno) https://diit.cz
5. 8. 2005 - 18:37https://diit.cz/clanek/falanx-microsystems-maji-take-mobilni-3d-cip/diskuse:) Tak grafiku pro mobily bychom měli , ted mi ještě někdo řekněte , kam si mám dát ten olověný akumulátor , aby takový drobeček vydržel´v chodu alespoń několik hodin :DDDDD ....
(Tak trochu jako první ruský mobil -velikost 18x10 a maringotka k tomu :))) )
Safra , že se už nezamyslí nad hlavním problémem , a to jsou baterie , baterie a baterie .... když už méme deskbooky , tak už za chvíli budeme mít deskmobily:(((( https://diit.cz/clanek/falanx-microsystems-maji-take-mobilni-3d-cip/diskuse#comment-209264
+
Diskuse k Falanx Microsystems mají také mobilní 3D čiphttps://diit.cz/clanek/falanx-microsystems-maji-take-mobilni-3d-cip/diskusehttps://diit.cz/sites/default/files/diit-logo.png
DirectX 9 v Mobilu?
Paneboze, doufam, ze se bude moci z toho telefonu jeste telefonovat...
To si snad delaji legraci 16x FSAA na takhle hnusne grafice. Kdyby radsi pridali nejaky ten polygon nebo prirozenejsi efekt. Ano chapu ze je to pro mobily, jen se mi nezda ten duraz na vyhlazovani hran. Kdyz uz jsme u toho, to cekaji ze se to bude pouzivat v PC?
Erkil1452: FSAA 4x je bez ztráty výkonu a zrovna pro mobilní zařízení o nízkým rozlišení je AA docela podstatná technologie, na tom se dokonce shodujou všichni výrobci :-)
Taky bych rekl. Jenomze ja treba na ukazkovych obrazcich s 4x a 16x nevidim absolutne zadny rozdil. A nevyhlazena scena je horsi jenom o fous.
Ale co, jestli to nezpomaluje...
Arrcos: Pozri si detaily koruny stromov...
Al eto je jedno, hlavne ze to urychluje WMA !!!
Arccos: jj. Ale bez zrtáty výkonu bude jen 4x (MSAA), 16x vypadá na kobinaci 4xSS/4xMS, což sice bude něco stát, ale zlepší se i textury/alpha textury (ty stromy). Samozřejmě moc se z toho obrázku usoudit nedá, zvlášť když výrobce neposkytne ani nekomprimovaný sreenshot)
Uznavam, pri blizsim pruzkumu vidim v korunach stromu zlepseni. No ale ruku na srdce, kdo si toho behem hrani vsimne?
:) Tak grafiku pro mobily bychom měli , ted mi ještě někdo řekněte , kam si mám dát ten olověný akumulátor , aby takový drobeček vydržel´v chodu alespoń několik hodin :DDDDD ....
(Tak trochu jako první ruský mobil -velikost 18x10 a maringotka k tomu :))) )
Safra , že se už nezamyslí nad hlavním problémem , a to jsou baterie , baterie a baterie .... když už méme deskbooky , tak už za chvíli budeme mít deskmobily:((((
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.