Finální Firefox za týden
Minulý měsíc jsme vás informovali o tom, že tvůrci webového prohlížeče Firefox shánějí finanční podporu na celostránkovou reklamu v New York Times. Nyní je 10 tisíc jmen zaplněno a vybráno kolem 250 tisíc dolarů. Nejvíce přispěvovatelů bylo z řad studentů (48 %), kteří měli slevu a platili jen 10 dolarů. Hned za nimi jsou přispěvovatelé bez slevy, platící celých 30 dolarů (46 %). 61 % přispěvovatelů bylo ze spojených států. Z ostatních přispívalo nejvíce Němců, Britů, Kanaďanů, Francouzů a dalších. Samotný prohlížeč si doposud stáhlo přes 7 miliónů lidí.
Firefox má tedy směle našlápnuto proti Internet Exploreru. 9. listopadu, tedy za týden, se má objevit finální verze a někdy kolem tohoto data bude v NYT uveřejněna reklama na Firefox s 10 tisíci jmény přispěvovatelů včetně několika velkých firem.