Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k Francie chce třikrát a dost prosadit v celé EU

No jo, Frantici, co jinyho by se od nich dalo cekat. By me zajimalo, jestli piratum vrati ISP prachy za to ze jim neposkytoval sluzbu :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ja vzdycky kdyz ctu tyhle zpravy - a to podotykam,ze souhlasim s tim,ze "krast se nema" - tak si rikam,ze se Hitler musi ted obracet v hrobe.Mozna se tam u toho rotovani potkavaj s Leninem a spol:-) Protoze to co oni se snazili vybudovat s pouzitim hrubeho nasili,do toho sameho ted lidi lezou dobrovolne a jeste si tleskaji:-)) A ac jsem zatvrzely pravicak a antikomunista od prirody,obavam se,ze za 20-30 let budeme rikat "zlaty komunisti",a budeme to myslet vazne....:-(
Tyhle veci jsou velice snadno zneuzitelny - na kazdeho se vzdycky neco najde,a tohle umozni ovladat lidi,kteri budou nepohodlni...komukoliv.Nemyslim primo na vladu a podobne,ale komukoliv,komu bude stat za to,aby se v tom angazoval - a potom bude velice jednoduche lidi odstrihnout od netu,nakonec ono nebude tak dlouho trvat,a skutecne zmizi imho papirove penize a bude vse v elektronicke podobe - urcite ne dele jak 100 let,mozna spis 50 ci mene - ,a to o cem jsme pred 10 rokama cetli jako o nejnaivnejsi scifi se stane realitou...
A lide tomu nadsene budou tleskat....
 
Ostatne... lidi jsou proste ovce ....90% lidi je rado,ze za ne premysli nekdo jiny.... co si budem nalhavat:-((
 

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nech radsej nezeru tolko tych slimakov, potom im taketo sprostosti chodia po rozume...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

jenom detail, neni Sarkozi nahodou ten jejich medialni magnat? (obdoba naseho Zeleznyho), to se pak neni cemu divit ze je chce odstrihnout kdyz mu snizujou zisky

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Odpověď rádia Jerevan tazateli jamoko: mediální magnát není současný prezident, nýbrž bývalý premiér, není Francouz, nýbrž Ital a nejmenuje se Sarkozy, jmenuje se Berlusconi...:-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak nevím, ale není sdílení dost důležitou součástí internetového provozu? A co a komu budou poskytopvatelé internetu poskytovat a jak budou chtít nalákat inzerenty, když by se jim teoreticky podařilo odstřihnout všechny sdíleče?
Tedy, ne že bych 100% schvaloval sdílení (ale na asi 75 % jo). Aspoň dokud je zábavní branže tak nenažraná.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak nějak nevim, co je pro fr. vládu lepší: Zajistit spokojenost zábavního průmyslu nebo vlastních občanů?
Odpojením stahovačů totiž připraví tyto lidi o možnost orientovat se na pracovnim trhu, což vyvolá riziko jejich menší koupěschopnosti a placení daní atd. V informačně-síťový společnosti někomu zakazovat internet je dost zlý.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

..to bude prd*l, až si provideři odpojí 80% svých zákazníků a ti přestanou platit za neposkytnuté služby :-D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nehovoriac o tom ze na to aj tak najviac doplatia nevinni (ako vzdy).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

lojza suchanek: kvuli tvemu prispevku o penezich a ovcich jsem si vzpomnel na jednu velice hezkou povidku:
http://www.paradigma.sk/redakcny_system/clanok.php?id=142

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

jasně už teď někteří poskytovatelé omezují počet spojení, aby nefičel P2P, ale takové DC fachčí furt, rapidshare taky.
Ono lepší než odpojovat internet, a jednodušíí zavést nízký traffic a vysokou cenu za 1gb při překročení, jako poplatek za autorská práva :-D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

nevim jake maji zakony ve francii ,, ale bylo to skoro to same jako kdyby jim zakazali napr. televizi protoze si z ni nahraval filmy ,, mam pocit ze francouzka a nejen ta vlada by se mela zabyvat uplne jinimi problemy a jinou nebezpecnejsi kriminalitou ,, mam pocit ze je to silne prolobbovane a uplacene,, nehlede na to ze toho jde zneuzit ,, taky mám pocit, že v ustave je cosi jako pravo na informace ,, a na internetu jsou informace,, a internet je legalni sluzba,, ze ji nekdo vyuziva k porusovani autorskych prav je holy fakt ale spis mam pocit ze se internetu vsechny ty firmy ze zabavniho prumyslu boji a snazi se ho za kazdou cenu zbavit ,, nejen ze jde z nej stahovat, ale taky se tam lidi dozvi ze ten a ten film je o nicem a podobne ,, mam strach ze za chvili bude doba kdy si povinne budeme muset nejake dilo koupit jinak jsme hned pirati ,,

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ostap Bender: tak to sem se hoooodne prestrelil. Nicmene myslenka zustava. Budou ISP vracet prachy odpojenejm? :-))))

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

jamoko:jasne ze ne ISP hned po odpojeni odpojeneho cloveka zazaluje za usly zisk...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Francie bez internetu ?? Co stahovači na úřadech ? Odpojí úřad ?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nas to trapit nemusi. My za kazde dvd, hdd, tiskarnu s potiskem cd, notebook atd.. platime "vypalne". My uz mame cejch piratu vscihni a navic ma OSA od kazdeho uz predplaceno. Tak at to za nas vyrovnava osa - od toho ty poplatky prece platime.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ono, "piratit" se nema, ale obavam se zneuzitelnosti podobnych zakonu.

Ono jako dukaz predkladat nejaky log serveru je nic moc - to se da zneuzit velmi, velmi lehce - co ja vim, tak zaznamy v logu jeste nejsou opatreny elektronickym podpisem.

A takto je to jen obycejny textovy soubor, ktery muze kdokoli kdykoli upravit a nepozna se to.

Na druhou strnu, podvrhnout dukazy se daji o vsem - napriklad ono klasicke strceni sacku s heroinem policajtem do kapsy :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jak budou upozornovat uzivatele ? poslou na danou IP windows uzivatelum "net send" ? :))) nebo to ISP pribali k fakture ? to na uradech bude chaos, kdyz nebudou moct zjistit, kdo presne za NATem stahoval. Jinak ja jim drzim palce, alespon Mr. Kennedy uvidi, jak jim trzby poleti za prodej nahoru :))) jsem zvedavy, na co se pak bude vymlouvat ;) no nechme se prekvapit. kazdopadne to bude komedie. pevne verim, ze cdr.cz to bude peclive sledovat ;)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jak říkám už dávno - pod svícnem je vždy největší tma a nejlepší obrana je útok takže být Francouz tak jako první co udělám až ráno sežeru tu otřesnou tvrdou bagetu a vypiji ranní šálek Latté tak podám trestní oznámení na prezident Sarkoziho že má domácí PC narvané ilegálníma mp3 soubory a věřte tomu že by se tam něco určitě našlo - neznám nikoho kdo má v PC pouze legální věci, jsem 100% přesvědčen že by se něco našlo i PC českých politiků např. Klause, Topolánka nebo Paroubka.
A jako druhá žaloba by byla na šéfa IFPI a jeho lobbistických kamarádíčků - to by se asi všichni dost divily co by se tam všechno našlo :-).
Zkrátka opět zloděj křičí chyťte zloděje a zase nám tu někdo káže vodu a sám chlemtá víno...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

je to sice hodne tvrde a s potencionalne mnohymi pravnickymi dirami, ale presto rikam, ze driv nebo pozdeji to muselo prijit. Tak proc to neotestovat treba u francouzu, at se aslespon cely svet dovi, jake problemy to prinese a ktere pripadne dle jejich predstav odstrani.

Ja osobne pocitam s tim, ze tem nenazrancum stejne zisky v zadnem pripade nestoupnou. Alespon ne v takovem meritku jak si naivne mysli, protoze jejich vypocty, ac jedine pouzitelne, se zakladaji na naprosto hypotetickych predpokladech. Muze to pomoci akorat SW firmam, i kdyz buhvi jestli vubec pokud se maji odstrihnout "pouze" sdileci a "pouze" z Francie.

Kazdopadne nejvetsi problem vidim v tom, ze jestli si tohle dovoli v jednom state, tak jinde uz nebudou tolik vahat s pouzitim jinych, mozna i tvrdsich prostredku ...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ano uz ich tam vidim, frantici zo zapalnymi flasami, kamenmi a tycami. pri ich povahe myslim ze celkom realne. cakam ktory stat ako prvy zavedie trest smrti za "piratstvo". videl by som to na krajinu (ne)obmedzenych moznosti.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

"lojza suchanek" ma pravdu. Chovaji se jako zaba na prameni. Misto toho aby vyuzili novych moznosti distribuce pres internet, tak spicluji a hrozi drakonickymi tresty. Jinak dneska jsem mel dost zivy sen a mj. se mi zdalo, ze komunismus vlastne tak spatny nebyl. Pisu z USA... mozna paradox...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Odpojit ne od internetu, ale od vzduchu. Stahovači jedni, smrt smrt smrt pro všechny.
Stahovat se přece nemá, říkal to Sarkozy.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Odpojiť od internetu a kto tam potom bude ??

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Vlada123456: doporucuji ti pro korekci tvych nazoru zhlednput napriklad film BAKECNA LETA POD PSA nebo si to precti. USA sice take nepovazuji za demokratickou zem ale porad vidim drasticku rozdil mezi USA a Ruskem nebo komunistickou CSFR.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A až budeme téměř všichni odpojení od internetu, tak si postavíme vlastní, do kterého nám žádný stupidní government kecat nebude.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Že se takováhle blbost vyskytla v hlavě člověka, který se jmenuje Sarkozy (čte se Šerkézy) mě moc nepřekvapuje. Jen doufám, že ušlý zisk bude ISP hradit právě on a až jednoho dne bude odpojená celá Francie, tak že ho voliči vyhodí z úřadu.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak to bude zajímavé. Pochopitelně to opět odnese hrstka amatérů s drátovým ADSL a veřejnou IP adresou. Profíci si s tím, jako obvykle, poradí.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

a neni to protipravni?
internet je medium a zdroj informaci. clovek ma pravo na informace (u nas to tak mam dojem v zakonu je) a nikdo mu toto pravo nemuze odpirat...
to jako kdyby se tem spolecnostem nelibilo, ze si lidi nahravaji neco z televize, tak by tem lidem odpojili antenu?
jak neco takovehleho muze projit?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jesti von ten Sarkozy nebude Maďar :-);

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

> ucho : Poměrně snadno. Myslíš, že to, že ti do bytu vedou elektrické dráty ti dává právo odebírat elektřinu načerno? To, že máš vodovod znamená, že můžeš zablokovat vodoměr? To že máš topení znamená, že nemusíš za teplo platit? Mimochodem - platit budeš i pokud nebudeš topit, protože v takovém případě ti byt vytápí sousedi a tak trošku brání tomu, aby dům promrzl...

Neříkám, že si čas od času něco nestáhnu, ostatně, mám na to právo, zákon mi to nezakazuje. Ale PROSÍM, nesnaž se tu argumentova, že není možné ti odebrat páčidlo, protože jej potřebuješ k otevírání dveří, pokud jsi i po několikátém varování vypáčil dveře u sousedů.

Frantíci holt mají jiné zákony. Nikdo jim nebrání se odstěhovat kamkoli jinam...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

-pao-: Takže ty tu tvrdíš, že když někdo odebere elektřinu zadarmo, tak by se to mělo "vyřešit" tím, že už žádnou elektřinu nikdy odebírat nebude? Trošku přitroublé, nezdá se ti?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

-pao-: tvoje analogie je naprosto stupidni. filmova studia totiz neposkytuji pripojeni k internetu!
nynejsi situace je spis jako kdybys dostal pokutu za spatne parkovani, a proto si nebudes moct koupit v obchode zradlo.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to bude chudaku co jim prijde obsilka ci odpoji net ... duvod ? ...
wifirouter/modem od ADSL/kabeloveho ISP bez zabezpeceni haha :)
plno lidi ani nevi, ze jim doma bezi bezdrat natoz aby ho meli zabezpeceny
 

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak by mě zajímalo, kdy panu Kennedymu a podobným dojde, že jsou vedle jak ta jedle a že se zaměřují na cílovou skupinu, kterou možná jednou vymýtí, ale třžby jim to stejnak nezvýší.

Je to asi jako s s obrazem od Rembrandta. Reprodukci, no proč ne, líbí se mi. Ale originál za tu nehoráznou cenu? To si klidně odpustím....

Prostě by se neměli chovat jako politické svině, které zachraňují své tragické podnikání globálním lobingem (mají smůlu, že kopírovat je tak snadné), ale naopak se projevit jako prozíraví obchodníci, kteří najdou jakoukoliv cestičku jak svůj produkt zpeněžit. Navýc je tu výpalné, což je krutě nefér hra. Moje fotoarchivy jsou pěkně placené jakési privátní organizaci, která mi bude dělat velkého bratra...

Cesta je internet, půjčovny, film-palírny, levné akce... Na levných DVD z časopisů je vidět, že za rozumnou cenu lidé rádi koupí originál. Myslím, že ta hranice v ČR leží někde do 100 - 150 Kč. Ostatní je zlodějina.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

-pao-:
Každý jedinec má právo na svobodu názoru a projevu, což znamená, že je nepřípustné, aby se kdokoli kvůli svým přesvědčením musel obávat, a že <b>každý má právo vyhledávat, přijímat a šířit informace a myšlenky jakýmikoli prostředky a bez ohledu na hranice</b>.
Toto se netyka pouze CR... Vseobecna deklarace lidskych prav...
a tvoje prirovnani byla opravdu zcestna...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No já myslím, že Paovo přirovnání zase tak zcestné není. Navíc mi ukažte zákon, který by vám dával právo na připojení k internetu, to bych opravdu rád viděl:-D Když je někdo blbej a nenechá sdílení ani po varování, tak co s ním?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ja to rikam porad, ze ti frantici jsou divny narod.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

vasekpasek: To je demagogie. Máš snad právo na rohlíky? Nemáš. A teď se zamysli nad tím, jak by se ti líbil zákon, který by ti zakázal si ty rohlíky koupit. Zkus chvilku přemýšlet, třeba ti to dojde.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

VPN, Frantici, VPN...nic vic snad ani neni treba dodat. Pak vam muzou pani zakonadarci polibit neco :) a vy muzeme sosat dal :).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Prvni vystraha....druha vystraha....odpojeni.....poprava.....revoluce.:)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To Pao:
Okrást zloděje, který si za své produkty účtuje několikanásobek jejich reálné hodnoty, není zločin. A pokud budu umět elektřinu a vodu krást tak, aby mne nechytili, klidně to budu dělat! Ostatně myslím, že nejsem sám a že by ses taky přidal, kdybys věděl jak. Pokud je něco na internetu, je to veřejně přístupné a trestán má být pouze a jedině ten, kdo to tam pustil jako první a i to je ještě otázka.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Překlad z newspeeku do lidštiny:

Šéf IFPI John Kennedy: "Toto je jediná a nejdůležitější iniciativa, která nám pomůže vyhrát válku s online pirátstvím, jakou už hodně dlouhou dobu vedeme."
Překlad: "Kurňa, už to jednou musí přece vyjít! Už jsme přes lobbystické skupiny nasypali politikům takovýho zobání a prebend a jediným výsledkem jsou ty současný trapně měkký a vágní úpravy autorskejch zákonů! Odpojování stahovačů je jen první nutný krok, jakýkoliv výskyt autorskýho materiálu na internetu je třeba tvrdě kriminalizovat, a vůbec, výpalné by měl platit každý s připojením k internetu - nějak ty peníze vydělat musíme, když nechceme měnit zavedený obchodní modely a dokud to strašení piráty politici žerou!"

K podpoře francouzského prezidenta ještě dodává: "Prezident Sarkozy uznal důležitost, kterou hraje tvůrčí průmysl v současné moderní západní ekonomice."
Překlad: "Sarkozy je naštěstí další z těch, co nám nevidí nebo nechce vidět do karet. Rozhodně ale vidí, že je mediálně dobré se ukázat s některou z těch hereckých vyžírek ve společnosti. Ty kecy o důležitosti umění, samozřejmě námi řádně vedeného a fabrikovaného, vždycky zaberou."

Sarkozy: "Jestli to bude fungovat, budeme v této cestě pokračovat. Jestli to nebude fungovat dostatečně, přijmeme příslušná opatření, abychom dosáhli kýžených výsledků."
Překlad: "Kennedy si myslí, že jsem hňup, když mne krmí těmi kecy o tom, jak umělci díky pirátům strádají. Che, já tady taky vidím pole neoraný a velký potenciál k dobrému byznysu, až mne vykopnou z prezidentskýho úřadu. Taková nějaká nová organizace pro potírání internetového pirátství, ať už státní, nebo soukromá se státním posvěcením, a vůbec nejlépe bruselským, s vhodným obchodním modelem (povinná registrace poskytovatelů, poplatky za velikost serverů, atd., to už se nějak vymyslí ...). Nějak se musím zajistit, ne?"

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Neviem, ako funguju vo Francuzsku, ale mne osobne by stacila iba jedna vyzva od ISP a na druhy den by mal odo mna vypoved zmluvy. Nebudem platit smiraka, ktory sleduje moju cinnost na nete. Nechapem, ako toto moze byt vobec legalne a nasekane v zakone. To je co za zakon? Tiez neviem, ci france ISP su natvrdly, ked obetuju svoj biznis v prospech inej organizacie. Stale maju moznost sa tvarit, ze ich zakaznici nelegalny obsah nezdielaju, alebo take daco nezistili. 

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tato diskuze je nyní společná i pro článek Třikrát a dost ve Francii už od ledna?.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tato diskuze byla založena k článku Francie bude odpojovat piráty.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

kur*a... a to vždycky každá vláda před volbama tvrdí, jak redukují počty úředníků, tj. těch, co vykonávají miminum práce za velké peníze a jejich ekonomický přínos je takřka nulový... a já pochybuju, že je tomu ve Francii před volbami jinak...
jenže jak to tak vypadá, teplých místeček pro nicnedělání a pilování byrokracie zase přibude... neni nad to, když víte, že jste sledováni obtloustlým, mastným hovadem s hambáčem v držce a na košili... to se pak na tom světě daleko lépe žije... jakmile hovado po delší časový úsek (většinou pětina volebního období stávající vládní strany) nikoho nenajde (jediná reálná možnost), vykáže činnost ukázáním prstu na někoho náhodného a když se u něj doma něco najde, tím lépe, že...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nedokazu si dost dobre predstavit... viz sdileny internet :) to ze nekdo prez muj Modem stahuje neznamena ze to delam ja. Tim padem me nikdo nemuze vinit.A predpokladam ze ostrihnou na 3 mesice internet a tz ho ze zakona budes muset platit DAL :)) jak prozirave

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To bude mít zase rapid a jeho klony přetížený servery.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

RED.No je to uplná kravina,třeba sem byl nedávno u švice která má Netbox a chtěl sem něco stáhnout z rapidu a IP byla blokovaná tak sem musel přes proxy,takže tam má asi celej barák ,asi 20 bytů jednu veřejnou IP,takže bych pak chtěl vidět jak po tom budou pátrat kdo to stáhl.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Asi jsem natvrdlej, ale osobne by me zajimalo, jak ze me to vlastne odpoji od internetu. Pochopim, ze si dokazi osetrit nejak ADSL, ale jak jinak, nez nejakym rozhodnutim, kterym si muzu vytrit pr..., mi zabrani, abych se hned druhy den nepripojil hned k nejakemu z dostupnych poskytovatelu treba WiFi apod... To fakt teda nechapu...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Svině jsou už i u nás - zrovna nedávno mi přišlo předvolání kvůli sdílení dat na DC. Ještě že se lze odvolat na osobu blízkou. Nicméně od té doby provozuju už jen torrenty (žel pro stahování samplů a specializovaného audio softwaru nejsou to pravé).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak co pánové, nenadešel náhodou čas na nový začátek? Myslím začít stavět novou soukromou síť. :o)
 

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

dovolte prosim hloupý dotaz, není čistě náhodou toto práce pro program zvaný Peer Guardian ?
Přesněji řečeno pokud peer guardian bude používat celý p2p svět jak může takové sledování fungovat když se tam dostanou jen na chvilku a BAN ...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ja mam takovej pocit ze oni proste si ten internet privlastnit .. oni is mysli ze je to jejich ze na to maji pravo.ale internet vznikl bez nich a najednou si to privlatnujou je me nabliti.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

dovolte jeste jednu hloupou otazku, pokud mne operator odpoji od internetu prestanu mu platit ... eventualne pujdu proste k jinemu, jaky to ma pro operatora vyznam krome toho ze bude houfne prichazet o klienty. To ti zabozroutsky ISP opravdu ziji v naivni predstave ze pokud se ve sve siti zbavi vsech uzivatelu p2p ze jim tam jeste vubec nekdo zustane ?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

velkej_prcek: to ne, neni nutne. Dopadlo by to stejne, musime postupovat jinak ... musime ted pomahat financovat vyvoj anonymnich siti, pres paypal a pod nalit prachy tem kteri maji na to vymyslet protokol ktery nahradi bittorrent a ktery umizni zcela anonymni datove prenosy ... eventualne nejakym jinym trikem zmenozni sledovani ... je cas na evoluci P2P ... politici jsou hlupaci o matematice nevi nic, dnes jim rikaji jejich poradci "ano sledovani provozu p2p je mozne" a oni na zaklade toho ucini rozhodnuti a hledaji dalsi kroky, ti sami poradci za par let mohou rict "ne sledovani anonymizacnich p2p efektivne neni mozne" a co zbude politikovi ? houby s octem, technologicky soubor vzdy prohraje.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Fireballcz: patrne proste zakazou wifi operatory a nastavi monopol statem kontrolovaneho ISP, ... holt kdyz se kaci les litaji trisky, a kdyz se bojuje za zajmy nenazranych distributoru instantniho umeni tak padaji hlavy exemplarne popravenych (az 40 let za sdileni ? podle riaa je to jiste mirny trest, nepripada vam to trochu divne?), zakladni lidske svobody a veskera ekonomicka logika, to vse jde v zajmu teto skupinky distributoru kamennych do kopru ..

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

MArk21:PG tě chrání od vlezlejch IP,jako MS,RIAA, a podobný sračky,který sou na blacklistu.Pokud ovšem bude někdo sledovat v klientovi která IP sdílí nějaký zákonem chráněný obsah,tak není nic platnej.V každým klientovi ta IP je vidět.Jistě že takto "ručně" to není moc efektní,ale na pár exemplárních případů to uplně stačí.Stejně budou jen zastrašovat a terorizovat,na masivní akci proti p2p nemají zdroje.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

trochu odlechcene ... to je dobre ze to bude aspon se toho vic ukaze na rapidu a podobnych sluzbach .) takze me to nevadi .)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ja by som to riesil trosku inac, neviem ci je to technicky mozne, ale ak by niekoho 3x nacapali tak by som mu nariadil spomalit rychlost na Dial-up, stym by veru vela skody uz nenarobil. Ale zakazovat ludom internet? rovno mozu ludi zatvarat, ale to by sme asi 3/4 krajiny sedeli v base vratane policie a inych statnych zloziek ze

+1
0
-1
Je komentář přínosný?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Mám takový pocit, že jim ty nepokoje nestačily. Pochybuji, že zrovna Francouzi by si něco takového nechali jen tak líbit.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Zasr.ny zabozrouti.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to Corvin: zapomínáš, že nepokoje ve valné většině měli (a mají) na svědomí přistěhovalci ze zemí třetího světa, kteří jsou celí rozladění z toho, že na ně nikdo nečekal s otevřenou náručí a vlastně o jejich přítomnost nikdo nestojí...

Frantíci jsou vesměs laxňáci jako Češi... no, vlastně větší... takže na nějaké hromadné brumlání bych to viděl maximálně u sklenky vína...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nevite nekdo jak je na tom rusko s mezinarodni konektivitou a cenou za hosting? Ze bych si tam udelal P2P proxy, neco ve smyslu ja - vpntunel -> server v rusku -> p2p sit

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

velkej_prcek:
http://gnunet.org/

Off_topic:
Nechápu psychologickou příčinu touhy udělat něco nového, místo využítí stávajícího řešení, které již nyní splňuje požadavky, které jsou kladené na potenciální nové řešení. Neví někdo o stránkách věnujících se tomuto fenoménu a nehodil mi odkaz pls. ? Děkuji..

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Prečo si myslia že keď niekomu zakážu sťahovať filmy, automaticky ich začne kupovať.
Okrem toho ak zakážu sťahovačovi internet prestane platiť svojmu ISP a filmy si zabezpečí inou cestou. Jediné čo po odpojení dosiahnu bude že ho potom môže "velký brat" akurát tak bozať v r.. !

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Feancouzi by rovněž měli říct Sarkozymu (vyslovuje se Šerkézy a ne tak jak to čtou naši diletanti v TV)třikrát a dost za ty jeho kecy a pak ho odvolat.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Mohu autora ujistit, že správná odpověď na jeho otázku rozhodně není B) - "poslední hřebík do rakve zábavního průmyslu". A) je bohužel správně.

Aneb: "To že jsem paranoidní neznamená, že mě nesledují."

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To Trashman - Já myslím že Sarkozy je Řek a ne Maďar,takže ti diletanti to čtou naprosto správně,poslechni si ty zprávy cizojazyčně a uvidíš ... se zbytkem souhlasím.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Low: Jeho otec se jmenoval Pál Sárközy de Nagy-Bócsa (resp.v originále Nagybócsai Sárközy Pál István Ernő), což je typické jméno zpoza Olympu.

Bych si tipl, že jste si to lehce popletl s jeho prarodiči z matčiny strany. Jeho dědeček se narodil v roce 1890 v tehdejší osmanské Soluni jako Aaron Mallah, což je další typické jméno odtamtud.

Příště by to chtělo přidat pouhých 5 minut v Googlu nebo Yahoo.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Low: mohu tě ujistit, že bylo několikrát zveřějněno, že Sarkozy je maďarský Žid. Takže těžko asi bude Řek.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No, jestli tohle je řecky (resp.v originále Nagybócsai Sárközy Pál István Ernő), tak to asi těžko. To jsou typicky maďarská jména.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tato diskuze je nyní společná i pro článek Francie chce „třikrát a dost“ prosadit v celé EU.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak tomuto vravim podpora internetu!
A TO CHCE EU MAT VIAC PRIPOJOK AKO USA!
ňSPRAVNA CESTA!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Sarkozy mně připadá že viděl internetový trafic z TGV,jinak si nedovedu představit jak si muže myslet že něco podobného půjde ralizovat.Jedině způsobem zastrašování a terorizování uživatelů exemplárními případy na pár jedincích,co nasdíleli 5 písniček na p2p.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

"Dalším krokem bude nevyhnutelně zákaz šifrování"
- Zakázat můžou i třeba špatný počasí, ale řídit se tim ono určitě nebude, stejně tak zákaz šifrování by měl akorát takovej výsledek, že by se šifrovalo eště víc. Resp. něco prostě nejde zakázat a v případě zákazu se just bude šifrovat. A to je dobře...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Dělám ve francouzské firmě a mohu odpovědně prohlásit, že na co sáhne Francouz, stojí za starou bačkoru. Vždyť se podívejte na zprávy, jak to u nich vypadá. Nakonec nejsou schopní si sestavit ani vlastní fotbalový tým na ME a musí za ně hrát negři. Vlastně pardon, 3 hráči byli normální:-))

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Take jsem pracoval ve francouzke firme, takovy chaos a bordel jsem nikde nevidel! Opravdu nas maji co ucit:-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ano, bude to posledni vec, ktera polozi zabavni prumysl na kolena.

Zakazat sifrovani by byla dalsi vec, ktera by vlnu nevole...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

zvedla

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jestli u nás zavedou něco podobnýho, tak natvtdo organizuju protest a jdu do ulic. Toto už fakt není možný, sou ti borci padlí na hlavu ??
Kdo jako určí, co je pirátská kopie ? Co když taky někoho nabonzuju, třeba velkou firmu a ona kvůli mě příjde o miliony ? Kdo bude mít právo na to sledovat můj traffic ? Sarkozy, tobě asi fakt pape na karbit (poznámka s TGV byla fakt trefná :D ).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak to je super. Vytvoria skupinu darmožráčov, ktorí (aj) za moje peniaze ma budú buzerovať že čo môžem sťahovať a čo nie a keď sa im niečo nebude pozdávať tak ma jednoducho odpoja.
Kolko rokov sa EU snaží aby internet bol dostupný v každej rodine a ja blázon som si myslel že to robí pre občanov EU. V skutočnosti jediné o čo im ide je ich šmírovanie. Dokonca si myslím že nejaké porušovanie autorských práv je im uradnuté a slúši len ako nástroj perzekúcie !!!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Slyšel jsem že prý jde z té pošahané únie vystoupit. (jako fakt) Poslední dobou se přez EU nějak moc realizují různí psychopati.

PS: Frantici byli vždycky lemry protože problém řešili úplně debilně. Viz Maginotova linie kterou Hittler jednoduše obešel. (LOL) Dneska muslimové a psychopatičtí politici.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

"Zakazat sifrovani by byla dalsi vec, ktera by vlnu nevole..."

Tak to by mě zajímalo jak by pak fungovalo bankovnictví, hlavně to internetové. A pokud nezakáží všechno šifrování půjde použít obfuskace.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2"Autorská práva": S ohledem na (byvale) rozsahle francouzske kolonie v Africe neni tak prekvapive, ze je hodne "normalnich Francouzu" cernych. Takze (ac fotbal nesleduji) bych ocekaval, ze vsichni hraci byli "vlastni" a cely ten trapny vykrik je, ehm, blbost...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Zakaz sifrovani? Mysli se tim take, ze az budu posilat sve video z dovolene pribuznym a v ramci sveho soukromi si jej zakoduji (jsem treba paranoik :-) ), tak porusim zakon? To jako mysli vazne? Ja to rikam porad, zakomplexovany narod zabozroutu, ktery si leci mindraky.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

KurDr : zakázat šifrování není problém. Pokud nevíš, tak v naší milé Francii už teď jsou zakázané šifry nad 64bit (čili ty které k něčemu jsou), banky a velké instituce mají výjimku o kterou ale musí žádat. Krása, že ?
Ohledně tvého názoru na Francii souhlasím. Pokud si borci nedokážou poklikat svoji politickou situaci, ať se s prominutím neserou jinam.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jak se na nesmyslné směsici znaků pozná, že to je šifrováno více jak 64bitovou šifrou? :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

PecaPospec: No výborně. Takže na jednu stranu, jakožto provozovatel serveru, nesu odpovědnost za to, co je na něm umístěné - a na druhou stranu mi stát bude bránit v tom, abych používal ke správě zabezpečené připojení? Fakt úžasná logika, očividně se máme od Frantíků co učit. :-(

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A co to tak udelat s politiky,trikrat a dost...To by jich moc nezbylo,co,hihi.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Clovek pouziva internet na:
-nakupy
-el. bank.
-zaplacene volani pres internet
-mail
------
A ted:
Clovek >>>> stahne warez >>>>
je varovan >>>> potreti odpojen
Nemuze nakupovat na netu >>>> klesnou zisky eshopu
Nelze pouzivat ebanking >>>> co kdyz neco nezaplati? >>>> riziko
Ma zaplaceny voip aby zavolal strécovy z usa >>>> vrati mu nekdo penize? a jak mu nahradi kontakt s pribuznyma?
Nebude mit pristup k netu na mail >>>> poruseni lidskych prav a svobod

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Damel: Řekl bych, že by to mohli poznat podle toho, jestli to prolomí nebo ne :)

Každopádně vize Velkého Bratra je skutečně za rohem a kdyby Orwell měl žít v dnešní době, asi by hodně dlouho uvažoval, jestli je to realita a ne jen noční můra z jeho díla. Tupí lidé si dobrovolně nechávají ubírat svobody ve prospěch bezpečnosti, i když žádné nebezpečí nehrozí (teroristi? uměle vytvořené figurky pracující pro a za peníze světových mocnářů jsou jen umělou hrozbou právě pro ty tupé lidi). Politici jsou voleni lidem jen aby se neřeklo, politici již dávno nejsou zástupci lidu. Ukažte mi něco skutečně důležitého, kde hlas lidu (lidu, ne ovcí) nebyl opačný, než názor politiky. Když bude většina veřejnosti jen ovce s názory vsugerovanými státní propagandou v médiích, neni se čemu divit, že jsme kde jsme. Toto vidím jako začátek nového internetu (http://www.youtube.com/watch?v=ZZd4Vwjy7A8) a další hrůzy budou následovat. Mimochodem nebyl to Nostradamus, kdo naznačil, že začátek konce vznikne ve Francii?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Realista: Ať už jo nebo ne já zálohuju internet, tedy to co má podle mě smysl. :) Škoda že se dají stáhnou převážně jen naučné informace a ne know-how, to si každý tají. Tzn. pokud se něco nakonec opravdu stane půjde hodně toho nejcennějšího za co příroda i lidi tvrdě zaplatili nenávratně do kopru.

A vůbec, nemalujte neustále čerta na zeď lidi z toho mají depky.

PS: Přemýšlel jsem nad fyzikální kauzalitou VS bible VS zachycení událostí budoucích VS ovlivnění kauzality, a musím říct že mi to vůbec nedává smysl. Odporuje to rozumu i f. "zákonům".

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nedávno jsem viděl v TV plán na cosi jako elektronickou schránku pro doručování oficiálních státních dokumentů (třeba obsílek). Myšlenka zajímavá, pokud nejste člověk, který je neustále v konfliktu se zákonem. Ovšem mít takovou schránku a nemít k ní přístup? To si asi nikdo nezařídí.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ak vsetkych "stahovacov warezu" odpoja z internetu tak budu mat plno casu na krajsie veci. Myslim si ze k situacii by sa mali postavit ISP a nie koncovy zakaznik. Okrem toho je tu stale rapidshare (a ine) ktory nasledne zazije boom :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Šifrování? Co to vlastně je šifrování? Pokud jsou data na disku uloženy jako posloupnost jedniček a nul, znamená to, že A je zašifrováno jako posloupnost 01000001 ? Bylo by pak možné ukládat data na disk? Když si napíšu program, který bude svoje data nějak ukládat na disk a pak ten soubor pošlu přes net někam, je to šifrování?
Myslím, že pokud by něco takového prošlo v česku, tak bych to viděl, že vláda a parlament budou zahlceny dopisy, v nichž se tazatelé budou ptát, kterou stránku je možno navštívit, aby náhodou neobsahovala nějakou nepovolenou nelegálně zveřejněnou fotografii a podobně, aby předešli riziku odpojení, čili bych to viděl na to, že tento zákon by byl ten úplně poslední, který by český parlament schválil ...
Už vidím ty dotazy, jako "Vážení poslanci. Je legální navštívit stránky www.idnes.cz? Od mojí minulé návštěvy této stránky tam možná přibyly nějaké informace a nerad bych, aby se mi se stránkou stáhl i nějaký nelegální obsah."

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pokračování dopisu "Prosím o co možná nejrychlejší odpověď. S pozdravem Běžný Franta Uživatel".

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

duder: Az vsechny "stahovacov warezu" odpoji z internetu, budou mit spoustu casu na protestovani pred ministerstvy, zapalovani aut a hazeni cihel do vyloh. Zrovna francouzi by meli mit rozum.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

"lobbování tlupy příživníků na několika uměle zkomercializovaných skřehotalech ...vize Velkého Bratra skutečně jen otázkou času"

slovník hodný nezaujatého seriózního média - gratuluju, příště, je můžete posílat rovnou do "prdele."

Dokud nezměníte vizáž a vyjadřování a neujasníte si téma (myslím webu), tak vás každý bude ignorovat, protože vás bude považovat za bandu vřískajících pirátů (ačkoliv vím, že to tak - aspoň v některých případech - není).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

-dsf- : ty ale evidentně cdr.cz neignoruješ že synku. A vypadá to že obhajuješ tu pakáž co se nám pokouší dostat do soukromí. Preventivně ti doporučuji lobotomii a léčení paranoidních představ, že tyto společnosti jsou v zájmu spravedlnosti.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To -dsf- : A proc by proboha mela byt redakce CDR v teto veci nezaujata?? Nejsou prece hlupaci, aby podporovali odpojovani potencialnich ctenaru..

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To Giri: Protože je rozdíl mezi blogem, kde si někdo vylévá své názory a mezi informačním serverem, který by měl nechat čtenáře, aby si udělal názor sám. Pokud nám však chtějí redaktoři svůj osobní názor sdělit, měli by tak příslušný článek označit - například "komentář (toho a toho redaktora)", jako se to děje na některých seriózních webech. Myslím si, že to není tak nerealizovatelný požadavek.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nechte ho chudaka. -dsf- je urcite zaryty fanousek evy a vaska, tokio hotel a helenky vondrackove.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Zaujatě se podle mě CDR vyjadřuje jenom k téhle tématice, s tím jsem s nima za jedno, takže bych v tom neviděl problém.
Co se týče internetu, tak zakázat šifrování je jak zakázat ti zamčít si auto. Každý má podle mě právo si defenzivně zabezpečit před zcizením a zneužitím svoji věc.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Takže určitě vysoce inteligentní modelka nám bude určovat jestli smíme na internet jo? Mě se to teda dotkne maximálně, jedu na ADSL, ale když vystrčim hlavu z okna, vozařuje mě asi 10 signálů Wi-fi, takže klidně at mi někdo přeruší dráty.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

-dsf-: Nezaujaty to uplne neni, ale ja s tim treba plne souhlasim. Nejde tu o nejaky obhajovani porusovani autorskych prav, ale o fakt, ze je lidem neustale ubirano vic a vic soukromi pod ruznymi zaminkami. A s tim asi zadny normalni clovek souhlasit nebude. Navic te nikdo nenuti, abys to cetl, kdyz se ti to nezda.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

S -dsf- plně souhlasím, CDR navštěvuji rád, ale vždy když narazím na článek plný podobných osobních výlevů, uvědomím si, že CDR k seriózním informačním serverům rozhodně řadit nemohu, škoda...
Vůbec by mi ale nevadilo, kdyby se autor k tématu vyjádřil v diskusi, tam takové osobní soudy patří.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Dlouho jsem se k ničemu nevyjadřoval, ale jak to tak pozoruji, tak za chvíli se člověk fakt nehne bez toho, aniž by někdo neměl možnost si zjistit, co kdo dělá. Nějak přestávám mít chuť vůbec internet používat. A to nejsem žádný pirát. Filmy si kvůli kvalitě raději půjčuji v půjčovně, hudba která se mi líbila a líbí, tu už většinou mám koupenou a ty paskvily co teď produkují rádoby umělci, na ty kašlu. Přesto platím výpalné ze všeho, co koupím na zálohy dat (svoje fotky, sestřihy z kamery atd.). Už je toho trochu moc ... Tohle nikam nevede ...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Co je to ten Tokio Hotel, co vzdycky vsichni postavi v podobnych diskuzich vedle Evy a Vaska? Na wiki se pise, ze je to nejaka nemecka skupina, na YouTube sem si pustil kousek nejaky uknourany muziky s holkou co neumi zpivat..O co jde, co je na nich zvlastniho?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2Red: no prave tokio hotel a eva s vaskem byvaji zminovani jako vrchol nevkusu a NEhudby. Autori takovychto poklesku nemaji pravo svadet sve nizke zisky na piraty, ono to spis bude otazkou kvality.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

REN:
Asi to, to neni holka ale kluk.:-D
A je to rychlokvaskova skupina pro male holcicky, proste jen stroj na penize.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ah, uz asi rozumim, takze jedni z tehle..:-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

<B>co dojde dříve?</B>

Já myslím že je to jasný. JEstli se jim tohle podaří prosadit, tak ze všeho nejdřív dojde trpělivost providerům přicházejícím o zákazníky a na nějaký monitorování se zvysoka vyse*ou.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ace564 "a na nějaký monitorování se zvysoka vyse*ou."

A nechají se zavřít ? Já to vidím tak že pokud se tohle zavede bude následovat několik evolučních koleček "ochranné" opatření ->ochcávací protiopatření->"ochranné opatření"... až tu bude něco opravdu odporného co bude deptat úplně všechny, i ty největší poctivce.
Proti oficiálnímu zřízení které si sami platíte nic nezmůžete když ho nemáte pod kontrolou vážení lidičkové, to byste ho museli přestat platit a to i prostřednictvím třetích osob, tzn. neziskovky, firmy, banky ... sci-fi.
Je to jako dát jako srna lvu do rukou moc nad svým životem a pak doufat že se o vás postará. Ano, postará, ale po svém :D Viz finanční systém. Spekulace s ropou, měnami atd. a pak že kdo si hraje nezlobí ;)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Proto pevne verim, ze po vzoru tohoto zakona o odpojovani bude vytvoren dalsi zakon, tentokrat o tom, ze piratum silnic nebudou smet pumpari prodavat benzin(nebo naftu).
Ale toho se asi nedockame, prestoze nehody na silnicich jsou mnohem vetsi problem (skody jsou mnohem vetsi a prokazatelne narozdil od ztrat, ktere pry ma stahovani zpusobovat).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Frantisek Koudelka, zákony v tomto smyslu již existuje, řeší se to ale přez řidičáky, body a tak což tolik neomezuje neprovinilé a umožňuje to i nápravu. Jak chtějí zrealizovat nápravu u "piráta internetu" mi není jasné. Možná by bylo lepší "piráty" rovnou střílet, vždyť narušují dokonalý dojný systém což je horší než něhoko zaživa rozdrtit autem v běžném silničním provozu při nehodě.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

12.3.2009
Francie zakazala zpev ve sprse
15.4.2009
IFPI navrhuje za zpev ve sprse odpojeni od vody
2.8.2009
Zakon o odpojeni od vody neprosel
17.10.2009
Prosel navrh IFPI trikrat a dost....potreti si jiz nezazpivate..budou vam odstraneny hlasivky
18.10.2009
Zakon o prdeni
Dle IFPI porusuje prdeni autorky zakon
21.12.2009
IFPI provedla razii ve FazolaBaru
1.5.2010
IFPI zakazuje mysleni a vzpominky.
Dle IFPI vznika kazdou vzpominou piratska kopie, bez DRM
12.6.2010
Reditelka IFPI vysvetluje, jak bude vse probihat.
Pehodlaji se snikym srat
Poznamenava, vsichni dopadnou jako v tom filmu nezvratny osud
13.6.2010
Dle zakonu o vzpominach je reditelce IFPI vyoperovan mozek
Nahrazen je mozkem z kravy.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

sidbin: Ono DRM je vlastne diskriminace lidi se spatnou pameti ...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tato diskuze je nyní společná i pro článek Zákon o odpojování od internetu prošel francouzským senátem.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No a co kdybychom to udělali takhle: Po dalších zpřísněních autorského zákona už budou vini úplně všichni. Proto postavíme jedno obrovské vězení. Aby se tam všichni vini vlezli bude muset mít rozlohu skoro celého státu. Navrhuju tak 15 m vysoké zdi, kulomety, elektrický plot a pod. Na tom maličkém kousku území(počítám. že zbude tak 100x100m maximálně) zústanou neviní - to sou v podstatě jen vlastníci autorských prav IFPI a spol. Ať si to tam za tím 15m plotem užijou :)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ať si zakazují co chtějí, nic z toho mě nedonutí chodit častěji do kina, nebo si kupovat nějakou skřehotající hrůzu na CD/DVD.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

2 Eser: ale prosimtebe, co máš proti chození do kina? za nemálo pracně vydělaných kreditů dostaneš odpovídající zábavu plnou hlaholících lidí, souložících bezdomovců (bezpříplatkové osvěžení znalosti sexuálních návyků savců), šustících pytlíků (to je lepší než 3D true sound), popcornu za krkem (bonus, co si můžeš odnést domů), malých smradů kopajících do sedaček (připravují tě na rodičovskou roli), rozředěné koly (to aby si nebyl otylý) a když budeš hodně šikovnej, odneseš si sebou i nějakou tu kožní vyrážku, která dá vydělat českému zdravotnictví... s tím snad nejsi spokojený? pche... se ti divim :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No jo Frantíci...a u nás poplatky za internet pro ČT...a co ještě vymyslí? No pochybuju, že jsou všichni tak čistí, nevěřím, že žádný neviděl film "nelegální" v AVI a slyšel "nelegální" MP3 a že všechny SW mají legální ;-D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Copak ve Francii neni stahovani legalni? Mel jsem za to, ze vypalne se plati v cele EU, tudiz v cele EU je mozne porizovani kopie autorskeho dila pro vlastni potrebu. Nezakonne je akorat sdileni, tudiz upload.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tento zákon bude možná i použit proti nějakému tomu "pirátovi",který si stáhne pár empétrojek,ale předevšm je namířen proti nepohodlným osobám a organizacím,které leží demokratické mašinerii v žaludku.Proč se po staru otravovat s cenzurou,což na internetu ani moc nejde,prostě IP z které přichází nepříjemná fakta odpojíme a je pokoj.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

 títo francúzi okrem francúzkej pusy nevymysleli nič rozumné.!! Aj ten ich SECAM nás stál srašné prachy za totáča.!!! hold napoleónovský syndróm.!!!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Vážení diskutující,vážení "redaktoři".Nevím jak by se Vám zajídalo,kdyby jste si např.na zahradě zasadili strom a ovoce by Vám každý rok někdo očesal.Určitě by jste si řekli že přece nebudete omezovat jeho občanské právo ukrást Vám ovoce Vaší práce!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

viky: dal bych si tam plot a psa. A ne místo toho preventivně odstřelit všechny co jdou kolem.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

viki: trochu demagogický přirovnání, kromě toho tady nejde o to že by se mělo krást, ale kdo rozhoduje že kradeš. V každý zemi která si říká demokratická rozhoduje o výrazném omezení občanských práv soud, v tomto případě o tom nerozhoduje dokonce ani úřad (což by bylo taky špatně) ale soukrommá organizace. To mi přijde absurdní.
Navíc, co se stane když v domácnosti takto 3x poruší zákon jeden člověk? Jednoduše odstřihnou všechny.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

MildaIV:
Proč myslíš, že vlastníci autorských prav IFPI a spol mají čisté ruce?

peca_007:
Jestli oni ti papaláši, co zvedají ruce při hlasování vůbec tuší, jaké zákony už před tím odhlasovali...
Jinak výpalné se neplatí v celé EU. Jsou země, kde je kopie pro vlastní potřebu legální a výpalné se přesto neplatí.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Un az jednou Sarkozi prjde domu a zjisti ze ho odpojili, protoze si nekde neco stahnul tak si asi uvedomi ze udelal chybu. hehe. Lidi se pak odvolaj k Evropskymu soudu, kde vyhrajou a budou dostavat odskodny. Ono je to vyjde pekne draho.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Takže až dotyčného odpojí, natáhne si drát k sousedovi, ten dá anténu na střechu připíchne se k dalšímu pak si založí združení, propojí ten ostrůvek s jiným nějakým tunelem, pak si někdo založí sro. no a za pár let je tu nová síť, tak po deseti letech to zjistí politici a začnou opet zakazovat a regulovat...
Jistě že plošně odpojovat nejde, takže zbývá perzekuce nepohodlných jednotlivců. Jo a taky by měli pirátovi zakázat poštu protože co kdyby nějaká data poslal a taky psát a mluvit, protože ilegální kopie se dá udělat třeba tak že "dílo" jeden přečte a druhý napíše. Prostě rovnou na hranici a upálit.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nech radsej nezeru tolko tych slimakov, potom im taketo sprostosti chodia po rozume...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ano, toto je ta podpora informatizacie spolocnosti. A to kce EU predbehnut v poicte pripojeni na internet USA!
Spravna cesta!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to viky: opet nekdo schvalne nebo kvuli vlastni ignoraci demagogizuje pomoci nesmyslnych analogii.. spravne by to melo byt takto (vcetne opravy gramatickych chyb...) :

kdybyste si např.na zahradě zasadili ovocný strom a každému kdo by prošel kolem a na Váš strom se podíval se doma hned objevilo úplně stejné ovoce. Vy byste se pak divili že do vašeho obchůdku s ovocem kde jedno jablíčko prodáváte za 100Kč nikdo nechodí a chtěli byste hned všem co se na váš strom 3x podívají vypichovat oči.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to šarik: tvůj příspěvek mě málem zabil, kuš jak sem se smá, ještě teď se mi klepou ruce.

abych nebyl úplně OT tak to s tím zákonem je hlopost, jenže dukud tu spolky jako OSA, IFPI, aj. tak se bohužel žádného štastného konce nedočkáme. možná ale děti dětí našich dětí, se tomu budou smát stejně jako se já smál rodičům že jim vysílání vypínali po 22té hod.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Autorská práva by měli platit všichni vlastníci kousku lesa i několika stromů. Teoreticky by se z nich dal udělat papír...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Když stahuji pomocí torrentu nikdy nestahuji od nikoho "dílo". Stahuji bloky v podstatě neidentifikovatelných dat a na druhou stranu rovněž nikomu neposkytuji úplné dílo, ba ani samostatně použitelnou část! Jen blíže neidentifikovatelné a jako takové nepoužitelné bajty. Jediná jakž takž identifikace je možná podle názvu toho, co stahuji, případně sdílím. V tom případě by u klienta stačil nějaký překladač, který by názvy měnil na řádku nic neříkajících čísel.
Nevím nic o tom, že by existoval nějaký zákon zakazující "sdílení", protože za sdílení pak lze považovat i poskytování informací jakéhokoli druhu na webových stránkách. Myslím, že kdyby se lidé nenechali kopat do zadku a vzali si k ruce zručného právníka, velice rychle by se z toho dostali. Za "pirátství" považuji pouze prodej kopií za účelem zisku. A to už je dnes, jak říká jeden můj přítel, spíš přežitek. Prodávat za nekřesťanský peníz CD se starými filmy, které na sebe dávno mohutně vydělaly, je nechutné.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

misticjoe: Ale, koukam ze si kino vetsinou enchate ujit z priblizen stejnych duvodu jako ja ;)
krami1973: No pockej, kdyby uz mela CT poplatky za internet, tak by mohla zacit konecne vymejselt poplatky za oci a usi :))
borowitz: Doporucuji se podivat na diskusi na konkurencnim zive.cz, tam se pobavite dostatecne, pokud tech par pripadu co se tam objevuji budete brat s nadhledem. Ale za komentar tam mi to teda nestalo.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Toto mělo existovat dávno - nepřipadá mi to ani tak geniální jako samozřejmé. Navíc bych to rozšířil o to, že MAIL server který bude rozesílat spam bude také odpojen - oni si pak admini dfají pozor jak ho provozovast. (Zbytek planety pak nebude muset číst hory spamu nebo implementovat složité technologie na filtrování.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Žabožroutí komunismus je znám, je potřeba všechno ovládat a kontrolovat. Ale co toto opatření vyřeší?
Zase to je jen další zoufalý pokus dohonit vlak, který je již odjel z další stanice. Hudební a filmové společnosti prostřednictvím pochybných spolků typu IFPI, OSA a spol. tlačí na celém světě na vlády, aby jim ten vlak zastavili, protože většinou brutálně zaspali dobu a stále žijí v minulém tisíciletí a nepochopili, že kyberprostor funguje jinak než realita a než si naivně přestavují...
TO BYCH BLIL

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A nebylo by lepsi rovnou odpojit od elekriky ? CD, DVD, nebo MP3 si preci kazdej muze okopirovat i od kamarada, takze timhle se stejne nic nevyresi... Odpojil bych elektriku, zavladla by doba temna a pak hup zpatky na stromy :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Zákon nezákon, lidi sou lidi a tak zase najdou skulinu.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

JFK se musí v hrobě obracet, když takový nebetyčný hovado jako šéf IFPI má stejné jméno. Sarkozy, ta zaskrslá opice, zaslouží kulku do hlavy. Jinak by se měl okamžitě odpojit od sítě prezidentský palác, sídlo vlády, sídlo justice, samozřejmě sídlo HADOPI a myslím, že by byl problém vyřešen:-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.