Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k FSR 3.1 je dostupné v pěti hrách, zvyšuje stabilitu obrazu, odděluje Frame Gen

Už v pěti?
Antilag2 je dokonce už v jedné hře.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

este ze to tu niekoho trapi :)

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Máte pravdu, nikoho to netrápí. Radeon si na upscaling nebo kompetitivní hraní nikdo nekupuje ... ;-)

+1
-11
-1
Je komentář přínosný?

Za co ta minuska? Vždyť jsem jen zopakoval,co tu všichni píšou. Že je upscale, snížení latence a raytracing nezajímá. Kde je problém? :-D

+1
-8
-1
Je komentář přínosný?

u teba, ze ta to trapi :)

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Mě to trápí?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

jj, jedine ty si mal tu snahu to komentovat, takze ta to trapi

+1
+7
-1
Je komentář přínosný?

Že člověk něco komentuje znamená,že ho to trápí? To jsou mi věci.

Ok tak já tedy přistoupim na tu vaši logiku. Trápí mě,že má amd 10-20% marketshare a je to i proto,že není konkurenční v SW části. V prémiové verzi to možná no-x komentuje,ale ve free verzi ani slovo o tom,jaká je to bída s pomalým uvedením a implementací.

Ale těm 10-20% procentům trhu je to jedno,a to je hlavní. Díky za ně. Jsou to hrdinové doby.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Za toto by si mal pluska v casoch, kedy AMD nenalo k upscalingu NV konkurenciu. Teraz uz ked ma (nezalezi na tom, aka kvalitna je), tak uz je vsetko v pohode. :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To je fakt ...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak FSR prece neni vendor.lock, tak je fajn mit na vyber mezi.FSR, XeSS a DLSS na NV grafice. Pokud FSR poskytne lepsi vysledek tak proč si ho nezapnout. Byť tam kde bylo na výběr to nikdy nebylo tak kvalitní jako konkurence.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Všichni víte že, fakt že se něco globálně rozšíří neznamená že je to nejlepší dostupné řešení.
Jako na technicky zaměřeném webu můžeme diskutovat například o technických limitacích.
Mě by třeba zajímalo jaké GPU jsou podporované.

Pokud jede FrameGenerator na všech GPU, tak co používá? ComputeShadery, OpenCL nebo co vlastně? Jaký je požadavek na grafiku?

+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Tak ještě pro ostatní, FSR včetně FrameGen jede na Radeonech RX 5000 a novějších plus Nvidia 2000 a novější. Takže celkem 3 generace AMD a 3 generace nVidia, za mě hodně slušný.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Tak vložíš "mrtvý" snímek mezi vypočtené snímky s tím, že dle toho "prvního" vypočteného snímku a vstupu od hráče "odhaduješ" jak by asi ten "fejkový" snímek mohl vypadat.
Plus pak deset filtrů aby se zakryl maras co to nadělá. Žádná velká věda.

Na to zas nepotřebuješ kdoví jak extrémní technologie. (pokud to uměle nezamkneš jako nV)
Akorát kdyby s tím nepřišla nV a její dokonalý marketing, bude si každý nad takovou "technologií" klepat na čelo.

+1
-3
-1
Je komentář přínosný?

Ten tzv. "mrtvy" alebo "fakeovy" frame je tak isto ako ostatne vypocitany na grafickej karte. Ako hracovi ti moze byt jedno ako ktory snimok vznikol. Vysledkom je plynulejsi framerate, co je urcite plus. No a pokial mas tento vysledok bez viditelnych artefaktov, preco by si mal niekto nad tym klepat ha celo?

Co sa tyka NV, ta proste vyuzila to, ze ma vyhodu a naskok v AI, ktore na jej FG pouziva. Vysledom je dobry. Pouzil som FG vo viacerych hrach a nevidim dovod ho nevyuzivat.

+1
-2
-1
Je komentář přínosný?

tak to sa to nerobi, do psej matere

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

"Všichni víte že, fakt že se něco globálně rozšíří neznamená že je to nejlepší dostupné řešení."

Tak isto ako vsetci asi vedia, ze to neznamena ani to, na kolkych GPU to bezi alebo na com je to implementovane.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Tohle jsem psal jako reakci na příspěvek nahoře(ne ve vztahu k technickým otázkám) abych diskuzi z "jeeee buuu má to jen pět her, tak to je technologie úplně na hovno" přeorientoval na něco konstruktivního. Vzhledem k počtu reakcí tady a tam jsem jasně prohrál.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Majklos ale nepisal, ze je FSR 3.1 na hovno. Myslim, ze sa zhodneme na tom, ze je ide dobru ficuru. Jej FG sa da dokonca kombinovat s DLSS, co ju robi obzvlast zaujimavu aj pre majitelov RTX 2000 a RTX 3000 grafik.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Fsr3 je super. Jsem rád,že ho amd má. Můj komentář nasměroval vůbec na kvalitu fsr a/nebo antilag2.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

*nesmeroval

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

smeroval len k jednej veci, amd sa chyby neodpustaju ..ale inym brvno prepacia (vid dlss 1 "analyzovane" na digital foundry)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ake neodpustitelne chyby vyplyvaju z toho, ked niekto povie, ze sa FSR 3.1 pouziva zatial iba v 5 hrach? Inak tvoja averzia proti Digital Foundry je usmevna. Maju jedny z najlepsich analyz hernej grafiky (vratane ich vysvetlenia sirokej verejnosti), ale to asi pre fandov AMD nikdy nebolo nieco dolezite. :-)

https://youtu.be/MMbgvXde-YA?si=3Zfiw6GPr8-SFyaX

Ked to pozeram spatne, tak mali vtedy k dispozicii zatual iba 2 dema, kde vyzeralo DLSS 1.x lepsie ako v hrach a aj samy hovoria, ze bohuzial nemaju este priamo nejaku hru.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

nie je to averzia, digital foundry je ddworld nvidie

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Fakt porovnavas Digital Foundry s DDWorld? :-) Mas to aj niecim podlozene (aj niecim inym ako DLSS 1.0) alebo len nekritizuju technologie NV tak ako by podla niektorych mali? BTW. ich zaber je ovela vacsi ako NV. Venuju sa hernej pocitacovej grafike ako takej a tu z tejto dvojice posuva dopredu hlavne NVIDIA. Ked chce niekto vediet ako graficke ficury funguju, je to jeden z najlepsich zdrojov na tuto temu. Problem bude v tom, ze tu si niektori ludia myslia, ze alternativy AMD k NV technologiam su rovnako kvalitne, co bohuzial neplati a k tomu "dokazy" na DF naozaj nenajdes.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

tohle je jenom přeložené PR
jinak to vypadá hůř, než amd asi doufalo:
Výsledky jsou zatím smíšené, opravené problémy vystřídaly jiné.
https://www.zing.cz/novinky/96492414/fsr-3-1-je-tady-lepsi-upscaling-dor...

přestože byla vyřešena pixelizace vzdálených objektů, v nové verzi naopak přibyl shimmering u těch blíže kameře, jak je vidět v záběrech z Ratchet & Clank: Rift Apart, ale také například moiré efekt, jak je vidět na koberci v úvodní sekvenci.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

nehratelne, uz aby amd skrachovalo, ten shimmering pri 200 percentnom zvacseni je gamebreaker
to by si nvidia nedovolila

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.