23. 3. 2021 - 08:51https://diit.cz/clanek/fsr-fidelityfx-super-resolution-chceme-vydat-letos/diskuseK čemu je to dobré. Zlepšuje to těžbu?https://diit.cz/clanek/fsr-fidelityfx-super-resolution-chceme-vydat-letos/diskuse#comment-1333332
+
23. 3. 2021 - 09:26https://diit.cz/clanek/fsr-fidelityfx-super-resolution-chceme-vydat-letos/diskuseJá nevím, nějak se jim to táhne. Nevíme, jak to bude fungovat a kdy to přesně bude, ale víme, jak se to bude jmenovat :-) Přitom jsme všichni čekali informace už při vydání RX6000 serie https://videocardz.com/newz/amd-frank-azor-promises-more-details-on-radeon-rx-6000-ray-tracing-and-super-sampling-tech-before-launchhttps://diit.cz/clanek/fsr-fidelityfx-super-resolution-chceme-vydat-letos/diskuse#comment-1333336
+
Jestli jsem přečetl zprávu správně mezi řádky, tak AMD nechce jít cestou nvidie, kdy by svou technologii museli tlačit sami do her, ale naopak chtějí mít řešení, které bude všeobecně akceptováno vývojáři (tj. když to hodně přeženu, tak vývojář aby jen zaškrtnul zatržítko "použít FSR" a vše ostatní pořešil engine hry a ovladače grafiky)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jestli jsem přečetl zprávu
TyNyT https://diit.cz/profil/tynyt
23. 3. 2021 - 20:03https://diit.cz/clanek/fsr-fidelityfx-super-resolution-chceme-vydat-letos/diskuseJestli jsem přečetl zprávu správně mezi řádky, tak AMD nechce jít cestou nvidie, kdy by svou technologii museli tlačit sami do her, ale naopak chtějí mít řešení, které bude všeobecně akceptováno vývojáři (tj. když to hodně přeženu, tak vývojář aby jen zaškrtnul zatržítko "použít FSR" a vše ostatní pořešil engine hry a ovladače grafiky)https://diit.cz/clanek/fsr-fidelityfx-super-resolution-chceme-vydat-letos/diskuse#comment-1333414
+
Tak primární jsou konzole. Přičemž jak dobře víme, v podstatě všechny hry se odkládají, konzole nejsou k dispozici. Bezesporu FSR je horké téma v diskusi s vývojáři, aby technologie vyhovovala oběma stranám.
Dodatek konzol na být v podstatě až po létě, vše směřuje k tomuto období (hry, HW, FSR...).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Tak primární jsou konzole.
uni https://diit.cz/profil/uni
24. 3. 2021 - 07:35https://diit.cz/clanek/fsr-fidelityfx-super-resolution-chceme-vydat-letos/diskuseTak primární jsou konzole. Přičemž jak dobře víme, v podstatě všechny hry se odkládají, konzole nejsou k dispozici. Bezesporu FSR je horké téma v diskusi s vývojáři, aby technologie vyhovovala oběma stranám.
Dodatek konzol na být v podstatě až po létě, vše směřuje k tomuto období (hry, HW, FSR...).https://diit.cz/clanek/fsr-fidelityfx-super-resolution-chceme-vydat-letos/diskuse#comment-1333435
+
K čemu je to dobré. Zlepšuje to těžbu?
Já nevím, nějak se jim to táhne. Nevíme, jak to bude fungovat a kdy to přesně bude, ale víme, jak se to bude jmenovat :-) Přitom jsme všichni čekali informace už při vydání RX6000 serie https://videocardz.com/newz/amd-frank-azor-promises-more-details-on-rade...
Jestli jsem přečetl zprávu správně mezi řádky, tak AMD nechce jít cestou nvidie, kdy by svou technologii museli tlačit sami do her, ale naopak chtějí mít řešení, které bude všeobecně akceptováno vývojáři (tj. když to hodně přeženu, tak vývojář aby jen zaškrtnul zatržítko "použít FSR" a vše ostatní pořešil engine hry a ovladače grafiky)
Tak primární jsou konzole. Přičemž jak dobře víme, v podstatě všechny hry se odkládají, konzole nejsou k dispozici. Bezesporu FSR je horké téma v diskusi s vývojáři, aby technologie vyhovovala oběma stranám.
Dodatek konzol na být v podstatě až po létě, vše směřuje k tomuto období (hry, HW, FSR...).
Jestli chcete upscaling, kupte si konzole.
prave konzoly toto riesenie potrebuju ako sol
Příliš mnoho soli škodí.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.