Otázka je či AMD pomôže ak je fsr implementované aj v smartfónoch. Toto bude možno dávať význam jedine ak vydá ten arm soundwave.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Otázka je či AMD pomôže ak je
Jumper https://diit.cz/profil/wknrbtuyfj
27. 3. 2025 - 08:35https://diit.cz/clanek/fsr-se-siri-mimo-pc-fsr-1-u-qualcommu-fsr-2-u-arm-fsr-4-u-sony/diskuseOtázka je či AMD pomôže ak je fsr implementované aj v smartfónoch. Toto bude možno dávať význam jedine ak vydá ten arm soundwave.https://diit.cz/clanek/fsr-se-siri-mimo-pc-fsr-1-u-qualcommu-fsr-2-u-arm-fsr-4-u-sony/diskuse#comment-1498730
+
Může to pomoct, vznikne třeba nějakej handheld a použijou FSR, když bude zavedený na smartphonech. Aktuálně je hlavní výhoda, že to bude implementované na Playstation.
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Může to pomoct, vznikne třeba
RedMaX https://diit.cz/profil/redmarx
27. 3. 2025 - 09:25https://diit.cz/clanek/fsr-se-siri-mimo-pc-fsr-1-u-qualcommu-fsr-2-u-arm-fsr-4-u-sony/diskuseMůže to pomoct, vznikne třeba nějakej handheld a použijou FSR, když bude zavedený na smartphonech. Aktuálně je hlavní výhoda, že to bude implementované na Playstation.https://diit.cz/clanek/fsr-se-siri-mimo-pc-fsr-1-u-qualcommu-fsr-2-u-arm-fsr-4-u-sony/diskuse#comment-1498734
+
Tak v mobilním světe mi tohle upscalovaní opravdu dává smysl - jednak se nehraje jen o výkon, ale i o spotřebu a jedna na sotva 7" cca QHD displeji opravdu asi není potřeba mít každý pixel "pravý".
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Tak v mobilním světe mi tohle
Martes https://diit.cz/profil/jakubl
27. 3. 2025 - 09:29https://diit.cz/clanek/fsr-se-siri-mimo-pc-fsr-1-u-qualcommu-fsr-2-u-arm-fsr-4-u-sony/diskuseTak v mobilním světe mi tohle upscalovaní opravdu dává smysl - jednak se nehraje jen o výkon, ale i o spotřebu a jedna na sotva 7" cca QHD displeji opravdu asi není potřeba mít každý pixel "pravý".https://diit.cz/clanek/fsr-se-siri-mimo-pc-fsr-1-u-qualcommu-fsr-2-u-arm-fsr-4-u-sony/diskuse#comment-1498735
+
Ono to dává smysl i na 165cm televizi, hraju na DLSS balanced s transformer modelem a nevidím tam ve 4k žádnej rozdíl od nativu, krom toho že mám stabilních 120fps.
Žádnej pixel ve hrách není "pravý", celej gamedev před RT je o tom, jak odrbat fyzikální realitu co nejvíc, aby se to vůbec nějak hejbalo.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Ono to dává smysl i na 165cm
co ze to chces https://diit.cz/profil/co-ze-chces
27. 3. 2025 - 10:02https://diit.cz/clanek/fsr-se-siri-mimo-pc-fsr-1-u-qualcommu-fsr-2-u-arm-fsr-4-u-sony/diskuseOno to dává smysl i na 165cm televizi, hraju na DLSS balanced s transformer modelem a nevidím tam ve 4k žádnej rozdíl od nativu, krom toho že mám stabilních 120fps.
Žádnej pixel ve hrách není "pravý", celej gamedev před RT je o tom, jak odrbat fyzikální realitu co nejvíc, aby se to vůbec nějak hejbalo.https://diit.cz/clanek/fsr-se-siri-mimo-pc-fsr-1-u-qualcommu-fsr-2-u-arm-fsr-4-u-sony/diskuse#comment-1498742
+
3 metry od televize .. to klidně můžete hrát na nativním 1080 a bude to vypadat zhruba stejně.
Pokud máte mobil schopný poslat ty obrázky na TV/monitor, tak se někdy zkuste podívat, jaké "zkratky" to používá, aby to vyrobilo 30fps.
+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
3 metry od televize .. to
melkor https://diit.cz/profil/valter-mayer
27. 3. 2025 - 10:24https://diit.cz/clanek/fsr-se-siri-mimo-pc-fsr-1-u-qualcommu-fsr-2-u-arm-fsr-4-u-sony/diskuse3 metry od televize .. to klidně můžete hrát na nativním 1080 a bude to vypadat zhruba stejně.
Pokud máte mobil schopný poslat ty obrázky na TV/monitor, tak se někdy zkuste podívat, jaké "zkratky" to používá, aby to vyrobilo 30fps.https://diit.cz/clanek/fsr-se-siri-mimo-pc-fsr-1-u-qualcommu-fsr-2-u-arm-fsr-4-u-sony/diskuse#comment-1498744
+
Nevím jestli právě 30 FPS, ale třeab co jsem pustil CoD mobile na velkém, jen FHD monitoru tak to byla kostičkovaná, nulový antialiasing, kvalita textur pozadu za počítači...
Ale zase když pustíš třeba nějaký Asfalt, tak to běží fajně a je to srovnatelné s asfaltem pro počítače.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Nevím jestli právě 30 FPS,
JirkaK https://diit.cz/profil/jiri-kocman
27. 3. 2025 - 11:02https://diit.cz/clanek/fsr-se-siri-mimo-pc-fsr-1-u-qualcommu-fsr-2-u-arm-fsr-4-u-sony/diskuseNevím jestli právě 30 FPS, ale třeab co jsem pustil CoD mobile na velkém, jen FHD monitoru tak to byla kostičkovaná, nulový antialiasing, kvalita textur pozadu za počítači...
Ale zase když pustíš třeba nějaký Asfalt, tak to běží fajně a je to srovnatelné s asfaltem pro počítače.https://diit.cz/clanek/fsr-se-siri-mimo-pc-fsr-1-u-qualcommu-fsr-2-u-arm-fsr-4-u-sony/diskuse#comment-1498752
+
Ne, nevypadá to stejně.
Změnu z 4k na 1080p pozná i slepý, okamžitě chybí detaily a hloubka obrazu.
Změna z CNN na transformer byla taky poznat velice dobře, dá se použít o jeden upscaling step nižší a kvalita je pořád lepší.
Stejně tak jako jde okamžitě poznat, když přepnu z DLSS na FSR, protože FSR je výrazně horší (a ještě nechává smearing artefakty na vodě) - a naopak, na TV to vynikne víc než na 4k 32" monitoru.
Možná by to chtělo komentovat něco, co jste doopravdy viděl :)
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
Ne, nevypadá to stejně.
co ze to chces https://diit.cz/profil/co-ze-chces
27. 3. 2025 - 11:07https://diit.cz/clanek/fsr-se-siri-mimo-pc-fsr-1-u-qualcommu-fsr-2-u-arm-fsr-4-u-sony/diskuseNe, nevypadá to stejně.
Změnu z 4k na 1080p pozná i slepý, okamžitě chybí detaily a hloubka obrazu.
Změna z CNN na transformer byla taky poznat velice dobře, dá se použít o jeden upscaling step nižší a kvalita je pořád lepší.
Stejně tak jako jde okamžitě poznat, když přepnu z DLSS na FSR, protože FSR je výrazně horší (a ještě nechává smearing artefakty na vodě) - a naopak, na TV to vynikne víc než na 4k 32" monitoru.
Možná by to chtělo komentovat něco, co jste doopravdy viděl :) https://diit.cz/clanek/fsr-se-siri-mimo-pc-fsr-1-u-qualcommu-fsr-2-u-arm-fsr-4-u-sony/diskuse#comment-1498755
+
"Změnu z 4k na 1080p pozná i slepý, okamžitě chybí detaily a hloubka obrazu."
To vypadá spíš na to, že se tvůj monitor neumí vypořádat s přepnutím obrazu ze 4K na 1080p.
Protože 4K/1080p je přesně 4:1, tak to znamená, že 4 pixely ve čtverci by měly správně zobrazovat ten stejný obraz a tvářit se jako jeden pixel.
Při určité vzdálenosti od obrazu to tak není poznat, protože člověk nedokáže rozeznat každý jednotlivý pixel. Hloubka obrazu tak z dálky (cca 3m, záleží od očí, jestli používáš brýle atp.) vypadá stejná.
Pokud ale monitor místo spojení pixelů zapojí svou elektroniku a obraz kreativně downscaluje, mohou vznikat neostrosti a obraz se zhoršuje tak, že to vidí i slepý.
+1
+8
-1
Je komentář přínosný?
"Změnu z 4k na 1080p pozná i
RedMaX https://diit.cz/profil/redmarx
27. 3. 2025 - 11:19https://diit.cz/clanek/fsr-se-siri-mimo-pc-fsr-1-u-qualcommu-fsr-2-u-arm-fsr-4-u-sony/diskuse"Změnu z 4k na 1080p pozná i slepý, okamžitě chybí detaily a hloubka obrazu."
To vypadá spíš na to, že se tvůj monitor neumí vypořádat s přepnutím obrazu ze 4K na 1080p.
Protože 4K/1080p je přesně 4:1, tak to znamená, že 4 pixely ve čtverci by měly správně zobrazovat ten stejný obraz a tvářit se jako jeden pixel.
Při určité vzdálenosti od obrazu to tak není poznat, protože člověk nedokáže rozeznat každý jednotlivý pixel. Hloubka obrazu tak z dálky (cca 3m, záleží od očí, jestli používáš brýle atp.) vypadá stejná.
Pokud ale monitor místo spojení pixelů zapojí svou elektroniku a obraz kreativně downscaluje, mohou vznikat neostrosti a obraz se zhoršuje tak, že to vidí i slepý.https://diit.cz/clanek/fsr-se-siri-mimo-pc-fsr-1-u-qualcommu-fsr-2-u-arm-fsr-4-u-sony/diskuse#comment-1498758
+
Trochu zapomínáš na to, že je rozdíl mezi statickým a pohyblivým obrazem. U statického to 100% poznat bude.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Trochu zapomínáš na to, že je
mejla76 https://diit.cz/profil/mejla
27. 3. 2025 - 12:29https://diit.cz/clanek/fsr-se-siri-mimo-pc-fsr-1-u-qualcommu-fsr-2-u-arm-fsr-4-u-sony/diskuseTrochu zapomínáš na to, že je rozdíl mezi statickým a pohyblivým obrazem. U statického to 100% poznat bude.https://diit.cz/clanek/fsr-se-siri-mimo-pc-fsr-1-u-qualcommu-fsr-2-u-arm-fsr-4-u-sony/diskuse#comment-1498768
+
Jasný. U statického obrazu bys od něj musel být mnohem dál.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jasný. U statického obrazu
RedMaX https://diit.cz/profil/redmarx
27. 3. 2025 - 12:32https://diit.cz/clanek/fsr-se-siri-mimo-pc-fsr-1-u-qualcommu-fsr-2-u-arm-fsr-4-u-sony/diskuseJasný. U statického obrazu bys od něj musel být mnohem dál.https://diit.cz/clanek/fsr-se-siri-mimo-pc-fsr-1-u-qualcommu-fsr-2-u-arm-fsr-4-u-sony/diskuse#comment-1498769
+
>> Možná by to chtělo komentovat něco, co jste doopravdy viděl :)
43" 4k monitor
4k projektor + 160cm široké plátno
Ještě nějaký dotaz?
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
>> Možná by to chtělo
melkor https://diit.cz/profil/valter-mayer
27. 3. 2025 - 13:04https://diit.cz/clanek/fsr-se-siri-mimo-pc-fsr-1-u-qualcommu-fsr-2-u-arm-fsr-4-u-sony/diskuse>> Možná by to chtělo komentovat něco, co jste doopravdy viděl :)
43" 4k monitor
4k projektor + 160cm široké plátno
Ještě nějaký dotaz?https://diit.cz/clanek/fsr-se-siri-mimo-pc-fsr-1-u-qualcommu-fsr-2-u-arm-fsr-4-u-sony/diskuse#comment-1498771
+
Však upscaling je na jiných platfromách normální a jedna z možností je FSR, není jediná, výrobci čipů mohou mít vlastní, může se používat třeba i XeSS Intelu... Zrovna to XeSS a FSR je společně s Mantle upscalingem docela běžně dostupné na Apple, a jelikož možnosti Macu jsou po SW stránce stejné s iPady a iPhony (stejná binárka může běžet kdekoli) tak to funguje i tam. Tzn. žádná novinka pod sluncem
+1
-6
-1
Je komentář přínosný?
Však upscaling je na jiných
JirkaK https://diit.cz/profil/jiri-kocman
27. 3. 2025 - 11:00https://diit.cz/clanek/fsr-se-siri-mimo-pc-fsr-1-u-qualcommu-fsr-2-u-arm-fsr-4-u-sony/diskuseVšak upscaling je na jiných platfromách normální a jedna z možností je FSR, není jediná, výrobci čipů mohou mít vlastní, může se používat třeba i XeSS Intelu... Zrovna to XeSS a FSR je společně s Mantle upscalingem docela běžně dostupné na Apple, a jelikož možnosti Macu jsou po SW stránce stejné s iPady a iPhony (stejná binárka může běžet kdekoli) tak to funguje i tam. Tzn. žádná novinka pod sluncemhttps://diit.cz/clanek/fsr-se-siri-mimo-pc-fsr-1-u-qualcommu-fsr-2-u-arm-fsr-4-u-sony/diskuse#comment-1498750
+
Otázka je či AMD pomôže ak je fsr implementované aj v smartfónoch. Toto bude možno dávať význam jedine ak vydá ten arm soundwave.
Může to pomoct, vznikne třeba nějakej handheld a použijou FSR, když bude zavedený na smartphonech. Aktuálně je hlavní výhoda, že to bude implementované na Playstation.
Tak v mobilním světe mi tohle upscalovaní opravdu dává smysl - jednak se nehraje jen o výkon, ale i o spotřebu a jedna na sotva 7" cca QHD displeji opravdu asi není potřeba mít každý pixel "pravý".
Ono to dává smysl i na 165cm televizi, hraju na DLSS balanced s transformer modelem a nevidím tam ve 4k žádnej rozdíl od nativu, krom toho že mám stabilních 120fps.
Žádnej pixel ve hrách není "pravý", celej gamedev před RT je o tom, jak odrbat fyzikální realitu co nejvíc, aby se to vůbec nějak hejbalo.
3 metry od televize .. to klidně můžete hrát na nativním 1080 a bude to vypadat zhruba stejně.
Pokud máte mobil schopný poslat ty obrázky na TV/monitor, tak se někdy zkuste podívat, jaké "zkratky" to používá, aby to vyrobilo 30fps.
Nevím jestli právě 30 FPS, ale třeab co jsem pustil CoD mobile na velkém, jen FHD monitoru tak to byla kostičkovaná, nulový antialiasing, kvalita textur pozadu za počítači...
Ale zase když pustíš třeba nějaký Asfalt, tak to běží fajně a je to srovnatelné s asfaltem pro počítače.
Ne, nevypadá to stejně.
Změnu z 4k na 1080p pozná i slepý, okamžitě chybí detaily a hloubka obrazu.
Změna z CNN na transformer byla taky poznat velice dobře, dá se použít o jeden upscaling step nižší a kvalita je pořád lepší.
Stejně tak jako jde okamžitě poznat, když přepnu z DLSS na FSR, protože FSR je výrazně horší (a ještě nechává smearing artefakty na vodě) - a naopak, na TV to vynikne víc než na 4k 32" monitoru.
Možná by to chtělo komentovat něco, co jste doopravdy viděl :)
"Změnu z 4k na 1080p pozná i slepý, okamžitě chybí detaily a hloubka obrazu."
To vypadá spíš na to, že se tvůj monitor neumí vypořádat s přepnutím obrazu ze 4K na 1080p.
Protože 4K/1080p je přesně 4:1, tak to znamená, že 4 pixely ve čtverci by měly správně zobrazovat ten stejný obraz a tvářit se jako jeden pixel.
Při určité vzdálenosti od obrazu to tak není poznat, protože člověk nedokáže rozeznat každý jednotlivý pixel. Hloubka obrazu tak z dálky (cca 3m, záleží od očí, jestli používáš brýle atp.) vypadá stejná.
Pokud ale monitor místo spojení pixelů zapojí svou elektroniku a obraz kreativně downscaluje, mohou vznikat neostrosti a obraz se zhoršuje tak, že to vidí i slepý.
Trochu zapomínáš na to, že je rozdíl mezi statickým a pohyblivým obrazem. U statického to 100% poznat bude.
Jasný. U statického obrazu bys od něj musel být mnohem dál.
>> Možná by to chtělo komentovat něco, co jste doopravdy viděl :)
43" 4k monitor
4k projektor + 160cm široké plátno
Ještě nějaký dotaz?
Však upscaling je na jiných platfromách normální a jedna z možností je FSR, není jediná, výrobci čipů mohou mít vlastní, může se používat třeba i XeSS Intelu... Zrovna to XeSS a FSR je společně s Mantle upscalingem docela běžně dostupné na Apple, a jelikož možnosti Macu jsou po SW stránce stejné s iPady a iPhony (stejná binárka může běžet kdekoli) tak to funguje i tam. Tzn. žádná novinka pod sluncem
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.