Takovy blby napad na test, nedalo by se overit, jaky je vykonnostni rozdil mezi 32bit a 64bit ovladaci? Myslim dneska, kdy uz treba kompilatory vytvareji lepsi 64bit kod.
Jasne vim, ze se neda testovat 32bit a 64 na stejnych podminkach (stejny OS), ale otestovat by to melo jit zpusobem - 32bit Win7 plus 32bit ovladace 301.42 WHQL versus 64bit Win7 plus 64bit ovladace 301.42 WHQL. Samo stejny HW, stejne hry.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Takovy blby napad na test,
Nalim https://diit.cz/profil/nalim
23. 5. 2012 - 08:28https://diit.cz/clanek/geforce-30142-whql-podporuji-fxaa/diskuseTakovy blby napad na test, nedalo by se overit, jaky je vykonnostni rozdil mezi 32bit a 64bit ovladaci? Myslim dneska, kdy uz treba kompilatory vytvareji lepsi 64bit kod.
Jasne vim, ze se neda testovat 32bit a 64 na stejnych podminkach (stejny OS), ale otestovat by to melo jit zpusobem - 32bit Win7 plus 32bit ovladace 301.42 WHQL versus 64bit Win7 plus 64bit ovladace 301.42 WHQL. Samo stejny HW, stejne hry.https://diit.cz/clanek/geforce-30142-whql-podporuji-fxaa/diskuse#comment-625112
+
By mě zajímalo, jestli to FXAA někdo používá, vždyť to jen rozmaže všechno a ne jen hrany.
+1
+7
-1
Je komentář přínosný?
By mě zajímalo, jestli to
Dan8 https://diit.cz/profil/dan8
23. 5. 2012 - 09:09https://diit.cz/clanek/geforce-30142-whql-podporuji-fxaa/diskuseBy mě zajímalo, jestli to FXAA někdo používá, vždyť to jen rozmaže všechno a ne jen hrany.https://diit.cz/clanek/geforce-30142-whql-podporuji-fxaa/diskuse#comment-625117
+
Ja to pouzivam v GTA4. Neni to idealni, ale o 100% lepsi nez uplne bez vyhlazovani. Ve hrach, kde funguje klasicky AA, to samozrejme neni k nicemu.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Ja to pouzivam v GTA4. Neni
bans https://diit.cz/profil/bans
23. 5. 2012 - 09:11https://diit.cz/clanek/geforce-30142-whql-podporuji-fxaa/diskuseJa to pouzivam v GTA4. Neni to idealni, ale o 100% lepsi nez uplne bez vyhlazovani. Ve hrach, kde funguje klasicky AA, to samozrejme neni k nicemu.https://diit.cz/clanek/geforce-30142-whql-podporuji-fxaa/diskuse#comment-625118
+
Takovy blby napad na test, nedalo by se overit, jaky je vykonnostni rozdil mezi 32bit a 64bit ovladaci? Myslim dneska, kdy uz treba kompilatory vytvareji lepsi 64bit kod.
Jasne vim, ze se neda testovat 32bit a 64 na stejnych podminkach (stejny OS), ale otestovat by to melo jit zpusobem - 32bit Win7 plus 32bit ovladace 301.42 WHQL versus 64bit Win7 plus 64bit ovladace 301.42 WHQL. Samo stejny HW, stejne hry.
By mě zajímalo, jestli to FXAA někdo používá, vždyť to jen rozmaže všechno a ne jen hrany.
Ja to pouzivam v GTA4. Neni to idealni, ale o 100% lepsi nez uplne bez vyhlazovani. Ve hrach, kde funguje klasicky AA, to samozrejme neni k nicemu.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.