IMHO 320MB je malo pameti. Na Ovlivion s texture packy to stacit nebude, a nekterym soucasnym hram s nastavanim na max. taky ne.
Nemluve o tech budoucich hrach, napr za pul roku, za rok.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Nalim https://diit.cz/profil/nalim
13. 2. 2007 - 14:28https://diit.cz/clanek/geforce-8800-gts-320-mb-v-testech-na-internetu/diskuseIMHO 320MB je malo pameti. Na Ovlivion s texture packy to stacit nebude, a nekterym soucasnym hram s nastavanim na max. taky ne.
Nemluve o tech budoucich hrach, napr za pul roku, za rok.https://diit.cz/clanek/geforce-8800-gts-320-mb-v-testech-na-internetu/diskuse#comment-317966
+
Nalim: To je prave otazka. S 256(320) MB si zahraji vsechno v pohode a to i za rok, pokud umyslne nezvolim maximalni textury. Zase pak si majitele takovych karet reknou co jsem to koupil, kdyz to s max. nastavenim nejede...
Cele je to o cene. Dalsich 320MB DDR3 zvysuje cenu karty odhadem o 2000 Kc.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
TomK (neověřeno) https://diit.cz
13. 2. 2007 - 17:45https://diit.cz/clanek/geforce-8800-gts-320-mb-v-testech-na-internetu/diskuseNalim: To je prave otazka. S 256(320) MB si zahraji vsechno v pohode a to i za rok, pokud umyslne nezvolim maximalni textury. Zase pak si majitele takovych karet reknou co jsem to koupil, kdyz to s max. nastavenim nejede...
Cele je to o cene. Dalsich 320MB DDR3 zvysuje cenu karty odhadem o 2000 Kc.https://diit.cz/clanek/geforce-8800-gts-320-mb-v-testech-na-internetu/diskuse#comment-318042
+
Nejpodstatnější je, jestli ty propady při AA v některých hrách jsou vlastnost současných ovladačů, nebo vlastnost hardwaru. Pokud je to v driverech, je naděje, že se to spraví. Ale pokud je to limit na straně HW, bylo by to hodně špatné, protože to znamená, že každá hra, která bude v nadcházející době vydána, na téhle kartě s AA pojede maximálně tak rychle, jako na nižším high-endu minulé generace.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
no-X (neověřeno) https://diit.cz
13. 2. 2007 - 22:04https://diit.cz/clanek/geforce-8800-gts-320-mb-v-testech-na-internetu/diskuseNejpodstatnější je, jestli ty propady při AA v některých hrách jsou vlastnost současných ovladačů, nebo vlastnost hardwaru. Pokud je to v driverech, je naděje, že se to spraví. Ale pokud je to limit na straně HW, bylo by to hodně špatné, protože to znamená, že každá hra, která bude v nadcházející době vydána, na téhle kartě s AA pojede maximálně tak rychle, jako na nižším high-endu minulé generace.https://diit.cz/clanek/geforce-8800-gts-320-mb-v-testech-na-internetu/diskuse#comment-318114
+
TO Nalim: Já myslím že třeba u Oblivion,nejde ani tak o množství paměti,jako takty GPU a pamětí ...
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Scum (neověřeno) https://diit.cz
14. 2. 2007 - 03:59https://diit.cz/clanek/geforce-8800-gts-320-mb-v-testech-na-internetu/diskuseTO Nalim: Já myslím že třeba u Oblivion,nejde ani tak o množství paměti,jako takty GPU a pamětí ...https://diit.cz/clanek/geforce-8800-gts-320-mb-v-testech-na-internetu/diskuse#comment-318134
+
Pro herni top-maniaky asi bude posledni R600, pro maniaky bude stacit i 8800 GTS a pro moje naroky doufam vyjde rada 8600 s pasivnim chlazenim. :-)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
ljelinek (neověřeno) https://diit.cz
14. 2. 2007 - 08:50https://diit.cz/clanek/geforce-8800-gts-320-mb-v-testech-na-internetu/diskusePro herni top-maniaky asi bude posledni R600, pro maniaky bude stacit i 8800 GTS a pro moje naroky doufam vyjde rada 8600 s pasivnim chlazenim. :-)https://diit.cz/clanek/geforce-8800-gts-320-mb-v-testech-na-internetu/diskuse#comment-318145
+
Co se propadu minimalniho fps u HL2 tyce, je to uplne realne. S high-res texturami pri 256MB VRAM tahle hra doslova place, takze verim, ze i tech 320MB casto nebude stacit.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Ren1 https://diit.cz/profil/ren1
15. 2. 2007 - 02:25https://diit.cz/clanek/geforce-8800-gts-320-mb-v-testech-na-internetu/diskuseCo se propadu minimalniho fps u HL2 tyce, je to uplne realne. S high-res texturami pri 256MB VRAM tahle hra doslova place, takze verim, ze i tech 320MB casto nebude stacit.https://diit.cz/clanek/geforce-8800-gts-320-mb-v-testech-na-internetu/diskuse#comment-318298
+
IMHO 320MB je malo pameti. Na Ovlivion s texture packy to stacit nebude, a nekterym soucasnym hram s nastavanim na max. taky ne.
Nemluve o tech budoucich hrach, napr za pul roku, za rok.
Nalim: To je prave otazka. S 256(320) MB si zahraji vsechno v pohode a to i za rok, pokud umyslne nezvolim maximalni textury. Zase pak si majitele takovych karet reknou co jsem to koupil, kdyz to s max. nastavenim nejede...
Cele je to o cene. Dalsich 320MB DDR3 zvysuje cenu karty odhadem o 2000 Kc.
Nejpodstatnější je, jestli ty propady při AA v některých hrách jsou vlastnost současných ovladačů, nebo vlastnost hardwaru. Pokud je to v driverech, je naděje, že se to spraví. Ale pokud je to limit na straně HW, bylo by to hodně špatné, protože to znamená, že každá hra, která bude v nadcházející době vydána, na téhle kartě s AA pojede maximálně tak rychle, jako na nižším high-endu minulé generace.
TO Nalim: Já myslím že třeba u Oblivion,nejde ani tak o množství paměti,jako takty GPU a pamětí ...
Pro herni top-maniaky asi bude posledni R600, pro maniaky bude stacit i 8800 GTS a pro moje naroky doufam vyjde rada 8600 s pasivnim chlazenim. :-)
Co se propadu minimalniho fps u HL2 tyce, je to uplne realne. S high-res texturami pri 256MB VRAM tahle hra doslova place, takze verim, ze i tech 320MB casto nebude stacit.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.