Viac ako toto by som bral dokončenie Black Mesa Xen.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Viac ako toto by som bral
Slavomir https://diit.cz/profil/slavomir
20. 3. 2018 - 08:08https://diit.cz/clanek/half-life-v-havu-unreal-engine-4/diskuseViac ako toto by som bral dokončenie Black Mesa Xen.https://diit.cz/clanek/half-life-v-havu-unreal-engine-4/diskuse#comment-1133130
+
Half-Life 1 v modernim havu je snad Black Mesa, akorat nedokoncili ten Xen.
Half-life 2 ma moderni vzhled uz z vyroby. :-)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Nechapu.
RedMaX https://diit.cz/profil/redmarx
20. 3. 2018 - 08:52https://diit.cz/clanek/half-life-v-havu-unreal-engine-4/diskuseNechapu.
Half-Life 1 v modernim havu je snad Black Mesa, akorat nedokoncili ten Xen.
Half-life 2 ma moderni vzhled uz z vyroby. :-)https://diit.cz/clanek/half-life-v-havu-unreal-engine-4/diskuse#comment-1133157
+
Project Lambda = Half-Life 1 do Unreal engine 4
Black Mesa = Half-Life 1 do Source engine
Z článku to nie je celkom zrejmé, keďže sa tam píše o Episode 1, čo bolo pokračovanie Half-Life 2. Preto píšem, že viac ako Project Lambda by som bral dokončenie Black Mesa so Xen levelmi.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Project Lambda = Half-Life 1
Slavomir https://diit.cz/profil/slavomir
20. 3. 2018 - 09:00https://diit.cz/clanek/half-life-v-havu-unreal-engine-4/diskuseProject Lambda = Half-Life 1 do Unreal engine 4
Black Mesa = Half-Life 1 do Source engine
Z článku to nie je celkom zrejmé, keďže sa tam píše o Episode 1, čo bolo pokračovanie Half-Life 2. Preto píšem, že viac ako Project Lambda by som bral dokončenie Black Mesa so Xen levelmi.https://diit.cz/clanek/half-life-v-havu-unreal-engine-4/diskuse#comment-1133163
+
Aha, už mi došlo, proč ta diskuse... Myslím Chapter 1, píšu Episode 1. Už jsem to opravil na Chapter 1. Jde skutečně o první část původního HL (alespoň zatím).
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Aha, už mi došlo, proč ta
no-X https://diit.cz/autor/no-x
20. 3. 2018 - 09:23https://diit.cz/clanek/half-life-v-havu-unreal-engine-4/diskuseAha, už mi došlo, proč ta diskuse... Myslím Chapter 1, píšu Episode 1. Už jsem to opravil na Chapter 1. Jde skutečně o první část původního HL (alespoň zatím).https://diit.cz/clanek/half-life-v-havu-unreal-engine-4/diskuse#comment-1133181
+
Proč vadí světlo na zbrani v tom dopravním prostředku, pokud si dobře pamatuji (už je to pár let), tak je to začátek hry a v této chvíli ještě žádnou zbraň nemáte. To je podle všeho mnohem závažnější vada na kráse :-)
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Proč vadí světlo na zbrani v
Kert https://diit.cz/profil/kert
20. 3. 2018 - 10:31https://diit.cz/clanek/half-life-v-havu-unreal-engine-4/diskuseProč vadí světlo na zbrani v tom dopravním prostředku, pokud si dobře pamatuji (už je to pár let), tak je to začátek hry a v této chvíli ještě žádnou zbraň nemáte. To je podle všeho mnohem závažnější vada na kráse :-)https://diit.cz/clanek/half-life-v-havu-unreal-engine-4/diskuse#comment-1133208
+
20. 3. 2018 - 10:40https://diit.cz/clanek/half-life-v-havu-unreal-engine-4/diskusepobíhání po vagónu není hrahttps://diit.cz/clanek/half-life-v-havu-unreal-engine-4/diskuse#comment-1133220
+
Ja nechapem, naco je dobre vynalozit energiu uz na tretiu recyklaciu hry HL1 ?
Ako pise niekto vyssie, radsej by som prijal dokoncenie Xen casti Black Mesa.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ja nechapem, naco je dobre
xWing https://diit.cz/profil/xwing
20. 3. 2018 - 11:48https://diit.cz/clanek/half-life-v-havu-unreal-engine-4/diskuseJa nechapem, naco je dobre vynalozit energiu uz na tretiu recyklaciu hry HL1 ?
Ako pise niekto vyssie, radsej by som prijal dokoncenie Xen casti Black Mesa.
https://diit.cz/clanek/half-life-v-havu-unreal-engine-4/diskuse#comment-1133241
+
Protože na tom dělají jiní lidé, kteří to využili hlavně jako technologické demo aby se naučili dělat v UE4. Dost pochybuju, že to někdy dokončí. Spíše to skončí jenom jako taková ukázka.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Protože na tom dělají jiní
Shal https://diit.cz/profil/aaa-bbb
20. 3. 2018 - 17:29https://diit.cz/clanek/half-life-v-havu-unreal-engine-4/diskuseProtože na tom dělají jiní lidé, kteří to využili hlavně jako technologické demo aby se naučili dělat v UE4. Dost pochybuju, že to někdy dokončí. Spíše to skončí jenom jako taková ukázka.https://diit.cz/clanek/half-life-v-havu-unreal-engine-4/diskuse#comment-1133454
+
To muselo dat strasny prace... pritom takova blbost, kdyz uz hl1 jednou reinkarnovany mame.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
To muselo dat strasny prace..
Gembler https://diit.cz/profil/tomas-hruby
20. 3. 2018 - 18:13https://diit.cz/clanek/half-life-v-havu-unreal-engine-4/diskuseTo muselo dat strasny prace... pritom takova blbost, kdyz uz hl1 jednou reinkarnovany mame.https://diit.cz/clanek/half-life-v-havu-unreal-engine-4/diskuse#comment-1133472
+
Viac ako toto by som bral dokončenie Black Mesa Xen.
To je prerobený Half-Life 1 nie 2
Nechapu.
Half-Life 1 v modernim havu je snad Black Mesa, akorat nedokoncili ten Xen.
Half-life 2 ma moderni vzhled uz z vyroby. :-)
Project Lambda = Half-Life 1 do Unreal engine 4
Black Mesa = Half-Life 1 do Source engine
Z článku to nie je celkom zrejmé, keďže sa tam píše o Episode 1, čo bolo pokračovanie Half-Life 2. Preto píšem, že viac ako Project Lambda by som bral dokončenie Black Mesa so Xen levelmi.
Aha, už mi došlo, proč ta diskuse... Myslím Chapter 1, píšu Episode 1. Už jsem to opravil na Chapter 1. Jde skutečně o první část původního HL (alespoň zatím).
Proč vadí světlo na zbrani v tom dopravním prostředku, pokud si dobře pamatuji (už je to pár let), tak je to začátek hry a v této chvíli ještě žádnou zbraň nemáte. To je podle všeho mnohem závažnější vada na kráse :-)
pobíhání po vagónu není hra
Ja nechapem, naco je dobre vynalozit energiu uz na tretiu recyklaciu hry HL1 ?
Ako pise niekto vyssie, radsej by som prijal dokoncenie Xen casti Black Mesa.
Protože na tom dělají jiní lidé, kteří to využili hlavně jako technologické demo aby se naučili dělat v UE4. Dost pochybuju, že to někdy dokončí. Spíše to skončí jenom jako taková ukázka.
To muselo dat strasny prace... pritom takova blbost, kdyz uz hl1 jednou reinkarnovany mame.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.