Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Hardwarové nároky Bioshock Infinite jsou poměrně střídmé

Bioshock Infinite - Obrázek 7
Jak se nám pomalu blíží 26. březen, termín uvedení Bioshock Infinite na trh, objevují se další informace. Podívejme se na minimální a doporučené parametry...

Minimální specifikace je doslova skromná:

  • Core 2 Duo 2,4 GHz / Athlon X2 2,7 GHz
  • 2 GB RAM
  • Radeon HD 3870, GeForce 8800 GT, Intel HD 3000
  • 512MB Video RAM
  • Windows Vista SP2 32bit

Věříme, že dvoujádrový procesor třídy zhruba 2,5 GHz+ a k tomu 4 generace starou grafiku má doma drtivá většina z nás. Tak trochu sice máme pochybnosti o tom, jak bude Bioshock Infinite na této konfiguraci při plynulém fps vypadat - zejména s ohledem na Intel HD 3000 ve specifikaci, ale to se ukáže až v březnu.

Snad jen škoda absence podpory Windows XP, myslíme si, že na většině starších strojů najdeme právě ještě tento OS.

Bioshock Infinite - Obrázek 4Bioshock Infinite - Obrázek 5Bioshock Infinite - Obrázek 6Bioshock Infinite - Obrázek 3Bioshock Infinite - Obrázek 1Bioshock Infinite - Obrázek 2

Doporučená konfigurace:

  • čtyřjádrový CPU
  • 4 GB RAM
  • Radeon HD 6950, GeForce GTX 560
  • 1 GB Video RAM
  • Windows 7 SP1 x64

Doporučení čtyřjádrového procesoru je dnes již běžná věc, víme moc dobře, že s dvoujádrem si sice zahrajeme, ale sráží fps výrazně dolů. Proto očekáváme, že na dvoujádrových procesorech bude Bioshock Infinite trpět podobnými propady výkonu jako Skyrim. V nastavení hry bude k dispozici šestice úrovní detailů od Very Low po Ultra, uživatel bude mít též možnost ručně nastavit cokoli typu anti-aliasing, texture detail, texture filtering, dynamic shadows, post-processing, light shafts, ambient occlusion a object level of detail. Bioshock Infinite je DX11 hrou, takže některá z těchto natavení budou přístupná jen pod touto verzí DirectX (contact-hardening dynamic shadows, diffusion depth of field, high definition ambient occlusion či různé novější typy antialiasingu) - tyto věci byly/jsou vyvíjeny ve spolupráci s AMD.

Vyžadován bude Steam účet pro instalaci a aktivaci hry. Vedle AMD EyeFinity a Nvidia Surround je podporován i Matrox TripleHead2Go.

David Ježek

Dlouholetý zdejší redaktor (2005-2017), příznivec open-source rád píšící i o ne-IT tématech. Odpůrce sw patentů a omezování občanských svobod ve prospěch korporací. Fanoušek Asimova, Kinga, Feynmana, Sudka, 70mm filmu, sf/vf filmu, Fomapanu 400, starých dobrých her, 99% čokolády, indické kuchyně, domácího kváskového chleba a řady dalších věcí.

více článků, blogů a informací o autorovi

Diskuse ke článku Hardwarové nároky Bioshock Infinite jsou poměrně střídmé

Žádné komentáře.