Me by hlavne zajimalo, jak chteji s tim oblekem vyresit preskakovani nepratel, chuzi po zdi a jine dovednosti bez kterych se poradna postava v pocitacove hre neobejde :-).
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Me by hlavne zajimalo, jak
HKMaly https://diit.cz/profil/hkmaly
7. 1. 2014 - 16:32https://diit.cz/clanek/herni-exoskelet-a-oculus-rift-ces-2014/diskuseMe by hlavne zajimalo, jak chteji s tim oblekem vyresit preskakovani nepratel, chuzi po zdi a jine dovednosti bez kterych se poradna postava v pocitacove hre neobejde :-).https://diit.cz/clanek/herni-exoskelet-a-oculus-rift-ces-2014/diskuse#comment-678857
+
Ja si myslim, ze tenhle zpusob neni konecnej. Cely to podle me speje ke hrani v nejakym vojenskym prostoru, kterej bude celej presne nascanovanej do herniho prostredi, vcetne baraku a bunkru. Hrac pak na sobe bude mit nejakej oblek a bryle/helmu, kde se mu bude promitat augmented reality. Bude bezdratove napojenej na ridici system, kterej bude naprosto presne vedet kde je, v jake poloze, co prave dela - takze to bude ovladatelny presne jako dnesni hry z klavesnice, jen se bude behat realne. Mno a priserky budou vyskakovat virtualne, strilet se bude virtualne. Kdyz se dojde k hranici prostoru, obraz a zvuk na to usera upozorni. Velka vyhoda tohodle zpusobu je v tom, ze fyzicka narocnost nedovoli hru dohrat za noc :-)
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
Ja si myslim, ze tenhle
rman https://diit.cz/profil/r-man
8. 1. 2014 - 09:31https://diit.cz/clanek/herni-exoskelet-a-oculus-rift-ces-2014/diskuseJa si myslim, ze tenhle zpusob neni konecnej. Cely to podle me speje ke hrani v nejakym vojenskym prostoru, kterej bude celej presne nascanovanej do herniho prostredi, vcetne baraku a bunkru. Hrac pak na sobe bude mit nejakej oblek a bryle/helmu, kde se mu bude promitat augmented reality. Bude bezdratove napojenej na ridici system, kterej bude naprosto presne vedet kde je, v jake poloze, co prave dela - takze to bude ovladatelny presne jako dnesni hry z klavesnice, jen se bude behat realne. Mno a priserky budou vyskakovat virtualne, strilet se bude virtualne. Kdyz se dojde k hranici prostoru, obraz a zvuk na to usera upozorni. Velka vyhoda tohodle zpusobu je v tom, ze fyzicka narocnost nedovoli hru dohrat za noc :-)https://diit.cz/clanek/herni-exoskelet-a-oculus-rift-ces-2014/diskuse#comment-678934
+
Headt tracking dajme tomu OK. Ale komu by sa uz len chcelo poskakovat v FPS strielacke ? sak tam bude imput lag jak hrom. Kym si lahnem tak ma zasterlia ti co hraju iba s klavesnicou. To mozem ist hrat paintball von na vzuch.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Headt tracking dajme tomu OK.
AndyF1 https://diit.cz/profil/andyf1
7. 1. 2014 - 22:15https://diit.cz/clanek/herni-exoskelet-a-oculus-rift-ces-2014/diskuseHeadt tracking dajme tomu OK. Ale komu by sa uz len chcelo poskakovat v FPS strielacke ? sak tam bude imput lag jak hrom. Kym si lahnem tak ma zasterlia ti co hraju iba s klavesnicou. To mozem ist hrat paintball von na vzuch. https://diit.cz/clanek/herni-exoskelet-a-oculus-rift-ces-2014/diskuse#comment-678910
+
Presne. Proc rozbijet celou domacnost narazenim do predmetu s helmou virtualni reality, kdyz venku je cely svet, kde se to da zahrat realne, pohodlneji, zabavnejsi formou primo s prateli. Krom toho se neda pojmout timhle ovladanim vsechno co se da pri hrani na klavesnici delat. Uz vidim jak treba na tom hraju Crysis. Uz jen samotna zmena zbrane ... to jako budu mit ovladac ve tvaru pistole, samopalu, brokovnice, bazuky a nevim ceho jeste na zadech a budu si brat do ruky to co zrovna najdu ve hre? Pak bude problem s mapovanim pohybu, protoze ve hre to seberu ze zeme a pri tom to budu muset v realu vzit do ruky ze zad. Btw co granaty? :-D
A jestli to bude nutny pouzivat ve velkych halach, tak to uz fakt rovnou muzu hrat ten paintball. :-D
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
Presne. Proc rozbijet celou
Jakub Rydlo https://diit.cz/profil/jjrydlo
8. 1. 2014 - 09:08https://diit.cz/clanek/herni-exoskelet-a-oculus-rift-ces-2014/diskusePresne. Proc rozbijet celou domacnost narazenim do predmetu s helmou virtualni reality, kdyz venku je cely svet, kde se to da zahrat realne, pohodlneji, zabavnejsi formou primo s prateli. Krom toho se neda pojmout timhle ovladanim vsechno co se da pri hrani na klavesnici delat. Uz vidim jak treba na tom hraju Crysis. Uz jen samotna zmena zbrane ... to jako budu mit ovladac ve tvaru pistole, samopalu, brokovnice, bazuky a nevim ceho jeste na zadech a budu si brat do ruky to co zrovna najdu ve hre? Pak bude problem s mapovanim pohybu, protoze ve hre to seberu ze zeme a pri tom to budu muset v realu vzit do ruky ze zad. Btw co granaty? :-D
A jestli to bude nutny pouzivat ve velkych halach, tak to uz fakt rovnou muzu hrat ten paintball. :-Dhttps://diit.cz/clanek/herni-exoskelet-a-oculus-rift-ces-2014/diskuse#comment-678927
+
7. 1. 2014 - 22:34https://diit.cz/clanek/herni-exoskelet-a-oculus-rift-ces-2014/diskusehttp://www.dailymotion.com/video/xlx5fj_ultimate-battlefield-3-simulator-build-test-full-video-the-gadget-show-sd_videogames
Len to je dokopy trošku drahé keďže väčšina sú prototypy, asi si chvíľu počkáme než sa technológie prepasírujú do obývačiek.https://diit.cz/clanek/herni-exoskelet-a-oculus-rift-ces-2014/diskuse#comment-678913
+
Me by hlavne zajimalo, jak chteji s tim oblekem vyresit preskakovani nepratel, chuzi po zdi a jine dovednosti bez kterych se poradna postava v pocitacove hre neobejde :-).
viac senzorov ? akceleration senzor ? v spojeni s Kinect ? ....
Ja si myslim, ze tenhle zpusob neni konecnej. Cely to podle me speje ke hrani v nejakym vojenskym prostoru, kterej bude celej presne nascanovanej do herniho prostredi, vcetne baraku a bunkru. Hrac pak na sobe bude mit nejakej oblek a bryle/helmu, kde se mu bude promitat augmented reality. Bude bezdratove napojenej na ridici system, kterej bude naprosto presne vedet kde je, v jake poloze, co prave dela - takze to bude ovladatelny presne jako dnesni hry z klavesnice, jen se bude behat realne. Mno a priserky budou vyskakovat virtualne, strilet se bude virtualne. Kdyz se dojde k hranici prostoru, obraz a zvuk na to usera upozorni. Velka vyhoda tohodle zpusobu je v tom, ze fyzicka narocnost nedovoli hru dohrat za noc :-)
Headt tracking dajme tomu OK. Ale komu by sa uz len chcelo poskakovat v FPS strielacke ? sak tam bude imput lag jak hrom. Kym si lahnem tak ma zasterlia ti co hraju iba s klavesnicou. To mozem ist hrat paintball von na vzuch.
Presne. Proc rozbijet celou domacnost narazenim do predmetu s helmou virtualni reality, kdyz venku je cely svet, kde se to da zahrat realne, pohodlneji, zabavnejsi formou primo s prateli. Krom toho se neda pojmout timhle ovladanim vsechno co se da pri hrani na klavesnici delat. Uz vidim jak treba na tom hraju Crysis. Uz jen samotna zmena zbrane ... to jako budu mit ovladac ve tvaru pistole, samopalu, brokovnice, bazuky a nevim ceho jeste na zadech a budu si brat do ruky to co zrovna najdu ve hre? Pak bude problem s mapovanim pohybu, protoze ve hre to seberu ze zeme a pri tom to budu muset v realu vzit do ruky ze zad. Btw co granaty? :-D
A jestli to bude nutny pouzivat ve velkych halach, tak to uz fakt rovnou muzu hrat ten paintball. :-D
http://www.dailymotion.com/video/xlx5fj_ultimate-battlefield-3-simulator...
Len to je dokopy trošku drahé keďže väčšina sú prototypy, asi si chvíľu počkáme než sa technológie prepasírujú do obývačiek.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.