Tak ještě neřekli jak to bude s výkonem ... Ale co jako demo jsem viděl pár trojúhelníčků ... na úroveň stávající telefonně/mobilní VR by to mohlo dosahovat ;)
+1
+7
-1
Je komentář přínosný?
Tak ještě neřekli jak to bude
Xspy https://diit.cz/profil/xspy
22. 3. 2016 - 14:17https://diit.cz/clanek/hry-pro-playstation-vr-nesmi-klesnout-pod-60-fps/diskuseTak ještě neřekli jak to bude s výkonem ... Ale co jako demo jsem viděl pár trojúhelníčků ... na úroveň stávající telefonně/mobilní VR by to mohlo dosahovat ;) https://diit.cz/clanek/hry-pro-playstation-vr-nesmi-klesnout-pod-60-fps/diskuse#comment-872770
+
tu sa ale bavime o 60Hz pre virtualnu realitu. Skuste si VR na 30Hz, tak sa z toho dogrcate a to myslim doslova. je to ako morska choroba zle od zaludku
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
tu sa ale bavime o 60Hz pre
Ano Ano https://diit.cz/profil/rengo
22. 3. 2016 - 14:28https://diit.cz/clanek/hry-pro-playstation-vr-nesmi-klesnout-pod-60-fps/diskusetu sa ale bavime o 60Hz pre virtualnu realitu. Skuste si VR na 30Hz, tak sa z toho dogrcate a to myslim doslova. je to ako morska choroba zle od zaludkuhttps://diit.cz/clanek/hry-pro-playstation-vr-nesmi-klesnout-pod-60-fps/diskuse#comment-872776
+
Tak to, aby SONY zaclo rychle delat na novem Playstationu 5. Jinak 60FPS nehrozi ani u jedne hry :-D
+1
+11
-1
Je komentář přínosný?
Tak to, aby SONY zaclo rychle
PetrKM https://diit.cz/profil/petr-km
22. 3. 2016 - 14:43https://diit.cz/clanek/hry-pro-playstation-vr-nesmi-klesnout-pod-60-fps/diskuseTak to, aby SONY zaclo rychle delat na novem Playstationu 5. Jinak 60FPS nehrozi ani u jedne hry :-Dhttps://diit.cz/clanek/hry-pro-playstation-vr-nesmi-klesnout-pod-60-fps/diskuse#comment-872790
+
na playstationu 5 uz se takove dva roky pracuje, mozna dyl
+1
-11
-1
Je komentář přínosný?
na playstationu 5 uz se
neilz bellic https://diit.cz/profil/neilz
22. 3. 2016 - 14:46https://diit.cz/clanek/hry-pro-playstation-vr-nesmi-klesnout-pod-60-fps/diskusena playstationu 5 uz se takove dva roky pracuje, mozna dylhttps://diit.cz/clanek/hry-pro-playstation-vr-nesmi-klesnout-pod-60-fps/diskuse#comment-872794
+
To bude záplava VR tetrisů a možná, možná poběží i Minecraft (na stažený dohled).
+1
+14
-1
Je komentář přínosný?
To bude záplava VR tetrisů a
japkoslav https://diit.cz/profil/japkoslav
22. 3. 2016 - 15:20https://diit.cz/clanek/hry-pro-playstation-vr-nesmi-klesnout-pod-60-fps/diskuseTo bude záplava VR tetrisů a možná, možná poběží i Minecraft (na stažený dohled).https://diit.cz/clanek/hry-pro-playstation-vr-nesmi-klesnout-pod-60-fps/diskuse#comment-872808
+
Pro VR je fajn alespoň Full HD pro každé oko. Potřebujeme rozhýbat 2xfull HD na 60fps, čemuž odpovídá výkon 4K (4xfullHD) ve 30fps. Navíc 4K televize se začínají rozšiřovat, takže by bylo fajn, aby konzole uměla nakrmit i takovou televizi v nativním rozlišení. Celé to dává smysl - konzoli o takovém výkonu bychom mohli použít buď na VR(60fps) nebo 4K(30fps). Konzole se tedy musí nejdřív dostat na takový výkon. Na PC dnes takový výkon dáme jen v hiendu (980Ti, Fury) s cenou PC od 35-40 tisíc. Konzole je spotřebák, takže je potřeba ji prodávat tak za 10 tisíc korun. Navíc nemůže být velká jako full ATX PC, takže je potřeba aby čipy nebyly tak žravé. Z výše uvedeného si tedy nejsem jistý jestli takovou konzoli uvidíme na 14/16nm procesu, možná to bude chtít jít ještě dál, aby takový čip byl rentabilní a málo topící. Každopádně je podle mě na VR na konzolích brzy. Na PC se to zase nikdy nestane masovka, takže na rozšíření budeme muset čekat až na právě tak výkonnou konzoli
+1
+7
-1
Je komentář přínosný?
Pro VR je fajn alespoň Full
MACHINA https://diit.cz/profil/machina
22. 3. 2016 - 16:38https://diit.cz/clanek/hry-pro-playstation-vr-nesmi-klesnout-pod-60-fps/diskusePro VR je fajn alespoň Full HD pro každé oko. Potřebujeme rozhýbat 2xfull HD na 60fps, čemuž odpovídá výkon 4K (4xfullHD) ve 30fps. Navíc 4K televize se začínají rozšiřovat, takže by bylo fajn, aby konzole uměla nakrmit i takovou televizi v nativním rozlišení. Celé to dává smysl - konzoli o takovém výkonu bychom mohli použít buď na VR(60fps) nebo 4K(30fps). Konzole se tedy musí nejdřív dostat na takový výkon. Na PC dnes takový výkon dáme jen v hiendu (980Ti, Fury) s cenou PC od 35-40 tisíc. Konzole je spotřebák, takže je potřeba ji prodávat tak za 10 tisíc korun. Navíc nemůže být velká jako full ATX PC, takže je potřeba aby čipy nebyly tak žravé. Z výše uvedeného si tedy nejsem jistý jestli takovou konzoli uvidíme na 14/16nm procesu, možná to bude chtít jít ještě dál, aby takový čip byl rentabilní a málo topící. Každopádně je podle mě na VR na konzolích brzy. Na PC se to zase nikdy nestane masovka, takže na rozšíření budeme muset čekat až na právě tak výkonnou konzoli https://diit.cz/clanek/hry-pro-playstation-vr-nesmi-klesnout-pod-60-fps/diskuse#comment-872826
+
Přesně tak, není na to výkon. Důkazem budiž ta katastrofa v podobě rádoby virtuálních brýlí od Samsungu - vizuálně totálně nedostačující. A od Playstationu 4 byhc taky nečekal zásadně lepší vizualizace (velmi vysoké rozlišení) pro VR.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Přesně tak, není na to výkon.
Tom M. https://diit.cz/profil/tom-m
3. 4. 2016 - 09:54https://diit.cz/clanek/hry-pro-playstation-vr-nesmi-klesnout-pod-60-fps/diskusePřesně tak, není na to výkon. Důkazem budiž ta katastrofa v podobě rádoby virtuálních brýlí od Samsungu - vizuálně totálně nedostačující. A od Playstationu 4 byhc taky nečekal zásadně lepší vizualizace (velmi vysoké rozlišení) pro VR.https://diit.cz/clanek/hry-pro-playstation-vr-nesmi-klesnout-pod-60-fps/diskuse#comment-874441
+
Tak ještě neřekli jak to bude s výkonem ... Ale co jako demo jsem viděl pár trojúhelníčků ... na úroveň stávající telefonně/mobilní VR by to mohlo dosahovat ;)
tu sa ale bavime o 60Hz pre virtualnu realitu. Skuste si VR na 30Hz, tak sa z toho dogrcate a to myslim doslova. je to ako morska choroba zle od zaludku
Tak to, aby SONY zaclo rychle delat na novem Playstationu 5. Jinak 60FPS nehrozi ani u jedne hry :-D
na playstationu 5 uz se takove dva roky pracuje, mozna dyl
to tezko, zatim neni podkladovy hw.
Ono stačí snížit složitost scény apod.
To bude záplava VR tetrisů a možná, možná poběží i Minecraft (na stažený dohled).
Mohli by znovu vydat Turok Dinosaur hunter ve VR edici :)
Pro VR je fajn alespoň Full HD pro každé oko. Potřebujeme rozhýbat 2xfull HD na 60fps, čemuž odpovídá výkon 4K (4xfullHD) ve 30fps. Navíc 4K televize se začínají rozšiřovat, takže by bylo fajn, aby konzole uměla nakrmit i takovou televizi v nativním rozlišení. Celé to dává smysl - konzoli o takovém výkonu bychom mohli použít buď na VR(60fps) nebo 4K(30fps). Konzole se tedy musí nejdřív dostat na takový výkon. Na PC dnes takový výkon dáme jen v hiendu (980Ti, Fury) s cenou PC od 35-40 tisíc. Konzole je spotřebák, takže je potřeba ji prodávat tak za 10 tisíc korun. Navíc nemůže být velká jako full ATX PC, takže je potřeba aby čipy nebyly tak žravé. Z výše uvedeného si tedy nejsem jistý jestli takovou konzoli uvidíme na 14/16nm procesu, možná to bude chtít jít ještě dál, aby takový čip byl rentabilní a málo topící. Každopádně je podle mě na VR na konzolích brzy. Na PC se to zase nikdy nestane masovka, takže na rozšíření budeme muset čekat až na právě tak výkonnou konzoli
souhlas a + :-)
Přesně tak, není na to výkon. Důkazem budiž ta katastrofa v podobě rádoby virtuálních brýlí od Samsungu - vizuálně totálně nedostačující. A od Playstationu 4 byhc taky nečekal zásadně lepší vizualizace (velmi vysoké rozlišení) pro VR.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.