A nebude třeba problém v tom, že power budget je u hraní (na rozdíl od syntetiky) rozmělněn i na CPU a GPU tak by sice teoreticky "mohlo", ale reálně nemůže, protože už není kde brát a zasáhne limitace příkonovou obálkou?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
A nebude třeba problém v tom,
TyNyT https://diit.cz/profil/tynyt
25. 3. 2019 - 08:55https://diit.cz/clanek/ice-lake-u-vykon-integrovane-grafiky/diskuseA nebude třeba problém v tom, že power budget je u hraní (na rozdíl od syntetiky) rozmělněn i na CPU a GPU tak by sice teoreticky "mohlo", ale reálně nemůže, protože už není kde brát a zasáhne limitace příkonovou obálkou?https://diit.cz/clanek/ice-lake-u-vykon-integrovane-grafiky/diskuse#comment-1243442
+
bych se nakonec nedivil kdyby ten desktop icelake zrusili proto, ze tam moc velkou cast cipu venovali obrovsky integrovany grafice, ktera je nakonec jenom o 30% rychlejsi a nezbylo jim misto na procesorovy jadra, kterejch je treba jenom tech osum.. to by fakt ten cometlake s deseti jadrama moh bejt lepsi.. ((:
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
heh, no, jako bych to nepsal.
Tom Buri https://diit.cz/profil/t-b
25. 3. 2019 - 09:02https://diit.cz/clanek/ice-lake-u-vykon-integrovane-grafiky/diskuseheh, no, jako bych to nepsal.. ;)
https://diit.cz/clanek/intel-graphics-x-teaser-join-odyssey/diskuse#comment-1235606
bych se nakonec nedivil kdyby ten desktop icelake zrusili proto, ze tam moc velkou cast cipu venovali obrovsky integrovany grafice, ktera je nakonec jenom o 30% rychlejsi a nezbylo jim misto na procesorovy jadra, kterejch je treba jenom tech osum.. to by fakt ten cometlake s deseti jadrama moh bejt lepsi.. ((:https://diit.cz/clanek/ice-lake-u-vykon-integrovane-grafiky/diskuse#comment-1243448
+
problem su hlavne ovladace. NVIDIA aj AMD maju hlavne desktopove grafiky kde ladia vykon na hry. ak je niekde nejaka cast narocna na grafiku a ale vo vysledku to nie je aj tak vydiet tak je uplne bezne ze ovladac sa rozhodne ze tuto cast ma zahodit a vobec sa to nepocita.
Takze vo vysledku vykon hry je dany na vydavatelovi hry ze ako dobre hru vyladil (aj to ladi s urcitymi grafikami a ich ovladacmi) a potom na ovladaci grafiky ktora sa rozhodne co, ci a ako ma riesit. Bezne je ze vyjde nova hra a vykon nie je az taky dobry a potom pride novy ovladac a sup je tam +20%.
intel ziadne optimalizacie pre hry velmi neriesil takze grafika riesi aj take veci ci AMD alebo NVIDIA zahodi.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
problem su hlavne ovladace.
stevocz https://diit.cz/profil/stevocz
25. 3. 2019 - 09:06https://diit.cz/clanek/ice-lake-u-vykon-integrovane-grafiky/diskuseproblem su hlavne ovladace. NVIDIA aj AMD maju hlavne desktopove grafiky kde ladia vykon na hry. ak je niekde nejaka cast narocna na grafiku a ale vo vysledku to nie je aj tak vydiet tak je uplne bezne ze ovladac sa rozhodne ze tuto cast ma zahodit a vobec sa to nepocita.
Takze vo vysledku vykon hry je dany na vydavatelovi hry ze ako dobre hru vyladil (aj to ladi s urcitymi grafikami a ich ovladacmi) a potom na ovladaci grafiky ktora sa rozhodne co, ci a ako ma riesit. Bezne je ze vyjde nova hra a vykon nie je az taky dobry a potom pride novy ovladac a sup je tam +20%.
intel ziadne optimalizacie pre hry velmi neriesil takze grafika riesi aj take veci ci AMD alebo NVIDIA zahodi.https://diit.cz/clanek/ice-lake-u-vykon-integrovane-grafiky/diskuse#comment-1243451
+
Ano, to je další problém, podpora Intelu. Ale zde si myslím, že to nebudou primárně ovladače.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ano, to je další problém,
TyNyT https://diit.cz/profil/tynyt
25. 3. 2019 - 09:56https://diit.cz/clanek/ice-lake-u-vykon-integrovane-grafiky/diskuseAno, to je další problém, podpora Intelu. Ale zde si myslím, že to nebudou primárně ovladače.https://diit.cz/clanek/ice-lake-u-vykon-integrovane-grafiky/diskuse#comment-1243463
+
A to já bych věřil že i jo. Intel se na hry nesoustředí, prakticky ta divize byla pidi-midi, takže se moc nestarali o "ne-renderování" skrytých objektů a podobně. Proto je dle mého teoreticky možné v tom nejhorším případě, že dvojnásobný výkon nebude škálovat jak se očekávalo a něco to zabije.
Ostatně, sám jsem zkusil HD2500? v jedné starší gamese a nechodilo to dle mého tak, jak mělo. Určitě to nebude ten jediný a hlavní důvod, ale jeden z nich.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
A to já bych věřil že i jo.
Artael https://diit.cz/profil/artael
26. 3. 2019 - 04:00https://diit.cz/clanek/ice-lake-u-vykon-integrovane-grafiky/diskuseA to já bych věřil že i jo. Intel se na hry nesoustředí, prakticky ta divize byla pidi-midi, takže se moc nestarali o "ne-renderování" skrytých objektů a podobně. Proto je dle mého teoreticky možné v tom nejhorším případě, že dvojnásobný výkon nebude škálovat jak se očekávalo a něco to zabije.
Ostatně, sám jsem zkusil HD2500? v jedné starší gamese a nechodilo to dle mého tak, jak mělo. Určitě to nebude ten jediný a hlavní důvod, ale jeden z nich.https://diit.cz/clanek/ice-lake-u-vykon-integrovane-grafiky/diskuse#comment-1243589
+
Vážně - stačí si přečíst popis: "Gen11 LP" (tedy nejspíš Low Power) a k tomu CPU@1.3GHz (tedy opět ukazuje na test notebookové low power varianty nebo předprodukční nízko taktovaný čip.
Dokonce i no-x si toho evidentně všiml (viz tabulka a "i7-U"), jen "pozapomněl" na to upozornit v článku.
Navíc když se podíváte na popis, tak "Gen11 LP" není varianta s 64EU, ale s 32 nebo 48 (vyšší jsou "Iris"): https://wccftech.com/intel-gen-11-gpu-lineup-iris-plus-graphics-950-deta...
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Vážně - stačí si přečíst
ptipi https://diit.cz/profil/ptipi
25. 3. 2019 - 12:13https://diit.cz/clanek/ice-lake-u-vykon-integrovane-grafiky/diskuseVážně - stačí si přečíst popis: "Gen11 LP" (tedy nejspíš Low Power) a k tomu CPU@1.3GHz (tedy opět ukazuje na test notebookové low power varianty nebo předprodukční nízko taktovaný čip.
Dokonce i no-x si toho evidentně všiml (viz tabulka a "i7-U"), jen "pozapomněl" na to upozornit v článku.
Navíc když se podíváte na popis, tak "Gen11 LP" není varianta s 64EU, ale s 32 nebo 48 (vyšší jsou "Iris"):
https://wccftech.com/intel-gen-11-gpu-lineup-iris-plus-graphics-950-detailed/https://diit.cz/clanek/ice-lake-u-vykon-integrovane-grafiky/diskuse#comment-1243499
+
Hmm, takze jsme vlastne tam, kde jsme vzdy byli: Intelacky 10nm 15W APU grafickym vykonem dorovnava o generaci starsi (14nm) APU od AMD, a navic nam Intel nabidne CPU s Iris Pro ktere prekona AMD APU za cenu mirneho priplatku rekneme 150% :) coz je drobnost ktera nebude branit Intel fanbois tvrdit, ze je to prima konkurence AMD APU ;-)
Tudiz defacto vse po staru.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Hmm, takze jsme vlastne tam,
franzzz https://diit.cz/profil/franz-z
25. 3. 2019 - 12:48https://diit.cz/clanek/ice-lake-u-vykon-integrovane-grafiky/diskuseHmm, takze jsme vlastne tam, kde jsme vzdy byli: Intelacky 10nm 15W APU grafickym vykonem dorovnava o generaci starsi (14nm) APU od AMD, a navic nam Intel nabidne CPU s Iris Pro ktere prekona AMD APU za cenu mirneho priplatku rekneme 150% :) coz je drobnost ktera nebude branit Intel fanbois tvrdit, ze je to prima konkurence AMD APU ;-)
Tudiz defacto vse po staru.https://diit.cz/clanek/ice-lake-u-vykon-integrovane-grafiky/diskuse#comment-1243505
+
„Dokonce i no-x si toho evidentně všiml (viz tabulka a "i7-U"), jen "pozapomněl" na to upozornit v článku.“
Promiň, ale že jde o ultrabookový / low-power čip je uvedeno jak v nadpisu, tak znovu v tabulce. Dál je pod nadpisem uvedena rubrika „Mobilní zařízení“ a pod článkem ještě tagy „Ultrabook“. V tabulce je opět srovnání i s low-power verzí předchozí generace. Tak nevím, jak víc bych na to ještě měl upozorňovat.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
„Dokonce i no-x si toho
no-X https://diit.cz/autor/no-x
25. 3. 2019 - 15:31https://diit.cz/clanek/ice-lake-u-vykon-integrovane-grafiky/diskuse„Dokonce i no-x si toho evidentně všiml (viz tabulka a "i7-U"), jen "pozapomněl" na to upozornit v článku.“
Promiň, ale že jde o ultrabookový / low-power čip je uvedeno jak v nadpisu, tak znovu v tabulce. Dál je pod nadpisem uvedena rubrika „Mobilní zařízení“ a pod článkem ještě tagy „Ultrabook“. V tabulce je opět srovnání i s low-power verzí předchozí generace. Tak nevím, jak víc bych na to ještě měl upozorňovat.https://diit.cz/clanek/ice-lake-u-vykon-integrovane-grafiky/diskuse#comment-1243535
+
Super, tak proč ve čtvrtém odstavci popisujete vlastnosti ne-ULV varianty (64EU a z toho vyplývající 2,7x teoretický výkon) a divíte, že to nemá její vlastnosti? A hned první srovnání s konkurencí je proti desktopu (druhý odstavec).
Jinak v nadpisu je jen název, který jen pozorný a znalý člověk rozpozná jako ultramobilní variantu. A vymlouvat se že je to v něčem co je okolo článku...to jsou věci podle kterých se vyhledává, ale které se nečtou. Ale jak chcete, jestli si myslíte, že je to hned jasné...
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Super, tak proč ve čtvrtém
ptipi https://diit.cz/profil/ptipi
25. 3. 2019 - 17:33https://diit.cz/clanek/ice-lake-u-vykon-integrovane-grafiky/diskuseSuper, tak proč ve čtvrtém odstavci popisujete vlastnosti ne-ULV varianty (64EU a z toho vyplývající 2,7x teoretický výkon) a divíte, že to nemá její vlastnosti? A hned první srovnání s konkurencí je proti desktopu (druhý odstavec).
Jinak v nadpisu je jen název, který jen pozorný a znalý člověk rozpozná jako ultramobilní variantu. A vymlouvat se že je to v něčem co je okolo článku...to jsou věci podle kterých se vyhledává, ale které se nečtou. Ale jak chcete, jestli si myslíte, že je to hned jasné...https://diit.cz/clanek/ice-lake-u-vykon-integrovane-grafiky/diskuse#comment-1243556
+
lol.. kdyz mel mobilni icelake v syntetice pekny vysledky, tak tu intel-fans onanovali, jak je cool, ze mobilní ice lake má grafiku s vykonem desktopovy ravenridge..
kdyz ted vyslo najevo, ze ve hrach je to slabota, tak je vsechno jinak a dalsi intel-fan se tu nad srovnanim s desktop ravenridge pohorsuje..
'' A hned první srovnání s konkurencí je proti desktopu ''
(((:
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
lol.. kdyz mel mobilni
Tom Buri https://diit.cz/profil/t-b
25. 3. 2019 - 19:34https://diit.cz/clanek/ice-lake-u-vykon-integrovane-grafiky/diskuselol.. kdyz mel mobilni icelake v syntetice pekny vysledky, tak tu intel-fans onanovali, jak je cool, ze mobilní ice lake má grafiku s vykonem desktopovy ravenridge..
https://diit.cz/clanek/intel-graphics-x-teaser-join-odyssey/diskuse#comment-1235606
kdyz ted vyslo najevo, ze ve hrach je to slabota, tak je vsechno jinak a dalsi intel-fan se tu nad srovnanim s desktop ravenridge pohorsuje..
'' A hned první srovnání s konkurencí je proti desktopu ''
(((:https://diit.cz/clanek/ice-lake-u-vykon-integrovane-grafiky/diskuse#comment-1243577
+
Osobne neverím týmto výsledkom. Stačí pozrieť staršie testy rozdiel medzi HD 2500 a HD 4000, porovnať výkon 6/10/12/16/20/24 EU, keď sa zdvojnásobil počet EU, výkon stúpol o cca 70-90%. Tu je to skok z 24 na 64, 2,6 násobok a výkon by stúpol len 1,5 krát?
Ako bolo spomenuté vyššie, možno mobilný procesor limitovaný celkovým TDP, prípadne i pomalé RAM a možno i nedostatočné ovládače.
Nie je možné že ak hrubý výkon je 2,6 , reálny výkon 1,5. Strata je obrovská, nezodpovedá výsledkom z minulosti. Očakávam že z 2,6 násobku bude strata do tých 20%, t.j. výkon bude 2-2,2 násobný a tentoraz i u Intelu už bude viac záležať na rýchlosti RAM, podobne ako je to u AMD.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Osobne neverím týmto
Jan Kozoroh https://diit.cz/profil/discepto
25. 3. 2019 - 14:10https://diit.cz/clanek/ice-lake-u-vykon-integrovane-grafiky/diskuseOsobne neverím týmto výsledkom. Stačí pozrieť staršie testy rozdiel medzi HD 2500 a HD 4000, porovnať výkon 6/10/12/16/20/24 EU, keď sa zdvojnásobil počet EU, výkon stúpol o cca 70-90%. Tu je to skok z 24 na 64, 2,6 násobok a výkon by stúpol len 1,5 krát?
Ako bolo spomenuté vyššie, možno mobilný procesor limitovaný celkovým TDP, prípadne i pomalé RAM a možno i nedostatočné ovládače.
Nie je možné že ak hrubý výkon je 2,6 , reálny výkon 1,5. Strata je obrovská, nezodpovedá výsledkom z minulosti. Očakávam že z 2,6 násobku bude strata do tých 20%, t.j. výkon bude 2-2,2 násobný a tentoraz i u Intelu už bude viac záležať na rýchlosti RAM, podobne ako je to u AMD.https://diit.cz/clanek/ice-lake-u-vykon-integrovane-grafiky/diskuse#comment-1243523
+
A nebude třeba problém v tom, že power budget je u hraní (na rozdíl od syntetiky) rozmělněn i na CPU a GPU tak by sice teoreticky "mohlo", ale reálně nemůže, protože už není kde brát a zasáhne limitace příkonovou obálkou?
heh, no, jako bych to nepsal.. ;)
https://diit.cz/clanek/intel-graphics-x-teaser-join-odyssey/diskuse#comm...
bych se nakonec nedivil kdyby ten desktop icelake zrusili proto, ze tam moc velkou cast cipu venovali obrovsky integrovany grafice, ktera je nakonec jenom o 30% rychlejsi a nezbylo jim misto na procesorovy jadra, kterejch je treba jenom tech osum.. to by fakt ten cometlake s deseti jadrama moh bejt lepsi.. ((:
problem su hlavne ovladace. NVIDIA aj AMD maju hlavne desktopove grafiky kde ladia vykon na hry. ak je niekde nejaka cast narocna na grafiku a ale vo vysledku to nie je aj tak vydiet tak je uplne bezne ze ovladac sa rozhodne ze tuto cast ma zahodit a vobec sa to nepocita.
Takze vo vysledku vykon hry je dany na vydavatelovi hry ze ako dobre hru vyladil (aj to ladi s urcitymi grafikami a ich ovladacmi) a potom na ovladaci grafiky ktora sa rozhodne co, ci a ako ma riesit. Bezne je ze vyjde nova hra a vykon nie je az taky dobry a potom pride novy ovladac a sup je tam +20%.
intel ziadne optimalizacie pre hry velmi neriesil takze grafika riesi aj take veci ci AMD alebo NVIDIA zahodi.
Ano, to je další problém, podpora Intelu. Ale zde si myslím, že to nebudou primárně ovladače.
A to já bych věřil že i jo. Intel se na hry nesoustředí, prakticky ta divize byla pidi-midi, takže se moc nestarali o "ne-renderování" skrytých objektů a podobně. Proto je dle mého teoreticky možné v tom nejhorším případě, že dvojnásobný výkon nebude škálovat jak se očekávalo a něco to zabije.
Ostatně, sám jsem zkusil HD2500? v jedné starší gamese a nechodilo to dle mého tak, jak mělo. Určitě to nebude ten jediný a hlavní důvod, ale jeden z nich.
Vážně - stačí si přečíst popis: "Gen11 LP" (tedy nejspíš Low Power) a k tomu CPU@1.3GHz (tedy opět ukazuje na test notebookové low power varianty nebo předprodukční nízko taktovaný čip.
Dokonce i no-x si toho evidentně všiml (viz tabulka a "i7-U"), jen "pozapomněl" na to upozornit v článku.
Navíc když se podíváte na popis, tak "Gen11 LP" není varianta s 64EU, ale s 32 nebo 48 (vyšší jsou "Iris"):
https://wccftech.com/intel-gen-11-gpu-lineup-iris-plus-graphics-950-deta...
Hmm, takze jsme vlastne tam, kde jsme vzdy byli: Intelacky 10nm 15W APU grafickym vykonem dorovnava o generaci starsi (14nm) APU od AMD, a navic nam Intel nabidne CPU s Iris Pro ktere prekona AMD APU za cenu mirneho priplatku rekneme 150% :) coz je drobnost ktera nebude branit Intel fanbois tvrdit, ze je to prima konkurence AMD APU ;-)
Tudiz defacto vse po staru.
„Dokonce i no-x si toho evidentně všiml (viz tabulka a "i7-U"), jen "pozapomněl" na to upozornit v článku.“
Promiň, ale že jde o ultrabookový / low-power čip je uvedeno jak v nadpisu, tak znovu v tabulce. Dál je pod nadpisem uvedena rubrika „Mobilní zařízení“ a pod článkem ještě tagy „Ultrabook“. V tabulce je opět srovnání i s low-power verzí předchozí generace. Tak nevím, jak víc bych na to ještě měl upozorňovat.
Super, tak proč ve čtvrtém odstavci popisujete vlastnosti ne-ULV varianty (64EU a z toho vyplývající 2,7x teoretický výkon) a divíte, že to nemá její vlastnosti? A hned první srovnání s konkurencí je proti desktopu (druhý odstavec).
Jinak v nadpisu je jen název, který jen pozorný a znalý člověk rozpozná jako ultramobilní variantu. A vymlouvat se že je to v něčem co je okolo článku...to jsou věci podle kterých se vyhledává, ale které se nečtou. Ale jak chcete, jestli si myslíte, že je to hned jasné...
lol.. kdyz mel mobilni icelake v syntetice pekny vysledky, tak tu intel-fans onanovali, jak je cool, ze mobilní ice lake má grafiku s vykonem desktopovy ravenridge..
https://diit.cz/clanek/intel-graphics-x-teaser-join-odyssey/diskuse#comm...
kdyz ted vyslo najevo, ze ve hrach je to slabota, tak je vsechno jinak a dalsi intel-fan se tu nad srovnanim s desktop ravenridge pohorsuje..
'' A hned první srovnání s konkurencí je proti desktopu ''
(((:
Osobne neverím týmto výsledkom. Stačí pozrieť staršie testy rozdiel medzi HD 2500 a HD 4000, porovnať výkon 6/10/12/16/20/24 EU, keď sa zdvojnásobil počet EU, výkon stúpol o cca 70-90%. Tu je to skok z 24 na 64, 2,6 násobok a výkon by stúpol len 1,5 krát?
Ako bolo spomenuté vyššie, možno mobilný procesor limitovaný celkovým TDP, prípadne i pomalé RAM a možno i nedostatočné ovládače.
Nie je možné že ak hrubý výkon je 2,6 , reálny výkon 1,5. Strata je obrovská, nezodpovedá výsledkom z minulosti. Očakávam že z 2,6 násobku bude strata do tých 20%, t.j. výkon bude 2-2,2 násobný a tentoraz i u Intelu už bude viac záležať na rýchlosti RAM, podobne ako je to u AMD.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.