Diit.cz - Novinky a informace o hardware, software a internetu

Diskuse k IDF 2010: Intel hovoří o „Sandy Bridge“ (+ videa)

na nanadtechu uz byl preview vykonu grafiky sandybridge - vice nez dvakrat rychlejsi nez aktualni intel hd graphics. ted je opet na anandtechu clanek s dojmy z prezentace zacate od amd, kde se pise: "2x Faster GPU Performance than Core i5"

to tedy vypada ze integrovane grafiky sandy bridge a zacate by mohly mit dost podobny vykon, protoze mobilni sandy bridge pobezi jiste na nizsich taktech

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ano, podla toho co viem tak v Sandy bridge bude grafika vykonna cca ako v zacate, no CPU cast o dost lepsia, uz aby tu boli realne produkty....

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

jedna věc je hrubý výkon grafiky a druhá věc je skutečná použitelnost. Vzhledem ke zkušenostem ATI(AMD)na poli grafik a hlavně daleko pokročilejším a vyladěnějším ovladačům a optimalizacím ve hrách bude grafika v APU AMD použitelnější (více fps, absence chyb v texturování a pod) než ta Intelácká. Podle mě je v tom docela jasno. Intel - lepší CPU část (tradičně), AMD (ATI) - lepší GPU část (tradičně)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Softwarový vývoj - horší u ATI (tradičně).

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Pokud myslis SW jako dirvery, tak je videt ze si je dlouho nemoh porovnat. Intel je na tom od dob GMA950 porad stejne priserne nebo hur, zalezi od GPU. AMD na druhou stranu drzi (ne)kvalitu. Nejsou na tom tak dobre jako nVidia a nekdy maj blby chyby ve hrach, ale porad jsou roky pred Intelem.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jak se dá u intelácký grafiky na HDMI výstupu nastavit pixel format YPbPr 4:2:2?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

nevim o cem se tady vsicni bavi(obecne neformalne)
Intelacka grafika proste neni na hry = hotovo
pokrocilejsi a vyladenejsi ovladace, asi to bude nekdo resit. == intel grafika proste maximalne na HD video a basta, tj idealni grafika. naco do htpc budu cpat cokoliv jinyho co sezere o 10W vic nez intel

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ve hrach - a to jako tyhle grafiky jsou zamerene na hrani? Sorry, ale tohle jsou orezavatka, ktera maji v maximalni mire usetrit energii a ne podavat vykony v gamesach. To, co pobezi na APU AMD pojede v pohode i na APU Intel (samozrejme za predpokladu, ze vykony budou takove, jak je naznacovano).

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

predpokladam ze ani ty ani JVc jste nevideli sandy bridge preview na anandtechu ...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

grafiky možná. Ale ta intelácká je jen grafika a jak se píše v článku, nelze ji použít na GPGPU výpočty. Proto nelze tyto produkty srovnávat.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

jenze sandy bridge ma nove vektorove instrukce, proto je lze srovnavat. a bude to myslim si daleko zajimavejsi srovnani, nez proste srovnani vykonu dvou principielne stejnych veci

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Srovnávat to bude mít smysl, až to bude na trhu a budem vědět, kolik to stojí.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ehm, nechcete nám tady snad vykládat, že pár vektorových instrukcí je totéž co samostatná GPGPU jednotka?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Oboji je v tuhle chvili pro bezny pouziti asi tak stejne nanic, nicmene souhlasim, ze je to neporovnatelne.

U AMD mi bude mnohem vic schazet AES. Obzvlast na booku je prijemny, kdyz prace s sifrovanym diskem zere min procesoru nez pustena mp3ka na pozadi.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

na booku se tesim hlavne na turbo na grafice sandy bridge. jakoze doufam ze 12 hodin prace ve vyvojarskem studiu nebude problem - preci jen to kresli jen text a par ikonek, takze imo z tech 12 grafickych jednotek by mohla ject jen jedna a ostatni by byly power gatenute. a kdyz bych si o pauze na obed chtel dat hru dve ve starcraft 2, tak by se zas nataktovaly na maximum. idealni mobilni platforma

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Máš pravdu. Člověk čekal že tam budou zašité kousky Larabee :-(

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ale na THG píšou:

The graphics core is “DX10+”, supporting DirectX 10 graphics, but allowing some elements of DirectCompute to run on the GPU cores (which is allowed by DirectX 11). Other DirectX 11 features, particularly hardware tessellation, are not supported.

Takže nějaký výpočty na tom taky půjdou...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nějaké asi ano, ale rozhodně to nebude nic slavného. Což dokazuje i skutečnost, že SB encoder/dekoder videa je řešen hardwareově a ne přes SP jako u nVidie a AMD.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

presneji receno vsechny, ale nejake z nich pujdou pocitat na GPU, ostatni na CPU (nejen na novem hardware na vektorove operace)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

nejen to, sandy bridge bude podporovat i OpenCL 1.1

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To, že SB bude mít podporu OpenCL, ještě neznamená, že k výpočtům budou využívány Eus jednotky v jeho IGP.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

nikdo nerika, ze to ma pocitat grafika - "sandy bridge bude podporovat ..". znamena to, ze k nemu budou vyuzivane nove vektorove instrukce

LOLeq cetl jsi vubec tenhle WiFTUv clanek?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.